Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

250 berichten • Pagina 4 van 13

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Idd, en het is soms ookwel 'ns dat er nooit een paar actief zijn ;)

Ik post denk ik elke dag wel wat, ik ga toch niet wel :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ach ja, we maken het met z'n allen gezellig! Ook al is het jammer dat er een paar weggaan, het zal zeker gezellig worden. ;) Ik zit er nog over na te denken om het te maken zoals Weerwolven van Wakkerdam, maar omdat ik het niet helemaal begrijp denk ik dat het toch een random RPG word. :P

v Ik denk dat ik - als hoofd van de RPG - op het eind de verhaallijn een beetje goed 'stuur' zodat ze zelf uiteindelijk het huis uit komen.

Laatst gewijzigd door Snooki op wo 29 jun 2011, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

''Forever and Always''
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Vragentopic

^ hoe wordt dat dan allemaal geregeld? Ik neem aan dat het niet eeuwig gaat duren, aangezien er een hele wachtlijst is voor mensen die rollenspellen willen maken (allemaal WvW-varianten ;)) en die moeten dan eeuwig wachten zeg maar :sweatdrop
Luc

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Afbeelding

Jay Robinson

Jay is een jongen die er bij wilt horen , dat is geen probleem want hij hoort tot de populairste van zijn klas. Hij komt altijd voor zichzelf en zijn vrienden op. Hij is eigenlijk heel rijk , maar dat weten maar een paar mensen want hij wilt niet opschepperig overkomen. Hij is wel iemand die niet van huismerk houdt , hij draagt en koopt aleen maar merk. De meeste meisjes vinden hem wel leuk , maar met zijn vrienden een biertje drinken of naar een discotheek te gaan vind die wel het leukst.

Laatst gewijzigd door Luc op wo 29 jun 2011, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Snooki schreef:Ligt eraan.. een paar weken? maand?
misschien is het een goed idee om het de hele zomervakantie door te laten gaan? Dan heeft iedereen wel even mee kunnen doen, want ik denk dat sowieso niet iedereen in een paar weken tijd kan posten. Je zult wel mensen hebben die dan net weggaan. En mij lijkt het wel een goede einddatum, maar dat is voor mij persoonlijk dan he. ;)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ik kan wel de hele tijd posten, ik ga toch niet weg :$

Het is idd slim om de hele zomervakantie door te laten gaan, vooral omdat de meeste dan ook meer tijd hebben.


Dat is mijn hele zomervakantie :P
Ik vind het wel een goed idee, er zijn zowiezo altijd wel een paar die zeker kunnen posten.
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op wo 29 jun 2011, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snooki
Mest analist Mest analist
Berichten:
551
Lid geworden op:
ma 14 feb 2011, 20:48

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Ja, een goed idee! Ik stel voor dat we beginnen rond de tijd van 12 juli ongeveer en dan ong. 8 weken door te laten gaan (voor veel is dat wss de zomervakantie). Vinden jullie dat een goed idee? ;)
''Forever and Always''
Afbeelding
Luc

Re: Happy Halloween - Vragentopic

Luc schreef:Afbeelding

Jay Robinson

Jay is een jongen die er bij wilt horen , dat is geen probleem want hij hoort tot de populairste van zijn klas. Hij komt altijd voor zichzelf en zijn vrienden op. Hij is eigenlijk heel rijk , maar dat weten maar een paar mensen want hij wilt niet opschepperig overkomen. Hij is wel iemand die niet van huismerk houdt , hij draagt en koopt aleen maar merk. De meeste meisjes vinden hem wel leuk , maar met zijn vrienden een biertje drinken of naar een discotheek te gaan vind die wel het leukst.


Ik ben er nog steeds niet bijgezet :sweatdrop

Weergave- en sorteeropties

Gesloten