Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

250 berichten • Pagina 2 van 13

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Afbeelding

Robyn Johnsson

Robyn Johnsson is een dame niet niet op d'r mondje gevallen is. Ze heeft al menig leraar het leven zuur gemaakt, net als het leven van sommige leerlingen. Ken je haar wat beter, dan merk je al snel dat ze echt heel aardig kan zijn. Ze is een hele slimme meid, maar dat houdt ze het liefst verborgen vanwege haar 'imago'. Ze heeft ook al heel wat jongens harten doen smelten en breken, want knap is ze zeker. Ze is één van de oudsten van de groep.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Vragentopic

^ Kijk maar eens naar de inzendingen van anderen, zo moet jij het dus ook doen. Een beschrijving van je personage met een Sims-foto van je personage erbij. ;)

- foto komt nog -

Destiny Autumn
Destiny is een vijftienjarige latino die oorsprongelijk uit Sicilië komt. Ze is klein en is ontzettend gefascineerd door jongens en sterren. Dit kleine meisje heeft al veel jongens verslonden en is daarbij ook een geliefd meisje uit de groep. Haar vader is van beroep chef van de plaatselijke politie, en heeft al snel een grote zoektocht naar zijn kleine meisje op touw gezet. Destiny is opvallend, soms grof en heeft lang, bruin haar tot boven haar kont. Het liefst draagt ze de laatste mode uit Italiaanse tijdschriften en pronkt met het feit dat ze een echte latino is. Destiny is geliefd in de groep en maakt snel vrienden, het is een spontaan meisje die serieus kan zijn maar ook van een grapje houdt.
''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Afbeelding

Jason White

Jason hoort op school bij de populaire mensen, maar thuis gaat het er heel anders aan toe. Hij wordt regelmatig geslagen door zijn vader, en vlucht daarom meestal naar zijn vrienden toe. Het is een hele aardig gast, met een goed gevoel voor humor, maar hij zit het liefst niet thuis. Jason gaat meestal alleen met de populairdere mensen als Robyn om, de andere 'gewone' kinderen kunnen hem niet veel schelen

en zijn oma is vroeger ontvoerd door Aliens en hij heeft een pratend konijn :sweatdrop

vergeet dat laatste xD
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ik wil ook meedoen, heb binnende kortste keren een tekstje, maar een sim maken duurt iets langer. ;)

EDIT:

Afbeelding

Mew Planet.
Het jongste meisje van de groep, ze is 13 jaar en zit heel erg in de pubertijd. Ze draagt vaak extreme kleren voor haar leeftijd en gaat meestal met oudere kinderen om. Haar ouders hebben der in de steek gelaten omdat ze op haar 12e verjaardag heeft gezegd dat ze óók op meisjes valt. Ze is een genie en heeft de middelbare school al bijna afgerond, ze zit nu bij kinderen van 16 en 17 in de klas, maar toch kan ze heel erg goed met hun opschieten. Ze valt veel op, en de tutjes van haar klas vinden haar daarom soms een beetje raar. Ohja, nog iets vergeten, en als iemand haar pest, vraagt ze netjes om hun kop te houden, zo niet, dan slaat ze ze gewoon in hun gezicht, aangezien ze al van haar 4e traint voor proffesionele kickbokser.

Laatst gewijzigd door Liza op do 23 jun 2011, 18:35, 3 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Jozz schreef:Afbeelding

Jason White

Jason hoort op school bij de populaire mensen, maar thuis gaat het er heel anders aan toe. Hij wordt regelmatig geslagen door zijn vader, en vlucht daarom meestal naar zijn vrienden toe. Het is een hele aardig gast, met een goed gevoel voor humor, maar hij zit het liefst niet thuis. Jason gaat meestal alleen met de populairdere mensen als Robyn om, de andere 'gewone' kinderen kunnen hem niet veel schelen

en zijn oma is vroeger ontvoerd door Aliens en hij heeft een pratend konijn :sweatdrop

vergeet dat laatste xD
Ik wil ook een pratend konijn :O
Jason boft man ><

Leuke sims allemaal ;3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Leuk allemaal ;D

Ik ga mss ook een nieuw plaatje doen (als het mag tenminste =3)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Hikari-desu schreef:Jade Welsh

Een bloedmooie, maar geheimzinnige meid. Ze voelt zich niet op haar gemak in een groot gezelschap. Niet dat er regelmatig mensen om haar willen heen hangen: Velen vinden haar gewoon een freak, met haar glazige ogen en fascinatie voor insecten, maar anderen gaan verder: Zij denken dat Jade de dochter is van de duivel. De duistere, trieste aura die rond haar heen lijkt te zweven is daar mede de oorzaak van.

-foto komt nog-
zou je mij er bij willen zetten? Jozz en xRainbow staan er trouwens ook nog niet bij, zou je die ook bij de deelnemrs willen zetten alsjeblieft? :)

o ja, mijn plaatje:

Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Charlot

Afbeelding

Charlot heeft haar hele naam nog nooit tegen iemand gezegd, omdat ze de dochter is van een belangrijke sjeik in de Arabische emiraten. Ze houdt ervan om lekker vies te worden en gaat het liefst om met jongens. Ook is ze ruig, irritant en kan goed acteren. Charlot heeft ook meerdere persoonlijkheden waardoor het nog moeilijker is om met haar te communiceren.

Plaatje heb ik ff bewerk :sweatdrop
wil je hem nog veranderen?

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op vr 15 jul 2011, 12:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ik denk dat dit mijn definitieve foto is =D
Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten