Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

86 berichten • Pagina 1 van 5

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

De trein - Vragentopic (Open)

Pff, da's lang geleden zeg :lol
Okay let's begin. Jullie weten ondertussen allemaal wel wat Weerwolven van Wakkerdam is denk ik? xD

Tien mensen die elkaar niet kennen gaan trein 666 in. Sommigen van hen zijn demonen, maar dat weet de rest niet.

De eerste week wordt er nog niemand vermoord. Daarna wordt er elke Zondag en Woensdag iemand vermoord of eruit gestemd.

Jullie mogen zelf de persoonlijkheden van jullie personage bepalen. :D

Personages:

1. Piet (djon black)
Piet is een jonge man. Toen hij 15 was, werd hij van school gestuurd. Hij gaat mee met de trein omdat hij niks anders te doen heeft.

2. Karin (Marit)
Karin is net 18 geworden. Ze gaat met de trein mee omdat dat moet van haar ouders.

3. Klaas (Matthieu)
Een oude man. Hij gaat met de trein mee omdat hij zijn zeurderige vrouw even niet wil zien.

4. Lily (Hikari-Desu)
Lily is een jonge vrouw. Ze gaat met de trein mee omdat dat moet van haar werk.

5. Simone (Simsfreak)
Simone is een wat oudere vrouw, maar niet zo oud als Klaas. Ze gaat met de trein mee omdat ze haar drukke leven even wil vergeten.

6. Dirk (Mens) (Marlinde)
Dirk houdt van bier. Hij gaat met de trein mee omdat hij had gehoord dat ze daar gratis bier hadden.

7. Herman (Mens)(Luc)
Herman kent Dirk ergens van, maar hij weet niet precies van waar. Daarom achtervolgt hij Dirk de trein in.

8. Tina (Emma)
Tina houdt van pizza. Ze gaat mee met de trein omdat ze Piet een lekker ding vindt.


9. Zoë (Melanie)
Zoë lacht overal om. Ze gaat mee met de trein omdat ze dacht dat er een of andere beroemde komediant zou zijn.


11. Arthur (caesar11111)
Een student geneeskunde die vaak met zijn hoofd in de wolken loopt. Hij gaat met de trein mee om zijn oudtante een bezoekje te brengen.


10. Femke (Ayumii, 'onsterfelijk')
Femke heeft meegedaan aan de Gouden Kooi en gaat de trein in omdat ze de Gouden Kooi uit haar hoofd wilt zetten.


Mensen - Dit zijn de normale personen. Ze moeten iedere Woensdag stemmen. (De eerste week nog niet)
Demonen - De moordenaars van dit spel. Ik stuur iedere Zondag (behalve de eerste week) de demonen een PM met de tekst: "Wie wil je vermoorden?". De wens van de demon die als eerste reageert wordt vervuld.
Burgemeester - Er is maar één burgemeester in het spel. Hij/Zij moet bepalen wie eruit ligt wanneer twee mensen hetzelfde aantal stemmen heeft.

Laatst gewijzigd door Yum op zo 08 jan 2012, 19:03, 10 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De trein - Vragentopic (Open)

Jammer dat er zo weinig rollen zijn, ach ja, volgende x beter ;3 (er zit niet echt een rol bij die ik leuk vind, dus vandaar) ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: De trein - Vragentopic (Open)

ohw.... 50-50...
simsfreak en davevanleeuwen willen beide Simone zijn... wat nu???

loten? xD
of gaan we voor de gene die het het eerste zei...

V:
Matt, mannen en vrouwen zijn gelijk. Dus jongens en meisjes ook (A) dus dan mag Elisa niet gekozen worden, omdat ze een meisje is. Natuurlijk wel om een andere reden, bijvoorbeedl dat ze eerder was.
Trouwens, wie zegt dat een jongen geen vrouw kan spelen? :P


-edit-
waarom heb ik dit nou 3 keer ofzo bewerkt??? :$

Laatst gewijzigd door djon black op di 20 dec 2011, 16:31, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De trein - Vragentopic (Open)

^Of degene die een meisje is xD
Neh ik denk dat Elisa het wordt, die was eerst ^^

^Toch vind ik het logischer dat een meisje een meisje is een een jongen geen meisje xD Wtf xD

Laatst gewijzigd door Matthieu op di 20 dec 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten