Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

550 berichten • Pagina 1 van 28

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

In de straten van Japan - Speltopic

In de straten van Japan.
Zie je het voor je? Tussen de drukke straten van Tokyo ligt een rustig dorpje genaamd Karagimi, er wonen veel mensen maar toch is het er erg rustig. Het ligt vlak bij Harajuku. In het dorpje staat de strengste High school van Japan genaamd Haisukūru. Bij de ingang moet je jezelf laten controleren, dat gebeurt door wachters, ze kijken of je geen wapens bij je hebt. Maar toch vallen er nog steeds doden. Het kwam door de bendes..
Regels:
- Geen beenwarmers.
- Altijd uniform aan.
- Geen nepnagels/nepwimpers/nephaar/etc.
-Niets anders dan uniform dus geen sjaaltjes/jasjes/etc.
- Kniesokken kunnen, als ze maar niet afzakken.
- Geen extreme make-up.
- Alleen maar zwart of bruin haar, dus geen blond of een andere kleur.
- Geen wapens mee.
- Niet vechten/stelen/etc.
Bij de ingang:
Je word je gefouilleerd, en je tas word doorzocht. Mobieltjes/mp3 spelers en ander overbodig spul word in beslag genomen en word aan het eind van de dag weer gegeven.
Meer informatie die nodig is:
Als de school is afgelopen gaan alle kinderen in de bus, daarna rijden ze naar het gezamenlijke huis, daar leven dus alle personages verder, dit is niet zo streng, hier mogen ze ook alles doen, of naja, alles, dat moet je vragen aan de huisbaas, maar het is in ieder geval niet zo streng als de school.
Als je iets wil doen in het gezamenlijke huis moet je het altijd even een pm sturen met een lijstje mensen die mee willen, dan krijgen ze goedkeuring.
Dingen die ik ondertussen ook gadoen:
Soms dan speel ik even een omroeper, directeur, leraar of iets anders, maar dan staat het erboven.


En mensen jullie mogen beginnen!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Iedereen zat in het huis, het grote huis waar we met zijn allen zaten, ik zat in mijn kamer samen met Sakura, jongens bij jongens, en meisjes bij meisjes, in één grote zaal. "Hé, morgen weer naar die piep school." Begon ik tegen Sakura. Ze knikte. "Ohnee, dan gaat mijn broer weer stom doen.." Zuchtte ik.

- Kimmiko Chan. -

Laatst gewijzigd door Liza op wo 21 sep 2011, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In de straten van Japan - Speltopic

ik leunde achterover, morgen moest ik weer naar school... weer! kwam er dan nooit een einde aan? het wsa altijd dezelfde sleur, naar school gaan, domme opmerking maken... afvragen of ze me nou toe of juist uitlachen, dan weer naar dat grote huis. en dan de volgende dag alles weer opnieuw, ik wist dus eigenlijk al wat morgen zou gebeuren. Ik dacht bij mezelf, waarom ik... waarom zit ik hier?
Het eten had ik al op, wat ook trouwens zo'n beejte elke dag het zelfde was. Kon het nog erger?

Ik besloot er verandering in te brengen! ik ga vrienden maken! ik ga een leuk meisje zoeken!!!
Ik besloot dat ik deze drill meteen morgen zou beginnen, ik ben geen sukkel of wat dan ook. Ik ben gewoon een knappe, aardige, grappige jongen!

Ik wou muziek luisteren, totdat ik mij besefte dat hij in beslag genomen was en ik het nog steeds niet terug had...
Ik leunde dus maar achterover en met een diepe zucht sloot ik mijn ogen.

- Kenji Diato -
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Zuchtend sta ik tegen de muur aan in de slaapzaal. Iedereen is met iets anders bezig, Sato staat te zoenen met Shinju; blijkbaar een van zijn favoriete bezigheden. 'Hey Sato!' Geen reactie. Oke, dan niet. Zuchtend loop ik richting de slaapzaal van de meisjes, en klop aan. Ik zwaai de deur open en val blijkbaar met de deur in huis. 'Kimmikoooo!' Roep ik en loop naar haar toe.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zette de muziek van mijn iPod nog iets harder. Eindelijk rust. Ik werd niet goed van de drukte van mijn mede-bewoners. Werden ze dan nooit moe? Ik zuchtte. Het luide gescream bonkte door mijn hoofd. Veel mensen zeiden dat ik mijn muziek zachter moest zetten. Maar wat maakte het uit als ik straks doof ben? Dan hoef ik het gezeur van iedereen tenminste niet meer aan te horen..

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"Ohnee... Sakura help me.." Fluisterde ik. Ik keek met een brede neplach naar Shino. "Wat doe je in de meidenkamer?" Vraag ik. "Uhm, ik heb geen idee, jou zien.." Mompelde hij terwijl hij naar Sakura keek. Ik glimlachte nu echt. "Maar uhm, ga maar weer." Ik stond op van het onderste bed van het stapelbed en duwde Shino de deur uit. "Doei Shino." Zuchtte ik, en ik ging weer op mijn bed zitten. "Saak, serieus, we moeten dit weekend naar Harajuku, maar ik heb geen outfit. Help me!" We keken naar wat we aan konden doen, en lachten veel.

- Kimmiko Chan -
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Okay, schatje, ik ga even voetballen, dus euhm, ga maar lekker naar je vriendinnetjes.' knipoogde ik. Ik drukte snel nog een zoen op haar mond en daarna vluchtte ik naar buiten. 'Argh, m'n bal vergeten.' Ik sprintte weer terug naar binnen en een tijd later stond ik gezellig in mijn eentje wat balletjes te trappen. Dat duurde niet lang, want op een gegeven moment kwamen er een aantal meiden aanrennen. 'Saaaaaaaaatooo!' gilden ze allemaal. Ik zuchtte.

~ Sato Haramachi ~
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik liep naar de boekenkast om een boek te gaan pakken. Lekker rustig op mijn bed een boek gaan lezen. najaa.. rustig. Om me heen was het een enorm kabaal, maar daar trok ik me niks van aan. Van een boek lezen kom ik altijd even tot rust, want soms het het zo histerisch in het huis waardoor ik even tot rust moet komen.

-Taiki Doto-
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

'Duss..' Kimmiko keek naar Sakura, Sakura keek naar mij en ik keek weer naar Kimmiko. 'Moet jij niet weer naar de slaapzaal van de jongens?' Kimmiko was blijkbaar niet erg onder de indruk van mijn bezoek. Verlegen keek ik naar Sakura die snel weer naar Kimmiko keek. Wow, dit ging goed zeg. Zucht.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de straten van Japan - Speltopic

"Maar ik ga even wat lekkers stelen." Grapte ik, ik sluipte de meidenzaal uit en keek naar de koelkast, snel pakte ik een pudding. "PUDDING VOOR IEDEREEN!!" Gilde ik. En ik nam heel veel lepels mee, iedereen stormde op mij af, en de pudding viel uit mijn hand. "JONGENS!!" Gilde ik. Ik zuchtte. "Nou, ik ga dat niet schoonmaken." Brulde ik en ik liep weer naar de meidenzaal, daar ging mijn toetje..

- Kimmiko Chan -
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik wou net zo stil mogelijk naar binnen sluipen, toen ik Kimmiko met een hele groep om haar
heen zag staan. Nee hè, niet weer Kimmiko. Ach ja, misschien kon ik nog zo stil mogelijk wegkomen..
Maar nee hoor, Kimmiko mag me niet. Net wil ik naar de meidenslaapzaal schieten als Kimmiko weer weg loopt. Zuchtend blijf ik staan. Als ik maar niet ontdekt word voordat ik weer in de slaapzaal ben..
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik begroef mijn neus in mijn boek. Het interesseerde me niet echt, ik dacht alleen heel de tijd aan Takeshi. Ik negeerde de blikken vol afschuw van de voorbijkomende meisjes zoals altijd. Het kon me voor geen cent schelen. Ik was in een vreemde bui vandaag. Zelfs de pudding die Kimmiko meehad interesseerde me niet. Normaal zou ik eropaf gesprongen zijn als een cheeta die een week geen eten had gehad. Ik glimlachte bij die gedachte en deed verder met het doen alsof ik las.

- Hotaru Kiun -
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat achterover geleund op mijn stoel, en las een tijdschrift.
''PUDDING!'' schreeuwde Kimmiko en de meisjes vielen haar gillend aan. Toen hoorde ik een plets, en keek om, de pudding lag op de grond. Boos riep Kimmiko wat, en liep weg. Ik zag dat de meisjes geïrriteerd wegliepen. Ik sloeg de bladzijde om en rolde met mijn ogen, tot ik plotseling een klap tegen mijn hoofd voel en achterover val.
''Shinju?!'' Schreeuwde ik, en stond boos op. Ze keek me arrogant aan.

-Miki Domoto-
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat wat te kijken naar sommige mensen die het (denk ik) druk hadden. Ik verveelde me en stond op. Langzaam liep ik de zaal uit maar opeens botste ik tegen iemand aan. 'Eh, sorry!' riep ik. Ik had niet door dat mijn gezicht zo rood was als een tomaat.


~Chiya~
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Verschrikt keek ik om. Chiya, uiteraard. Dé Chiya.
Zonder wat te zeggen staarde ik haar aan. 'Ehm, dag..' zei ik, en ik
liep verder. Zolang ze maar niet doorhad waar ik vandaan kwam, was alles goed..
>Rini Krimiean<
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zag Taiki de eetzaal in lopen. Zelf wachtte ik altijd even, ik hield niet van die drukte en om daar nou tussen te gaan zitten.. Nee, liever niet. Maar vandaag was ook Taiki laat. Ik verzon al een plannetje in m'n hoofd. Waar moest ik gaan zitten om hem te kunnen zien zonder dat hij mij aan zou kunnen spreken. Nee, wacht, hij moet me juist aanspreken! O nee, dat kan niet, daar heb ik nog niet op geoefend. In mijn hoofd vormde zich een dilemma waardoor mijn hersen overuren draaiden, iets wat ze normaal nooit deden, want ik hoefde nog over de moeilijkste wiskunde formule geen 5 minuten na te denken. 'Hé nerd!' hoorde ik opeens achter me. O neeeeee, dacht ik. Niet weer. Als Taiki maar niet ziet dat iedereen me een sukkel vind..

--- Usagi ---
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Terwijl ik weer tegen de muur van de slaapzaal aan leun kan ik precies horen wat er aan de andere kant gebeurd; De slaapzaal van de meiden. Overduidelijk hoor ik Kimmiko's stem keihard 'PUDDING' gillen en een paar andere meisjes vallen haar overduidelijk aan. Het kippenhok aan de andere kant van de muur lijkt totaal niet op de redelijk rustige omgeving hier. Kenji en Takeshi zaten met een koptelefoon op hun hoofd en alsof het niet origineler kon haalde ik ook maar mijn oordopjes uit mijn broekzak.

-' Shino Chan '-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de straten van Japan - Speltopic

Ik zat me nog steeds te concentreren op de woorden van mijn boek die maar niet doordrongen, toen ik iets opmerkte dat naar mijn hoofd geslingerd werd. Ik ontweek het op geniale wijze, maar ik was vergeten dat ik geen rugleuning had dus donderde ik van mijn stoel. Ik keek verwoed om me heen en een aantal mensen begonnen te lachen. Fantastisch.

- Hotaru Kiun -

Laatst gewijzigd door Luna op za 24 sep 2011, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de straten van Japan - Speltopic

De lawaai van iedereen die gillend op de pudding sprong ging zelfs door mijn muziek heen. Chagrijnig stond ik op en zwaaide de deur van de jongens slaapzaal open. Niemand leek aandacht aan mij te besteden. Vanachter mijn zwarte haar dat warrig voor mijn ogen hing, keek ik naar het tafereel dat zich voor mij voor deed. Gelukkig viel het eten op de grond. Ik stopte mijn iPod in mijn broekzak en liep langs de menigte door naar de keuken. Ik pakte een reep chocolade uit mijn geheime vakje in de voorraadkast en liep weer terug naar onze slaapkamer. In de gang zag ik Hotaru vanuit de meisjes slaapkamer naar me kijken. Ik negeerde haar en liep door. Wat moest dat kind toch van mij?

-- Takeshi Tako --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten