Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 4 van 28

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"Ugh, school, school en school, huiswerk huiswerk en huiswerk.." mopperde ik, terwijl ik mijn huiswerk in de vuilnisbak pleurde. "De huisbaas is morgen weg gastuuh!!" Riep ik toen ik de woonkamer binnen liep. "Party!!" Grapte Shinju. Ik zuchtte, dat wijf moest altijd reageren. "Steel mijn tekst niet ja." Bromde ik en ik herhaalde: "PARTY!!" Maar dan nog heftiger. Dan was het eindelijk weekend, weekend. YEAAAHH. In het weekend mochten we redelijk veel van de huisbaas, op zaterdag en zondag dan, op vrijdag was hij erniet "Mensen, wie gaat er dit weekend mee naar Harajuku!!" Gilde ik.
- Kimmiko Chan -
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Ik!', gilde ik vrolijk als antwoord Kimmiko's vraag. Ik tikte haar even op haar schouder, 'krijg ik nog antwoord op de vraag die ik in de bus stelde?', fluisterde ik. Kimmiko knikte en herhaalde haar vraag, terwijl ik mijn klerenkast open trok en een vrolijk jurkje pakte. Ik verdween even en kwam later terug in de jurk. Kimmiko leek verdwenen, evenals de rest.. 'Hmm', mompelde ik bedenklijk. Ik liet me op mijn bed vallen en haalde een boek te voor schijn dat we moesten lezen voor school.
'Sakura?', klinkt opeens een stem. Ik kijk geschrokken op.

~Wie is dat? :sweatdrop~

~.~ Sakura Karamigi ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat alleen in de woonkamer van het grote huis. De wond onder het stuk stof bonkte nog steeds. Verbaasd had ik de bewegingen van Hotaru gevolgd. Verbaasd dat er iemand was die me te hulp schoot. Niet dat ik het nodig had, maar alsnog. Teleurgesteld keek ik naar de kapotte mp3-speler in mijn hand. Waarom had Kenji mij zo spontaan aangevallen? Ik wist niet dat hij zo aggresief was. Misschien kon ik de mp3 van Hotaru wel lenen, zij had vast wel goede muziek erop staan. Niet die zeikmuziek van de anderen. Ik zakte nog verder onderuit. Weer schoot er een pijnscheut door mijn arm. Die zal ik voorlopig niet kunnen gebruiken. Wat jammer nou, nu kan ik niet meer schrijven. Ach ja, ik was toch al niet van plan om morgen naar school te gaan.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik schud van nee op de vraag van Hotaru en Kimmiko.
'En wat staat er voor mij in?' vraag ik benieuwd, wijzend naar het schrift dat Miki
in haar hand heeft. Ik blijf het stieken raar vinden dat Hotaru niet in die 'onzin' geloofd, maar
ze trok zo'n grappig gezicht dat je er wel om móest lachen.
>Rini Kimean<
(Naam kan foutgespeld zijn, even uit mijn hoofd^^)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Ik steel je tekst niet. Jij wauwelt mij toevallig na kerstboom!' Ik sloeg mijn armen over elkaar.
Kwaad draaide ik me om en wou weglopen. 'Slet.' Mompelde Kimmiko.
Ik draaide me om en stak mijn middelvinger op. Kimmiko deed hetzelfde. Kwaad liep ik op haar af en greep haar kraag vast. 'Wie denk je wel niet dat je bent onderkruipseltje?' Siste ik kwaad.

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"chiya, ik meende niet wat ik deed. Het spijt me echt, dat ik Takeshi heb vermoord... ik weet niet wat me bezielde ik was, ik was... me zelf niet meer. Maar kan je mij alsje alsjeblieft bevrijden?" Chiya knikte, ik gaf haar een knuffel en rende snel weg, op pad om mijn excuses aan te bieden... Ik besloot een andere weg in te slaan, en rende naar buiten. Langs bewakers en kwam terug met een nieuwe mp 3.
Daarna rende ik door naar Takeshi, hij zat daar maar alleen op de bank... met een wond, had ik dat gedaan? ja, dat moest wel. Ik rende naar hem toe en zei: "Takeshi, het spijt me echt... ik weet niet wat me bezielde maar wil je me vergeven? ik begrijp, dat je dat vast niet wil, vandaar wil ik je dit geven" en ik haalde de nieuwe mp 3 speler uit mijn zak en gaf het aan hem "voor jou."

-Kenji-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"SAKURAAAA HELP MEEE!!!!" Gilde ik, toen Shinju een gevecht met me aan begon. "HELP." Ik deed heel hysterisch terwij ik niet eens bang voor haar was. "Kijk uit dat je geen nagel breekt meid."Fluisterde ik haar toe en ik knipoogde, wachtend op Sakura.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Kijk uit dat de ballen niet van je takken vallen klerewijf!' Siste ik. 'Probeer eens iets te doen zonder die lieve Sakura van je.' Ik zette het puntje van mijn hak in Kimmiko's voet. Kwaad grijnsde ik.

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik schrok op toen ik er "help me" achteraan hoorde, ik gooide mijn boek tegen de muur, en sprong van het bed af. Mijn enkel klapte soepeltjes dubbel maar ik negeerde het volgde het geluid.
Toen ik aankwam lopen zag ik dat Shinju en Kimmiko een gevecht waren begonnen, 'verdomme', vloekte ik zachtjes en stampte op de meiden af. Ik duwde Kimmiko weg waardoor ik een nagel van Shinju over mijn gezicht voelde glijden, hij boorde zich in mijn wang, niet diep, maar wel pijnlijk. Ik greep woedend Shinju's vinger, 'donder op', gromde ik. Met mijn andere hand veegde ik over mijn wang, het liet een bloed spoor achter op mijn arm, niet veel, maar ook weer niet weinig. Ik gaf Shinju een fikse duw naar achteren en gromde naar Kimmiko dat ze weg moest.

~.~ Sakura Karamigi ~.~

Laatst gewijzigd door Simmielove op do 22 sep 2011, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik hoorde iemand de woonkamer in komen rennen. Als vanzelf draaide ik mijn hoofd van die persoon weg.
'Takeshi, het spijt me echt...' begon hij. O, nee niet hij. Als ik nu geen zin in iemand had was het Kenji wel. Ik wilde boos tegen hem uitvallen, maar toen zag ik de mp3.
'Voor jou,' zei hij en keek me aan. Onverschillig keek ik hem aan.
'Dat is wel het minste wat je kan doen,' mompelde ik tegen hem en nam de mp3-speler aan. Fijn, nu moest ik al mijn muziek er weer op zetten. Het ergste is nog wel dat ik tot morgen moest wachten omdat we dan pas weer op de computer mochten, en dan was het vechten om een paar minutjes pixels kijken.
'Je kan weer gaan,' wimpelde ik Kenji weg. Met zijn hoofd naar beneden gebogen liep hij de kamer weer uit.
'Dankje,' zei ik er nog achter aan.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Hé guys,' zei ik tegen Miki en Rini, 'ik ga even kijken hoe het met Takeshi gaat.' zei ik knipogend. Ze keken me nogal bezorgd aan. Toen ik de woonkamer binnenliep liep ik tegen Kenji aan. Ik keek hem woedend aan. 'Ben je nou helemaal gek geworden?! Zoiets doe je toch niet! En wat kwam je daar nu doen?! Takeshi's andere schouder verwonden?! Wat heeft hij je misdaan?!' tierde ik.

- Hotaru Kiun
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Nadat ik Kenji had bevrijd dacht ik dat ik iets goeds gedaan had en rende ik een andere kamer in.
Daar trof ik Kimmiko, Shinju en Sakura aan, vechtend. 'O-Oi, waar zijn jullie mee bezig?' vroeg ik voorzichtig. Ik hoopte dat ik niks verkeerds had gezegd.

~Chiya
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"Kijk, mevrouw de zwartharige barbie, pakte mijn text af." Ik bukte en aaide over mijn voet. Daar stond ik dan, in mijn flufferige regenboogpyjama. "Sakura mijn held." Zei ik daarna, en ik maakte zo'n grappig gezichtje wat ik vaak zag in van die manga's. "Maar Sakura en ik, gaan nu niet vechten, of ruzie maken.. Denk ik.. Toch saak?" Ik wachte op haar antwoord maar ik had geen tijd, want ik vluchtte naar de slaapzaal. "Waarom was Shino erniet, is hij eindelijk een echte man geworden?" Dacht ik hardop. "Huh wat zei je?" Hoorde ik iemand zeggen, ik keek op.

- WIEOWIE? -
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Nadat ik weer terug liep, viel Hotaru, tegen me uit... ik kon het niet verdragen en rende weg.

Ik voelde me eigenlijk gewoon een eikel... ik was een rotzak. Dat was ik, ik was gewoon een rotzak. Ik had mezelf niet in de hand, en daar moest wat aangedaan worden. Nu had Takeshi het er levend van af gebracht, maar de volgende keer? stijl dat het iemand anders was, die kon zo dood gaan...
Ik pakte mijn mobiel en ging bellen, ik bede een psycholoog...
de telefoon ging over en over, tot uiteindelijk aan de andere hand werd opgenomen.
"hallo, met Tiono San, waar mijn kan ik u van dienst zijn?"
"ja, hallo met Kenji Diano, ik wou graag een afspraak maken"
"wat is het probleem?"
"ik nou ik..." ik durfde niet.
"alles wat verteld wordt blijft ons geheim, u kunt het rustig vertellen."
"nou, ik, ik heb me zelf niet in de hand. Nu wil ik dus graag een afspraak"
"oke, oke... wat dacht u van zaterdag om 3 uur?"
"oke, tot dan meneer, dank u"
"graag gedaan"
er werd opgehangen.
Zou ik mezelf dankzij deze psycholoog in de hand krijgen, ik hoopte het.

-kenji-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Ik donder wel op wanneer ik dat wil.' Ik draaide me om en zag Chiya in de deuropening staan.
'Wat sta je naar me te staren?' Ik liep naar haar toe en ging voor haar stil staan.
Ik boog voorover om Chiya recht aan te kunnen kijken. 'Nou?'

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Opeens waren Kimmiko en Sakura weg en stond Shinju recht voor mijn neus. Ik schrok en deinsde achteruit.
'Ik uhm, eh...vond het niet leuk dat jullie aan het vechten waren!!' schreeuw ik. Aargh! Ik ben bang!!

~Chiya
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Miki.. heb jij ooit nog contact met die bende?' vroeg ik plots.
Ik snapte niet waar ik het vandaan haalde, ik was dat helemaal niet van plan om het uit te spreken.
Natuurlijk dacht ik eraan, ook bij alle anderen.. Eigenlijk had iedereen wel een geheim.
Nu was er 50% kans dat ik Miki's geheim te weten zou komen.
>rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Nadat Chiya me weggejaagd had bij Kenji, ging ik naast Takeshi zitten, hoezeer hij dat ook verafschuwde. 'Hoi,' zei ik ongemakkelijk. Ik moest lachen toen opeens een doodsbange en gillende Chiya in de kamer kwam lopen met Shinju op haar hielen. 'Er gebeurt vanavond veel drama, hè?' vroeg ik Takeshi.

- Hotaru Kiun
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik stak mijn hand uit en greep Chiya's gezicht vast. 'Vandaag kom je ermee weg omdat je zo klein bent.'
Ik hield Chiya's wangen vast en trok ze van elkaar weg. 'Uguuuu~'
Ik grinnikte. 'Je lijkt op een hamster Chibi!'
Chiya trok mijn handen weg en wreef over haar wangen.

°.Shinju.°
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten