Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 5 van 28

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Wat zei je?', vraag ik met een waterige glimlach. Kimmiko keek geschrokken op, 'niks... Bijzonders..', zei ze. 'Als het niet bijzonder is mag ik het toch wel weten?', zei ik. Kimmiko, haalde haar schouders op. Ik plofte op mijn bed en ging in de kleermakerszit zitten en drukte mijn ene hand tegen mijn wang, de andere ondersteunde mijn hoofd. 'Maargoed, waar waren we', begin ik plechtig. 'Wat heeft hij toch de laatste tijd? Is er iets gebeurt met je ofzo? Ik heb het dus over Shino, je broer', voeg ik eraan toe. Kimmiko keek me aan.*

*Wat is je antwoord ;o. Of gaat er wat gebeuren? ;o

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zette mijn nieuwe gadget aan. Compleet verbaasd scrollde ik door de lijst liedjes heen. Bijna alles wat ik luisterde stond er al op. Hoe had hij dat geflikt? Opeens hoorde ik Hotaru tegen Kenji schreeuwen. Maar voordat ik eindelijk was omgedraait was Kenji alweer weggerend. Verlegen keek Hotaru me aan en kwam naast me zitten.
'Hoi,' zei ze. Opeens begon ze te lachen. Chiya kwam gillend de kamer binnen rennen. Nee, hè. Wat een hell huis is dit.
'Er gebeurt vanavond veel drama, hè,' vroeg Hotaru.
'Ja,' antwoordde ik droog. Toen kwam ook Shinju tierend de kamer binnen rennen. Het werd me hier veel te druk. Ik stond op en liep zonder nog wat te zeggen de kamer uit. Hotaru keek me zielig na. Ik zuchtte en liep door naar de jongensslaapkamer.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik wrijf over mijn wangen. 'Auwww,...Dat is niet grappig, Domoto-san!' Het deed echt pijn. Ik keek rond. Ik zag Hotaru en Takeshi. Hotaru lachte. 'Grmbl..' mopperde ik. Ik probeer snel van onderwerp te veranderen. 'Weet iemand waar de zaal is? Ik ben verdwaald.' vraag ik.

~Chiya
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Nou het was behoorlijk grappig. Weet je wat ook grappig is?'
Chiya keek me verbaasd aan. 'N-nou?' Vroeg ze. 'Dit!' Ik tilde Chiya op en duwde haar in de kast. Snel deed ik de deur dicht en draaide het slot dicht. 'Ghehe altijd leuk zo een grapje.'

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik word de kast ingeduwd en de deur wordt op slot gedaan. Het is benauwd in de kast. Ik ga zitten, wetend dat het me niet gaat lukken om die kast open te krijgen. Ik val huilend in slaap.

~Chiya
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Al een half uur lang loop ik te wachten op Shinju, we zouden samen kleding gaan bestellen. Waar is dat mens? Na nog een tijdje wachten besluit ik om naar bed te gaan. Ik poetste mijn tanden zorgvuldig, borstelde mijn lange haren nog een paar keer en spoot parfum op mijn kussen
Brengt geluk.
Ik begon te fantaseren over dat ik samen met Sato bij de kluisjes in school stond, en hij met me stond te flirten, netzoals in amerikaanse highschool films.
Uiteindelijk viel ik in slaap en droomde ik van iets heel anders...

-Naomi Nomade
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik keek toe hoe iedereen één voor één de bus instapte. De huisbaas was vanochtend vroeg al vertrokken, dus er was niemand om te zeuren dat ik niet op school was. Mijn schouder deed toch teveel pijn om naar die stomme school te gaan. Snel kleedde ik me aan en pakte een paar sigaretten en de aansteken van Chiyo, niemand wist dat ik rookte en dat kon maar beter zo blijven.Ik wachtte tot de bus was weggereden en liep toen naar buiten, op weg naar de stad. Gelukkig hoefde ik van mijn kostbare geld geen nieuwe mp3 te kopen. Maar nieuwe CD's waren hard nodig.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Rustig blijven, rustig blijven... dat ging achter elkaar door me hoofd heen. Ik keek om me heen en merkte dat Takeshi er niet was, had ik hem dan echt zo erg verwond? Ik schaamde me in ieder geval diep, en merkte ook dat de anderen naar me keken en naar me wezen. Van: "kijk, daar heb je die Kenji, hij heeft Takeshi neergestoken." "ja, ik heb gehoord dat Takeahi zo verwond is dat hij niet meer naar school komt..." en de laatste "dat Kenji zo agressief is, had ik niet gedacht..."
Snapten ze dan niet, dat het hierdoor misschien kwam, dat ik door al deze roddels en gepraat achter me rug om en gepest... juist die aanval had.
Een voordeel, morgen had ik die afspraak met de psycholoog, ik besloot hem alles te vertellen, echt alles... ik moest mijn woede, kunnen bedwingen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Eindelijk terug van school. Ik gooide mijn tas op de bank en viel in een stoel. Wezenloos zapte ik langs de kanalen. Wat een gezeik allemaal. Ik had er even helemaal geen zin meer in. Mijn oor zag er beter uit, maar er zat wel een enorm gat in mijn oorlel. Ik zuchtte, en besloot mijn gitaar te pakken.
Muziek was het enige waar ik goed in was, of nouja muziekinstrumenten. Ik zong hartstikke vals, terwijl Chiya natuurlijk weer heel zuiver kon zingen. Ach, wat maakte het ook uit. Zolang ik mijn muziek maar had. Ik begon zachtjes voor mezelf te spelen, en had niet door dat er iemand naast me was gaan zitten.

- Chiyo Kunoto
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Nadat de schoolbus gestopt was bij het huis, wist ik niet zo goed wat ik moest doen. Verveeld slenterde ik door het huis, tot ik in de woonkamer Chiyo op zijn gitaar zag spelen. Ik besloot naar hem toe te gaan.
'Ik wist niet dat je van dat soort muziek hield?' zei ik tegen Chiyo terwijl ik naast hem ging zitten. 'Ik ben Hotaru trouwens, als je het nog niet wist.' glimlachte ik. 'Je speelt heel erg mooi.'

- Hotaru Kiun
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik werd wakker. Ik had honger en dorst en ik werd gek. Ik trapte tegen de kastdeur en schreeuwde. 'IEMAND DOE OPEN!!!' Ik had tranen in mijn ogen. Ik moest en zou wraak nemen wanneer ik die stomme Shinju tegenkwam!! Maar dat kon natuurlijk alleen als ik uit deze kast bevrijd werd. Ik vroeg me af of de rest al op school was. Als dat zo was had ik een heel erg groot probleem.
Ik wist niet eens hoe laat het was.


~Chiya~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik had nog geen antwoord gegeven op Sakura's vraag, maar ik had er gewoon geen zin in. "OMFG, PEOPLE, WE HEBBEN GEWOON WEEKEND." Gilde ik, toen iedereen aan tafel zat. De huisbaas was vrij, en we hadden pizza's besteld. "waarom eten we deze pizza's op aantafel?" Vroeg iemand. "Omdat iemand aan tafel wou eten." Ik kijk naar Shinju. Ik schuifde mijn stoel naar achter. "Ik heb geen trek.." Ik slenterde naar de meiden kamer, en hoorde iemand gillen. Ik opende de kast en zag Chiya. "Wat the.. wat doe je in de kast?" Ik keek Chiya ongeloofelijk aan.

Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik had nog steeds geen antwoord gekregen van Kimmiko, en ik werd er gek van!
'Wil je ook wat pizza?', vroeg iemand, ik schudde zuchtend mijn hoofd. 'Heel zeker', ik knikte. 'Mooi, meer voor ons', de persoon lachte. Ik kreunde haast onhoorbaar en liet mijn hoofd tegen de tafel aanknallen. Op een of andere reden had ik geen zin in het weekend, geen idee waarom...
'Gaat het?', vroeg een stem*

*Wie is dat? :sweatdrop
~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Kimmiko keek me verbaasd aan.
'E-Eeh...D-Domoto-san had me opgesloten en de deur op slot gedaan. Ik ben je heel erg dankbaar, maar...Hoe laat is het?' vroeg ik. Ik had honger en ik zweette. Ik maakte me zorgen om van alles.
Bijvoorbeeld, als school al voorbij was, wat zou er dan gebeuren?!

~Chiya~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik was gestopt met gitaar spelen, en zag Kimmiko tegen een kast praten. Ik lachte.
"Yo Kimmiko! Waarom praat je tegen een kast?"
Plotseling verscheen Chiya uit de kast en rende op me af. "Chiya?" vroeg ik verbaasd. "Wat deed jij nou in de ka-"
"Ik zat daar opgesloten! En waar was mijn broer? Die zit hier gewoon gitaar te spelen terwijl ik daar de longen uit mijn lijf gil. Jij hoort ook echt niets!"
"Eh, sorry... het spijt me?" mompelde ik. Moe zakte Chiya naast me op de bank. Ze zag er hongerig uit.
"Heb je trek?" vroeg ik zachtjes. Chiya knikte alleen maar dankbaar. Ik sprong op en liep naar de keuken om wat pizza voor mijn zusjelief te halen.

- Chiyo

(v Derp >.> Sorry!)

Laatst gewijzigd door Melanie op vr 23 sep 2011, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Ja hoor, ik ben maar Hotaru, je hoeft geen aandacht aan me te besteden hoor.' mompelde ik chagrijnig in mezelf, nadat Chiyo zonder een woord tegen me te zeggen weg gelopen was. Ik liep maar wat rond, op zoek naar interessante mensen (oa Takeshi, Miki of Rini) toen ik pardoes tegen iemand aanliep. Verward vroeg ik: 'Wat doe jij nu weer hier?'

-Hotaru Kiun

(@ Melanie, da's niet erg hoor, Hotaru's humeur is nu een totaal andere kant opgegaan en dat is fun ;D)

Laatst gewijzigd door Luna op za 24 sep 2011, 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Verveeld liep ik heen en weer. Miki en Hotaru waren weer foetsie, net zoals de andere waar ik misschien mee
kon praten.. Ach ja, morgen was ik weer de hele dag weg, net als zondag..
Ik besloot om alvast alles klaar te leggen voor morgen. dan kon ik meteen weg.
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat sacherijnig op de bank. Chiyo kwam terug uit de keuken met een grote pizza. Hij zette het op de tafel en ik pakte gelijk een stuk. Ik was dol op pizza's, het was mijn favoriete voedsel. Maakt niet uit wat erop zat, pizza was 'godly', zoals ik het altijd noemde. 'Dankje broertjeh~!' roepte ik en ik nam een hap.

~Chiya
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten