Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

VERWIJDERD Tutorial: Uitpakken van downloads

Beste forumleden:

Tot mijn spijt heb ik een nogal principieel verschil van mening met 'de leiding' hier dat ik besloten heb al mijn tutorials te verwijderen. Voor diegenen die ze toch nog willen hebben,
ik zet ze neer op een van mijn Blogs:

http://fransims3tutdutch.blogspot.com/

sorry, het is niet anders.

Laatst gewijzigd door franniewee op wo 24 aug 2011, 22:55, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
RomiG
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
34
Lid geworden op:
ma 01 aug 2011, 21:15

Re: TUTORIAL: UITPAKKEN van downloads

Het kan ook aan mijn computer liggen (Hij is redelijk oud), maar ik open het bestand altijd gewoon, neem mijn mapje met downloads ernaast, houd het bestand in gedrukt en dan versleep ik het altijd naar mijn map. Dat werkt bij mij ook gewoon, of ligt dat aan mij? xD
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: UITPAKKEN van downloads

@ RomiG: nee hoor, er zijn verschillende wegen naar Rome, dus jouw manier kan óók (en dat heeft volgens mij niets te maken met de leeftijd van je computer)

@Mar456: Zelf heb ik heb een voorkeur voor packages. In het voorbeeld-bestand ging het toevallig om een download dat zowel een Package als een Sims3Pack bevatte. Als jouw voorkeur uitgaat naar 3Packs, prima.
Nadelen zijn dat het beheer van je downloads onmogelijk is. Voor uitleg daarover zie mijn andere tutorial over de organisatie van downloads. De keuze is geheel aan jou!
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: TUTORIAL: UITPAKKEN van downloads

Shit, had ik net een heel verhaal getypt, valt internet uit :angry
Maargoed, there we go again!

Ik krijg ze niet naar een .package bestand. Als ik 'Extract here' doe of 'Extract files' of 'Extract to ..." lukt het allemaal niet (op de puntjes naam van het bestand, bijv. MTS_Wojtek_1103742_afHairStylistModernLong).
Komt dat omdat op MTS nix met mediafire komt ofzo? :huh

Groetjes :sweatdrop
Just be kind.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Tutorial: Uitpakken van downloads

@Mattieu: Ik heb net het bestand van MTS gedownload én uitgepakt. Er verschijnt een keurig package bestand. Als er bij jou helemaal niets gebeurt dan verbaast me dat.

Je hebt toch wel het programmaatje WINRAR gedownload en geïnstalleerd? Misschien een vreemde vraag, maar het is wel een basis eis (dus voordat ik mijn grijze cellen weer moet aansporen om dit raadsel op te lossen)

Kijk maar:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Bij de muispijl zie je het package bestand!!
En voor de zekerheid: dit bestand moet naar Mods\Packages.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Tutorial: Uitpakken van downloads

@Mattieu: neem rustig de tijd om alles nog eens stapsgewijs door te nemen. Misschien heb je ergens toch iets anders gedaan dan beschreven. De enige manier is geduld en check, check en dubbelcheck. Vreselijk saai, dat wel.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Gesloten