Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

147 berichten • Pagina 5 van 8

Gebruikersavatar
liveloveme
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
167
Lid geworden op:
do 24 mar 2011, 18:12

Re: TreePeople - speltopic

Mijn ogen beginnen te prikken. De zon schijnt vandaag behoorlijk veel.
Ik klim in een boom en kijk naar de wolken en spring dan weer naar een andere boom.
Ik glij dan uit, maar kan me nog net vast pakken aan een best stevige tak. Ik klauter weer naar boven en kijk naar de bergen die verder op waren.

~~ Rain Drops
Afbeelding
I don't follow twitter, i just follow my heart
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: TreePeople - speltopic

Oke!? Ik begrijp nog steeds niet waarom Aiko zo raar deed maarja het boeide me niet.
Ik ging gewoon verder met van boom naar boom springen.
Maarja op een gegeven moment is dat ook niet meer leuk. Dus ging ik terug naar mijn hut.
Elke dag verveel ik me meer. Iedereen is de laatste tijd zo met elkaar bezig.
Dat is NOGAL irritant. Weetje ik had ooit een beste vriend maarja die kreeg natuurlijk een vriendinnetje.
Ik hoorde gerommel bij de deur. Ik stond op. Er stond iemand voor de deur.

~~~eMIlY~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik klom uit het water en ging aan de kant zitten. Ik wilde mijn kleren pakken, maar ik zag ze nergens. 'Huh?' mompelde ik verbaasd. Ik wist zeker dat ik ze daar had neergelegd? Zuchtend liet ik me in het gras vallen. Mijn natte haar drupte op mijn huid. Langzaam werd ik droog. Toen kwam er een jong meisje naar mij toe. 'Hallo?!' zei ze verlegen. Ik sprong op en begroette haar. 'Zijn deze kleren misschien van u?' vroeg ze. Ik knikte blij en wilde ze pakken, maar toen werd ik ruw vastgegrepen en iemand deed zijn handen voor mijn ogen. Ik zag nog net dat Aiko en Pearl lachend het water uitkwamen. 'Help!' riep ik. Toen werd ik ruw meegetrokken. Waar naar toe, wist ik niet.

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik keek en zag een mens. "BWAHAHAHAAA!!! GROEN HAAR!!!" krijste hij. Hij spoot iets naar Len, die vervolgens bewusteloos neerviel. De man kwam dichterbij pakte me bij mijn rechterpols en sleurde me mee. "HEEEEEELP!! IK BEN NERGENS MEER VEILIG!!" schreeuwde ik. Ondertussen hoorde ik in de verte iemand anders ook om hulp roepen. Ik besloot om telepatisch contact met de persoon te maken. Ik sloot mijn ogen. "Hallo." zei ik in mijn gedachten voordat ik in een zak werd geduwd.

~Rosalie~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: TreePeople - speltopic

'Niets...'
Ik boog mijn hoofd naar beneden en gaf Elliot een kus. Ik voelde hoe haar wangen rood werden. Voorzichtig trok ik mijn gezicht weg en streelde haar wangen.
'Niet blozen.' zei ik terwijl ik haar hand pak en verder loop naar het watervalletje. Elliot bukt om te zitten en terwijl ik deed alsof ik ging zitten, vulde ik mijn handen met het ijskoude water van de rivier onder de waterval. Stiekem laat ik het een beetje oveer Elliot vallen. Lachend springt ze overeind.
Dan duwt ze me richting de rivier om me erin te duwen, maar ik houd haar stevig vast en samen vallen we lachend in de rivier.

-VALC
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Ik sloeg mijn armen om Valc's nek en legde mijn hoofd tegen zijn borst.
Hier had ik al die tijd al op gewacht. Ik liet mijn lippen langs Valcs Nek glijden.
'Ik hou van je.' Fluister ik zacht.

^.^Elliot^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: TreePeople - speltopic

En daar stond Ren. Opeens bedacht ik me dat ik nog iets met hem ging doen.
"Oh shit.. sorry dennenappels! weet het alweer." ik greep hem bij zijn arm en rende weg met hem achter me aan.
Toen we bij het water waren gooide ik hem erin. "Haha lekker voor je!" schreeuwde ik naar hem.
Hij pakte mijn voet en trok mij ook in het water. "we gingen toch dennenappels gooien?" vroeg hij sarcastish.

~~~Emily~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Cupido
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 16:27

Re: TreePeople - speltopic

Ik hield Emily een stuk boven het water aan haar enkel.
Haar gezicht werd langzaam rood van het bloed dat naar haar gezicht stroomde.
'Ik dacht dat we dennenappels gingen gooien.' Lachte ik.
'Als je me nou eens losliet.' bromde ze.
Ik liet Emily los en ze viel in het water. 'Kom dan.'

=-Ren-=
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

In der verte hoorde ik iemand roepen om hulp, maar het was niet sterk genoeg om waar te kunnen zijn.. Pearl keek me na denkend aan en plotseling riepen we tegelijk: "Mika!" We zwommen de rivier door en zagen dat Mika in een zak werd geduwt. Snel probeerde ik mijn speer te maken en de man te doden, maar niets is minder waar. De man liet de zak vallen en rende weg, hij zou nog terug kunnen keren. Snel maakte ik de zak open. "Rosalie?" Mompelde ik, via mijn ooghoeken zak ik een vrouw die de hand voor Mika's mond deed.

- Aiko grass
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

"Ah, hoi Aiko." zei ik. Ik hoorde de andere persoon om hulp roepen. Opeens zei de persoon niks meer. Ik stond op. "Ik leg het je straks wel uit, laten we eerst dat meisje helpen!!" zei ik en we renden naar de vrouw toe.

~Rosalie~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

'Bwhihahahahwh!' mompelde ik. Ik probeerde om hulp te roepen, maar iemand had zijn hand voor mijn mond gedaan. 'Bwihahah!' 'Het lukt je toch niet...' mompelde degene die mij vasthield. Plotseling hoorde ik een schreeuw. 'Whaaah!' het was de vrouwdie mijn kleding had gepakt. Zij had blijkbaar mij vast. Ze liet me los, want de vrouw was gevallen, of zo. Ik maakte dat ik wegkwam, maar ik struikelde over een tak en viel languit op de grond. Ik hoorde nog wel voetstappen naar mij toe komen, maar toen werd alles zwart.

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Ik keek toe hoe Aiko en Rosalie naar de andere persoon gingen. Ik, ik stond als aan de grond genageld. 'He, kom je nog?' Riep Aiko naar me. Mijn gezicht was bleek en ik had het gevoel alsof ik ging flauwvallen. 'Euhh..' Toen waren ze al verdwenen. Wat moest ik doen? Toen zag ik wie de persoon was. Mika!
Ik vergeet helmaal wat er eigelijk aan de hand is, en wat ik moet doen. Dan schiet me iets te binnen, ik moet de anderen gaan halen. Snel vlucht ik uit het water, en ren richting het bos. Als ik dichtbij alle hutjes kom, klim ik in de eerste boom die ik zie, en probeer dichtbij een hutje te komen.

- x Pearl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik probeer Mika uit de handen te rukken van een vrouw, maar zelf val ik op de grond, en Mika valt boven op me. De vrouw rent weg en is bang voor me. Ik kijk Mika aan. "Ze had je bijna te pakken.." Zei ik. "Ze had me te pakken.." Mompelde Mika..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Aiko merkte niet dat hij op mij viel. Ik begon op zijn rug te slaan. "J-jij w-weegt veel..." zei ik. "GA VAN ME AAAF!!!!" krijste ik en hij sprong snel overeind.


~Rosalie~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik rol moeizaam op mijn zij en sta op. 'Mijn hoofd...doet zo'n pijn.' mompel ik. Op dat moment komt Pearl met een paar anderen aanlopen. Pearl komt naar mij toe en de anderen gaan naar Rosalie en Aiko. 'Wat is er gebeurd?' vraagt Pearl aan mij. 'N-nou, ik wilde mijn kleding pakken en toen kwam er iemand die mij vastpakte en toen...' ik zucht. '...Ik weet het niet meer precies.' Een van de anderen - Emily Woods - komt aanlopen met Rosalie. 'Jemig, wat een gedoe hier, zeg.' zegt ze. Pearl knikt. 'Gelukkig gaat het nu al wat beter met iedereen.' Ren is er ook. Hij praat met Aiko. 'Laten we teruggaan naar het dorp en dit hele gedoe maar even vergeten.' zegt Aiko ineens. Ik knik. 'Ik trakteer wel op een speciale boommaaltijd voor iedereen.' zeg ik. Iedereen kijkt mij verbaasd aan. Mika, die een diner voor iedereen organiseert?

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: TreePeople - speltopic

In een halve seconde ging er heel veel door me heen. Zei ze nou dat ze van me hield? Was dat niet ietsjes te vroeg? Ik had haar net gezoend, maar hoe kan ze nu al zoveel van me houden? Wat moet ik in hemelsnaam terugzeggen? Ik kan niet te lang wachten, dan is het hele moment al voorbij. Shit! Dit gaat allemaal veel te snel. Wat moet ik ever doen?
Maar terwijl mijn hersenen over allemaal dingen nadenken doen mijn lippen iets anders.
'Ik ook van jou. Al heel lang.'
Waar kwam dat opeens vandaan? Al heel lang? Ah, shit. Waar ben ik mee bezig?
Maar op de een of andere manier verschijnt er een glimlach om mijn lippen en om die van Elliot en dan zitten onze lippen opeens op elkaar.

-VALC
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: TreePeople - speltopic

Ren en ik tilden onszelf uit het water en liepen het bos in. We hoorde voetstappen. Dat kan maar een ding betekenen.. "MENSEN". Ik trok Ren mee een boom in. "Het zijn mensen!" zei ik fluisterend. Ik pakte een dennenappel en wees ernaar. Ren begon opeens heel hard te lachen. "Ssssst.. sukkel straks horen ze ons!" zei ik lachend. Het is echt lang geleden dat ik en Ren zoiets hebben gedaan. Vroeger deden wij bijna alles samen.
Opeens hoorde we geluid onder ons. Ik pakte nog een dennenappel en gaf hem aan Ren.Toen pas zag ik dat hij al een hele verzameling had."Oh.. Die heb je niet meer nodig." zei ik lachend. Ik keek naar beneden en Gooide een dennenappel precies op het hoofd van een kale man. "Aauuw, Wie zit daarboven?" Riep de man boos.
Ik lachte me dood. Ren gooide ook nog een dennenappel op een meisje van 16 ofzo.
Dit was de beste dag van mijn leven!
Misschien voel ik toch wat meer voor hem..

~~~Emily~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Cupido
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
24
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 16:27

Re: TreePeople - speltopic

Ik tilde nog een dennenappel van de stapel en liet hem naar beneden vallen.
Hij viel voor de voeten van een klein jongetje van vijf. Hij tilde hem op en rende er mee weg.
Het jongetje kwam terug. Ik bleef stil zitten. 'Dankjewel boom!' schreeuwde hij.
'Leuk knulletje.' Lachte ik.

=-Ren-=
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: TreePeople - speltopic

Zuchtend streek ik wat haar uit mijn gezicht, het leek hier allemaal zo rustig, misschien wat te rustig.
Naja, ik ga rechtop zitten, en geniet terwijl de zon over mijn gezicht strijkt. Allemaal zo fijn.
Ik open mijn ogen maar knijp ze snel weer dicht, de zon was behoorlijk fel.
Ik steek mijn armen voor me uit, in de hoop dat ik nergens tegen aan knal.
Als ik denk dat ik in de schaudw sta open ik mijn ogen, de zon was verdwenen, achter mijn lievelings boom.
Ik loop naar de boom toe en klim erin, vanuit hier had je een geweldig uitzicht.

~°Luna Light°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: TreePeople - speltopic

Opeens wist ik het. Ik vond Ren leuk. Ik dacht meteen het is nu of nooit.
Dus kuste ik hem. En hij.. Hij kuste terug. "Ik hou van je al heel lang!" fluister ik in zijn oor.

~~~Emily~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten