Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 24 van 28

Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Kimmiko en ik liepen naar een rustige plek en gingen aan een tafel zitten. 'Wat voor project gaan we doen' vroeg Kimmiko. 'Ik heb echt geen idee'. Na 2 minuten zitten na te denken hadden we nog steeds niks! Al gauw was Kimmiko afgeleid en ik was inspiratieloos. 'lekker dan. We hebben nog steeds niks en het moet vandaag al af!' zei Kimmiko. 'Zullen we ons project over de geschiedenis van Japan of Canada doen? zei ik plotseling'

-Taiki Doto
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat met Sakura aan tafel, nog even en we mochten naar huis. Tot mijn teleurstelling had ik niet zoveel aan Sakura, het leek wel alsof ze de hele tijd ergens anders was met haar hoofd. Voor de zoveelste keer zwaaide ik met mijn hand voor haar gezicht. Verschrikt keek ze op.
'Sorry, ik weet gewoon niet wat het is,' zei ze.
'Geeft niet, maar we moeten nu echt wel wat gaan doen. Het moet vanavond al af.' Ze zuchtte en boog zich weer over het werk.
'Wat een klote opdracht,' mopperde ik binnensmonds.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"Hmm, ja, goed idee!!" Riep ik blij. "maar het moet zometeen af, dus we moeten aan de bak!" Ik keek Taiki aan, die na een paar minuten al een bladzijde af had. Snel kroop ik achter de computer, ik dacht aan Chiyo, ik miste hem. Snel begon ik te typen, we hadden nog weinig tijd..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Al gauw begon ik meteen te beginnen met het maken van het project. 'Als ik nou de hele middag werk aan het project dan krijg ik het wel af' zei ik tegen mezelf. Al snel na één paar uur hard door werken was mijn deel van het project al bijna af.
Ik liep naar de meidenslaapkamer om Kimmiko aan te spreken. 'En? hoe ver ben je met jou deel van het project?' vroeg ik aan Kimmiko?

-Taiki Doto-
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

We hadden al uren verspild met nutteloze ideeën te bedenken. Rini vond me niet aardig, en ik vond haar niet aardig. Het project wilde niet lukken en ik staarde naar het plafond.
"Wat als jij nou met een goed idee komt, en ik naar mijn vriendin ga?" vroeg ik toen.
"Geen sprake van!" riep Rini. "Jij blijft hier totdat we een goed idee hebben."
Ik zuchtte heel diep en leunde naar achter op de bank. Boy wat was dit saai.

- Chiyo
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hoppa!' Riep ik en sloeg het laatste plaatje op het karton. Shino moest lachen.
'Die maquette is toch wel redelijk?' Vroeg hij en ik stemde in. Het was uiteindelijk maar een of ander randomized ding geworden, iets over een vent.
'Ga maar, ik ruim de zooi wel op.' Zei ik tegen hem en begon de snippers te verzamelen. Shino's stemming sloeg om en hij keek een beetje verdrietig.
'Wat is er?'
'Niets hoor....' Zei hij en liep weg. Ik haalde mijn schouders op en gooide de overige zooi in de prullenbak. Uit mijn tas haalde ik een pakje sigaretten en ik liep naar buiten. Ik stak de sigaret tussen mijn lippen en stak 'm aan. Na een tijdje was ik dat ook weer zat en ik liep vrolijk naar binnen.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik had mijn deel uit eindelijk af, en keek er trots naar. Taiki kwam binnen lopen, en ik zei gewoon rustig hoi. "Al klaar met het project?" Vroeg hij. Ik knikte. "Jup.." Snel printte ik het papiertje uit en gaf het aan Taiki. "Indrukwekkend!" Ik keek boos naar Taiki. "Dus, je dacht dat ik een dom meisje was?" "Ja, ik bedoel, nee, of naja een beetje.." Ik wou Taiki stompen, maar hij was niet bepaald sterk, dus ik hield me in. "Naja, dan ben ik nu van dit saaie project af, en kan ik in mijn dagboek schrijven." Ik duwde Taiki de deur uit, en plofte op mijn bed. "Lief dagboek, ik mis Chiyo, het project was saai want.. IK MISTE CHIYO ZO ERG. Zal ik hem opzoeken? Nee, dan lijk ik zo'n te overdreven persoon, ik ga een leuke outfit uitzoeken voor.. voor.. ooit.. En.. ach laatmaar, ik ga boekje."
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Chiyo wou naar iemand anders gaan, terwijl ik dan iets zou bedenken. Dag.
'Oké, het moet vandaag echt af. We moeten nu even binnen 5 minuten iets bedenken en dan binnen 10 minuten het afgerond hebben, dan zijn we klaar ,' zei, naja, stelde ik meer vast.
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hey Miki!' Miki kijkt verschikt op en dooft haar sigaret als ik aan kom lopen. 'Goed gedaan.' Grijns ik. We hadden ruim een 8 gekregen voor dat project en Miki had toch wel het meeste werk gedaan. Ze glimlachte en stak een nieuwe sigaret op. 'Ook een?' Ze wierp me en pakje toe en ik pakte er een sigaret uit. Ik blies de rook uit en leunde tegen de muur buiten.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hahaha!' ik lachte een harde neppe lach. 'Alsof dat ooit gaat lukken!' Rini zuchtte geïrriteerd. 'Weet je wat!' riep ze toen. 'Laat maar zitten! Ik doe het wel gewoon, dan krijg ik tenminste een voldoende!' Ik knipoogde naar haar. 'Okiedo!'
En nu was het tijd om mijn vriendin te zoeken...

- Chiyo
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Buiten regende het. Ik keek door het raam naar buiten en luisterde naar de regen. Ik moest aan Hotaru denken. Ik had er vrede mee dat ze er niet meer was. Zuchtend griste ik mijn mobieltje onder het bed vandaan en ik sms'te Saito.

Het is over, alweer. -xx

Opgelucht haalde ik adem toen ik op verzenden had gedrukt. Voor Hotaru zou ik mijn leven verbeteren.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik kon Chiyo nergens zitten en gaf de hoop op, ik ging in de tuin op een bankje zitten, en keek naar de druppels die naar beneden vielen. Ik zuchtte. "Kimmiko!" Zei iemand, en ik keek om, het was Chiyo. Ik omhelsde hem, en gaf hem een kus. "Ik heb je zo gemist." Zei Chiyo. "Ik jou ook!" Chiyo drukte een kus op mijn wang. "We gaan naar binnen, het is koud." Zei Chiyo terwijl hij me naar binnen sleurde.

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hey Sakura?' Ik duwde Sakura richting de buitendeur in haar rolstoel en reed met haar naar de middelgrote Japanse tuin. 'Ja?' 'Je weet dat er binnenkort een of ander formeel feest is hé?' Vroeg ik aarzelend. Ze mompelde iets van ja en kreeg een klein glimlachje op haar gezicht. 'Dus eh..' Ik kuchte. 'Ik vroeg je af of je daarheen wilde gaan? M-met mij?' Stotterde ik. 'Eh..' Sakura sloeg haar hoofd neer en ik zette de rolstoel stil. 'J-jahoor..' Ik pakte haar handen en drukte een zoen op haar mond. 'Maar, ik kan niet lopen..' Oja, dat was ook zo. Ik trok Sakura aan haar handen omhoog en hield haar vast zodat ze niet zou vallen. Ze wou een klein gilletje slaken maar ik hield haar tegen en zette haar voeten op de mijne. Ik vlocht mijn handen in de hare en hield mijn gezicht dicht bij de hare. 'Weet je zeker dat je niet kunt lopen?'

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik liep de tuin in en zag Shino en Sakura staan, ze zaten heel romantisch te doen, ik vluchtte naar achteren, en viel in de armen van Chiyo. "Hee." Zei hij, ik bloosde. "Je.. euhh, weet dat er een bal is hea, aankomend weekend." Ik keek naar beneden, toen Chiyo naar me keek. "Uh ja, dat weet ik.." Toen was het stil, dit was een dom moment. Ik zuchtte. "Uh.." Chiyo drukte een kus op mijn mond, en Shino duwde Sakura naar binnen.. Ik bloosde en keek naar Shino en Sakura. "We gaan wel." Lachtte Sakura. Shino keek een beetje raar, maar rolde Sakura naar de woonkamer. Chiyo haalde mijn haar uit mijn gezicht, en zoende me.

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik had vandaag de uitnodiging voor het feest van zaterdag gekregen. Ik wist niet of ik er wel heen wilde. Alle jongens hadden waarschijnlijk al een meisje gevonden die ze mee zouden nemen, maar ik.. Een traan viel op het papier. Ik miste Hotaru nog steeds heel erg. Misschien moest ik maar gewoon niet gaan, misschien is dat wel beter voor mij.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik liep rustig door de gangen en zag Rini staan. ik snelde naar haar toe en begon te praten.
'Heey! Heb jij al iemand voor dat bal?' Ze schudde haar hoofd.
'Jij?' Ik schudde ook mijn hoofd. 'Dan gaan we samen!' Zei ze en stak haar tong uit haar mond. Ik lachte.
'Ik heb geen idee wat ik ga doen.' Antwoordde ik en dacht na. Iedereen was op het moment verliefd, maar ik had het echt te doen met Takeshi vanwege Hotaru. Ik zuchtte en zei Rini gedag. Ik liep naar buiten en stak een sigaret op.

-Miki Domoto-
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Yes, Miki en ik zouden samen gaan. Ik wou eigenlijk dat zelf ook wel voorstellen, maar gelukkig deed Miki het.
Eigenlijk had Hotaru het mee moeten maken. Eigenlijk.. Nee, ze zou het móeten mee maken.
Helaas..
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik lach naar Shino, 'nu wel', fluister ik. Shino glimlacht. 'Zie je nou?', zegt hij. Ik zucht diep en leg mijn hoofd tegen Shimo's borst, Shino drukt een kus op mijn kruin. Zo staan we een tijdje. Ik haal diep adem door mijn neus en druk een zachte kus op Shino's keel. 'Je ruikt raar', mompel ik. Ik voelde hoe Shino zijn schouders onverschilig ophaalde. 'Ach ja', zei hij snel.
Even later rolde Shino me weer naar binnen, waar we Chiyo en Kimmiko tegen kwamen, die romantisch aan het doen waren. 'We gaan wel', lachte ik toen Kimmiko me aan keek, en rolde naar de woonkamer. Ik hoorde hoe Shino me volgde, hij plofte op de bank neer terwijl ik in de rolstoel bleef zitten. 'Waarom kom je niet op de bank zitten?', vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Zoveel gedoe', zucht ik, maar voordat ik het door heb heeft Shino me al opgetilt en op zijn schoot gezet. 'Shino!', hap ik naar adem.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat op het schoolplein, een broodje te eten. Chiyo liep op me af en ging naast me zitten, hij drukte een kus op mijn wang. Ik zuchtte, ik was dood op, Sakura maakte me 's nachts steeds wakker dat ze naar de wc moest. "Maak je geen zorgen" Zei Chiyo die een arm om me heen slaat.

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Op school had iedereen het erover. "Het schoolbal". Iedereen had een date voor het feest, maar ik niet.
Vroeger ging ik nooit naar zo'n bal en als ik ging, dan stond ik daar maar in mijn uppie.
In de uitnodiging stond ook dat je samen met vrienden naar het feest mag komen. Daarom liep ik naar Takeshi toe.
"Hoi" zei ik tegen hem. "Zullen we samen naar het feest gaan aanstaande zaterdag?"


-Taiki Doto-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten