Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

231 berichten • Pagina 11 van 12

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Mededeling:
Okai, ik ga proberen minder lui te zijn, maar ik wil een stemronde doen, en heb geen zin om iedereen weer te pmen, dus let/lees dit goed:
Stuur mij een pm met wat voor'n dubbelrol je hebt, en wie je weg wilt hebben. Als je iets in de stemrondes moet doen, dan moet je dat er eventjes bij zetten. ;) En jaahh.. Ik hoop dat iedereen het leest, want ik wil uiterlijk woensdag alle stemmen hebben. En anders dan kies ik iemand die je wegstemt. moordenaars hoeven niet te stemmen, mag wel maar dan worden ze er niet bij verekend. ;3

EDIT: Sommige mensen zeggen dat ik lui ben, en dat ben ik ook. Maar ik heb ook huiswerk, wat de meeste in groep 8 niet hebben gehad.. Maar ik ga ervoor zorgen dat dit rollenspel weer vet awesome cool word! ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Okai, heb effe snel iets gemaakt voor ik bezig ga met mijn huiswerk en leren. ;3
Aankomend bal.
Omdat ik beloofd had dat er veel evenementen zouden komen, ga ik dat ook doen!
Ondanks dat er veel moorden vallen moeten ze blij naar het bal gaan, nu de uitnodiging:
Beste dames & heren,
aankomend weekend is er een bal in het tehuis, de deur die altijd al op slot zat, De bal zaal, gaat dan open. Je kan met je beste vriend, of vriendin gaan, maar het liefst natuurlijk jongen en meisje, omdat dat niet altijd gaat mag je dus ook met je beste vriend of vriendin. Het kan zijn, dat er een groepje met zijn 3en moet, dat zijn dus degene die geen date hebben. Het begint zaterdag om17:00, dus zorg dat je voor dan je smoking/jurk regelt!
Nog vragen? Stel die gerust!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

yay, iedereen is enthousiast. Maar ik ga dus meer doen, maar ik krijg nu opeens verschrikkelijk veel huiswerk;
spelling
taal
rekenen
geschiedenis
topo.
;S
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Als je je zelf aan een bepaalde computertijd (bijvoorbeeld een uurtje als je uit bent, of na dat je je huiswerk af hebt) lukt het aardig. Ik had er zelf ook problemen bij ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

zo.... hoe gaat het hier?? xD
de nog levende geest van Kenji was wel nieuwsschierig xD
oh ja, als iemand het wil weten... er staat nog een kist van Kenji in de kelder, met zijn geheimen... open maken, mag. xD

V ja hoor, mag wel...
wat voor geheimen, bijvoorbeeld de afspraak bij de psycholoog enzovoorts... het nooit getoonde verliefde hart van Kenji... enz...

Laatst gewijzigd door djon black op ma 31 okt 2011, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Als ik het goed begrijp zijn er nog 10 mensen over toch? Dit spel is al vanaf begin september bezig. Wanneer wordt er een afronding verwacht? Het lijkt mij slim om alles op zijn laatst half december af te ronden in verband met drukke dagen etc en omdat andere mensen ook graag een spel willen organiseren. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Sorry hoor, ik heb ook een leven. ^^ En ik ben druk bezig met een moordpost, en gister kon ik niet posten, en vandaag was ik druk aan het leren.. ;S Dus, als jullie me de tijd geven, dan komt er zometeen een stempost
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: In de Straten van Japan - Vragentopic ;)

Ik was Naomi.. ;p maar ik had telkens niet echt veel zin om wat te posten, omdat mijn beste vriendin, Shinju, ook niet echt onwijs veel poste, Sato dood is, en verder niemand echt verder ging op mijn posts enzo en ik er dus niet echt veel zin meer in had. Mijn personage was eigenlijk een beetje overbodig. Maarja, sorry enzo, hopelijk hebben jullie het nog wel ff leuk. :)
Afbeelding
DIRECTIONER.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten