Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

231 berichten • Pagina 1 van 12

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

In de straten van Japan.
Zie je het voor je? Tussen de drukke straten van Tokyo ligt een rustig dorpje genaamd Karagimi, er wonen veel mensen maar toch is het er erg rustig. Het ligt vlak bij Harajuku. In het dorpje staat de strengste High school van Japan genaamd Haisukūru. Bij de ingang moet je jezelf laten controleren, dat gebeurt door wachters, ze kijken of je geen wapens bij je hebt. Maar toch vallen er nog steeds doden. Het kwam door de bendes..
Regels:
- Geen beenwarmers.
- Altijd uniform aan.
- Geen nepnagels/nepwimpers/nephaar/etc.
-Niets anders dan uniform dus geen sjaaltjes/jasjes/etc.
- Kniesokken kunnen, als ze maar niet afzakken.
- Geen extreme make-up.
- Alleen maar zwart of bruin haar, dus geen blond of een andere kleur.
- Geen wapens mee.
- Niet vechten/stelen/etc.
Bij de ingang:
Je word je gefouilleerd, en je tas word doorzocht. Mobieltjes/mp3 spelers en ander overbodig spul word in beslag genomen en word aan het eind van de dag weer gegeven.
Meer informatie die nodig is:
Als de school is afgelopen gaan alle kinderen in de bus, daarna rijden ze naar het gezamenlijke huis, daar leven dus alle personages verder, dit is niet zo streng, hier mogen ze ook alles doen, of naja, alles, dat moet je vragen aan de huisbaas, maar het is in ieder geval niet zo streng als de school.
Als je iets wil doen in het gezamenlijke huis moet je het altijd even een pm sturen met een lijstje mensen die mee willen, dan krijgen ze goedkeuring.
Dingen die ik ondertussen ook gadoen:
Soms dan speel ik even een omroeper, directeur, leraar of iets anders, maar dan staat het erboven. ;)



Dubbelrollen:
4 bende leden vormen samen 1 bende. (Er komt nog 1 bij door de roddelaar. )
1 Leider is de burgemeester.
1 belangrijk persoon kiest een avond voor de moord iemand die sowieso niet vermoord word. – Moet sowieso niet steeds dezelfde zijn. –
1 Roddelaar veranderd 1 persoon in een bende lid, dit is eenmalig, daarna is de persoon een gewoon iemand.
1 hartenbreker als de hartenbreker doodgaat gaat er iemand anders met hem/haar dood. Dit kiest de hartenbreker van tevoren en mag nog altijd veranderd worden.
1 meeloper beschermt elke ronde 1 moordenaar. De meeloper mag niet stemmen.
5 klasgenoten. Die hebben niets speciaals.

Laatst gewijzigd door Liza op wo 21 sep 2011, 19:44, 5 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic

Klasgenoten.
Afbeelding
Kimmiko Chan. = Liza. (Gaat niet dood, en heeft geen dubbelerol.)
Kimmiko haat de strenge regels van Haisukūru, op alle scholen worden uniformen gedragen, maar geen nepnagels dragen? Als Kimmiko thuis komt en het is weekend verkleed ze zich altijd. Heel extreem bedoel ik dan, ze noemt haar stijl Decora, en op zondag ochtend gaat ze altijd met een paar vriendinnen naar Harajuku waar ze dan meedoet aan een meeting of ze protesteert tegen de school uniformen en het strenge beleid op Haisuküru.

Afbeelding

Shino Chan. = xRainbow
Shino is de broer van Kimmiko, zo gedraagt hij zich ook, hij let goed op haar en komt voor Kimmiko op, niet dat Kimmiko dat leuk vind, ze kan haar eigen boontjes doppen. Shino is verliefd, en het ergste is, hij is verliefd op de beste vriendin van Kimmiko, Sakura. Shino vind vechten zelf overbodig, en is dus vrij netjes, maar dat komt omdat de familie Chan best wel netjes is.

Afbeelding

Sakura Karamigi. = Simmielove
De beste vriendin van Kimmiko beschouwd haar stijl als Fairy Kei, ze draagt vaak pruiken, maar niet naar school vanwege de strenge regels. Ze gaat samen met Kimmiko naar Harajuku, en het is meestal hartstikke leuk! Sakura is één van de beste in vechten, maar veel doet ze er niet mee, alleen haar vrienden mee beschermen en meer niet echt.

Afbeelding

Taiki Doto. = Robin_Sim
Taiki weet veel, hij is erg slim maar niet echt een nerd type, al beschouwen de populaire kids hem wel als een nerd. Hij weet veel van de geschiedenis van Japan, eigenlijk haat hij Japan en wil hij liever een ‘normaal’ mens zijn, als hij later ouder is wil hij graag de wereld zien, zijn favoriete land waar hij alles over weet is Canada.

Afbeelding
Miki Domoto. = pipapanda13
Miki kwam oorspronkelijk niet eens uit Japan, haar moeder was Nederlands en haar vader japans en daarom zijn ze naar Japan verhuist, meteen maakte ze de verkeerde keuzes, ze werd lid van een bende, ze had een slecht vriendje die vreemd ging, en vocht met iedereen, maar nu maakt ze niet meer de verkeerde keuzes, en is ze gewoon zichzelf.

Afbeelding

Shinju Domoto. = Emma
Shinju is de tweelingzus van Miki, jarenlang zeiden ze dat Miki de oudste was door haar keuzes, maar toch bleek Shinju de oudste te zijn, ondanks dat ze tweeling zijn haten ze elkaar, Miki was een bende lid, en Shinju een modepopje. Shinju draagt vaak nepnagels naar school, maar meestal word ze er mee betrapt en worden ze er afgehaald in het kantoor van de directeur.

Yukito Kuri = ? Is weggeschrapt
Yukito is zelf een ex bende lid, hij wist wat hij fout deed. Nu is hij achter Miki aan omdat hij haar zo leuk vind, hij probeert op te vallen voor Miki, maar meestal zorgt dat voor dommem momenten, Yukito is dus erg klunzig.


Usagi Miachi. = Mikese = Dood doorstemronde (bendelid)
Usagi is zelf ook een van de ‘nerds’ doordat ze veel weet en een bril draagt word ze daar mee aangesproken, stiekem heeft ze een oogje op Taiki, daarom houd ze zelfs een spreekbeurt over Canada om indruk te maken.

Sato Haramachi. = Monstermummie. = dood door zm. (klasgenoot) Sato is het vriendje van Shinju, hij hoort echt bij de populaire kids en voetbalt graag. Ze zoenen vaak en dat word niet gewaardeerd, vaak zitten ze dan ook bij de directeur. Sato is best wel hot, en staat in de top 3 van de leukste jongens in de schoolkrant. De meeste meisjes staan om hem heen, of naja, de populaire meisjes, maar toch wijst hij ze één voor 1 af.

Naomi Nomade = Nona
Naomi is een ware bitch, Shinju is haar beste vriendin, of naja, eigenlijk gebruikt Naomi haar om dichter bij Sato te komen, ze is hopeloos op hem. Eigenlijk heeft Sato ook wel een oogje op Naomi vanwege haar mooiheid, maar vreemd gaan daar doet hij niet aan.

Afbeelding

Takeshi Tako = ixkilledxthexcookie
Takeshi is een ware emo, hij zoekt geen aandacht en zit achteraan in de klas, mensen vinden hem raar, behalve Hotaru, Hotaru is zelf ook alternatief, Takeshi voelt alleen niets voor haar, eigenlijk voelt hij sowieso niets, of.. dat denkt iedereen..

Rini Krimiean = marlinde
Ze is een erg braaf meisje, ze zegt niet veel, en is verlegen.. Ze is vaak plotseling weg, en dan vinden leerlingen haar ergens op straat in het weekend. Zo gaat het meestal elke week, maar wat er gebeurd weet niemand..


Afbeelding

Hotaru Kiun. = Luna (Roddelaar) = dood
Hotaru is nogal alternatief, ze is gewoon zichzelf, ze is smoor op Takeshi maar ze weet dat hij niet op haar is. Toch heeft ze nog hoop. Ze gaat vaak mee naar Harajuku maar dan gaat ze maar op een bankje zitten, ze word vaak gefotografeerd, en iedereen zegt dat ze model moet worden.

Kenji Diato. = djon black (klasgenoot) = dood.
Kenji valt veel op, meestal door zijn grapjes of zijn domme dingen, hij heeft nog nooit een date gehad voor het bal. Misschien had hij ooit geluk, maar het was toch meestal ongeluk. Hij word best vaak gepest door de popu’s maar gelukkig komt Sakura dan voor hem op.

Afbeelding

Chiya Kunoto. = Ayumii (klasgenoot) = dood
Ze is vaak blij, en beeldschoon, ze is klein en hartstikke schattig, en ze is de ene helft van de geweldige tweeling. Ze is slim en leergierig, en heeft eigenlijk alleen maar goede dingen!

Afbeelding

Chiyo Kunoto. = Melanie
Chiyo is vaak boos, is knap, hartstikke lang, hartstikke eng. En is de ene helft van deze angstaanjagende tweeling, hij is niet slim en niet leergierig, hij heeft net de verkeerde genen over genomen.

Let aub op de regels! Dus bruin of zwart haar & Zij/Hij moet japans lijken. Haar geld niet als diegene een pruik draagt!

Laatst gewijzigd door Liza op zo 16 okt 2011, 13:51, 21 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic & Inschrijven. :)

Mag ik Sakura Karamigi zijn?
Mag ik op de foto ook haar stijl erin bewerken, ook met een pruik ect? Of moet het volgens de regels, of is het ook goed dat ik 2 foto's neem? Dus 1 in haar school uniform en de andere in haar stijl. Dat ik ze dan samen voeg tot 1.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic & Inschrijven. :)

Mag ik Tekeshi Tako zijn?? o: *Even though I'm a girl o:*

Kan iemand bij snel uitleggen hoe alles precies werkt, want dit is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe :$
v Gezellig, zijn we samen groentjes xD

Laatst gewijzigd door ixkilledxthexcookie op ma 19 sep 2011, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic & Inschrijven. :)

Ik heb iedereen erbij gezet.. :D
@Hikari:
Taiki is al bezet sorry. :(

& voor mensen die het nog niet kennen, diti s dus een rollenspel, en je speelt je personage!
Stemrondes: Er zijn stemrondes, dan kan je op iemand stemmen die jij denkt dat de moordernaar is. Dit gebeurd via een pm.
Moordrondes: Ik pm 1 moordernaar om te vragen wie er dood moet, dit zal ik om en om doen. :)
Voorderest is het niet zo moeilijk, je speelt gewoon dus een personage, en er gebeuren veel dingen. ;)
Ik wil iets dat je niet doet ik doe het even voor, want ik weet niet hoe hetheet. XD
Voorbeeld:
Kimi kwam naar me toe, en vertelde me een groot verhaal. "zullen we ergens heen gaan?" Zei kimi, en ik knikte ja

Dus niet in je eigen berichtje te veel voor iemand anders typen enzo..

Dit is mijn eerste rollenspel, dus soms moeten jullie wel helpen, ik heb er veel gespeeld maar nog nooit 1 gemaakt. XDD

& over het uniform gedoe: Ik wil dat je je personage maakt terwijl ze vrij is, dus geen uniformen. ;) & En dus hoeft het dan niet met de haarkleur te zijn, en dat ze dus een pruik draagt, maar voor de normale die geen pruik dragen gewoon zwart. :)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten