Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

315 berichten • Pagina 14 van 16

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik ben woedend door Ryan. Nu is mijn mobieltje al helemaal kapot. En ik wilde hem nog wel laten maken. Ik zuchtte. Stomme Ryan. Ik draai me om en zoek naar Ally. Dan zie ik haar op de grond liggen. Bewusteloos. Tranen komen gelijk tevoorschijn. "Ally! Ally! Neeee! NEEE! GA NIET DOOD! VERLAAT ME NIET! JIJ BENT MIJN ALLES! BELANGRIJKER DAN MIJN MOBIELTJE OF WAT DAN OOK! NEEE!' gil ik overstuur. "Neee Ally! Gaaa niet doooood!" ik val op de grond naast haar en pak haar hand. "Ally, alsjeblieft.....verlaat ons nieet!" De anderen kijken nogal verbaasd naar de actie van de dramaqueen in de groep.

-Macy McCandy-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Speltopic

Bij het opnieuw losbarsten van paniek worden hoofden steeds naar mij toegedraaid, alsof ik een wonderdokter ben. Integendeel.
"Jade, jij bent toch goed in... doden enzo?" Het klinkt dan wel als een vraag, maar ik weet best dat Milly het anders bedoelt.
"Ze is niet dood. Nog niet. Ik kan niets doen." mijn stem klinkt killer dan ooit tevoren. "Ze heeft iemand nodig die meer van het lichamelijke afweet."
"Aan de kant!" de groep wordt uit elkaar gerukt door een menselijke wervelwind, die zich recht op de bewusteloze Ally stort. "Ik heb een EHBO-cursus gedaan!"

- Jade

*wie o wie?
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

Zo snel als ik kan kruip ik over de grond, ondanks dat mijn benen alleen maar meer schrammen oplopen. Ik zal Ally niet laten gaan, niet na Mew en Cherry, niet na Robyn's en Sterre's verwondingen. Ik bijt op mijn lip tegen de schrijnende pijn die ik in mijn been voel prikken.
"Ga aan de kant!" probeer ik te roepen terwijl ik over de grond heen glijd richting haar. Ik pak haar pols vast en begin het aantal hartslagen te tellen.
"Oké, het is nu als eerste belangrijk dat we haar ruimte geven zodat ze voldoende zuurstof heeft. Ze moet uit deze gang, wie tilt haar? Ik wil wel maar..." Onbeholpen wijs ik naar mijn toegetakelde lichaamsdeel.

- Zane Trippleton'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
296
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 17:58

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Ik til wel.. Maar wie helpt me?", vraagt Ryan en doet een stap naar voren.
"Ik!", antwoord Jason en komt ook in het midden staan. Samen tillen ze Ally op.
"Ik en Jay gaan dan wel voor op", stel ik voor en kijk naar Jay. Hij knikt. "Zane, Robyn, hoe gaan jullie mee komen? Gaan jullie dat hele stuk kruipen?", vraag ik bezorgd. Ze zullen zich dan waarschijnlijk alleen maar meer open halen.
"Ik moet wel mee", antwoord Zane.
"Jay, anders helpen wij samen Zane. En dan blijft Robyn hier met twee anderen. Of nemen we Robyn ook mee?", vraag ik en kijk richting Robyn die ergens tegen de muur op de grond zit.
"We redden er maar een denk ik, en Zane moet sowieso mee", zegt Jason.
"Chuck en Macy kunnen Robyn wel mee nemen, willen jullie dat?", stel ik voor. "En wat doen we met Cherry?"

~Sterre
Shine bright, laugh often.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Happy Halloween - Speltopic

''Wat doen we met Cherry?'' Vraagt Sterre. '' Nemen we haar mee, of laten we haar liggen?'' Vraag ik vervolgens. ''Neem haar alsjeblieft mee....'' Vraagt Milly zachtjes, terwijl ze Cherry's hand vast houdt.''Gaat iemand dan helpen tillen?'' Vraag ik en pak Cherry vast. Milly kijkt me dankbaar aan, en ze pakt haar benen. Langzaam lopen we achter Sterre en Jay aan, op weg naar een ruimere plek.

-Charlot-
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Chuck en Macy kunnen Robyn wel mee nemen, willen jullie dat?", stelt Sterre voor.
"Ik wil anders ook wel hier blijven." Antwoord ik daarop. "Met Chuck." Charlot, Sterre en Jay gaan er al vandoor. Nou dan blijf ik dus hier. Ik wil best mee maar voor deze mensen blijf ik echt wel achter.

<< Jason >>
ik ben te lui om veel te typen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik kijk hoe de rest langs me loopt, zou ik meegaan?
Nee, ik had even rust nodig.
Ik laat me weer zakken en sla mijn armen over mijn knieën.
Niemand leek het door te hebben dat ik alleen achter bleef, ik glimlach lichtjes. Ik ben gewoon onbelangrijk, ontzidhtbaar.
Ik laat me op mijn zij zakken en sluit mijn ogen, ik gaap even en val dan in een lichte slaap.

~~~Sammy Jackson~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik zie de rest van de groep verdwijnen. Ik wil ook mee ik ben klaar met deze gang!
"Ik ga ook," zeg ik en probeer op te staan. Verdomme dat doet pijn. Ik probeer te lopen. Shit! Ik verlies mijn evenwicht en wankel. Meteen voel ik twee paar armen die me opvangen.
"Jezus Robyn blijf zitten," zegt Jason.
"Ik wil niet zitten," brom ik chagrijnig en probeer me los te maken uit de armen van chuck en Jason. Met als gevolg dat ze me optillen en op de grond duwen.
"Blijf!" zegt chuck
"Ik ben verdomme je hond niet ik kan best lopen," zeg ik boos.
"Kan je niet," zegt chuck zuchtend.
Ik weet dat hij gelijk heeft maar ik wil hier weg

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ryan kijkt me aan. "Ga je mee?"
Ik schud mijn hoofd. "Ga jij maar, als je wilt. Ik blijf liever hier. Weg van deze drukte."
Ik begin maar wat door de kamer te lopen, op zoek naar een plekje om te rusten. Misschien kan ik wel even slapen. Op een bankje tegen de muur ligt Sammy genesteld. Ze ligt helemaal ineen, als een baby in een veels te kleine baarmoeder. Haar ogen zijn gesloten, maar er is geen vrede van haar gezicht af te lezen. Ze heeft een nachtmerrie.
Ik ga op de andere kant van de bank zitten en laat mijn hoofd op mijn hand rusten. Langzaam sluiten mijn ogen. Ook ik ben op reis. Op reis naar het land van dromen.

- Jade
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Happy Halloween - Speltopic

Langzaam houd de duizeligheid op maar een gevoel van zweven komt daarvoor in de plaats. Nee wacht eens even, ik word opgetild. Halleluja, ze vinden me. Ik mag dan misschien niet reageren maar ik hoor en voel nog steeds alles. Om me heen hoor ik stemmen maar ze zijn niet luid genoeg om erachter te komen van wie ze zijn. Ik voel dat mijn lichaam de piepende vloer raakt en op dat moment worden de stemmen harder.

-'x Ally
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik loop achter de twee die Ally tillen. Tranen lopen over mijn gezicht. 'Waarom zij? Waarom niet ik? Ik ben veel minder waard dan Ally..' ik zuchtte. 'Jongens doe alsjeblieft voorzichtig. Ze mag niet dood!' Ik was misschien arrogant, egoïstisch en nog wel meer dingen, maar Ally was de enige die er altijd voor me zou zijn. Mijn ouders waren er nooit. Nooit. Echt nooit. Alleen Ally was er in de tijd dat ik het moeilijk had. Vroeger was alles anders..Nog meer tranen stromen over mijn gezicht. Als Ally neergelegd wordt buig ik me naar haar toe. 'Hou vol. HOU ALSJEBLIEFT VOL!' schreeuw ik.

-Macy McCandy-
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Speltopic

Terwijl Macy tranen met tuiten huilde, liet ik me op de grond tegen de muur zakken. Het was behoorlijk koud en ik keek naar Ally. Macy was helemaal overstuur en langzaam trok de weinige kleur die het gezicht van Ally nog had langzaam uit haar gezicht weg.
'Je moet haar warm houden,' waarschuwde ik haar. Ze keek met geschrokken ogen naar Ally en sloeg zichzelf tegen haar hoofd.
'Shit, mijn vest ligt nog ergens,' zei ze. Ik kon niks om Ally heen doen omdat mijn vest en jas nog in de bibliotheek lagen. Macy wendde zich tot mij.
'Pas even op Ally,' zei ze met gebroken stem, 'dan haal ik mijn vest.'

~ Destiny Autumn
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Happy Halloween - Speltopic

In de verte hoor ik nog steeds vage stemmen en af en toe een geschrokken antwoord. Ik voel gewoon dat de kleur uit mijn gezicht wegtrekt en krijg het ineens benauwd. Oke, dit is niet goed. 'Je moet haar warm houden.' Klinkt geschrokken de stem van Destiny. Nee, niet nog warmer! Ineens voel ik me alsof ik alles weer kan doen en open langzaam mijn ogen. Als er niemand reageert probeer ik rechtop te gaan zitten. Zane merkt op dat ik weer bij bewustzijn ben en duwt me weer terug op de grond. Ik probeer te glimlachen en Zane glimlacht opgelucht terug. 'Hoe is dit gebeurd?' Vraag ik schor.

-'x Ally
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

Als ik terug ben bij Ally met mijn vest, zie ik dat Zane en Destiny dicht bij Ally zitten. 'Is ze dood?' vraag ik angstig. Destiny springt opgewonden op en geeft mij een spontante knuffel. 'Nee, nee, nee!' roept ze vrolijk, 'Ally is weer bij bewustzijn!' Een last valt van mijn schouders af en ik krijg tranen in mijn ogen van geluk. Ik kniel bij haar neer en probeer Ally een beetje te knuffelen. 'Oh Ally,' begin ik,'Doe nooit meer zoiets engs!' zeg ik streng tegen haar.

-Macy McCandy-
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Hoe is dit gebeurd?" Weifelend herhaal ik Ally's vraag terwijl ik mijn wenkbrauwen in een ongelukkige grimas trek.
"You tell me..." Ik kijk haar aan met een schuin gezicht en vraag haar wat het laatste is dat ze zich herinnert. Ik leg mijn arm onder haar rug om haar lichaam iets op te kunnen tillen en laat haar langzaam recht op zitten, ze glimlacht en bloost lichtjes.
"Ik ben blij dat je er weer bent," zeg ik met een gemeende lach.

- Zane Trippleton'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Speltopic

'Gaat het weer goed met Ally?' vroeg ik met een vragende klank in mijn stem. Zane knikte wat vaagjes en ondersteunde Ally goed. Terwijl we door de duistere gang heen en weer liepen en telkens weer bij een doodlopende gang kwamen probeerde Ally zichzelf weer te ondersteunen, maar na een zacht gekreun van pijn liet ze het tillen toch weer aan Zane over.
'Jezus, zo komen we nooit meer bij de groep,' zei Macy gefrustreerd. Ze liep weer terug en schopte wat puin opzij. Ineens hoorden we gekraak en wat gepiep.
'Oh god, ik heb een deur gevonden!' Macy rende opgewonden terug en wees naar een witte deur achter het puin. Verwachtingsvol keek ze ons aan.
'Nou!' zei ik, 'laten we gaan dan!'

~ Destiny Autumn
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

Met een ruk knalde ik overeind, het zweet liep in straaltjes van me af, ik had weer die nachtmerrie, 'ik ga voorlopig niet slapen', mompel ik. Was het echt zo? Wat die stem zei?
Ik slikte, ik hoopte het niet. Ik werd gewoon gek, ja dat moet het zijn!
Ik word langzaam gek... En duizelig. Ik kreunde en liet mijn hoofd zakken, in de hoop dat mijn hoofd wat rustiger word. Maar helaas.
Ik zie wazig voor me iemand zitten, maar ik kan niet zien wie het is. Ik krul me zachtjes kreunend weer op, helaas werd de moeheid weer de baas. De zwarte muur kwam weer te voorschijn.

~~~Sammy Jackson~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

Zachtjes opende ik de krakende deur, bang voor wat we te zien zouden krijgen. 'Ok, jongens, we zijn in een van de zitkamers belandt!' riep Destiny uit. 'Cool..' mompelde Zane. 'Misschien kunnen we Ally op een bank leggen? En er is er ook een voor Zane.' Ik keek naar Zane, die als een gestoorde freak over de grond probeerde te kruipen. Vervolgens keek ik naar Destiny, die samen met Ryan Ally ondersteunde. We legden Ally op een bank en daarna Zane. Plotseling hoorde we een gilletje, het was van Ally.

-Macy McCandy-

Laatst gewijzigd door Monstermummie op wo 20 jul 2011, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

Chagrijnig zat ik tussen Chuck en Jason op de grond.
"Ik zit altijd met jullie opgescheept," merkte Chuck op.
"Je kan ook weg," reageerde ik bot. Chagrijnig keek Chuck de andere kant op.
"Laten we het een beetje gezellig houden oke?" zuchtte Jason.
"Ik wil weg uit dit hol," bromde ik, "waar zijn de anderen eigenlijk heen?"
"Ally wegbrengen ofzo, ik heb geen idee," zei Chuck.
Ik zuchtte diep.
"Ik heb zin in alcohol," merkte Chuck op.
Echt iets voor hem

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Wat is er nu weer, Ally? Een spin?", vraagt Destiny als Ally weer een gilletje slaakt. "Nee, een kakkerlak. Hier!", piept ze. Ik loop er naar toe en pak hem op. Precies zoals Jade dat ook had gedaan toen ze naast mij zat. "Ben je hier nou bang voor?", grinnik ik en hou de kakkerlak voor haar gezicht. "Haal weg, aaah!", gilt ze en spartelt met haar handen. Ally is weer de oude. Ik leg de kakkerlak op de grond en ga voor de bank op de vloer zitten. "Is het goed als ik terug ga?", vraag ik. "Als je de weg kan vinden..", antwoord Macy. "Vast wel", ik hou mijn Blackberry omhoog. "Ik heb verlichting!"

'Ryan Keynera.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten