Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

147 berichten • Pagina 4 van 8

Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: TreePeople - speltopic

Ik sprong van boom naar boom. Ik had echt niks te doen.
Opeens kwam ik bij een tak en daar lag Aiko. "Joo hoe is ie??" vroeg ik een beetje oppervlakkig.
Ik zag heus wel dat Aiko er niet zo blij uit zag. Maarja als je 'one of the guys' bent dan ben je ook one of the guys en moet je je dus ook zo gedragen! Zo ging dat in mijn hoofd. Ik wou zowieso ook niet teveel opdringen.
Ik ging ook op de tak zitten toen Aiko antwoord gaf. "Vind je me niet een beetje meisjesachtig?" vroeg hij aarzelend.
Oh sh*t hou ga ik ik daar nou antwoord op geven. "Nou ik vind het juist wel leuk dat je zo goed met de meisjes kan omgaan. Maar soms denken de jongens daar anders over.." zei ik. Wat moest ik anders zeggen? dat ik er ook zo over dacht? nee, dat zou ik nooit doen. Soms is liegen het beste middel.
Aiko keek me aan en keek me diep in de ogen.

:333 eMIly :333
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik keek Emily aan maar reageerde niet, misschien, nee, nee, ik ik, ik was niet zoals een gewone jongen? Ik zuchte diep.. "Ik ik, moet eventjes na denken.." Zei ik en ik ging weer liggen.. Ik was een beetje aan het nadenken, niet alleen over mijn gedrag, maar ook over pearl.. ik zag haar laatst niet meer, en ik maakte me zorgen..
- Aiko grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Voorzichtig schoof ik een paar takken aan de kant.
Het kon zomaar zijn dat er mensen waren. Ik keek rond en zag niemand.
Ik keek over mijn schouder naar Valc. 'We kunnen.' Lachte ik.
Snel rende ik de open plek op met de grote waterval.
Het water klaterde vrolijk tegen de rotsen. Het licht viel schitterend op het water van de waterval en verlichtte de open plek. Dit was mijn favorite plekje in het hele bos.

^.^ Elliot ^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Opeens was iedereen weg. Ik lag nog bij de jongenstoiletten.


(Wtf waarom was iedereen daar opeens magisch verdwenen?!! XD)


~Rosalie~
Afbeelding
Cupido
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 16:27

Re: TreePeople - speltopic

(Volgens mij is Ren er nog XD)

Ik hielp Rosalie overeind.
'Gaat het?' Vroeg ik voorzichtig.
'Jah. Een beetje.' Zuchtte Rosalie.
'Tuurlijk. Ik geloof je niet.' Lachte ik.
Snel tilde ik Rose op en nam haar mee.
'Ren het gaat goed.' Siste Rosalie. 'Jaa tuurlijk.' Lachte ik.
'Ik kan lopen Ren.' 'Vanaf nu ben je mank. Dus kan je niet lopen.'
'Ren.' Mopperde Rosalie. Ze sloeg haar armen overelkaar en trok een pruillipje.
'Ik kan vliegen hoor.' Ik rolde met mijn ogen en liep stug door.
'We zijn er al bijna Rose het heeft toch geen zin om zo moeilijk te doen.'
Ik tilde mezelf de boom in waar ik hartelijk *kuch kuch* werd ontvangen door Len.

=-Ren-=
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 16:20

Re: TreePeople - speltopic

Ik trok Rosalie uit Len's armen en duwde haar dicht tegen me aan.
'Het spijt me. Ik had niet weg moeten gaan.' Fluisterde ik.
Die verschrikkelijke slechte gewoonte van me. Waarom ging ik er toch altijd vandoor als het op terugkomen kwam? Ik legde mijn handen rond Rosalie's gezicht en duwde mijn lippen tegen die van haar.

-=Len=-
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

"Het geeft niks, je kan niks aan gewoontes doen, toch?" zei ik en ik gaf hem een zoen. Ik ga voortaan niet meer naar de toiletten als ik naar de mensen ga!
Wat als de Treepeople-heerseres erachter is gekomen dat we naar de mensen gaan? Dan hebben we een probleem.
Ik maak me gewoon te veel zorgen.
Ik sprong in Len's armen en lachte.

~Rosalie
Afbeelding
Cupido
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 16:27

Re: TreePeople - speltopic

Verloren stond ik te kijken hoe Rosalie en Len elkaar stonden af te lebberen. Ik draaide me om en liep zuchtend weg. Ik had het al vaak genoeg met hem meegemaakt.
Ik liep naar mijn hut en botste halverwege tegen Emily op. 'Oh sorry.' Mompelde ik.
'Gaat het Ren?' Vroeg Emily voorzichtig. Ik keek op. 'Jah het gaat prima. Mijn broertje doet alleen een beetje lomp.' Lachte ik voorzichtig.

=-Ren-=
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

"Je hebt een mooie hut, Len!" Ik keek verbaasd rond. Ik ging ergens zitten.
"Dus,...Heb je dat ding ook gezien wat de mensen gebruiken? Het heet waarschijnlijk een pjuter of zo. Ik ben het helemaal vergeten..." zeg ik en ik bloos.
Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Volgens mij heette die man bij de toiletten Zanzai of zo. Ik heb eens over hem gelezen. Hij stond op de Most Wanted lijst.


~Rosalie~
Afbeelding
Cupido
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 16:27

Re: TreePeople - speltopic

'Hoezo dom? Vroeg Emily verbaasd. 'Niet echt dom eerder klef te doen met Emily.'
'Ik wist niet dat die twee wat hadden.' 'Ik ook niet.'
'Em. Wil je iets leuks gaan doen?' Vroeg ik grijnzend.
'Jah hoor wat wil je doen?'
'Mensen bekogelen met dennenappels.' Grinnikte ik.

=-Ren-=
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik liep rustig rond, nog steeds twijfelend, en aarzelend, en ik vroeg me nog steeds af waar pearl was... Opeens zag ik een meisje met zwart haar in de bosjes staan, ik keek goed, en kneep mezelf of ik niet droomde, daar was pearl. Ik rende naar haar toe en glimlachte. "Pearl!" Riep ik, ze draaide zich om en een glimlach kwam tevoorschijn op haar gezicht. "Even over dat bloemen niet te vreten zijn, heb je het al een keer gegeten?" Pearl lachte verlegen en schudde haar hoofd. "Nou, je hoeft het ook niet te vreten.." Ik knipoogte naar haar en hoorde een soort van geroezemoes.. Ik pakte pearls hand en rende met haar de bosjes door, we kwamen bij een riviertje waar niemand was, er waren wat struikjes, en een klein, mooi, schattig riviertje.. "Er waren mensen.." Fluisterde ik en ik legde mijn vinger op mijn lippen, zodat Pearl wist dat ze stil moest zijn. Ik ging zitten bij het riviertje en ging met mijn voeten door het water heen, Pearl kwam naast me zitten en glimlachde. Wat is ze toch mooi, ik zwijmelde weg in mijn gedachte totdat pearl me nat spetterde met haar voeten. Ik barste in lachen uit.

- Aiko Grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Ik draaide me om naar Valc. Liefjes loop ik dichter naar hem toe.
'Wat wou je nou eigenlijk zeggen?' Vroeg ik. Voorzichtig veegde ik een lok haar uit zijn gezicht.

^.^Elliot^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik hou van Len, ik was al beste vrienden met hem toen ik 3 was.
Ik glimlachte naar hem en zoende hem. Opeens knalde de deur open en hoorde ik iemand keihard lachen. Wat de?


~Rosalie~
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Ik zat samen met Aiko bij het riviertje en was benieuwd waar het naar toe zal lijden, ik riep Aiko's naam, maar hij reageerde niet dus ik spatte hem nat. "Kom je?" Glimlachte ik, ik trok Aiko mee door het riviertje wat steeds dieper werd, we moesten uiteindelijk gaan zwemmen, maar, we kwamen bij een prachtige plek, zonder mensen, maar veel dieren.

- x Pearl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik trok Pearl uit het water en rende naar een boom, snel ging ik tegen de boomstam aanzitten. Ik klopte op de grond en Pearl kwam naast me zitten, ze giechelde. We kijken elkaar aan, we zeggen niets, en doen ook niets, maar denken genoeg, ik wist dat ik niet moest toe slaan, of.. Ik had een idee. "Wacht hier.." Zei ik en ik klom snel de boom in, hoog in de boom plukte ik fruit en deed het in een mandje, ik ging beneden op een tak zitten en hielp Pearl om naar boven te komen. Binnen de kortste keren zaten we helemaal boven in fruit te eten.. Uit eindelijk was het fruit op en we gingen naast elkaar zitten, ik staarde strak vooruit, maar pearl keek me aan. Ik draai mijn hoofd naar haar hoofd en streel zachtjes over haar wang.

- Aiko grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik had besloten een wandelingetje te maken door ons gebiedje. Plotseling zag ik een mooi riviertje. 'Pff, het is toch heet.' Ik trok mijn kleding uit, totdat ik alleen maar een topje en een broekje aanhad. Ik sprong in het water en zwom, totdat ik bij een soort pleintje van gras kwam. Ik klom uit het water en ging zitten. Na een tijdje drogen liep ik verder. Toen zag ik Pearl en Aiko. Waren ze nou aan het zoenen? Snel rende ik terug, want ze mochten mij dus echt niet zien, weet je. Ik schaamde me dood. Ik had mensen betrapt op zoenen! Tenminste, ik dacht dat ze zoenden.

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Aiko's hand glijd zachtjes over mijn wang heen. Wat is hij toch schattig.
Ineens zie ik vanuit mijn ooghoek iemand wegrennen. Was dat.. Mika? Wat moet die hier? Ik wil haar nog roepen, maar ze is al verdwenen.
"Is er iets?" Aiko kijkt in dezelfde richting als ik, waar Mika net liep.

- x Pearl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

"Uhm, ik dacht dat ik iemand zag.." Zuchtte Pearl. "Hmm, vreemd, je hebt het je vast verbeeld, alhoewel, ik zag wel een schim of iets.." Pearl kijkt me aan. "Maak je maar geen zorgen.." Ik geef haar een kus op haar hoofd. Ze giechelt als een tienermeisje en ik streel haar door haar haar. We kijken elkaar weer aan en zachtjes komt mijn hoofd dichter bij de hare. Teder kus ik haar, mond op mond.. De zon straalt hevig, en het is warm.. Na een tijdje kijk ik Pearl aan en ik glimlach.. Ik spring het water in en kijk naar Pearl, ik wenk haar en ze rent op me af en springt het water in.. We gaan tegenover elkaar staan en ik leg mijn handen op haar heupen..

- Aiko grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten