Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

125 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Tien mensen die elkaar niet kennen gaan trein 666 in. Sommigen van hen zijn demonen, maar dat weet de rest niet.

De eerste week wordt er nog niemand vermoord. Daarna wordt er elke Zondag en Woensdag iemand vermoord of eruit gestemd.

Jullie mogen zelf de persoonlijkheden van jullie personage bepalen. :D

Personages:

1. Piet (djon black)
Piet is een jonge man. Toen hij 15 was, werd hij van school gestuurd. Hij gaat mee met de trein omdat hij niks anders te doen heeft.

2. Karin (Marit)
Karin is net 18 geworden. Ze gaat met de trein mee omdat dat moet van haar ouders.

3. Klaas (Matthieu)
Een oude man. Hij gaat met de trein mee omdat hij zijn zeurderige vrouw even niet wil zien.

4. Lily (Hikari-Desu)
Lily is een jonge vrouw. Ze gaat met de trein mee omdat dat moet van haar werk.

5. Simone (Simsfreak)
Simone is een wat oudere vrouw, maar niet zo oud als Klaas. Ze gaat met de trein mee omdat ze haar drukke leven even wil vergeten.

6. Dirk (Mens) (Marlinde)
Dirk houdt van bier. Hij gaat met de trein mee omdat hij had gehoord dat ze daar gratis bier hadden.

7. Herman (Mens)(Luc)
Herman kent Dirk ergens van, maar hij weet niet precies van waar. Daarom achtervolgt hij Dirk de trein in.

8. Tina (Emma)
Tina houdt van pizza. Ze gaat mee met de trein omdat ze Piet een lekker ding vindt.


9. Zoë (Melanie)
Zoë lacht overal om. Ze gaat mee met de trein omdat ze dacht dat er een of andere beroemde komediant zou zijn.


11. Arthur (caesar11111)
Een student geneeskunde die vaak met zijn hoofd in de wolken loopt. Hij gaat met de trein mee om zijn oudtante een bezoekje te brengen.


10. Femke (Ayumii, 'onsterfelijk')
Femke heeft meegedaan aan de Gouden Kooi en gaat de trein in omdat ze de Gouden Kooi uit haar hoofd wilt zetten.


Mensen - Dit zijn de normale personen. Ze moeten iedere Woensdag stemmen. (De eerste week nog niet)

Demonen - De moordenaars van dit spel. Ik stuur iedere Zondag (behalve de eerste week) de demonen een PM met de tekst: "Wie wil je vermoorden?". De wens van de demon die als eerste reageert wordt vervuld.

Burgemeester - Er is maar één burgemeester in het spel. Hij/Zij moet bepalen wie eruit ligt wanneer twee mensen hetzelfde aantal stemmen heeft.



:knuffel Succes!

Laatst gewijzigd door Yum op zo 08 jan 2012, 19:04, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

'Pizza~ Pizza~ Ik hou van Pizza~' Zong ik zachtjes en ik liet mijn blik glijden langs de mensen die binnen kwamen stromen.

-Tina-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Met troebele ogen keek ik de wagon door. Ik hoorde een vrouw iets zingen, maar ik lette
er niet op. Ze hadden bier belooft, dus waar bleef het?
Ik had er niet echt tijd om er over na te denken, want dat laatste biertje een kwartiertje geleden, begon
zijn tol te eisen. Man, wat wou ik graag slapen.

-Dirk.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Aarzelend keek ik naar de trein. Was het wel een goed idee om mijn kinderen, man en baan zo alleen te laten? Zouden ze het zonder mij aankunnen? Geïrriteerd door mezelf schudde ik mijn hoofd. Ik zou meegaan om mijn drukke leven even te vergeten, niet om eindeloos eraan te denken. Ja, ik wist dat ik tijd nodig had om na te denken, maar ik wilde niet in de dagelijkse sleur blijven hangen. Ik wilde meer van de wereld zien, alles op mijn gemakje doen. Vastbesloten ging ik de trein in.

Simone~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Stomme Gouden Kooi. Stomme wereld. Aargh, waarom lig ik er uit?! Okay, geen tijd om daar aan te denken, deze trein blijft hier niet voor eeuwig staan. Ooit gaat hij rijden. Ooit- Waar-ben-ik-mee-bezig?! Ik moet gewoon deze trein in stappen en niet meer aan die stomme Gouden Kooi denken. Anders word ik gek.

Ik sluit mijn ogen en loop snel de trein in.


~Femke~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ongeduldig kijk ik op mijn horloge. Die rottrein is al bijf minuten te laat. Om de tijd sneller te laten verlopen begin ik met mijn duimen te draaien; een oud trekje van vroeger. Na mijn zoveelste draai hoor ik iets op de rails krijsen. Daar is het.
Mijn hand graait naar mijn koffertje. Adem in, borst vooruit. Precies voor mij puffen de deuren open. Hier gaan we dan...
Ik zet een stap in de richting, maar word dan overspoeld door de mensenmassa. Iedereen wil tegelijkertijd naar binnen. Ik weet me met moeite binnen te wurmen. Mijn vingers zoeken naar het kaatrje in mijn jaszak, maar ik voel niets meer dan wat snoeppapiertjes en het bonnetje van Starbuckets. Ik zou het toch niet kwijt zijn geraakt?!

Lilly~
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik bukte en zocht in mijn tas. Waar was mijn broodtrommel. Daar zat pizza in. Ik was dan al volwassen maar ik ging niet zonder die rot pizza op weg. Met een zucht vloog ik weer overeind. Mijn handen schoven in mijn zakken. Het was behoorlijk koud. Zelfs in de trein.
Ik voelde iets hards in mijn zak en trok het eruit. Het was een pen. Verveeld begon ik kriebeltjes op mijn handen te tekenen..

-Tina-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Luc

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik loop de trein binnen , ik weet zeker dat hij in deze trein was gestapt. Ik kijk rond en daar zit hij, dwazig voor zich uit te staren. Ik ga snel op een plek zitten waar ik hem onopvallend kan bekijken, waar ken ik hem nou toch van? Ik moest en zal er achter komen!


Herman
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik had nu al spijt dat ik met die trein was meegegaan. Er was geen echte ligplaats, want
iedereen zat of stond zo dat ik niet kon liggen.
Een vrouw kwam de trein binnen alsof ze de Mount Everest wou gaan beklimmen, de andere kwam met gesloten ogen de trein binnenlopen- Dat ze nergens tegen aan stootte..-een was verward haarjaszakken aan het doorzoeken en de andere man zat idioot me aan te staren, alsof hij teveel Sherlock had gekeken.
Geweldig, ik zou dit dus alleen met bier kunnen overleven. Heel veel bier.

-Dirk
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

In de trein was het druk. Uiteindelijk had ik een goed plekje bij het raam gevonden, al zat het oude bankje niet er comfortabel. Nadat ik even uit het raam had gestaard, begon ik naar de mensen in de trein te kijken. Een jonge man zat wazig voor zich uit te staren, een vrouw zat pizza te eten. Toen viel een vrouw me op. Ze was met gesloten ogen de trein binnen gekomen, en ik meende haar ergens van te herkennen. Had ik haar een tijd geleden niet op tv gezien?

Simone~
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik kan mezelf wel slaan! Ik ben gewoon het kaatrje kwijtgeraakt! Verward kijk ik om me heen. Naast me zit een man die aan een bierflesje zit te lurken. Aan het einde van de wagon zie ik de rug van de bellende conducteur.
Razendsnel gris ik mijn portemonnee uit mijn hantas en zwaai ermee voor het gezicht van de man.
"Tweehonderd euro. Niks zeggen." Het dubbele van een treinkaartje.
Met open mond kijkt de man mij aan. Geirriteerd prop ik het geld in zijn hand, gooi mijn koffer in de bergruimte en kruip onder zijn bank. Nu maar hopen dat niemand me ziet.

Lilly~
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Zenuwachtig liep ik door de trein. Zou hij hier echt zijn? Ik hoopte van wel, anders had ik voor niets zoveel geld uitgegeven. Ik was zijn grootste fan, maar de website was niet echt duidelijk geweest, en verder had ik er niet veel over kunnen vinden. Ik besloot maar ergens te gaan zitten en kijken of hij langs zou komen. Ik plofte op een van de bankjes en ik hoorde iemand zuchten. Ik keek om me heen, maar niemand leek geïrriteerd te zijn. Ik begon met mijn voeten op de grond te tappen en ik hoorde nog een zucht. Het leek wel van onder mijn bank te komen. Ik keek onder mijn stoel en zag daar een jonge vrouw zitten.
'Hallo!' zei ik vrolijk. 'Wat doe jij daar nou?'

- Zoë
Afbeelding
Terug!
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Eindelijk bier. Het was een of ander prutmerk, maar maakte het wat uit?
Ik voelde me meteen weer op mijn gemak, en ging wat fijner zitten.
'Hey moppie, kom eens' riep ik naar een meisje die op haar handen zat te tekenen.

-Dirk.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

De trein, ach. Dat kon er ook nog wel bij. Ik liep alsmaar door naar achteren, tot ik mooi het laatste plekje vond. Daar ging ik zitten en pakte een sigaret uit me tas. Ik deed mijn benen op de bank tegenover me, er zal toch niemand zitten. Ik dacht na, ik dacht na over het leven. 15 jaar was ik en ik werd van school gestuurd. Waarom? ik had alleen maar illegaal vuurwerk afgestoken in het tuintje van de school. Ja, ik moest mezelf toch bewijzen. Een paar van die havo'ers zaten met wat sterretjes, dus moest ik maar lekker illegaal vuurwerk afsteken. Nou, toen was ik dus van school getrapt, en me ouders? die wouden dat ik naar een andere school ging, nou ze konden de pot op. Aan het begin kwam ik wel ja, ik veranderde adres en telefoonnummers, zodat de school mij niet kon bereiken en begon de rest van de jaren met spijbelen. Verrassend dat ik 3 jaar zonder problemen heb gespijbeld. Nu, nu heb ik niks met mijn leven, ik doe niks. Daarom ben ik hier, wat moet ik anders doen. Ik leefde in een sleur, wakker worden, tv kijken, slapen. Ooit zal ik mezelf aanpassen, misschien ben ik daarom hier in de trein. Maar, het doet me niks.

Ik keek om me heen... Meisjes! Ik heb er met geen een gesproken, sinds ik haar verlaten heb, ja, dat deed ik ook op mijn 15e. Maar, ik zag nog wat vrouwen en dacht, zouden zij mij op het goeie pad kunnen brengen?
Ooit zal ik wel veranderen, je weet niet wanneer en hoe. Maar, je kan het wel een beetje sturen... ik zal mijn beweging maken naar een meisje. Maar, nu niet. Nu ga ik lekker luieren op mijn stoel, misschien komt er wel eentje op mij af.

-Piet-

Laatst gewijzigd door djon black op di 20 dec 2011, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

'Hey moppie, kom eens' verbaasd keek ik op. Er keek een man naar me. Hij hield een fles bier vast.
'Als je hoopt dat ik ook nog eens op je schoot kom zitten dan heb je het al helemaal mis, lul.' Sneerde ik terug.
Verveeld keek ik terug naar mijn hand.

-Tina-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik loop naar de trein. Ik was Hannie's verhalen spuugzat, altijd maar zeuren over mijn hobby's... Wat kan ik eraan doe dat ik van vissen en postzegels houd? Nee, dan zij. Zij is degene die zich rond eet, en roddelt achter mijn rug om met haar vriendinnen. Voorlopig hoef ik haar niet te zien, nee.

Om van haar af te komen zei ik dat ik voor mijn vishobby naar een meer in Groningen ging. Ze geloofde het, maar ik heb niks geregeld. Ik ga gewoon ergens heen en ik kijk wel waar ik strand.

Ik ga tegenover een meisje zitten, die raar genoeg onder haar bankje zat te kijken. "Hallo, wat doe jij daar nou?" hoorde ik haar vrolijk zeggen. Die jeugd ook van tegenwoordig! Altijd vrolijk, waarom zou je vrolijk zijn? Het leven is hard, dat merk je pas als je oud bent. Maarja, zij is nog niet oud...

Ik verzet mijn gedachten en pak mijn krant. "De trein zal wel bijna vertrekken..." dacht ik hardop.

-Klaas-
Just be kind.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

"Sst!" Ik probeer de vrouw af te wimpelen, maar zijzelf moet alleen maar harder lachen.
"Oprotten!" hardhandig duw ik haar gezicht weg. Nu houdt ze zich wel gedeisd. Voorlopig.
Een lange schaduw werpt zich op de spijkerbroek van het meisje. De conducteur.
"Mag ik even uw kaartjes zien?" Ik hoor wat gerommel van papieren.
"Alstublieft."
Na wat klikkende geluiden hoor ik zijn voetstappen wegsterven.
"Hij is weg, kom maar tevoorschijn!" Ze reikt me haar hand toe.
"Kijkt er niemand?"
Na een stilte die voor mij wel uren leek te duren, zei ze: "Kom maar, er is toch niemand die oplet." ze giechelt.
Met moeite weet ik vanonder het bankje te kruipen. Mijn nieuwe mantelpak zit helemaal onder het stof.
"Ik ben Zoë." zegt ze met een brede glimlach.
"Ik ben Lily." walgend klop ik het vuil van me af en ga zo ver mogelijk van haar op het bankje zitten.
Speurend gaat mijn blikveld de coupé rond. Een paar meter verderop zit een jongen verveeld voor zich uit te staren. Hij moet een jaar of zestien zijn. Waarschijnlijk voelt hij mijn blik, want zijn gezicht draait geschokken naar mij toe. Even houdt hij mijn blik vast, maar dan wend ik de mijne snel af. Wat moet hij wel niet van me denken? Ik voel dat mijn wangen beginnen te gloeien. Dat ga je toch niet menen! Dit belooft nog een interessante reis te worden.

Lily~
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ik ging zitten en keek rond.
Opeens zag ik dat een vrouw me aankeek. 'Uhm...' begon ik. 'Is er iets?'
Na een tijdje zei ze eindelijk wat. '...Ken ik jou ergens van?'
Even denken. De Gouden Kooi misschien? Heeft ze daar ook ingezeten?
Nee, toch niet.
...
Natuurlijk.
De Gouden Kooi werd op tv uitgezonden. En dat was ik de hele tijd, al sinds ik de Gouden Kooi binnenliep, vergeten.
'Uhm,...Kweenie.' antwoordde ik. Ik begon te zweten.

~Femke~
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

Ze had tenminste pit. Ik nam nog een slok van mijn bier, en keek nog eens rond.
Nog altijd geen bier. Man, waren de mensen die daarvoor moesten zorgen slakken ofzo?
Ik liet het meisje maar voor wat ze was, later zou ik het misschien nog een keer proberen.
Maar nu eerst slapen.

-Dirk.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Trein - Speltopic (OPEN~!)

"Waar ben ik nu weer in beland?" dacht ik bij mezelf. Het is echt een gekkenhuis hier, de één drinkt zich kapot, de ander is haar hand aan het mollen en er komen mensen onder de stoelen vandaan. Nouja, erg gewelddadig lijken ze me niet, en dat is maar goed ook. Je zou maar tussen dat gajes terechtkomen, daar moet zo'n man op leeftijd toch niet aan denken...

-Klaas-
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten