Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 28 van 28

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik stond er nog steeds en hoorde hem, Shino.. Opeens zakte ik door mijn benen, en huilde ik het uit. "Ik wou je helemaal niet kwijt Shino.." Snikte ik. "Rustig maar Kimmiko.." Het voelde net alsof Shino met zijn hand over mijn haar streelde zoals vroeger. Vroeger, toen ik nog niet wist dat hij Chiya had vermoord. "Ik mis je Shino.." Snikte ik.

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Het kan gewoon niet', fluister ik en probeer te denken dat de vage schim van Shino nep is. 'Hij is dood', mijn stem trilt. 'Ik wou je helemaal niet kwijt Shino..', snikt Kimmiko opeens. Ik open mijn ogen en staar naar Kimmiko, de vage schim van Shino haakt zijn ogen met moeite van me los en loopt naar Kimmiko. 'Rustig maar Kimmiko..', zegt zijn stem, het kan niet, het kan gewoon echt niet. 'Je bent toch dood..?', mijn stem klinkt aarzelend.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik draaide me terug om naar Takeshi. Ik keek beschaamd naar de grond, bezig met een beslissing te nemen. De zon kwam weer bijna op, en ik moest weggaan. Maar wat maakte het eigenlijk uit? Takeshi was toch het enige wat ik wou? Ik zweefde terug naar hem toe. Ik keek hem in de ogen terwijl ik naast hem op het bed ging zitten. Ik nam zijn handen zacht vast en zo bleven we een hele tijd zitten.

- Hotaru Kiuns geest
(sorry, had geen inspi :p)
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Nee Sakura.' Kon ze nou nog niet begrijpen dat ik weg wilde van de wereld maar niet van haar? Dat zou ik ook niet gedaan hebben, maar nou en. Sakura toch wel? 'Sakura je moet me geloven, ik ben bij je. Ik heb je beloofd dat ik nooit weg zou gaan, en dat doe ik dan ook niet.' Sakura draaide zich nu helemaal om en leunde met haar rug tegen haar kussen aan. Ze wreef in haar ogen en gilde. Met een trillende vinger wees ze richting mij. 'Kan je me zien?' Vroeg ik schaapachtig. Sakura werd langzaam wit en gilde nog een keer. 'Wat? Dit?' Ik wees op de rode bloedvlek in mijn shirt. 'Oh, wen er maar vast aan, robijn haalt niet alles uit je kleding he?' Fijn, gelukkig was ik mijn dodelijk irritante humor niet verloren. Geweldige woordkeus ook, dodelijk. Ik wreef trots over de plek waar de vlek zat maar trok mijn hand gelijk weer weg. Au. Rond Sakura's mond verscheen iets dat verdacht veel leek op een glimlach.

-' SHINO GEEST POWER!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik stond verbaast te kijken, ik zag Shino en hij zag mij niet eens meer staan. Ik miste vroeger, toen waren we nog de beste maatjes, ik slikte, en beet op mijn lip om mijn tranen in te houden. Maar het lukte niet tranen gleden over mijn wangen. Langzaam liep ik weg. Ik aaide over een ketting, een ketting die ik 4 jaar geleden had gekregen van Shino. "Ik mis je shino.." Snikte ik, een druppel belandde op de ketting, de ketting werd warm. "Waarom had ik je niet kunnen tegen houden.."

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Vaag zag ik Shino; en ik werd wild. Wie dacht die ijskoude moordenaar wel niet dat ie was? Hij vermoorde mijn liever zusje, en brak vervolgens het hard van mijn vriendin. Ik zag alles door een rode waas, en richtte me op de geest van Shino. Ik haalde uit, maar ik haalde gewoon uit door de lucht. Geesten konden niet geraakt worden, simpele logica. Toch weerhield dat me er niet van hem mijn pijn te laten voelen. Het werkte niet, en Shino lachte een koude lach. 'Chiyo, je bent zo'n idioot. Ga ergens anders stoer lopen doen.' Hierdoor werd ik alleen nog maar bozer. Sakura en Kimmiko keken angstig naar me, maar ik kon niet anders, ik moest iets doen om hem pijn te doen. Al stond ik hier de hele nacht in de lucht te boksen.

- Chiyo
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Chiyo, alsjeblieft..' Ik zuchtte dramatisch en sloot sarcastisch mijn ogen. 'Ga iemands anders tijd lopen verdoen.' Slechte woordkeus Shino, slechte woordkeus. 'JIJ, Jij hebt verdomme mijn zusje vermoord!' Chiyo kwam kwaad voor mijn schim staan en keek me woedend aan. 'Je kan slaan wat je wilt, maar het heeft geen nut.' Antwoordde ik droogjes toen Chiyo stond te worstelen met de lucht. Sakura en Kimmiko keken vanaf een afstandje toe. Ik had Chiyo wel eens kwaad gezien, maar dit was dan toch echt het toppunt. 'Stop!' Chiyo keek verschrikt achterom toen hij een bekende stem hoorde. Ik vroeg me af of ik hem ook kon slaan. Vast niet, anders had ik dat al lang gedaan. Ik werd nieuwsgierig en in de deuropening stond Chiya's schim. 'Lang niet gezien.' Zei ik sarcastisch toen ze Chiyo probeerde te kalmeren.

-' SHINO GEEST POWERR
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

''Lang niet gezien.'' zei Shino. ''Yep. Jij had ook niet echt een reden om me te vermoorden, he 'lieve schat'?'' antwoordde ik sarcastisch. Ik kende hem niet eens goed.
Ik keek naar Chiyo. ''Er is wel een manier om geesten pijn te doen...maar dat kan niet zo.'' zeg ik tegen hem. Hij kijkt verbaasd naar me.

~Geest van Chiya~
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik hoorde een ruzie in de meisjeszaal, stemmen die ik dagen niet heb gehoord. Nieuwsgierig kijk ik om de hoek van de deur en zie gedaantes, die van Shino, Chiya, Kimmiko, Sakura en Chiyo. Maar dat kon niet, Chiya en Shino waren dood. Geschrokken knipperde ik met mijn ogen, maar ze verdwenen niet. Ik slaakte een gesmoorde kreet en rende van de deur weg. Bevend stond ik bovenaan de trap en had geen idee wat ik moest doen.
'' Ik word gek...'' zei ik zachtjes en rende naar beneden.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Chiyo liep boos weg, het werd steeds raarder, hij botste tegen Rini aan. "Kan je effe helpen.." Vroeg ze. Chiyo knikte. Beneden was niemand.. Ze zaten samen op de bank, Chiyo hielp. Opeens hoorde ze achter hun gehijg.. Twee schoten en het einde van 2 levens..
------------
Oké, er komt een eind aan dit rollenspel dus, er gaat iets gebeuren.
--------
"Mensen, stil eens?" Vroeg ik zachtjes, er klonk getik onder een bed vandaan. Opeens stormde Miki de kamer binnen. "ONZE SCHOOL IS OPGEBLAZEN!" Gilde ze. "En dat gaat niet alleen met de school gebeuren, maar ook met ons.." Ik rende naar beneden, waar Chiyo en Rini zaten. "Jongens, we moeten - Oh my.. CHIYOO!!!" Krijste ik. Een paar minuten later was iedereen beneden behalve.. Sakura.. Ik rende naar boven. "SAKURAA," Gilde ik.. En ik trok haar uit bed, maar het was te laat, de laatste secondes telde. Een grote explosie, en allemaal verbrandde lijken. Maar nu, was toch iedereen weer bijelkaar, en konden ze weer een 'normaal' leven lijden.
-
HET EINDE!
- Nu mag je niet meer posten. :)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten