Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

86 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Als het goed is heeft nu iedereen een PM gekregen met hun rol. Ik zet straks ff in de eerste post wat mensen, demonen en burgemeesters zijn in dit spel. xD

EDIT: Eerste post geupdate.
Ik ga het speltopic openen :woot
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Matthieu schreef:"Waar ben ik nu weer in beland?" dacht ik bij mezelf. Het is echt een gekkenhuis hier, de één drinkt zich kapot, de ander is haar hand aan het mollen en er komen mensen onder de stoelen vandaan. Nouja, erg gewelddadig lijken ze me niet, en dat is maar goed ook. Je zou maar tussen dat gajes terechtkomen, daar moet zo'n man op leeftijd toch niet aan denken...

-Klaas-
:lol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: De trein - Vragentopic (Open)

^Nou Tina kan er ook wat van zeg xD
Aangesproken woorden door dronkenlappen,schelden en haar hand ondertekenen xD

v Oh maar het was geen belediging, het was de waarheid~ XD

Laatst gewijzigd door Emma op di 20 dec 2011, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik naar de jongen die me zojuist had aangesproken met 'Hee, moppie!' Ik besloot dat het beter was als ik er niet op in zou gaan, maar de jongen kwam naast me zitten en sloeg zijn arm om me heen. Geïrriteerd duwde ik zijn arm van me af, en besloot dat ik maar beter ergens anders kon gaan zitten.
Fijn ik moet een acholist volgen , een irritante acholist om precies te zijn.
‘Hey moppie, kom eens' verbaasd keek ik op. Er keek een man naar me. Hij hield een fles bier vast.
'Als je hoopt dat ik ook nog eens op je schoot kom zitten dan heb je het al helemaal mis, lul.' Sneerde ik terug.
de één drinkt zich kapot, de ander is haar hand aan het mollen en er komen mensen onder de stoelen vandaan.
De jongen irriteerde me mateloos. 'Nee, dat weet ik niet' antwoordde ik kortaf 'niet iedereen is een alcoholist, weet je.'
Gaan jullie ook nog eens aardig doen tegen Dirk? xD

V Oké, inderdaad, hoewel, het zou ook moeilijk zijn, want Dirk ligt zijn roes uit te slapen xD

Laatst gewijzigd door marlinde op di 20 dec 2011, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De trein - Vragentopic (Open)

^ ja, Piet is niet op jouw schoot gevallen (A)

en trouwens Matt, terug op die post van jou... met de een doet de ander dat. Er moet er nog eentje bij xD
en weer 1 ligt op de grond te kronkelen xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Dat gaat echt handig worden met kerst enzo :p

Maarjaa, ik heb gelukkig nog niet echt veel hoeven bewerken :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Ayumii schreef:Opeens hoorde ik dat er iemand opstond. Hij rende naar me toe.
"Bent U dé grote Femke???? VAN DE GOUDEN KOOI? WOOOOOOWH IK HEB HET DE HELE TIJD GEVOLGD!! IK WAS ZO'N FAN VAN U!!!"
"E-Ehh..." antwoordde ik.
"Oh, ik ben Klaas, sorry voor de overweldiging, maar ik was echt voor u in de Gouden Kooi en ik móest u gewoon even spreken. Kunt u mij misschien een handtekening geven?
Nu we het er toch over hebben, wat vindt u nou van Sharon? Het is wel eeneh... lekker ding toch?"
"N-Natuurlijk, eh...een handtekening?...Okay. Euh." Ik pakte een papiertje uit mijn broekzak en zette snel mijn handtekening erop. Opeens viel het gebit van Klaas op het papiertje.
'Euh. Is dit misschien van eh, u?" vroeg ik.
Helaas werd ons 'moment' verstoord door de vrouw die me eerder aankeek.
'Ik wist wel dat ik je ergens van herkende, van tv dus! Ach natuurlijk, De Gouden Kooi.. Ik had je moeten herkennen.'
"Uhm...euh... :$ " ik wist niet wat ik moest zeggen.


~Femke~
Holy shit hee x'D
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten