Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 25 van 28

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Verbaasd keek ik Taiki aan. Hij wilde met mij naar het feest? Ik had er nooit aan gedacht dat ik ook met hem zou kunnen gaan. Maar ik was nog steeds bang dat ik er uiteindelijk spijt van zou hebben als ik zou gaan. Aangezien er best wel wat stelletjes zouden zijn en ik nog steeds met Hotaru zat.
'Okay, maar als ik er geen zin meer in heb, ga ik ook echt weg,' antwoordde ik. Taiki keek toch een beetje opgelucht.
'Vind je het goed als ik je wat van mijn muziek laat horen?' vroeg ik spontaan. Taiki knikte en samen liepen we naar de slaapzaal.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Tja..' Zei Sakura. Ze legte haar hoofd op mijn borst en drukte zich dicht tegen me aan. 'Ga je mee naar buiten?' Sakura knikte en wilde al moeilijk gaan doen om haar rolstoel te pakken maar ik was haar voor. 'Ga eens zitten?' Sakura deed verbaasd wat ik deed en bleef op de bank in de woonkamer zitten. Ik ging voor haar zitten en hees Sakura op mijn rug. Ze sloeg haar armen stevig om mijn nek en grinnikte. Ik nam haar mee naar buiten en zette haar op een bankje. Het was inmiddels al aardig donker en enkel de kleine buitenlichtjes verlichtten de Japanse tuin. 'Mooi he?' Sakura zuchtte en zocht naar mijn hand.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Je bent ongelofelijk', mompel ik tegen Shino en pak zijn hand. 'Het is inderdaad mooi', zegt Shino antwoordend op mijn eerste vraag. Ik glimlach, 'je staat zo toch niet op en loopt zo weg hé?', zeg ik plots bezorgt. Shino schiet in de lach.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
~Sorry voor het korte stuk ben inspi loos~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik loop met een grote doos vol oude zooi door de hal. Het zat vol met spul dat ik niet meer in mijn kastje kwijt kon, en dus ging het naar de kelder. Ik trap de deur open met mijn voet en doe de lichtschakelaar omhoog met mijn kont. Fluitend loop ik de trap af en zet de doos in een stelling. Nieuwsgierig kijk ik naar de andere dozen en zie die van Kenji staan. Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ik graai in de doos. Een rood boekje is mijn vangst. Ik open het, het was zijn dagboek. Na een paar bladzijdes lezen wist ik veel meer over hem: hij was verliefd op Sakura, maar die had Shino, hij kwam langs bij een psychiater, en nog meer dingen. Met een ander beeld van hem stop ik het boekje weer in de doos en kijk verder. Dan zie ik een doos van Hotaru. Ik reik naar de doos maar hoor plots een stem.
'Wat doe je?'

-Miki Domoto-
-Wie o wie? :$ -
-:P Dit stukje was een beetje afgesproken met Djon Black ^^ -
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Wat doe je?' vroeg ik aan Miki die ik in de kelder vond.
'Ehm,, gewoon wat spullen opruimen,' zei ze verschrikt. Ik zette nog een paar stappen en keek naar de doos die ze net had opengemaakt.
'Waarom ben jij in de spullen van Kenji aan het kijke...' Opeens zag ik de doos van Hotaru.
'Nou ik.. Eh.. Was gewoon benieuwd,' verzon ze snel.
'Wat zit er in die van Hotaru?' zei ik terwijl ik haar antwoord negeerde. Ze haalde haar schouders op.
'Dat wilde ik eigenlijk net gaan kijken,' antwoordde Miki.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Iedereen was naar school, en niemand had mij optijd kunnen wekken. Ik maakte me snel op, en zou lopend naar school moeten. Ugh, dat is zo'n kwartier lopen! Snel deed ik mijn haar, pakte mijn tas, trok mijn jas aan en liep ik naar buiten. Ik rende zowat over straat, wat had dat voor'n zin? Het zou toch een kwartier duren en ik was sowieso al telaat, kon er niet een wonder uit de hemel vallen?

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik kwam net terug van school. Weer een heleboel huiswerk en toetsen opgekregen.
Vandaag op school kregen ik het cijfer van het project te horen. Het was een 8.3.
Kimmiko was er super blij mee en maakte zelfs een vreugde dansje. Helaas was ik daar minder enthousiast over.
"Een 8.3 maar!" Normaal kreeg ik altijd een 9 of een 10, maar nu...nu maar een 8.3!

-Taiki Doto-
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

De zoveelste saaie dag hier. Ik zuchtte en pakte een sigaret aan van Miki. Sinds kort was ik weer begonnen met roken, iets wat ik jaren niet gedaan had. Sakura zou hier niet heel erg blij mee zijn. Ik blies de rook uit en dacht na. Waarover weet ik niet, ik was gewoon ver weg van hier met mijn gedachten. Miki mompelde wat en hoestte door de rook.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Pak maar ja.' Mompelde ik en hoestte. Ik wist helemaal niet dat Shino rookte en het verbaasde me ook. Zelf nam ik ook een sigaret uit het pakje, de laatste.
'Schijt, de laatste.' Zei ik en stak hem aan. Ik keek naar de grond. Ik wou zo graag weten wat er in de doos van Hotaru zat. Misschien wel een dagboek, ik wou zo graag weten wat ze dacht. Ik gooide de sigaret op de grond en stampte erop.
'Ga je mee naar binnen?' Vroeg ik aan Shino. Hij knikte en gooide zijn sigaret ook op de grond.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Rusteloos draai ik me voor de zoveelste keer om. Het was vandaag donderdag en ik had slecht geslapen en had geen zin in school, en ik had al helemaal geen zin in zaterdag.
Ik hoor wat geluiden bij het bed naast me en zie dat Kimmiko opstaat. 'Kim?', fluister ik zachtjes. Kimmiko draait slaperig haar hoofd naar me toe. 'Kan ik nog ontkomen aan zaterdag?', vraag ik zachtjes.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Zenuwachtig zat ik op mijn bed. Het was als vanzelfsprekend geweest dat Kimmiko en ik samen zouden gaan, daar hadden we geen woorden aan vuil gemaakt. Maar nu lag er een belachelijk pak op mijn bed. Ik had hem een keer aan gehad, met Kimmiko erbij, die vond dat ik er superknap had uit gezien, maar ik voelde me net een aap. Ik keek vol afgrijzen naar het walgelijke ding. Misschien als ik dat gekke strikje en dat jasje wegliet... ging het nog wel? Nog steeds niet geweldig natuurlijk, maar al een stuk beter dan de hele outfit. Pff... ik vroeg me af wat Kimmiko aan zou trekken... ze zou er vast prachtig uitzien. Zoals altijd.
Ik liet me naast het apenpak vallen. Ik had nog veel te doen, maar een klein dutje kon geen kwaad toch?

- Chiyo
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik stormde het huis binnen. Ik was pas net terug uit Harajuku, ik moest een jurk kopen. Uiteindelijk kwam ik thuis met een paar pumps en een cocktailjurk in het zwart. Ik rende door naar boven en gooide de zooi op mijn bed. weer 200,- centjes minder. Ik stormde weer naar beneden en plofte naast Rini op de bank.
'En wat gaat gij dragen?'

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Iedereen was druk bezig met de voorbereidingen voor het feest van morgen. En ik? Ik zat zoals gewoonlijk loner op mijn bed met muziek in mijn oren en mijn gitaar op schoot. Ik had echt geen zin in dat feest. Ze zouden er waarschijnlijk verschrikkelijke muziek draaien, al die stelletjes zouden vast weer klef doen en ik zou er gewoon weer bij zitten als zo'n sfeerverpester. Maar ik ga, voor Taiki en ik moet er maar het beste van maken.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Daar wil ik nog even niet aan denken' zuchtte ik op Miki's vraag.
Ik had niet echt zin in het bal na al die doden. Maar ik denk niet zo dat
iedereen het op prijs stelde als ik in mijn spijkerbroek kwam.

>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik was blij, ik zat naast mijn jurk die net door de stomerij gebracht was. Iedereen was chaggie, omdat er zoveel doden waren gevallen.. maar iedereen moest gaan. Ik ging met Chiyo, en had er zoveel zin in! Ik haalde de jurk uit de tas, het was een prachtige lichtblauwe, met een strik achter. Het was een beetje victoriaanse stijl, want het was geen gala maar een bal. Dat betekende veel romantiek, stiekem moest ik soms ook muziek opzetten, en natuurlijk zou ik ook leuke muziek opzetten.

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

het was begonnen, het bal. Iedereen zag er fantastisch uit, de muziek was leuk & de hapjes waren geweldig, verder op d avond zou het wat meer voor stelletjes worden. Chiyo en ik kwamen de zaal binnen, iedereen keek ons aan, ik glimlachte, en omhelsde Chiyo. "Dit word een vet gave avond!"


- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik stond een beetje bij de tafel met hapjes en drankjes te staan. Taiki stond vrolijk tegen mij aan te praten maar ik luisterde eigenlijk maar half. Ik begon langzaam aan spijt te krijgen dat ik was gegaan. Ik miste Hotaru zo erg..

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik vind het verschrikkelijk. Stom bal, ik zag er niet uit en zat maar wat stom te zitten in die rolstoel, ik kreeg de neiging om te gaan huilen. Ik had net misschien 10 seconden met Shino gedanst, en toen had hij een zoen op mijn voorhoofd te drukt en was naar buiten gegaan. Ik wilde hem achterna gaan, maar dat ging nogal moeilijk.
Ik sluit mijn ogen en probeer de stomme tranen te onderdrukken. Ik wil hier weg, dacht ik.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten