Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

315 berichten • Pagina 10 van 16

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik word wakker uit mijn dommelende slaap door een luide bonk op de grond, verdwaasd kijk ik op en ik zie Robyn's vuist op de grond liggen. Ergens verderop ligt haar mobiel en het schermpje is gebroken.
"Hmpf," verzucht ik waarna mijn ogen weer dichtvallen. Ik probeer mijn oren te spitsen maar ik ben veel te uitgeput en ik heb al behoorlijk wat bloed verloren dat ik dusdanig mijn aandacht er niet meer bij kan houden. Ik voel langzaam mijn hoofd wegzakken en dan raakt iemand mijn been aan, waardoor ik hard kreun en de meisjes buigen zich bezorgd over me. Ik houd mijn ogen gesloten en gok dat ze nu naar me aan het staren zijn.

- Zane Trippleton'
V Jade en Ryan zijn nog steeds in de keuken ;)

Laatst gewijzigd door Leonie op ma 18 jul 2011, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ongeveer iedereen slaapt, of wil een poging doen om te slapen. Zachtjes sta ik op en ga langs of ongeveer iedereen er is. Sammy zit tegen de muur aan met haar armen om haar benen geslagen te snikken. Macy is in slaap gevallen en ook Charlot valt langzaam in slaap. Charlot, ze heeft nog nooit haar achternaam aan iemand verteld. Creep. Jason is in een hoekje gaan zitten en staart verveeld voor zich uit.
'Wat doe je?' Jemig, ik kan ook niets slimmers verzinnen. 'Wat denk je?' Mompelt Jason zonder zich te verroeren. Ik haal mijn schouders op en loop weg.
'Nee wacht blijf even.' Roept Jason haastig als ik aanstalten maak om weg te lopen. 'Kom even zitten, het is echt saai hier.'
Beduusd ga ik naast 'm op de grond zitten. 'Dus..' Ik kijk een beetje rond en zie dat alles hier haast hetzelfde is. Hoe gaan we hier ooit uitkomen..

-'x Ally

v serieus? :$

Laatst gewijzigd door xRainbow op ma 18 jul 2011, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

^ Jade en Jason zijn toch weg? $

-------------------------------------
Bezorgd kijk ik naar Zane's been. De blouse is doorweekt en voorzichtig haal ik hem van zijn been af. Ik had geen verstand van wonden maar volgens mij zag het er niet goed uit. Wat konden we doen?
"Heeft iemand nog een extra shirt of blouse ofzo?" vroeg ik aan de meisjes. Sterre scheurde een stuk van haar shirt af en deed hem om het been heen.
"Goed genoeg... denk ik," mompelde ik. Ik schudde Zane zachtjes wakker.
"Je moet wakker blijven," zei ik tegen hem. Hij kreunde.
"Ik wil slapen"
"Weet ik. Maar je hebt veel bloed verloren. Blijf wakker!"

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Happy Halloween - Speltopic

"We zijn er bijna!" schreeuw ik terwijl ik nog verder ren. Ik ga de hoek om en zie een paar klasgenoten.
"Pff, ik heb jullie de hele tijd gezocht!" zeg ik hijgend. Pas dan zie ik dat ze slapen. "Huh, oh uhm, sorry..." zeg ik met een rood hoofd.


~Cher
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Ik kan niet wakker blijven, doe niet zo stom, ik zal niet doodbloeden..." Ik mopper tegen Robyn, ik weet niet waar het door komt maar ik had nu echt geen zin in haar arrogante betweterige geklaag.
"Maar," ik kijk naar het shirt van Sterre dat nu om mijn been zit, "ik voel me wel een idioot. Ik behoor jullie te beschermen en verzorgen, niet andersom," er trekt een pijnscheut door mijn been en ik kreun hard. Sterre giechelt. Ja, echt heel puberaal weer en ik weet precies waar ze aan denkt.
"Dit lijkt wel een film," merkt ze uiteindelijk op.
"Nou, wel een slechte B-film," reageer ik sikkeneurig.

- Zane Trippleton'
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

Wat deed Sterre idioot zeg. Ik ging naast Zane zitten.
"Probeer toch maar zo veel mogelijk wakker te blijven," zei ik. Hij zuchtte.
"Waar zijn we eigenlijk naar op weg?" merkte ik op.
"Een of ander raam," zei Sterre. Ik zat me te bedenken hoe veel trappen we al op en af waren gegaan, maar het was niet bij te houden.
"En als dat raam op de tweede verdieping zit?" zei ik. Verbluft keek ze me aan.
"Op welke verdieping zitten we?" zei Zane. Ik haalde mijn schouders op. Als dit voor niks was geweest, kreeg de bedenker van dit geniale plan een paar klappen. Jammer dat mijn schoenen nog in de bieb lagen, daar zaten een paar leuke hakken onder...

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik hoor de rest van de groep achter me mompelen, het kippenvel staat op mijn armen, ik kijk even over mijn schouder en zie dat de meiden zich rond Zane verdrommen, ik grinnik, hij ligt er niet bepaald bij alsof hij het leuk vind. Ik zucht diep en voel hoe mijn ogen zwaar worden, ik gaap en sta weer op. Ik wankel even en leun weer tegen de muur, 'ik wil slapen', murmel ik, ik zakte tegen de muur en sloot mijn ogen.
Ik kreeg het niet voor elkaar om echt in slaap te vallen, ik bleef maar hangen tussen waken en slapen.

~~~Sammy Jackson~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

In de verte klinkt Robyn's stem. Ik heb het gevoel dat ik mijn grip op de buitenwereld begin te verliezen. Er vliegen vlinders door de zwart nacht, ik kan ze bijna aanraken, ik lach en dan als ik denk dat ik ze aan kan raken veranderen ze in raven. Grote zwarte raven met gemene klauwen die naar me happen, ik sla ze van me af en rol heen en weer om me van het drukkende gevoel te bevrijden. Er suist een windvlaag door de zwart hemel en het gras onder mijn voeten is nat, mijn tenen kriebelen maar als ik er naar wil reiken voel ik alleen maar warm bloed. De raven gaan op in de mist en laten me achter in een koude, eenzame zwarte nacht voor ik mijn bewustzijn verlies.

- Zane Trippleton'
En nu even boontjes doppen. Zie maar wat jullie met hem doen :') Hij heeft wel een beetje liefde nodig hoor en wordt echt niet zomaar wakker :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Robbinn
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
296
Lid geworden op:
wo 15 jun 2011, 17:58

Re: Happy Halloween - Speltopic

Er ontstaan flauwe opmerkingen en kleine ruzie's. Ik wil dat het stopt. Ik begin een uitweg te graven. "F*ck", zeg ik en bijt op mijn lip. Er is een groot stuk puin op mijn voet geland. Ik zak neer op de grond en probeer het zware stuk puin van mijn voet te tillen. Mijn witte sok is al bijna helemaal veranderd in rood. "Gaat het?", vraagt Robyn die me blijkbaar wel hoorde, ik weet niet waarom ze het vroeg want ze mag me niet teminste dat lijkt zo. "Niet echt.. maar, ga maar slapen..", zeg ik en scheur een stuk van mijn shirt af en druk ermee op mijn voet. Oh, het is maar een sneetje. er komt alleen veel bloed uit.

~Sterre

Laatst gewijzigd door Robbinn op ma 18 jul 2011, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Shine bright, laugh often.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Happy Halloween - Speltopic

Nou fijn, juist wanneer ik geslapen heb moet de rest slapen. Tevergeefs rol ik me heen en weer over de stoffige houten vloer om me in slaap te krijgen. "Lig stil" sist iemand me in mijn nek. Ik zucht, wat zou een beetje afleiding welkom zijn...

- Chuck -
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik help sterre en ga niet slapen voor dat Zane ook wakker is.
"ZANE" schreeuw ik in zijn oor. Geen reactie. Damn!
"Heeft iemand water?"
Iedereen schudt zijn hoofd.
"SPUUG IN ZIJN OOG," hoor ik Chuck roepen. Zucht.
Ik schudt en sla en schreeuw tegen Zane maar t heeft gewoon geen nut.
"Is hij dood?" piept Macy.
"Bewusteloos," mompel ik.

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Speltopic

'Zorg dat hij pijn heeft ofzo', zeg ik heel zacht. Ik pluk wat aan mijn vest, merkend dat ik het warm krijg.
Ik trek hem uit en leg hem neer op de grond. Ik laat me erop vallen en zucht diep, 'vervloekt huis', fluister ik schor en verberg mijn gezicht in mijn handen, en ik begin weer zachtjes te snikken.


~~~Sammy Jackson~~~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Happy Halloween - Speltopic

Het huis wordt stillaan nog donkerder, of het leek in ieder geval zo. In mijn hoek van de kamer is het stil, eindelijk kan ik wat rusten. Gauw sluit ik mijn ogen en krul me op in foetushouding, maar de slaap vat ik niet. Zuchtend zet ik me terug recht en staar wat rond. rondom me lachen mensen, praten of helpen elkaar en wat doe ik, ik zit alleen in een hoekje. Voelde ik me nu werkelijk eenzaam, had ik niet besloten dat ik geen mensen nodig had, dat ik mijn eigen plan wel zou trekken... "zane is bewusteloos" hoor ik iemand zeggen. "Spuug in zijn oog" Robyn kijkt me kwaad aan en ik staar gauw naar de grond. Waarom moet ik altijd zo bot doen, waarom kan ik niet gewoon eens met een glimlach oprecht iemand helpen.

- Chuck -
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

De sfeer in het huis veranderd. Iedereen is teneergeslagen en somber. Zane is nog steeds niet wakker.
"Zane wordt wakker verdomme," zucht ik en ik knijp in zijn arm. Mijn nagels waren al een tijdje niet geknipt maar nog steeds werd hij niet wakker. Jemig. Ik legde mijn hoofd in mijn handen en dacht na. Hoe doen ze dat in tv series. Meestal zat ik onder het tv kijken te smsen en kreeg ik niet veel mee. Daar moest ik echt eens mee ophouden. In tekenfilms werden ze wakker als ze lekker eten roken of iets in die richting maar dat was hier niet. Wat nu?

~ Robyn
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Happy Halloween - Speltopic

Ik zit tegen de muur, met mijn ogen dicht. Robyn probeert Zane wakker te maken. '' Eigenlijk moet je hem op de kop zetten, zodat het bloed weer naar zijn hoofd stroomt.'' Mompel ik. ''Wat?'' Vraagt Robyn, die me vaag aankijkt. '' Zet hem op z'n kop, dan gaat het bloed naar zijn hoofd en komt hij misschien bij.'' Zeg ik. Sterre opende haar ogen en keek me aan. '' Hoe weet je dat?'' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. '' Logisch nadenken en je eigen arts hebben?'' ''Had jij je eigen arts?'' Vraagt ze weer. Ik knik.'' Als je rijk bent heb je dat wel es, niet waar?'' Ze vraagt nog meer, maar ik had mijn ogen al gesloten en was in slaap gevallen.

-Charlot-
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Is er iets?" Vraagt Ally bezorgd.
"Niet echt." Antwoord ik stil. "Ja dit hele gebeuren hier." Ze geeft een klopje op mijn schouder.
"Komt wel goed." Fluistert ze. Ik slik.
"Ik hoop het want het begint hier echt akelig te worden." Antwoord ik.
Ik hoor Ally iets mompelen, maar wat?

<< Jason >>
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Happy Halloween - Speltopic

Zwarte raven fladderen langs, ze krijsen als kraaien en hun oranje snaveltjes zijn zo fel dat ze pijn doen aan mijn ogen. In de verte komen grote witte dons wolken aangedreven, ze hangen boven me en kietelen mijn oksels. Ik zie vlinders, ze draaien rondjes in de lucht en dansen ongeoefende choreografieën. In de verte klink een geluid, ik kan het niet plaatsen maar spit mijn oren toch.
"Zaaaaaane, waaaaakker, wooooorden," galmt het in mijn hoofd. Ik schud met mijn hoofd en kreun zachtjes, begin onrustig te bewegen en voel een kloppende hoofdpijn opdoemen.
"Hé, hij beweegt," weer een stem, ik ken die stem, is dat Ally? Nee, Ally niet. Sterre, Robyn, of een jongen? Ik kan het niet plaatsen en knijp mijn ogen kreunend samen, dan probeer ik te knipperen. Alle mist stijgt op en het maakt plaats voor de zwarte duisternis van mijn gesloten ogen. Terwijl ik naar adem hap, schieten ze open.
"Waar ben ik?" roep ik geschrokken.

- Zane Trippleton'
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Happy Halloween - Speltopic

'Komt wel goed.'
'Ik hoop het maar want het begint hier echt akelig te worden.'
'k Zag een raam.'
'Wat?'
'Nee niets.' Waarom moet ik ook weer zo stom zijn om dat hardop te zeggen. Ik had beter even kunnen wachten, ik heb nog geluk dat Jason me niet hoorde. Anders zou iedereen weer wakker worden, en worden meegezeuld. Misschien heb ik het wel helemaal niet goed gezien. Nee tuurlijk wel, 't was echt een raam. Overduidelijk. Alhoewel.. Hoe langer ik erover nadenk begin ik steeds meer te twijfelen. Ik leun met mijn hoofd op mijn handen en begin te gapen.

-'x Ally
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Speltopic

"Dat was best.. Raar", mompelde ik nadat we de kaarsjes hadden uitgeblazen. "Maar ook wel weer heel bijzonder", vervolgde ik snel en kwam overeind. Ik stak mijn hand uit. Jade pakte hem vast en ik voelde opnieuw dat warme gevoel en de tinteling over mijn hele lichaam. Ik voelde dat mijn wangen rood werden maar gelukkig kon je dat in deze duisternis niet zien. "Ach..", zei ze zachtjes. "Bedankt dat je mee ging", fluisterde ze en keek me aan. Mijn lippen krulde omhoog. "Moeten we nu terug naar de an-", er klonk een hard gerommel vanuit het huis en je hoorde ook een meisje gillen. "Wat was dat?", vroeg ik en pakte snel Jade's hand. "Het is een teken.. Het is een teken..", mompelde ze en staarde voor zich uit met haar diepe, glazige ogen. Wat moesten we nu doen?

'Ryan Keynera.
Ja sorry, ik loop dus best wel achter, haha. Maar wij zijn er inderdaad niet bij. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Speltopic

Hij is wakker!
"Rustig Zane, je bent in het huis, we zitten vast weet je nog?" zeg ik tegen hem. Verdwaasd knippert hij met zijn ogen.
"Ja... Ja ik weet het nog"
Ik glimlach.
"Lekker geslapen?"
"Heerlijk," zucht hij. Ik help hem zitten en kijk naar zijn been. Het bloedt al een stuk minder. Zane ziet het ook.
"Volgens mij is mijn bloed op," grapt hij. Ik lach.
"Ja zoiets."
"Moeten we niet verder?" vraagt hij
"Jade en Ryan zijn nog niet terug," zeg ik.
"O ja, dat is waar ook. Waar blijven ze?"

~ Robyn
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten