Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

250 berichten • Pagina 5 van 13

Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Hmm.. ik had al eerder gezegd dat het vanaf het begin van de vakantie ging maar omdat mijn regio als laatste van Nederland zomervakantie heeft lijkt het me toch handig om eerder te beginnen.


MENSEN, OP 16 JULI BEGINNEN WE! PAK JE KANS, SCHRIJF JE IN EN ZORG ERVOOR DAT JE ER OP TIJD BENT!


Zaterdag 16 juli 2011 maak ik een beginpost in het speltopic, lees dat goed door en meld in het Vragentopic wanneer je gaat schrijven! BEGIN DUS NIET ALS ER NOG GEEN BEGINPOST IS!
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Moet je altijd melden wanneer je gaat schrijven?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Je kan altijd je post weer opnieuw maken..
En je kan hier idd gaan powerposten, terwijl dat in het speltopic niet zo is.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Je merkt zowiezo vanzelf wel als iemand voor je post, dus dan kan je 'm nog gewoon editten...
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Het is inderdaad niet zo handig om steeds te posten dat je iets gaat schrijven. Als je ziet dat er iemand anders voor je heeft gepost - dan krijg je idd een melding - dan pas je je post gewoon aan.

Veel succes en plezier Snooki met het organiseren :D En alle deelnemers natuurlijk ook veel plezier!
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Afbeelding
Ryan Keynera
Ryan is een drugsdealer en helpt zijn klasgenoten aan drugs. Zo heeft hij vaker onderhandelt met Sterre. De reden dat Ryan dealt is zijn geheim. Er is maar één persoon die weet waarom dat is, zijn vader. Soms komt Ryan erg gemeen over en ook maakt hij wel eens flauwe opmerkingen in de klas. Maar achter zijn masker van het stoere ventje schuilt toch best een lieve jongen.

Verander Maddi dan maar in dit personage. Anders zijn er zo weinig jongens. En een jongen spelen lijkt me ook wel leuk. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ik zou ook graag mee willen doen. Jaa, een late reactie, i know. Volgens mij had Roos je al gemaild over mijn personage? Iig, ik post hem hier zo nog een keer met plaatje. :) De beschrijving is wel iets anders.


Edit;
Afbeelding
Macy McCandy
Macy is de beste vriendin van Ally sinds dat haar hele karakter is veranderd. Vroeger was ze een lieve meid die voor iedereen klaarstond, maar niemand weet waarom ze ineens is veranderd in een totale trut. Macy's ouders zijn rijk, maar bijna nooit thuis waardoor Macy vaak alleen is met haar hondje. Princess (Haar hondje) en zij zijn onafscheidelijk en ze kan eigenlijk geen moment zonder Princess en haar tas, waar honderden spullen in zitten als make-up, een mobieltje en een spiegel.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Leuk allemaal.
Ik heb er echt zin in (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten