Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

125 berichten • Pagina 5 van 7

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik zuchte, "Niets speciaal, gewoon een bezoekje brengen aan een oudtante" mompelde ik schouderophalend.
Ze knikte, "Heb je zin om even wat te gaan drinken" vroeg ze plots "Ik was toch net op weg om te gaan ontbijten". Het verbaasde me hoe prettig ik het vond "Tuurlijk, het is niet dat ik veel te doen heb" lachte ik vrolijk

-Arthur-
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik lachte. 'Zullen we?' Zei ik. Arthur knikte.
Samen liepen we naar de ontbijtzaal, nou ja, zaal, het is een trein, dus erg groot was het niet. We gingen aan 'n tweepersoonstafeltje zitten. We waren de enige in de ontbijtzaal, op de obers na. We kregen de kaart. Ik bekeek hem rustig.
'Wat neem jij?' Vroeg Arthur.
'Mmm... Ik denk dat ik ga voor een lekker croissantje en wat ju d'orange. En jij?' Ik lachte.
'Dat lijkt me ook wel lekker, ik neem hetzelfde. Ik zal de ober roepen.'
Hij stak zijn hand op en we zeiden onze bestelling.

~Karin~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

'Gaat het me-' Ik voelde mijn hoofd rood aanlopen en een stekende pijn in mijn voet.
'godver-(*^&HY^%$R%&)(@!#$%&*()(*^$%&^$#%&' Ik plofte op een bankje neer en bekeek de onderkant van mijn voet. 'Auww.' Kermde ik zachtjes

-Tina-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

"Dat meen je niet" Gnuifde Karin. Gegeneerd knikte ik en lachte mee. "Voor een saaie treinrit is deze eigenlijk nog interessant" grijnsde ik. Ze knikte "Tja, met mij erbij is het altijd interessant". Ik zuchtte en trok mijn wenkbrauwen op. Karin lachte, "oke, jij maakt het ook een ietsie interessanter" en ze gaf me een por.
Zo praatten we wel vijf uur lang tot de ober ons verzocht van tafel te gaan. We struinden wat door de gangpaden, "En wat wil je nu doen?" vroeg ik schouderophalend. Ze beet op haar lip en dacht na, "ik heb een boek kaarten in mijn coupé" stelde ze voor. "Perfect!" enthousiast pakte ze mijn hand en trok me mee.

-Arthur-
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Niemand die wat deed, misschien morgen? of zouden ze mij laten stikken? anders probeerde ik het wel 1 op 1...
Toen ik naar buiten liep hoorde ik iemand schreeuwen, vloeken en tieren. Wie kon dat nou zijn? Ik rende naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Het was Tina, het pizzameisje. Ze hield haar voet vast en er een stak een grote spijker uit, ik zag haar zachtjes huilen. Die spijker was echt groot... ik rende naar haar toe en probeerde haar wat te troosten. "Tina, gaat het?" voordat ze ook maar kon antwoorden, zei ik. "Tina, die spijker moet er echt uit, laat me je helpen."

-Piet-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik sta op en loop naar het meisje. Ze heette Tina geloof ik. "Gaat het? Ik wilde je waarschuwen maar ik kreeg *uche* *uche* een plotselinge hoestaanval *uche*. Kan ik iets voor je halen?"
Het zou wel niet hoeven, ik rook de sterke geur van pizza uit haar tas, maar je kan het natuurlijk altijd even vragen.

-Klaas-
Just be kind.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Arthur zat op de bank op mijn coupé. Ik pakte de kaarten uit een lade en plofte naast hem neer op de bank.
'Hier zijn ze!' Zei ik opgewekt.
'Laat eens zien.' Zei Arthur en schoof dicht tegen me aan. Ik voelde mijn wangen gloeien.
'Hier.' Zei ik snel, ik duwde de kaarten in zijn handen.

~Karin~
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

"En alweer gewonnen" ik zuchte "Man jij bent echt niet goed in dit spelletje hé". Grijnzend schudde Karin haar hoofd, "Ik beat je wel met iets anders". Ik maakte een ongeloofwaardig geluidje en deelde de kaarten opnieuw toen Karin begon te geeuwen. "Moe" mompelde ik, ze knikte schaapachtig en rekte zich uit. "Dan is het tijd dat ik doorga" ik legde de kaartenboek op tafel en stond recht, "morgen opnieuw?". "Deal" lachte ze slaperig.
"weltrusten" prevelde ik zachtjes en sloot de deur achter me dicht.

-Artur-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

'HNNGG.' Ik kreunde zachtjes. Piet zat aan de spijker in mijn voet te trekken. Het deed echt pijn.
'Hij zit vast.' Mopperde hij zachtjes. 'Ah, Nee echt.' Huilde ik zachtjes.
Mijn voet was inmiddels al heftig aan het bloeden. 'Auwww.'

-Tina-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Die spijker zat er echt diep in...
"1-2-3 trekken!!!" en weer niks... dit gaat zo door, tot ik uiteindelijk al mijn krachten bijeenriep en ik trok met veel kracht en moeite die spijker eruit. Tina schreeuwde het uit van de pijn. Haar voet bloedde echt, dat we een EHBO kist nodig hadden. Dit zei ik ook, zonder commentaar van Tina tilde ik haar op en nam haar mee naar voren. Al schreeuwend: "Waar is een EHBO kist, we hebben hem nodig, nu!" Dit duurde me te lang, ik legde Tina neer op het bankje die het dichtstbij was, trok mijn shirt uit. Daarna bond ik mijn shirt strak om haar voet. "Tina, blijf zo liggen, ik ga een EHBO kist halen"
En daarna begon ik weer te schreeuwen: "Waar is die EHBO kist!?!?"

-Piet-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

En ik zat daar maar, te kijken naar Tina's voet. Als die verdraaide hoestaanval er niet was geweest, had ik het kunnen voorkomen. Daardoor voel ik me schuldig. Ook al kan ik er niks tegen doen. *pling* "Hee, mijn telefoon." Ik pak het en zie op het scherm dat ik een SMS heb van Hannie. Na het lezen komen er tranen in mijn ogen.

"Klaas,
Ik ben jou en je hobby's spuugzat. Je mag best een weekje wegblijven.
Hannie."

Zachtjes snik ik. Hoe kan ze me een week wegwensen? Er zijn wat blikken op mij gericht maar dat maakt me niet uit. Zou het zo nog wel wat kunnen worden met Hannie, of zou ik bij haar vandaan moeten...? Misschien zou dat het beste zijn, voor mij en voor Hannie...

-Klaas-
Just be kind.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Vrolijke jazzmuziek uit New Orleans klinkt in mijn oren. Dan worden de noten overstemd door brullend stemgeluid. Pfft, dat zal weer zo'n dronkenlap zijn. Ik zet het geluid een tandje hoger, maar het helpt niet. Geergerd zet ik mijn superdeluxe koptelefoon af.
"Mag het wat..." Ik kan mijn zin niet afmaken. Alweer dat geschreeuw erdoorheen.
"Waar is de EHBO-kist!" Dan begint er een belletje bij mij te rinkelen. Volgens mij had ik nog een verbandtrommeltje in mijn koffer liggen, voor het geval die wond op mijn knie van eergisteren weer open zou gaan.
"Hierzo!" schreeuw ik terug.

Lily~
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Een gedempte schok wekt me uit mijn droom, ik geeuw en til mijn hoofd op. Ik kon me niet herinneren dat ik in mijn coupe was teruggekeerd, zelfs niet dat ik was vertrokken. ik draaide me om en zag Karin liggen, automatisch gleed er een grijns over mijn gezicht. Het duizelde me een beetje maar dat zou ook goed kunnen omdat ik vergat te ademhalen. onwillig scheurde ik mijn blik los van haar en zocht een noodblokje en een potlood.

Was leuk gisteren!
kan niet wachten nog eens af te spreken
x Arthur


Ik moest maar weer eens beginnen met mijn paper af te werken, ik stapte de coupé uit en liep langs het gangpad naar de ontbijtzaal.

-Arthur-
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik zag dat de oude man, die zich als Klaas had voorgesteld, alleen op een bankje zat, maar ik kon zijn gezicht niet echt goed zien. Het leek erop dat hij huilde. Normaal zou ik hem moeten troosten, maar ik wist niet of hij dat op prijs zou stellen, dus keek ik de coupé rond. Er gebeurde best veel tegelijk. Aan de ene kant werd er een spijker uit de voet van een meisje getrokken, andere mensen stonden op om iets te eten te gaan halen. Ik zelf had ook wel honger, en ik haalde wat boterhammen uit mijn tas, aangezien ik niet wist wat je hier voorgeschotelt zou krijgen. Rustig kauwde ik op mijn brood.

Simone~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

"dank je" zei ik toen Lily mij een verbanddoos gaf. "waarom heb je hem eigenlijk nodig?" vroeg ze. "voor Tina, ze had een lelijke spijker in haar voet." Daarna rende ik terug naar Tina, waar ze ongeduldig op me stond te wachten. "waar blijf je zo lang?" "ja sorry hoor, het leek wel of niemand hier een verbanddoos of EHBO kist ofzo heeft." Ik haalde voorzichtig mijn shirt van Tina's voet en haalde wat schoonmaak spul en een gaasje uit de verbanddoos. Ik maakte de wond goed schoon, en deed er wat zalf op. Tina keek me raar aan, ik knikte en zei: "familie recept." Daarna deed ik het gaasje erop. Tina zei nog: "het prikt niet." "ja, familie recept."
Daarna haalde ik wat pizza uit haar tas, gaf haar zelf een groot stuk en nam zelf een wat kleiner stukje.

-Piet-
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Op een of andere manier was het me gelukt om te slapen zonder wakker te worden.
Het was chaos in de trein, maar ik had alleen oog voor mijn bier. Mijn toch niet gratis bier.
Zou ik kunnen slapen tot dat de reis over was, als ik genoeg bier dronk?
Ik zou het wel zien.

-Dirk
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik schrok wakker, hoe laat was het? Ik keek op de wekker, het was pas 9 uur. Ik stond op kleedde me aan, deed mijn haar goed en deed wat make-up op. Tijd voor het ontbijt. Ik liep naar de ontbijtzaal en keek rond, het was druk tegenover gisteren. Aan een tafel zag ik Arthur alleen zitten. Ik sloop achter hem langs en ging achter hem slaan, ik sloeg mijn armen om hem heen.
'Boe, wie ben ik.' Zei ik. Hij draaide zijn hoofd om.
'Karin!' Zei hij. 'Kom zitten, ontbijten we weer gezellig samen.' Ik ging vrolijk zitten.

~Karin~
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Mijn week liep in een waas ten einde, zowat de hele dag spendeerde ik met Karin. En in de uren dat ze er niet was keek ik wat doelloos uit het treinraam naar de prachtige landschappen waardoorheen we reden. Ik wist dat het hoognodig was dat ik mijn boeken eens opensloeg want mijn examens stonden voor de deur maar mijn dag met Karin verdoen klonk zoveel verleidelijker.
Het was s'avonds en ik had weer eens een van die vervelende uurtjes voor mezelf. Alleen zat ik in het zaaltje met een tekenblok voor me en een potlood achter mijn oor, een van mijn handige gewoontes dat ik ze niet zou verliezen. Rondom me zaten mensen te eten, families, zakenpartners, volslagen onbekenden, ik zuchtte. Een deel in me wenste dat de treinreis al ten einde was.

-Artur-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten