Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

231 berichten • Pagina 6 van 12

Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

^^ en ^^^ Dat zou leuk zijn want anders wordt het zo saai en kom je niet verder met het verhaal van je personage... Alleszins dat vind ik toch. (:

^ Ik denk ik :D

vv Je personage is echt eng haha :p

Laatst gewijzigd door Luna op ma 26 sep 2011, 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Je moet je wel een beetje aan de beschrijving houden, maar niet super erg hoor, je mag wel dingen aanpassen!

v Kijk, ik wist al dat Shino op Sakura was, en ik liep door de douches naar de wc en zag jullie daar samen staan. ;)

Laatst gewijzigd door Liza op di 27 sep 2011, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Liza, jouw post klopt niet echt. Sakura heeft tegen Shino gezegt dat ze het tegen niemand zouden zeggen, dus dat alleen hun ervan af weten ;)


Iig, ik kan zowiezo woensdag weer posten. Zouden jullie er rekening mee willen houden als dan het stemmen op de moordenaar begint? :sweatdrop
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Als de stemronde donderdag is ofzo, zou Liza dan even een PM kunnen sturen, dan kan ik mijn stem doorsturen ;)
*wantikbenertotenmetvrijdagavondniet*
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

ixkilledxthexcookie schreef:Poeef net een best wel lange post gemaakt o:
Ik zit hier nu ook echt zo van: Luna kom online, pleasee o: Jij moet reageren x3 Als je dat hebt gedaan ben ik weer blij ^^
Ghehe ;P
Oeeeps. Sorry, ik mag na acht uur niet meer op de computer als mijn ouders er zijn :$ Ik wou er nog op gaan maar ik durfde niet goed aangezien ik de laatste tijd erge ruzies heb met mijn ouders over mijn computertijd. Soooorry :(
Eeeuuhm... Hoe moet ik nu antwoorden? Mag ik doen alsof ze die avond er nog is of moet het met flashbacks zijn? :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Luna schreef:
ixkilledxthexcookie schreef:Poeef net een best wel lange post gemaakt o:
Ik zit hier nu ook echt zo van: Luna kom online, pleasee o: Jij moet reageren x3 Als je dat hebt gedaan ben ik weer blij ^^
Ghehe ;P
Oeeeps. Sorry, ik mag na acht uur niet meer op de computer als mijn ouders er zijn :$ Ik wou er nog op gaan maar ik durfde niet goed aangezien ik de laatste tijd erge ruzies heb met mijn ouders over mijn computertijd. Soooorry :(
Eeeuuhm... Hoe moet ik nu antwoorden? Mag ik doen alsof ze die avond er nog is of moet het met flashbacks zijn? :?
Misschien is het nu wel handiger als je met flashbacks schrijft, aangezien het al bijna een dag geleden is o:
Maar dat is wel heel vervelend dat je na 8 uur niet meer op de computer mag D:

EDIT: Damn, ik bedenk me net dat ik zaterdag de hele dag weg ben D: Kan er maybe iets anders geregeld worden voor mij?? o:

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op wo 28 sep 2011, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

ixkilledxthexcookie schreef:
Misschien is het nu wel handiger als je met flashbacks schrijft, aangezien het al bijna een dag geleden is o:
Maar dat is wel heel vervelend dat je na 8 uur niet meer op de computer mag D:

EDIT: Damn, ik bedenk me net dat ik zaterdag de hele dag weg ben D: Kan er maybe iets anders geregeld worden voor mij?? o:
Ik weet niet goed wat ik moet antwoorden :sweatdrop

v Oei, sorry :$ Ik dacht dat diegene van 'Wat zeggen?' op Hotaru bedoeld was (:
Maar anders schrijf ik dat Hotaru net wou antwoorden maar bv. dat ze naar binnen moesten ofzo?

Laatst gewijzigd door Luna op wo 28 sep 2011, 17:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

^ Ahaha. Maar jij was ook gemeen, je kwam veel te snel. Ik had eigenlijk nog helemaal niet bedacht wat ik wilde zeggen. Dus dat heb ik heel snel tussen geschiedenis door moeten doen ;P Maar ik kan eigenlijk niks posten zolang ik nog geen reactie van Hotaru heb gehad D:
EDIT: Jaah, en dat ze niet zo goed weet wat ze erover moet zeggen ofzo. Kun je er later nog op terug komen, als je wel weet wat je moet zeggen ;P
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Okai mensen, kijk, de eerste zaterdag/zondag was moordronde, aankomende is stemronde enz...

V Kijk ik wil niet dat dit spel tesnel afloopt, anders vallen er twee doden per week, en we zijn nu met zijn 14en, en dan elke keer 2 per week vind ik best welsnel, maar soms zal er ook iets extra's tussen zitten dat iemand wegmoet/gedood word, en dat is dus een verrassing. :)

Laatst gewijzigd door Liza op wo 28 sep 2011, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

@Liza Ik kan morgen denk ik niet online komen want ik ben de hele dag weg. En volgende week van woensdag tot zondag ook niet want dan heb ik een exchange o: Dus dan kan ik pas vanaf maandag weer online komen x33
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten