Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

231 berichten • Pagina 10 van 12

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Owait, ik bedenk me net dat ik morgenochtend vroeg mensen te logeren krijg die tot zondag 's avonds laat blijven o: Dus ik kan in het weekend niet posten o: Kan hier rekening mee gehouden worden ivm stem/moordrondes?? o:

v Dankuu :3

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op vr 21 okt 2011, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Het spijt me dat er geen stemronde is geweest, maar woensdag zal er een stemronde zijn, en zaterdag of zondag is er een moordronde, ik heb het zooo druk in real.. Sorry.. Als het me echt niet meer lukt, vraag ik of iemand het over kan nemen, of een slotje op het topic kan zetten..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Van Liza mocht Roos hier een schoolproject dingkie bedenken om de boel bij elkaar te krijgen :3 Dus bij deze: Het activiteitengedoe-ding!
-------------------------------------------------------------------------
Vanaf morgenochtend (wo 26 oktober) is een een groepsactiviteit! Deze start vanaf de normale schooltijden die zijn aangegeven in het rollenspel.
Hiermee word bedoelt dat de boel niet zo dood blijft hangen, doordat de meeste mensen alleen maar met elkaar omgaan. De bedoeling is dat iedereen een partner krijgt en daarmee de activiteit uit gaat voeren. Het is een schoolproject, van een vak naar keuze.

Het schoolproject duurt tot 18:00 uur, vrijdag 28 oktober. Tot die tijd is het de bedoeling dat je (op school, maar ook na schooltijd ;) ) aan het project werkt met je partner. Probeer zoveel mogelijk met die persoon om te gaan in de RPG!

Koppels voor het schoolproject:

~ Kimmiko Chan en Taiki Doto
~ Sakura Karamigi en Takeshi Tako
~ Shinju Domoto en Naomi Nomade
~ Rini Krimiean en Chiyo Kunoto
~ Miki Domoto en Shino Chan

Succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Dit is alleen eventjes een melding;
Ik ben vanavond tot morgen niet bereikbaar (vanaf nu eigenlijk) en zondag ook niet ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

okai mensjes, sorry dat er nog steeds geen stemronde/moordronde is geweest, maar ik zal dit weekend een stemronde doen, en dat dan zeker weten, en dan volgende week een moordronde, want ik heb het zo druk T-T Aangezien we ook huiswerk krijgen in groep 8. =S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten