Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 27 van 28

Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Depressief liep ik naar buiten, de stromende regen in. Er was de laatste tijd iets, iets anders aan me. Mijn kleren werden doorweekt door de fikse regenbui die aan de gang was, maar het kon me allemaal niets schelen. De enige waarvoor ik nu nog leefde was Sakura. Anders was ik al lang dood geweest, zonder dat ook maar iemand aan me zou denken. Ik zuchtte en leunde tegen de muur aan. Tegelijkertijd keek ik naar het zakmes dat ik van Takeshi had "geleend". Zou ik het doen? Ik geloof niet dat het uit zou maken als er nog iemand minder zou zijn in dit huis. Ik hoorde hard gepraat binnen, de buitendeur ging open en ik hoorde naderende voetstappen. Nu of nooit. Ik wierp een laatste blik op de Japanse tuin en stak het zakmes in mijn borstkas. 'Sakura, weet dat ik van je hou.'

Shino Chan heeft zelfmoord gepleegt.
Hij was een moordenaar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik kwam naar buiten lopen om een sigaret te roken.
'Sakura, weet dat ik van je hou.' Ik keek de kant uit waar het vandaan kwam. Ik zag Shino met mijn zakmes!
'Nee, Shino, doe het niet!' schreeuwde ik en rende op hem af. Maar het was al te laat. Het levenloze lichaam van Shino viel op de grond, het bloed liep uit zijn borst.
'Verdomme, Shino!' schreeuwde ik boos tegen hem en sloeg hem in zijn gezicht. Ik wist dat het geen zin had, maar ik deed het gewoon. Hoe moest ik dit ooit tegen Sakura vertellen, ze zou gebroken zijn. Net zo gebroken als ik was toen Hotaru overleed..

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik schreeuwde en krijste, mijn broer was dood. Maar ik moest onderzoek doen. Met tranen zocht ik op internet, wat bleek.. Shino was een moordenaar, ik schrok me dood. De regels, zo duidelijk. Mijn hart ging tekeer, de hele groep viel uitelkaar. Hij had Chiya vermoord, en misschien wel andere? Maar als hij een moordernaar was, wie kon ik dan nu nog vertrouwen?
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Snikkend zat ik midden in de nacht in de woonkamer op de bank. Ik was weer beter geworden, maar toen overleed Shino ook. Ik durfde mijn bed niet meer in, te bang om de volgende dag niet meer wakker te worden. Ik zou mijn ouders, die net buiten Harajuku woonden, even op zoeken. Ik kon er niet blijven, dat mocht niet van ze, alleen tot het hier weer een beetje was bedaard. Ik veegde de tranen uit mijn ogen en strompelde naar boven. De bruine koffer stond klaar naast mijn bed.
'Ik zal je missen.' zei Rini, die uit het niets tevoorschijn kwam.
'Het is maar hooguit een weekje hoor,' zei ik en gaf haar een knuffel,' gewoon totdat het weer wat rustiger is.' Ze knikte begrijpend, en liep naar haar eigen bed. Ik pakte mijn koffer en liep de trap af naar buiten, richting Harajuku.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Kimmiko had me verteld dat Shino dood was, zelfmoord had gepleegd.. En dat hij een moordenaar was.
'Je zal niet dood gaan Sakura, en daar zal ik voor zorgen'
Die zin van Shino spookte door mijn hoofd.. Daarom... Hij zou me niet kunnen te vermoorden.. Omdat hij van me hield, toch? Ik verstopte mijn hoofd in mijn handen en begon zachtjes te huilen, ik kon niet leven zonder Shino.. Voor hem probeerde ik in die rot rolstoel te leven... Dat had nu geen zin meer..
Het kon me niet schelen.. Niks kon me meer schelen, het enige wat ik wilde was Shino nog een gelukkig uitvaart geven, hij verdiende het.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Omdat ik nog steeds bang was van de levenden, durfde ik nog altijd niet bij ze komen in hun bewustzijn. Daarom keek ik elke nacht naar hoe ze sliepen, en verdween zodra de zon tevoorschijn kwam van achter de horizon. Het was niet aangenaam om in de wereld van de levenden te zitten, maar ik had het er voor over. Ik staarde meestal naar hoe Takeshi sliep, net als nu, maar ik ging ook regelmatig naar Miki en Rini. Ik vroeg me af of ze me misten. Ik zou het niet weten. Ik keek naar Takeshi's gezicht, dat ik zo door en door kende. Tot zijn ogen opengingen. Dit had ik niet verwacht.

- Hotaru Kiun's geest.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik draaide me nog een keer om, maar ik kon echt niet slapen. Ik deed mijn ogen open. Voor mij stond Hotaru. Ik knipperde een paar keer, maar dit keer was ze er wel nog steeds. Ik keek om me heen. Iedereen was zijn bed al uit, mooi.
'H-hotaru... Ben jij dat echt?' fluisterde ik onzeker. Ze bleef me verschrikt aankijken. Even dacht ik dat ik echt gek aan het worden was.
'Ja... Ja, ik ben het echt,' fluisterde ze terug.
'Maar, wat? Hoe? Hoe kan dit? Word ik gek?' stamelde ik.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Miki zou een week weg zijn, naar haar ouders.
Ik was wat banger geworden, sinds Chino zich zelf had vermoord.
Maar nu Hotaru en Miki weg waren, voelde ik em toch wel alleen..
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Stil zat ik in de keuken met mijn ouders aan tafel. Het enige geluid was het getik van de klok.
'Hoe gaat het?' vroeg mijn moeder zacht. Ik haalde mijn schouders op. Het was vreemd om opeens alleen met je ouders aan tafel te zitten, na een heel jaar zonder ze. Misschien was dit toch niet zo'n goed idee.
'Ik ga even naar buiten.' zei ik en stond op,' luchtje scheppen ofzo.' Even later liep ik door de straten van Harajuku. Het was hier zo rustig, normaal was het altijd druk. Ik stopte bij een bushalte en ging op het bankje zitten. Uit mijn tas haalde ik het pakje sigaretten en stak er een op. Vriendloos zat ik de rest van de avond daar.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Okay dus ik was de aarde op geflikkert. Leuk~! Not.
Tot nu toe had ik mijn huis verspild met Miki achtervolgen. Lalalaa~ Mijn beste vriendin had me vermoord Lalalala~. Ik ging naast Miki op de bank zitten. Verveeld begon ik in haar wang te porren.

- Shinju's geest -
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik staarde Takeshi aan, nauwkeurig zoekend naar een spoortje afkeer, wat die was er niet. Ik schudde behoedzaam mijn hoofd en keek naar de vloer. 'Ik ben een -' Er viel een lange stilte, terwijl ik probeerde te bedenken hoe ik het zou verwoorden, '- een schim.' Hij keek me met open mond aan, en het was wel duidelijk dat hij echt dacht dat hij gek geworden was. Ik wist niet waarom ik me zo ellendig en angstig voelde.
'Ik moet weg. Ik hoor hier niet.' fluisterde ik, ondanks mijn verlangen om bij hem te zijn - het was gewoon niet makkelijk meer.

- Hotaru Kiun's geest
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Hotaru stond op het punt om weg te gaan toen ik haar terug riep. Ik weet niet waarom, ik deed het gewoon zonder er over na te denken.
'Nee, Hotaru ga alsjeblieft niet. Ik heb je net terug.' De woorden kwamen automatisch uit mijn mond. Ik was echt blij dat er nu niemand anders in de kamer was, anders was ik voor gek verklaard. Ik zag haar twijfelen.
'Maar... Maar,' stamelde ze onzeker.
'Hotaru, ik hou van je. Ga alsjeblieft niet weg,' fluisterde ik zo zacht als ik kon. Maar ik wist dat ze het kon horen.

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Pijnlijke steken gingen recht door mijn borst heen, richting de plek waar mijn hart zat. Met dan de sterke nadruk op zat. Waarom was ik ook zo'n afschuwelijke idioot om Sakura dit aan te doen. Misschien vond ze het juist wel fijn dat ze van me verlost was, zo kon ze meer tijd met Kimmiko doorbrengen. Ik greep naar mijn borstkas en drukte mijn handen er tegenaan voor zover dat kon. Bij elke keer dat ik ademde ging er een nieuwe steek door mijn lichaam, de een sterker dan de andere. Ik "liep" richting het buitenplekje waar Sakura meestal zat, maar zonder succes. Ik ging moedeloos op het bankje zitten en zat emotieloos voor me uit te staren. Tranen vulden zich in mijn ogen en stroomden langzaam over mijn bleke gezicht. Ik was nu echt alleen.

-' Shino's geest ding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

al een paar dagen had ik het gevoel dat ik werd gevolgd, soms zelfs aangeraakt. Meestal was mijn wang het slachtoffer.... Ik was ook weer terug gegaan naar de anderen, thuis was het nog slechter gegaan. De eerste dag terug op school merkte ik pas dat een kwart van de klas aanwezig was, het grootste deel was dood. Zoiets zie je pas als je er even niet bij bent geweest.

Ik lag met mijn voeten op tafel in de eetkamer. Met mijn stoel op twee poten schommelde ik heen en weer. Een pen tussen mijn lippen geklemd, wachtend op het moment dat er iets uit kwam rollen. Iets om mijn gedachten te delen. Helaas had ik geen geluk en strompelde naar buiten, om naar de kroeg in Harajuku te gaan.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Hoe lang lag ik nu al op bed? Sinds Shino's dood volgens mij..
Ik had geem puf meer om mezelf moet in te blazen, om me te bewegen, om ook maar iets te doen.
Ik was Shino kwijt.. Voor eeuwig... Ik duwde mijn gezicht in het kussen en begon te huilen, er bestaat geen leven zonder je geliefde..

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Inmiddels waren we allebei terug gegaan naar het huis. We waren allebei nog steeds bang, maar met Chiya aan mijn zijde voelde ik me al iets sterker. Ik was net klaar met mijn huiswerk toen ik Kimmiko helemaal alleen in de woonkamer zag zitten. 'Kim?' vroeg ik. 'Wat is er?' Kimmiko zuchtte diep. 'Ik kan gewoon Sakura niet opvrolijken, ze blijft maar pruilend in haar kamer zitten.' Ik mompelde zachtjes: 'Oh,'. 'Waarom praat jij niet met haar?' vroeg Kimmiko plotseling met een glinstering in haar ogen. 'Ik?' vroeg ik verbaasd. 'Wat kan ik tegen haar zeggen?' Kimmiko haalde haar schouders op. 'Weet ik niet, maar je kunt toch iets proberen?' ze keek zo opgewonden dat ik geen nee durfde te zeggen. Met lood in mijn schoenen liep ik naar de meisjeskamer en klopte ik op de deur.

- Chiyo
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ineens zag ik Chiyo door de gangen lopen. Achter hem liep.. Eh, Chiya? Was dat nou serieus Chiya? Ik dacht dat ik die vermoord had. Verbaasd bleef ik naar hun staren tot ze de meisjesslaapzaal betraden. Ik glipte tussen de deur door voordat Chiyo hem nog dicht kon doen. Hij liep richting Sakura's bed. Ze lag met haar gezicht diep begraven in haar kussen en gaf geen kik. Chiyo stond een beetje ongemakkelijk voor Sakura's bed, maar wist zich geen raad meer en liep een beetje beduusd weg. 'Sakura!' Probeerde ik. Geen reactie. God, wat had ik dan verwacht. 'Sakura, alstjeblieft.' Sakura leek zich bewust te zijn van een stem maar dat was vals alarm. Ik kwam dichterbij en werd ineens vreselijk sentimenteel. 'Sakura, alstjeblieft.. Ik ben bij je.' Probeerde ik nog enigzins kalm te zeggen. 'Kimmiko ga weg.' Sakura wapperde met haar hand in de richting van de deuropening en ging weer verder met huilen. 'Sakura?' 'Kimmiko rot op! Ik wil alleen zijn oke!' Wacht, had ze mij nu voor Kimmiko aangehoord? 'Ik ben Kimmiko niet.' 'Wie je dan ook bent, ga gewoon weg oke.' Sakura's rug begon weer met schokken. Ze kon me gewoon horen! 'Sakura. Ik ben het.' Sakura bleek nieuwsgierig en draaide zich voorzichtig om. Ineens werden haar ogen groot. Ze had me gezien.

-' Shino's geest ding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Zuchtend zat ik op de bank, Chiyo was nu al een tijdje bij Sakura.. Als er maar niets aan de hand was. Langzaam huppelde ik naar de meisjeszaal. Chiyo deinsde achteruit, Sakura praatte tegen iemand die er niet was.. Ik trok Chiyo mee. "Ze word een beetje gestoord." Zei hij. Opeens rook ik de geur van Shino. Ik begon een beetje boos te kijken. "Ze praat volgensmij tegen Shino's geest.." Bromde ik. Ik liep naar sakura. "Shino, waar je ook bent.. Je bent een klootzak, je hebt gewoon Chiya vermoord, je was gwoon een bendelid!!" Sakura keek bang. "Wat, Shino is dat waar?" Geen antwoord..

- Kimmiko Chan
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Nee, het kon niet, Shino was dood, ik heb zijn lijk gezien, hij kan nu gewoon niet tegen me praten. 'je bestaat niet meer', fluister ik zachtjes. 'Je bent dood, ik heb je lijk zelf gezien', mijn lichaam begint weer schokkende bewegingen te maken en de tranen kwamen weer. 'Shino, waar je ook bent.. Je bent een klootzak, je hebt gewoon Chiya vermoord, je was gwoon een bendelid!', hoor ik Kimmiko roepen, ooh, okay.. Dus Shino heeft Chiya vermoord, ik wist wel dat hij een.. Naja... Een moordenaar was, maar dat wist ik niet. Ik kijk naar Kimmiko met grote ogen maar sluit ze weer. 'Nee, Kimmiko', probeerde ik kalm te doen. 'Shino is dood. We hebben beide zijn levenloze lichaam gezien. Takeshi zag hoe hij zelfmoord pleegde, dan kan hij niet meer bestaan, oké', zei ik terwijl ik de kalmte in mezelf terug probeerde te vinden. Ik laat mijn hoofd op het kussen vallen en hoor weer Shino's zachte stem. 'Nee.. Nee Sakura, je begrijpt het niet, nouja, ik begrijp het ook niet. Maar.. Maar ik ben er weer oké, en geloof nou maar dat ik hier ben, bij je. Denk je echt dat ik je ooit alleen zou laten?', klonk zijn smekende stem. Oke, ik weet het nu heel zeker, ik draai door. 'Kimmiko', begon ik weer, denkend dat Kimmiko Shino's stem speelde. 'Weet je wat Shino ooit tegen me gezegt heeft? "Je zal niet doodgaan, daar zal ik voor zorgen", en weet je wat het leukste is? Tot nu toe is het hem gelukt. Omdat hij zelf een moordenaar was. Nu weten we het, en is het allemaal voorbij, hopelijk geen dode meer.. En... En voor mij geen leven meer', het laatste kwam er heel zachtjes uit. 'Wat? Geen leven meer! Waar slaat dat op?', ik kon er niet uithalen of het nu Kimmiko was met haar eigen stem of met de stem van Shino. 'Dat ik ben mijn vriendje voor eeuwig kwijt ben', fluisterde ik schoor en ik draaide me moeizaam op mijn buik en trok de deken over mij heen. Het snikken begon weer.

~.~ Sakura Karamiga ~.~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Sakura, je wordt niet gek. Ik ben bij je. Ik beloof het.' 'Kimmiko, wat een slechte Shino immitatie, heb respect voor je broer.' Antwoordde Sakura bot terwijl ze met haar hoofd in haar kussen lag. Ik keek naar haar terwijl ze zo lag. Haar benen lagen voor het eerst recht op het matras, iets dat een hele opgave voor haar was gewoonlijk. Zou ze haar benen nu weer kunnen gebruiken? 'Sakura, sta op.' Wow, ik klink net als een of andere god die haar beter maakt. 'Sakura ga een staan.' Herhaalde ik. Ze draaide zich moeizaam om, maar ik wist dat ze wel gewoon kon staan. 'Waarom zou ik?' Ze praatte duidelijk tegen mij, maar ik was er niet meer zo zeker van dat ze me ook daadwerkelijk zag. Ik zou het ook niet willen. Mijn gezicht was lijkbleek en er zaten enkele bloedspetters op mijn hand die ik er niet af kreeg.

-' Shino's geest dingetje
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten