Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

86 berichten • Pagina 4 van 5

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De trein - Vragentopic (Open)

...Serieus, tegenwoordig beginnen mensen steeds minder te posten bij Weerwolven van Wakkerdam spellen hier op SN xD

v Over dat stemmen, dat staat in de beginpost. xD

Laatst gewijzigd door Yum op vr 06 jan 2012, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Misschien komt dat omdat er weinig gebeurt. ;) Misschien moet jij als spelleider even de boel wakker schudden? :)
Ook vind ik het erg onduidelijk wanneer je moet stemmen. Misschien moet je dat wat duidelijker aangeven? :) Nee, hierbij verklap ik niks over mijn dubbelrol. ;)
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Ayumii zou je misschien inde eerste post bij de namen aan willen geven wie er al dood zijn? :) Dan kan ik het nog een beetje bijhouden hoelang het nog duurt etc. ;)

Heel veel succes! Misschien moet je er een verassingselement in gooien? :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Uhm, misschien een technisch probleem met de trein en dat ze even naar een of ander uitgestorven dorpje mogen? Ze zitten dus ergens in the middle of nowhere, dus dan is dat dorp nogal.. levenloos ofzo :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: De trein - Vragentopic (Open)

over dat stemmen: Dat het in de beginpost staat is niet zo handig, denk ik. Veel spelers kijken daar vaak niet eens omdat ze denken dat ze wel weten wat er staat, plus kijkt men vaak automatisch op de laatste pagina omdat daar juist de dingen staan die belangrijk zijn, zodat ze daar hun volgende post op kunnen baseren. ;) Dus misschien moet je dan een soort mededeling doen in het vragentopic en/of speltopic, of anders PM's rondsturen? ;)
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Ik kijk vaak genoeg in de beginpost...
En het lijkt me juist onhandig om het in een post te zetten, Dan raak je snel de draad kwijt :")
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Goh... wat zijn we weer actief.
Ben ik de enige die wil dat er gepost wordt ofzo?

in ieder geval:
Posten!!!

Voor het gemak is hier de link:

viewtopic.php?f=60&t=7964&hilit=de+trein&start=110

V ja, ben blij dat er in ieder geval 1 iemand is die het zich boeit. Ik kan ook niet posten, dan pp ik ook.
Trouwens, je kan eigenlijk wel 2 posts er tussen zou toch ook wel een keertje mogen?

Laatst gewijzigd door djon black op zo 15 jan 2012, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: De trein - Vragentopic (Open)

@Ayumii Ik denk dat de moord/stemrondes juist het posten stimuleert, dus probeer deze echt elke week te doen! Anders gebeurt er niks in het spel en weten mensen niet wat ze moete doen. Dus ik wil echt dat je elke week een stemronde hebt :o
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Ayumii,
ik weet het dat het moeilijk is een rollenspel leiden, maar, toon tenminste dat je je best doet! Ga gewoon door met die moord rondes. Dan, zien mensen dat bij nieuwe berichten en dan gaat er weer gepost worden. Dat is een soort vicieuze cirkel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Eigenlijk wordt er alleen maar gepost als er een moordronde is, dus dan zou ik die nou juist wel doen.. En misschien moet je nog een gebeurtenis toevoegen, anders gebeurt er gewoon niks in de trein, en dan post je ook maar de hele tijd dat je in de trein zit..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten