Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

147 berichten • Pagina 8 van 8

Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

'Sorry, ik kan dit niet aan. Ik moet even alleen zijn.' treurig liep ik weg. Ik dacht aan alle leuke momenten van Aiko en mij. Als ik ergens mee zat, of hij..we konden altijd bij elkaar terecht. Ik was zo blij voor hem dat hij eindelijk de liefde had gevonden, maar helaas werd dat te snel van hem afgepakt. Wat was het leven toch oneerlijk. Ik kwam weer aan bij mijn geheime plek. Ik ging in het gras zitten en de tranen stroomden over mijn wangen. Ik liet mezelf in het gras vallen en staarde naar de hemel. 'Ben jij daar, Aiko?' zei ik tegen de blauwe lucht...

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Zwijgend keken Mika en ik naar de dode Aiko, nog steeds. Eigelijk moest 'ie zo snel mogelijk begraven worden, maar ik wou hem niet kwijt. En ik geloof Mika ook niet.
'Sorry, ik kan dit niet aan. Ik moet even alleen zijn.' Mika stond op, en liep weg. Ineens hoorde ik Valc's stem achter me. 'Elliot? Elliot, stop!' Valc leek ik paniek te zijn. Ik keek naar Elliot die steeds sneller begon te ademen. Wat moest ik doen? Ook lichtelijk in paniek keek ik van Valc naar Elliot en andersom. Ineens zakte Elliot door haar knieën.

- x Pearl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Kalm liep Devon door de bomen.
Hij keek door een kier van een deur en zag Rosalie en Len staan.
Verbaasd deinsde hij achteruit en hij viel uit de boom.
Hij klapte met zijn hoofd tegen een steen en was op slag dood.

Devon/ShirleyIsToppie/Burger Is dood.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: TreePeople - speltopic

Ik voelde me opgesloten, alsof ik gek werd. Ik rilde, ik was te lang binnen, ja, dat was het.
Ik haalde diep adem en stapte naar buiten, ik werd omhelst door de wind, ze speelde met de bladeren van de boom.
"Het is fijn, fijn om buiten te zijn", mompelde ik. Ik strompelde wat verder, door de struiken, totdat ik over iets struikelde ik.
"Verdomme!", siste ik en ik draaide me op. Ik hapte naar adem toen ik een paar benen zag. Ik slikte en trok de bosjes weg, weg van de plek waar het hoofd hoorde te liggen. Ik hapte naar adem en struikelde naar achteren, ditmaal struikelde ik over een tak.
Devon was dood.

~°Luna Light°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

'Elliot? Elliot? Elliot!' Ik hoorde Valc's stem langzaam steeds verder weg vagen.
Ik kreeg met veel moeite mijn ogen open. Alles was wazig van de tranen.
Ik keek naar Valc's gezicht dat heel dicht bij dat van mij was.
'Valc.' Hijgde ik. 'Elliot?' Vroeg Valc.
Ik voelde hoe er een scherpe steek door mijn borst schoot.
Ik hapte naar adem. 'Valc!' Huilde ik.
Ik begon nog sneller te ademen. Pearl kwam ineens ook aanrennen en boog zich over me heen.
'Elliot!' Deze stom klonk ook ver weg. Ineens hing Ren vlak voor mijn gezicht.
'Ze krijgt geen lucht!' Schreeuwde hij. Nee je meent het?
Ren drukte zijn handen dicht tegen mijn mond. Wat deed deze gast.
Ik Beet hem in zijn hand maar hij bleef stevig doorgaan. Valc keek ook nog een beetje panisch heen en weer. Ik ademde stug door mijn neus en werd langzaam rustiger. Toen ik eindelijk weer normaal kon ademen liet Ren me los. Ik schoot overeind en vloog Valc om de nek.
'Ell-' Begon Valc. Ik kapte hem af en begon hem te zoenen.

-~-Elliot-~-
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik snoof de heerlijke buitenlucht op. Ik klauterde omhoog en sprong van boom naar boom. Plotseling schrok ik me rot. Er lag een lijk beneden. Ik stond met twee benen op een tak, maar verloor mijn evenwicht. 'Whaaaaaah! Help!' Ik schreeuwde zo hard ik kon. Nog net kon ik een tak vastgrijpen en ik hing met er met een hand aan. 'Oh god, wat nu?' mompelde ik. Ik deed mijn best om met mijn andere hand de tak ook vast te grijpen en ik had hem bijna, toen de tak brak. Ik sloot mijn ogen en voelde hoe ik naar beneden viel. Ik bereidde me voor op een harde klap, maar toen viel ik in...WATER?!

- Mika Stone -

Weergave- en sorteeropties

Gesloten