Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

315 berichten • Pagina 15 van 16

Gebruikersavatar
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
296
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 17:58

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Het gaat zo niet langer.. We gaan scheiden", zegt mijn vader met een schorre stem. "Waarom, papa?", vraag ik angstig en trek aan zijn arm. "We houden gewoon niet meer van elkaar", zegt hij en kijk naar zijn schoenen. "Pap, alsjeblieft. Het komt door mij hè?", vraag ik en de zoute tranen prikken in mijn ogen. Ook bij mijn vader zie ik een traantje vallen. "Nee schat, niet door jou", fluistert hij. "Jawel! Het is mijn schuld!"
"Nee!", gil ik als ik wakker wordt. "Niet weer", fluister ik en trek mijn benen op. Ik laat mijn hoofd op mijn knieën rusten. "Niet weer..", opnieuw heb ik die droom gehad. Die vreselijke droom, over wat er echt is gebeurd. Een soort flashback.
'Wat moet ik doen als ik dat heb?' 'Drugs.' 'Nee, geen drugs. Drugs is slecht voor je.', discussiëren de stemmetjes in mijn hoofd. 'Zingen!', ja dat ga ik doen. Zachtjes begin ik een liedje te neuriën en de slechte gedachtes vliegen uit mijn hoofd. Steeds luider ga ik zingen. Ik durf mijn ogen weer open te doen en zie boven me Milly naar me kijken.
"Jij kan ook zingen. Duetje?"

~Sterre
Shine bright, laugh often.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Ok, succes. Kun je tegen de anderen zeggen dat wij deze kamer ontdekt hebben?" vraag ik voordat Ryan vertrekt. Hij knikt. "Zal ik doen." daarna verlaat hij de kamer en ben ik alleen met Zane, Destiny en Ally. Ik plof op een stoel en gaap. "Weten jullie hoe laat het is?" Destiny schudt haar hoofd. "Ik had geen mobiel of iets dergelijks bij me." Ook Ally en Zane hebben niks. Ik zucht. "Handig." "Maar jongens, kunnen we niet beter terug naar de rest? We hebben hier niet veel meer te zoeken." stelt Ally voor. "Is dat wel handig met jullie gewonden?" vraag ik. "Misschien kan ik al weer lopen." zeg Ally. "En ik kruip wel." Zane knipoogt. "Doe dat maar niet, Zane." zegt ik snel. "We wachten nog even. En we kunnen hier ook best slapen."

-Macy McCandy-
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik loop met Milly, het lichaam van Cherry dragend, richting een slaapkamer. Op de trap had ik Cherry per ongeluk laten vallen, en een heel spoor van bloed was over de bekleding verspreid. Toen we boven waren, liepen we een slaapkamer in en legden Cherry op een bed. Ik sloeg het deken over haar heen, Milly legde haar in een harmonieuze houding en zei een gebed.
''Amen.'' En ik trok een rood fluwelen sprei over haar heen. Milly ging op de rand zitten en pinkte een traan weg.
''Laten we terug gaan naar de groep, anders raken we ze weer kwijt.'' Zei ik. Ze knikte en we liepen de kamer uit. Milly stond in de deuropening, keek naar het bed, en sloot de deur voorzichtig.

-Charlot-
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Ik verveeeeeeeel me," zuchtte ik.
Jason en Chuck knikten.
"Waarom moesten we hier wachten?"
"Omdat jij niet kan lopen, Robyn," zei Chuck.
"Alsof dat mijn schuld is," snauwde ik.
"Jongens rustig," kwam Jason er tussen.
Ik keek naar mijn been. Hij zag er steeds beter uit. Ik probeerde op te staan.
"Lukt prima," zei ik, naar mijn been wijzend.
"Laten we dan een stukje achter de groep aan gaan," stelde Chuck voor, "dan kunnen we hier weg."
En zo gezegd zo gedaan.

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik loop met mijn Blackberry door de gang en ben voor het eerst blij dat ik deze gekocht heb. Ik glij met mijn hand over de muur, waar voor het eerst geen bloed overheen gesmeerd is. Ik loop door een gang, kies een afslag en weer een lange gang, nog een gang en daarna zie ik een aantal leerlingen. Wat me het eerste opvalt is dat de groep weer kleiner is geworden en Cherry niet meer op de grond ligt. Ik zie Jade op een soort van bank liggen slapen en ga voor haar op de grond zitten. Wat is ze eigenlijk schattig als ze slaapt. Het liefst wil ik haar aanraken, haar blonde haren strelen, maar dan wordt ze vast wakker. Achter me hoor ik zacht meisjes gezang. Het viel me nog niet eerder op. Ik schijn richting het geluid en zie daar Sterre zitten. Ze zingt een liedje dat ik niet ken en het wordt steeds luider. Ik geniet van de lieve stem van Sterre die ik nooit eerder heb gehoord.

'Ryan Keynera.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ondanks dat ik net heb aangeboden om dan wel te kruipen voel ik me helemaal niet zo goed als dat zou doen vermoeden. Steken pijn trekken nog steeds door mijn been en ik hoop dat er nu eindelijk een korstje op de wond zal komen. Wat heeft Ryan er eigenlijk op gesmeerd? Ik kijk even vlug naar Ally en glimlach naar haar, ze kijkt een beetje verlegen terug. Wat heeft ze nu dan weer gezien in mijn ogen. Ik besteed er verder geen aandacht aan en laat mijn rug tegen de bank aanleunen. Slapen, stelt Macy voor, dat lijkt me wel een goed idee.
Ik leg mijn hoofd op het zitkussen neer en ik voel Ally's lichaam achter me bewegen maar ze lijkt het niet erg te vinden.
"Trusten," mompel ik nog voor ik in een diepe slaap val.

- Zane Trippleton'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Speltopic

Terwijl de anderen in een diepe slaap waren gevallen, staarde ik moedeloos met mijn ogen naar het plafond. Ik werd kalm toen ik het gesnurk van de anderen hoorde en stond toen op.
'Ally?'
Geen antwoord.
'Macy?'
Geen antwoord.
'Zane?'
Geen antwoord.
Oké, iedereen was dus in een diepe slaap en ik kon maar niet slapen omdat ik zo gefrustreerd werd van het feit dat ik niet wist hoe laat het was, welke dag het was en hoe dit hele huis in elkaar zat. Waren er achterdeuren? Was er ook een tuin achterhuis? En zou er ook een kelder zijn? Ik wist niet eens op welke verdieping we ons bevonden en had zo'n naar voorgevoel dat de anderen niet op ons zouden wachten en dat ze al weg zouden zijn gegaan. Ik ijsbeerde door de kamer heen en liet mijn vingers langs het behang glijden, het had een rare vorm en als ik me erg concentreerde op de vormen kon ik de silhouetten van een sneeuwklokje en een hartje ontdekken. Met deze ontdekking ging ik haastig verder en ontdekte nog meer patronen, de één nog vreemder dan de ander. Toen de patronen zich herhaalde toen ik met mijn vingers over de andere muur gleed, gaf ik het op en strompelde weer in de duisternis naar de poef. Daar liet ik me op zakken.

Op dat moment sloeg de deur met een gigantische knal open en voelde ik een harde, koude windvlaag door mijn bruine haren gaan. De clip in mijn haar met Hello Kitty erop woekerde zacht door mijn scheve pony en geschrokken stond ik op.
Je vrienden zijn in gevaar..
'Huh, wat?' Macy's stem klonk zacht en slaperig en haar lichaam ging langzaam overeind zitten.
De stem die ik zonet had gehoord leek wel een beetje spookachtig: Net zoals in een sprookje. Maar als je hier woonde als prinses in zo'n gigantisch groot huis die in jouw tijd er nog modern had uitgezien, dan was het voor jou ook een sprookje geweest.
Je vrienden zijn in gevaar.. mijn vrienden zijn bij jouw vrienden.. neem de tijd.. neem de tijd.. hoe meer je tijd rekt hoe sneller de dood hun nabij komt..
'MACY, MAAK DE REST WAKKER!' brulde ik opeens, ze schrok zich rot en gleed uit een fauteuil.
'W-wat was d-dat?' rilde ze.
'Heb jij dat ook gehoord?' vroeg ik verbaasd. Ze knikte nog steeds na trillend van zonet en drukte haar handen op haar oren toen er een nieuwe parade gefrustreerd makende woorden door de kamer galmden.
De tijd dringt.. de tijd dringt.. hoe meer pijn hoe beter.. hoe meer pijn hoe beter..
Het echode na in mijn hoofd en toen besloot ik om iets te doen. Ik kroop nog steeds bang naar Zane en Ally en schudde ze wakker. Ally keek me klaarwakker aan.
'Oh mijn god.. ik heb zo'n rare droom gehad.. dat onze vrienden in gevaar waren ofz..'
PIJN! PIJN! WE NADEREN JULLIE!
'GODVER ZANE, WAKKER WORDEN, WE MOETEN HIER WEG!'

~ Destiny Autumn
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Happy Halloween - Speltopic

Opeens een windvlaag, die een stem met zich bracht.
Hoe meer pijn, hoe beter....
Mijn handen gingen als een reflex naar mijn oren. Ik keek naar Milly. Ze stond gebogen met haar hand tegen haar voorhoofd, ze had overduidelijk hoofdpijn.
''...Kom, we moeten naar de rest!'' Riep ik, en trok aan haar hand. Onhandig renden we door een gang, en kwamen Destiny en Macy wakker tegen.
''Hoorden jullie dat ook?'' Vroeg Milly paniekerig. Beiden knikten.
''We hebben niet veel tijd..... Hebben jullie een uitgang gezien?'' Vraagt Destiny.
''Geen idee, niet op gelet....'' Antwoord ik. ''Eerst de rest halen.''

-Charlot-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

Kreunend draai ik me om, ik beland met een zachte plof op de grond, mijn lichaam doet ongelofelijk veel pijn. Komt zeker door die harde bank. Ik hoor wat mensen praten, en even later een stem die onze namen roept.

~~~Sammy Jackson~~~
~Sorry voor dit super korte stuk! ;x~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Speltopic

Een angstaanjagende stem roept onze namen. Ik schud Jade geschrokken wakker. "Huh? Wat?", zegt ze slaperig. "Jade, ze roepen onze namen! Wat is dit? Jade?", fluister ik. Ik probeer niet paniekerig over te komen maar dat lukt niet echt. Jade staat op en luistert naar de stemmen. "Niet volgen!", zegt ze als de anderen er naar toe willen lopen. "Jawel, misschien kunnen we naar buiten!", roept Sammy, ze loopt stug door. "Nee! Stop! Ga er niet heen!", gilt Jade.

'Ryan Keynera.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik grijp Sammy's arm, maar ze schudt me van zich af.
"Kom op, wil je ons hier soms vasthouden?" zegt ze vol argwaan.
"Na-natuurlijk niet," stamel ik. "Maar als je de stemmen zult blijven volgen, zul je hier voor altijd vastzitten. Dood."
"Ja hoor! Je had toch een ritueel ofzoiets uitgevoerd? Dan kan het vast geen kwaad."
"Sammy, blijf nou!" Dit is de enige keer dat ik schreeuw. Schreeuwen uit doodsangst. Doodsangst voor de ander.
"Misschien wil jij hier blijven, maar ik mooi niet!"
Ze wil zich weer omdraaien en hard verderlopen, maar ik grijp haar stevig bij haar arm. Ik trek haar naar mij toe, mijn lippen naast haar oor. Ik voel haar aderen onder mijn vingers kloppen. De adrenaline kriebelt in haar lichaam. Ik kan het allemaal voelen, horen, ruiken.
"Blijf hier. Die stemmen zijn van demonen die een lichaam zoeken om in te verblijven. Ik laat jou niet gaan." zeg ik streng.
Ik hoor haar slikken, voor mij het teken dat ik haar los mag laten.

- Jade
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

'"Blijf hier. Die stemmen zijn van demonen die een lichaam zoeken om in te verblijven. Ik laat jou niet gaan', klinkt Jade's stem streng. Ik slik, maar verman me snel. 'Demonen bestaan niet, dit huis mag dan wel raar zijn, maar zo bijgelovig ben ik nu ook weer niet', zeg ik en zet wat stappen weg van Jade, helaas grijpt ze weer mijn arm, 'denk je echt dat ik daar over lieg?', ik kijk Jade even aan en haal mijn schouders op, ik hoor de stemmen.
Volg onze stemmen en je vindt de uitgang
'Ik vind de uitgang als ik hun stemmen volg', zeg ik. 'Ik roep jullie wel als ik 'm gevonden heb', ik schud Jade's arm van me af, en loop met grote passen de stemmen achterna.


~~~Sammy Jackson~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Speltopic

'We zijn niet de enigsten in dit huis, dat weet ik zeker,' zei ik tegen Charlot terwijl we door de gangen paradeerden. De rest volgden ons en we hoorden steeds kreetjes van 'Aah!' en 'Oh god!'
'Nee, inderdaad, de rest van onze vriendengroep is nog ergens anders,' zei Charlot stug. Ik kon haar wel begrijpen dat ze zo raar deed, iedereen was gefrustreerd door het feit dat we niet weg konden.
Ineens voelde ik weer die rare bekende windvlaag om mij heen en zo te zien voelden de anderen dat ook, want een paar begonnen te gillen en ineens hoorde ik raar gestommel. Ik draaide me om - de rest draaide met me mee - en ineens zagen we een harnas midden op het gangpad staan.
'Huh?' zei Zane verward, 'hoe komt die hier nou?'
'Ik vertrouw het hier niet,' siste Ally. Ze draaide zich weer om en liep weer verder, en toen iedereen zich weer had omgedraaid hoorde we weer het gestommel. Iedereen stond stil en draaide zich weer om: het harnas was nu een stuk dichterbij en het leek net of hij met ons meeliep, ook had hij een andere houding dan zonet. Het ijzer van het harnas begon te blinken - zomaar uit het niets - en begon te bewegen. De klep op de helm opende zich en een ijzige kou verspreidde zich weer door de gang.
'Godver, er zijn spoken of mensen hier die een grap met ons willen uithalen!' brulde Charlot terwijl ze zich weer omdraaide en wegrende, de rest volgde haar, weer het gestommel.
'Oké, ik tel tot drie en dan stoppen we en draaien we ons om!' siste ik midden in de groep. Ze knikten angstig terwijl ze door renden.
'1.. 2.. 3!' gilde ik en we draaiden ons om. Het harnas holde nog even door - er zat een flinke afstand tussen ons in - en stopte piepend. Hij had een ren-houding en het ijzer blonk nog verschrikkelijk. Ik duwde mezelf tegen de muur aan en ging met mijn arm omhoog. Geschrokken voelde ik de armleuning van een trap en daarna gestommel. We zagen een lichtje de trap af gaan en de geschrokken gezichten van Sammy en Jade.
'IK ZEI TOCH DAT ER DEMONEN WAREN!' zei Jade luid tegen Sammy. Die keek onschuldig en ineens stond er een tweede harnas achter hun. We hielden onze adem in: als we iets zouden zeggen zouden ze het uitgillen van angst en dan zou het harnas al helemaal in actie komen. Het harnas hief zijn bijl op en liet die strak en stijf boven hun hoofd hangen, en dat allemaal gebeurde stilletjes.
'Oh god.. oh god..'

~ Destiny Autumn
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

Met argusogen bekijk ik de hele situatie. Dit kan niet. Toch? Dit soort dingen gebeuren niet in een normaal mensen leven met bloed en de dood, zonder magie en van dat soort gein. Maar toch heb ik net met eigen ogen die harnassen zien bewegen. Ik probeer een moedig glimlachje op mijn gezicht te plakken en zie Destiny zachtjes mompelen.
"Ssh," sist ze als in mijn mond op wil doen. Ik pak haar zo onverwacht mogelijk vast bij haar arm en trek haar enkele centimeters naar achteren. Destiny is wel de laatste die iets mag overkomen.

- Zane Trippleton'
Ik weet niet zo goed wat ik verder nog kan schrijven :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Speltopic

Samen met Sterre was ik achter Sammy en Jade aan geslopen. Wel op veilige afstand. Maar ik wilde niet dat hun iets overkwam. Voor de zekerheid had ik een koekenpan gepakt en Sterre een kandelaar, je wist maar nooit in dit huis. "Ik zei toch dat er demonen waren!", zegt Jade luid tegen Sammy. Plotseling verschijnt er een harnas achter hun. Geschrokken hou ik Sterre tegen. Waar komt dat harnas vandaan? Als ik goed kijk zie ik voor de meiden nog een groepje staan. Zane en Destiny herken ik, zij staan voorop. Achter hun glimt ook een schim, nog een harnas? Het harnas achter Jade en Sammy haalt een bijl omhoog en houd het strak boven hun hoofd. "Oh god.. Oh god..", mompelt Destiny. Ik stoot voorzichtig Sterre aan en zachtjes sluipen we naar het harnas toe. Met de koekenpan en kandelaar boven ons hoofd, klaar om het harnas te slaan. Ik wil net het blikken ding gaan meppen als Destiny begint te gillen.
"Doe het niet!", piept ze alleen maar en wijst achter ons.

'Ryan Keynera.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Speltopic

In een reflex grijp ik mijn halsketting van mijn nek , sluit mijn ogen en hurk voorover, vlak voor het glimmende schepsel.
"Ben je gek!" Sammy trekt me ervandaan en slaat een arm beschermend om me heen. Dat had ik niet verwacht. Bang kijk ik omhoog. Het harnas heeft zijn bijl in de grond geslagen, precies op de plek waar ik eerst zat.
"Je had doormidden gehakt kunnen zijn!" Sammy's stem klinkt nog luider nu ik zo dichtbij haar ben.
"Ja," zeg ik alleen maar.
"Wat zitten jullie daar nou? Rennen!" schreeuwt Ryan. Het harnas rukt zijn wapen uit het hout en gooit het tegen zijn schouder. Zijn voeten rammelen bij elke stap dichter bij ons.

- Jade
Luc

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik ren mee weg voor de harnassen , ik heb heel de tijd al niks gezegd " wat is er ?" vroeg zane opeens
"nou , het ie gewoon dit huis en alles ik wil gewoon weg maar aangezien dat niet gaat , en mijn iPhone bijna leeg is ". "ow " zei tie saai terug "ren nou maar " zei ik hard , hard genoeg dat iedereen omdraaide .



Jay
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

Alles gebeurde in een mum van tijd. Ik volgde het maar amper. Overal hoorde ik gillende mensen, bange mensen en Jade die ons probeerde te helpen. Ik stond ergens in het midden samen met Ally. 'Dit kan gewoon niet waar zijn..' mompelde ik vol ongeloof. 'W-wat moeten we doen?' vraag ik angstig. 'Sssst!' hoor ik van alle kanten. We proberen weg te rennen, maar de harnassen zijn sterker en sneller. Waarom, denk ik, waarom moest ik dan ook mee naar dit vreselijke huis? 'Mam, pap en Princess, ik hou van jullie..' mompel ik.

-Macy McCandy-
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Speltopic

'Hé!' riep ik met een gedempte stem door de groep heen terwijl we aan het rennen waren, achter ons hoorde we geklost van de harnassen en het ijzer die blonk in het schijnsel van het licht waar ik niet wist waar het vandaan kwam.
'Hier zijn we eerder geweest!' Ik keek opzij en we kwamen allemaal inhammen in de muur tegen, die door gingen tot het einde van de gang.
'Als ik 'JA' zeg, springen jullie met z'n tweeën of drieën een inham in, goed? druk je zo goed mogelijk tegen de muur aan!' siste ik hard door de groep. Er klonk goedkeurend gemompel en ik telde af.
'Ja!'
Macy verdween samen met Ally in een diepe inham en de rest volgde keurig mijn voorbeeld, samen met Zane vloog ik een inham in. We hoorden opeens niet meer het rumoer van de harnassen.
'S-staan ze stil?' vroeg ik zachtjes terwijl Zane me tegen de muur drukte en een arm voor me zette, daarmee leunde hij tegen de muur aan en keek hij heel even om de hoek.
'Ik weet het niet.. het licht is weg..'

~ Destiny Autumn
''Forever and Always''
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Happy Halloween - Speltopic

Schreeuwen weergalmen door het grote huis. En wat doe ik, ik zit me dood te vervelen in een hoekje van de kamer en me te amuseren met enkele keitjes die ik steeds tegen het achterhoofd van Robyn werp. "Verdomme Chuck, hou daar meer op" snauwt ze kwaad en werpt me een vuile blik toe. "Kalm mensen kalm" komt Jason ons weer tussenbeiden. "Ik zou me niet met zulke dingen moeten amuseren als jij kon wandelen" mompel ik geïrriteerd en ik trek mijn knieën tegen mijn borst. Opnieuw die woedende blik, ik probeer niet in het lachen uit te barsten.

- Chuck -

Weergave- en sorteeropties

Gesloten