Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

687 berichten • Pagina 1 van 35

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

A Terrible Trip - Speltopic (Afgelopen)

A terrible trip
Het zou een leuke vaart worden, zo op één van de meest luxueuze cruises van Bridgeport, totdat er iets vreselijks opgeroepen werd. Iedereen stond op het dek en luisterde naar Helen Wane. Ze had het ontdekt, verder was er niemand in de kajuit en ze waren al op open zee. Helen kreeg de schok van haar leven en wist niet wat ze moest doen. Iedereen stond paniekerig door elkaar te schreeuwen en al snel viel er een vrouw op de grond. Flauw gevallen. Helen zag dat ze ruimte voor haar maakten en besefte dat de helft niet was komen opdragen. Dit zou nog een zware tocht worden als mensen nu al niet luisterden. Wat er was gebeurt? De kapitein was vermoord.

Klik hier om naar het vragentopic te gaan.

Er mag nu gepost worden, veel plezier allemaal!

Laatst gewijzigd door Anna op di 17 apr 2012, 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
296
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 17:58

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

De kapitein vermoord? Maar hoe komen we dan weer bij de kust? Er ligt een vrouw bewusteloos op de grond, er staan een paar mensen om haar heen de rest rent schreeuwend door elkaar. Daar sta ik dan, verstijfd op het dek van een cruiseschip zonder kapitein. Ik kijk toe hoe een man bezig is de vrouw weer bij bewust zijn te krijgen.

- Anouk Mooij
Shine bright, laugh often.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Het duurt een paar tellen voordat ik eenmaal besef wat ik hoor. De kapitein is vermoord. Een misselijk gevoel drupt door mijn hersenpan. Het probeert tot me te dringen, maar mijn verstand houdt het tegen. Mijn benen willen maar een ding: Wegrennen.
Ik kan niet weg.
Ik kijk over de reling heen. De donkerblauwe golven klotsen tegen het schip. Het De diepte draait voor mijn ogen. Gauw trek ik me terug. Die hoogtevrees ook.
Springen is dus geen optie. Dan blijft er dus een ding over: De moordenaar vinden.

- Dani Broertjes
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Ik merkte dat er onrust was op het schip, wat bleek, kapitein dood! Zou het een ongeluk zijn, of zou iemand het met opzet hebben gedaan? Oh, moord dus. MOORD? Wat is dit voor een maffe cruise? Zou hier een of andere gekke massa moordenaar rondlopen? Er moeten toch getuigen zijn, er loopt hier zo veel bediening rond! En dan te bedenken dat ik er zoveel geld voor heb neer moeten tellen. Waar is Eva? Ik moet haar zoeken, straks is er ook wat met haar gebeurd! Ik moet haar en mij in veiligheid brengen. Weg kunnen we hier niet, dus ik zal samen met haar moeten oppassen, iemand hier aan boord is gewoon een moordenaar! "Eva? Eva waar ben je? EVA!"

- Dave Clarkson
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Het wilde maar niet tot me door dringen. De kapitein vermoord? Dat betekende dat er hier een moordenaar rondliep, iemand die niet bang was mensen om te leggen. Wat moesten we nu doen? Ons opsluiten op onze kamers? Gespannen haalde ik een flesje cola uit het minikoelkastje dat in mijn kamer stond. Cola hielp altijd, het voelde als een troost. En het was tenminste iets wat een normaal persoon kon doen, niet zoals elke dag aankomen met je nieuwste versie van een iPad, iets wat mijn vader maar al te graag deed. Mijn vader, die o zo geweldige man van dat o zo geweldige bedrijf. Ik begreep niet hoe mensen hem konden benijden om zijn geld, zijn roem. Jarenlang had ik vriendinnen gehad, vriendinnen die je alleen wilden om het geld van je vader. Elke keer kwamen ze weer naar je huis, met jouw spullen, die per stuk alleen al een fortuin kosten. En nu zat ik hier, op een cruise omdat ik eindelijk kon vluchten van dat leven. En laat dan maar net zijn dat er hier iemand vermoord word. De kapitein, iemand die onder heel zijn werktijd in de gaten word gehouden. Moest ik mijn vader bellen? Als ik dat zou doen zou hij me meteen ophalen. Nee, ik zou hier blijven.

Amy Sourcy~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Onbegrijpend keek ik rond tussen alle paniekerige mensen. Wat was er? Kwamen ze er opeens achter dat hun garderobe een zielige vertoning was?
Toen schreeuwde iemand in mijn oor dat de kapitein dood was, en was het rumoer veel logischer.
Wat? De kapitein dood? Ik keek rond om te zien waar Lauren was, misschien was ze overstuur. Ze zou waarschijnlijk wel vrolijker worden van een nieuwe tas, mijmerde ik.
"Pardon?" vroeg ik aan een willekeurig iemand. "Wie gaat deze boot nu besturen? Hebben ze een reserve-kapitein of is die ook dood?"

~Carina Caribi

Laatst gewijzigd door nonnieven1 op ma 06 feb 2012, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Cindy en Jessica staan naast me en staren naar het lijk. Mijn ogen staan gericht op de mensen die je vanaf de kajuit kunt zien rond rennen. Ik durf niet naar wat voorheen de kapitein was te kijken. Hij wordt al ingewikkeld in doeken, voor zo ver dat mogelijk is. De moordenaars zijn ruw te werk gegaan en hebben zijn hele lichaam aan stukken gesneden. Nee, daar was niks meer van over. Tussen de mensenmassa zoek ik René, maar ik zie hem niet. Hij zal wel niet zijn gekomen. Net zoals velen anderen die dit blijkbaar niet als een noodgeval zien. Er loopt een moordenaar rond, misschien wel meer, beseften ze dat wel?
~ Helen Wane.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Het was druk op het dek van het schip en iedereen luisterde naar wat Helen te zeggen had. Ik kon niet goed verstaan wat ze zei. Opeens begonnen mensen te schreeuwen en zag ik een vrouw op de grond vallen. 'Wat is er gebeurt?' vroeg ik aan een willekeurig iemand. 'De kapitein is vermoord!' riep hij in paniek. 'Wat?' Langzaam begon het me door te dringen. De kapitein?! vermoord?! Maar hoe dan en door wie? Komen we wel weer levend uit dit schip? Ben ik hier nog wel veilig ? Allemaal vragen die door mijn hoofd spookte.Ik moest er niet aan denken, dat ik vermoord zou worden door één van de moordernaars op dit schip. Wat nu?

~Dick Walcom
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Kapitein vermoord? Gaat goed.. Neem ik even vakantie om al de stress te laten verdoezelen, gebeurd dit. Mijn baas zou het geweldig vinden voor de voorkant voor op de krant, al ben ik helaas niet bij hem, in Bridgepoort, ik ben nu op de cruise. De cruise die geweldig zou worden, die ik totnutoe een goede recensie zou geven, die ergens in de krant zou komen te staan. Maar nu.. Nu niet meer.
'Pardon', vroeg iemand, vragend kijk ik opzij. 'Wie gaat deze boot nu besturen? Hebben ze een reserve-kapitein of is die ook dood?', vraagt ze. Ik kijk de vrouw aan en schud traag mijn hoofd. 'Waarschijnlijk zitten we hier vast. Of er moet hier iemand kunnen varen', zeg ik en staar naar de horizon.

~°Suzy Bradley°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Wat geschreeuw weerklinkt in de verte. "Wat is dat geluid?", het meisje naast me in bed gaat overeind zitten?
"Geen idee" mompel ik schouderophalend, en verstop mijn hoofd weer in mijn kussen. Het geschreeuw wordt luider, ik kreun en ga ook overeind zitten, "Wat nu weer..". "Misschien moeten we maar eens gaan kijken" stelt het meisje voor. Zuchtend sta ik recht en trek mijn broek aan. "Gisterenavond was zeer amusant, euhm..."
"Stacey" vult het meisje mijn zin aan. "Ja juist... nou, dag". Ik doen mijn shirt aan en loop naar de deur.
"Bel je me?", ik zucht en rol met mijn ogen. "Ja tuurlijk" mompel ik gauw en slaag de deur achter me dicht.

- Jeroen Right -
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Ik rende onrustig over het dek, zag alleen een waas om me heen. Een waas van mensen, die ik allemaal niet herkende. Ik zocht naar dat ene gezicht. Eva's gezicht. Waar was mijn vrouw? Het klinkt zo goed, als ik haar vrouw noem. Maar nu, in momenten van paniek en onrust is ze weg. Mensen praten rumoerig en iedereen rent door elkaar, plotseling lig ik op de grond, een vrouw was schijnbaar flauw gevallen en doordat ik alleen een grijze was zag ben ik er over heen gevallen. Verdomme, broek gescheurd. Kan ik weer een nieuwe kopen, zoveel geld hebben we nou ook weer niet! Mopperend sta ik op, ik moet Eva vinden, ze was toch de hele tijd bij me geweest vandaag?

- Dave Clarkson
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Ik keek naar hoe er paniek ontstond in de woelige massa van passagiers. 'Misschien kunnen we beter de mensen kalmeren?' zei ik tegen Jessica en Helen. Ik liep naar beneden en probeerde tevergeefs de paniek te stoppen. 'Rustig maar iedereen. Het komt allemaal goed. We zijn op dit soort situaties voorbereid!' loog ik met een vriendelijke glimlach. Zo ging het nog even voort, tot ik hard tegen iemand aanbotste en op de grond viel.

- Cindy Sand
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Nadat ik onopgemerkt het schip op ben gekomen, zie ik overal paniekerige mensen. Sommigen van hen proberen anderen te sussen, een paar mensen hebben het over een dode kapitein? Wat? Hoe gaan we dit dan doen?

Er botst iemand tegen mij aan en ik val op de grond. Dan besef ik dat ik niet betaald op een cruise zit. Dus ik heb geen kamer. Geen kamer en ik zit op een cruise met een dode kapitein.
Nouja, ondanks dat, alles liever dan wat ik in Bridgeport heb meegemaakt...

-Marcel Swift-
Just be kind.
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Oo, fijn. Dacht ik dat ik heerlijk kon genieten van mijn vakantie op een cruise, gebeurt er dit! 'En wie gaat deze boot nu besturen'. riep ik. 'Hebben we hier geen reserve-kapitein?' Ik bleef op het dek staan wachten totdat er meer informatie kwam, hoe het nu verder moet, maar iedereen was radeloos en in paniek. Zal er hier één moordenaar op dit schip zijn of zijn het er mischien meerdere? Tijd om dat uit te zoeken.

~Dick Walcom

Laatst gewijzigd door Robin. op ma 06 feb 2012, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

De kapitein is dood. Dat hoor ik tenminste uit het gschreeuw van allerlei in paniek geraakte mensen.
Konden ze niet eens rustig blijven? Beschaafd, normaal, zoals het hoorde? Nee, dat was teveel gevraagd voor ze.
Zuchtend ging ik het dek op, waar het een enorme chaos was.
Ze konden in ieder geval wel in Appaloosa Plains een kapitein in leven houden..

-Naam even kwijt*
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Vlak voor mijn neus vallen twee mensen op de grond, de ene ziet er nog goedkoper uit, dan ik ben. De ander ziet er gracieus uit, en lijkt wel alsof ze vroeger heeft geleefd. Ik heb geen tijd om ze te helpen. Eva zal vast in onze suite zitten, ze zal ook vast nog niets van de moord weten, ze weet natuurlijk helemaal nergens vanaf. Nou weet ik het weer, ik moest naar het toilet, vandaar dat ik haar niet kon vinden. Ze was wel in de buurt geweest, nou kan ik weer terug rennen, de andere kant op. Naar het zwembad toe. Ze zou bij de spullen wachten. Stel je voor dat hier ook nog dieven rondlopen, dan zou dit helemaal een verspilde reis zijn. Ik moet er niet aan denken, misschien neemt een of ander luguber figuur onze koelbox, of onze handdoeken wel mee. Die scheur in mijn broek begint me op mijn zenuwen te werken. Ik besluit rustiger te lopen, als Eva bij het zwembad en onze spullen is, is er niets aan de hand. Hopelijk is ze niet boos over de broek, misschien kan ze hem weer naaien?

- Dave Clarkson
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Dave. op ma 06 feb 2012, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Ik hoorde geschreeuw vanaf het dek. In de grote paniek was ik rustig naar mijn kamer gelopen. Rustig uitziend maar met een grote chaos in het hoofd. Ik draaide met trillende handen het slot van mijn deur af en liep naar binnen. Ik liet me zakken in de stoel bij het raam en staar naar buiten, naar de zee. Het rustieke geruis kalmeert me en ik denk na. Er moet snel een nieuwe leider zijn of we varen onze ondergang tegemoet.

Kaylee Bratt
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Als ik wakker word van mijn dutje hoor ik veel lawaai. Meteen loop ik het dek op en zie ik Carina. Meteen loop ik naar haar toe. Als ze mij ziet loopt ze meteen weg. Ik moest bij haar in de buurt te zien komen. Deze cruise deed ik voor haar, niet voor mezelf. Achter me hoor ik mensen luid en duidelijk praten ik ving iets op van 'Kapitein vermoord.'. Meteen stap ik naar hen toe en vraag ik of de kapitein echt is vermoord. Ze zeggen dat hij inderdaad is vermoord. Ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen. Bij zo'n luxe en dure cruise als deze verwacht je dat dit soort dingen niet gebeuren. Maar het probleem is dat mijn verwachtingen mij vaak in de steek laten, helaas. Een ding weet ik zeker: ik zou zorgen dat Carina niks zou overkomen.

- James Mequari
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Langzaam maar zeker begint mijn hoofd toch vol te stromen met paniek. Geen paniek uit angst voor de moordenaar, absoluut niet. Het is meer een paniek uit besluiteloosheid. Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik besluit me terug te trekken in mijn hut. Ik sluit me af van de schreeuwende buitenwereld door middel van mijn koptelefoon, het medium tussen Indiemuziek uit 2009 en mij.
Ik trek mijn overhemd aan, of liever gezegd, het geleende overhemd van papa. Hij zou het toch niet missen. De motten hebben gaten in het gestreepte katoen weten te werken en er prijkt een koffievlek op de borst. Nee, papa zou zich schamen als hij het aan zou hebben. Ik gelukkig niet. Alleen het doek ziet mij immers in deze kleren.
Ik stroop de mouwen op en hou ze met een postbode-elastiek op hun plaats. Mijn haar stop ik onder de kraag. Niets zit me nu nog in de weg. Ik vul mijn glas, waar ik vanmiddag nog cola uit heb gedronken, met water en doop mijn kwast erin.
Dit wordt een meesterwerk.

- Dani Broertjes
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: A Terrible Trip - Speltopic (Er mag gepost worden!)

Iemand vertelt me dat er geen reserve kapitein is.
"Wat? Geen reserve-kapitein? Wat is dat nou weer, dan? Kunnen ze die niet laten komen?"
Ik kijk rond en praat eigenlijk meer tegen mezelf dan tegen haar.
"Lekker is dat weer," zucht ik. Ik wilde alleen op een rustige, relaxende cruise gaan... En dan kom ik in de eerste plaats mijn ex-man weer tegen, en dan wordt de kapitein vermoord... Dat heb ik weer...

~Carina Caribi
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten