Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 5 van 67

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Het is een vreselijk gevoel om zo alleen te zijn. In de kantine was niet veel te zoeken dus onopgemerkt sloot ik mezelf terug op in mijn tent. Ik zit weer op mijnmatras, deze keer met een boek. Maar ik kan me niet concentreren. Ik denk weer aan de nachtmerrie die ik vannacht had. Bijna elke nacht zie ik weer beelden van mijn ouders. Hoe mijn moeder verdronk en mijn vader aan de drank ging. Uiteindelijk werd hij opgenomen in het ziekenhuis en mijn broertje en ik bleven alleen achter. Twee jaar geleden is ook mijn enige dierbaarheid gestorven. Aan de vreselijke ziekte; kanker. Ik klap het boek dicht en stop het onder mijn kussen. Ik voel de tranen opkomen en weet wat daar een goed middel voor is.

Sloffend loop ik door de gangen van de gigantische school. Op weg naar het muziek lokaal. Daar staat een piano. Als ik piano speel ben ik even helemaal weg van de wereld. Ik schuif de kruk naar achter en ga zitten. Zacht leg ik mijn handen op de toetsen en begin te spelen. Alle zorgen verdwijnen en ik beland in een mooie wereld waar alles klopt. Mijn gezin is compleet en we huppelen samen over de weide waar koeien in staan. We lachen en eten lekkere broodjes. We genieten met z'n allen van de zonsondergang en.. Ik hoor geluid achter me en hou abrupt op met spelen. Ik draai me om. Daar staat .. *

'Lorna Baker.

*Wie staat daar? :$

Laatst gewijzigd door Anna op zo 27 feb 2011, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Hé, Ashi! Kom erbij!" Ik gebaar uitnodigend naar een stoel naast me. Ze is het enige meisje waar ik goed mee op kan schieten. "Als je wilt mag je een biertje uit mijn tas halen."
"Nee dankje." zegt de verstandige Ashi en gaat op de stoel zitten.
"Wil je horen wat we aan het oefenen zijn? Eerlijk zeggen wat je ervan vindt"
"Een, twee, een twee drie vier." zegt Jacob en we beginnen met spelen.

-*- Avalon -*-
Gebruikersavatar
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist
Berichten:
641
Lid geworden op:
vr 26 nov 2010, 16:16

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Met moeite deed Rachel het flesje water open.
"Je bent verdrietig, omdat je denkt dat iedereen je haat, of heb ik geen gelijk?"
Ze hield haar mond, en haalt haar blonde haar weg van haar gezicht.
"Elastiekje nodig?" vraag ik.
Rachel schud met haar hoofd. Ik wil haar troosten maar ik weet niet hoe.
Ik ben normaal nooit met een kerkrat aan het praten, maar ze ziet er zo zielig uit...
Ze heeft ook nog eens een klein kind, en dat is vast al moeilijk genoeg voor haar.
Ik zucht en vraag nog eens wat er nou aan de hand is met haar.
"Ik, ik vertel je het wel later." zegt ze moeilijk.
Ik knik, en geef haar me telefoon nummer.
"Bel me, als je tijd of zin hebt om te praten." zeg ik tegen haar.
Ik loop naar beneden en zie Tiffany.
"Jou moest ik nou hebben!" schreeuwt ze.
Ik wou weg rennen, maar het kon niet. Ik had Tiffany belooft om te vertellen wat ik was.
Ik was bang dat de geesten die bij mij waren nu ook bij Rachel en Tiffany zullen zijn

~~ Victoria River
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik was de kantine uitgelopen, toen ik op de gang kwam hoorde ik een ongelovelijk mooi geluid uit het muziek-lokaal komen, ik deed eventjes mijn ogen dicht en luisterde er naar, ik wou weten wie dat was en liep zo snel mogelijk richting het muziek lokaal.
Luisterde nog eventjes aan de deur en opende hem zachtjes, Lorna draaide zich om en keek me geschrokken aan. 'Wat kan jij mooi spelen zeg!! dat wist ik helemaal niet'
Lorna begon te blozen ' het valt wel mee, ik speel graag piano om niet aan mijn verleden te denken en wordt er langzamerhand steeds beter in' zei Lorna terwijl ze mij met een scheef gezicht aankeek.

*Ronald Jackson*
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik glimlach vrolijk naar Avalon en luister naar wat ze spelen. Jaloers kijk ik naar hoe ze de instrumenten bespelen. Ik had altijd heel graag zoiets willen leren, maar ik was er niet muzikaal genoeg voor. Met mijn voet tik ik op de grond, maar ik krijg de maat niet te pakken dus ik stop er maar mee.
"Klinkt goed!" grijns ik als ze klaar zijn.

~Ashi
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik ga weer zwerven door de school. Zeg wat mensen van de elite gedag. Dan hoor ik het bandje spelen. Nieuwsgierig kijk ik. Ashi staat ook te kijken. Ze zijn klaar. Helaas. Dan merkt avalon me op.
"wat moet je, snol?" vraagt ze chagrijnig.
"rustig avalon," sust de gitarist. Ik ben zijn naam even kwijt...
"oh, dus jij staat aan haar kant?" gilt avalon.
"er is geen kant," zeg ik zachtjes, "ik kom alleen even kijken."
Chloe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ronald lachte naar me. Dat deden mensen niet vaak. Hij liep naar me toe. "Speel nog eens een stukje?", vroeg hij. Ik glimlachte en draaide me weer naar de piano. Ik speelde een liedje die ik al helemaal kende en toen ik klaar was begon Ronald te klappen. "Je bent echt heel goed, Lorna", zei hij. Opnieuw voelde ik mijn wangen rood worden. Nog nooit had ik twee complimentjes in 10 minuten tijd gehad. Maar misschien deed hij dat om me op te fleuren, iedereen wist immers van mijn verleden. "Wil je het ook eens proberen?", ik schoof een stukje op zodat we allebei op een puntje konden zitten. Ik speelde langzaam een melodietje en leerde hem daarna stap voor stap hoe het moest.

'Lorna Baker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

ik rende weg overal was het een hel buiten was een rel aan de gang ik wist dat je dan niet naar de muur mocht komen maar ik dacht ach joh de boel de boel er gebeurt toch niets had ik dat maar niet gedaan want op dat moment voelde ik koud staal langs me heen snijden en hij zei: "breng me naar een tent" ik bracht hem naar Avalon's tent want ja die was het dichste bij toen we eenmaal binnen waren zei hij "mooi zo" hij liet me los en ik schreeuwde "help!!!!!!!!!!!" hij werd boos en TANG hij stak zijn mes zo in mijn hand ik schreeuwde: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAA". daarna sloeg hij me bewusteloos daar lag ik dan op Avalon's martas met een messteek in me hand en ook nog is bewusteloos met een hoofdwond hjet bloed sijpelde langzaam Avalon's tent door haar matras was helemaal onder het bloed

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Goed, dan kijk je maar even." Ik rol met mijn ogen en ga verder spelen. Vooral geen aandacht aan haar schenken, dat is juist wat ze wil. Zo zijn alle kakkers eenmaal.
Vanuit mijn ooghoek zie ik dat ze naar Heath staart. Als ze mijn blik opvangt kijkt ze snel de andere kant op.
Ik heb haar wel door. Ze vindt hem leuk. En ze is mooi, dus ze zal hem krijgen. Ik weet ondertussen wel hoe jongens in elkaar zitten. Straks valt de band uiteen! Ik moet een stokje steken tussen haar en Heath.
Ik kijk zijn kant op. Hij zit geconcentreerd te drummen. Pfiew.
Als we klaar zijn maak ik blikjes bier open en deel het rond de groep. Weer slaat Ashi het aanbod af, wat me niets verbaast.
"Ik heb mijn eigen drinken." zegt ze en houdt wat cola omhoog.
"Oke." Ik zie dat Chloe ook een blikje krijgt aangereikt van.. Heath. Als ze maar niet denkt dat ze er nu bij hoort.
"Proost."

-*- Avalon -*-
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik trek Victoria met me mee, en sleur haar naar mijn kamer.
''En nu vertel je me hoe je dat weet, want ik neem aan dat jij hier ook niet op gerekend had.''
Ik reageer een beetje overdreven, maar kom op. Van wie moet ze het gehoord hebben, als ze ineens opspringt en roept 'we zijn te laat!'.
''Joehoe, aarde aan Tiffany! Moet ik het nou vertellen of niet?''

- Tiffany Heart -
Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik kijk even naar Chloe en hou mijn blik toen op de grond gericht. "Proost," zeg ik zacht om niet teveel bij haar op te vallen, en ik drink mijn cola. Ik strijk mijn haar uit mijn gezicht en probeer niet op de geluiden van buiten te letten. Ik vraag me af waarom Avalon de elite zo haat. Even werp ik een blik op Avalon en dan op Chloe. In geen van beiden zie ik iets dat je zou kunnen haten.. Maar ach. Ik neem nog maar een slokje cola.

~Ashi
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist
Berichten:
641
Lid geworden op:
vr 26 nov 2010, 16:16

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Ik ben paranormaal. Ik zie en hoor geesten, de geesten helpen mij altijd, zolang ik andere maar ook help.
Ik wist dat we te laat waren, omdat een geest dat zei tegen mij. Ook haal ik hierdoor vaak goede cijfers.
Maar ook moet ik spreuken leren, zodat ik andere af en toe kan uuhm, hoe zal ik dat zeggen... beheersen.
Stel, ik weet dat iemand van de dak af wilt springen kan ik de gene laten stoppen."
"Aha, dus dat werkt dus zo." zegt Tiffany.
"Maar wel ben ik er bang voor, dat ik mijn geesten ook naar jou toe drijf, dat ze ook iets met jou te maken zullen hebben, of krijgen. Je zult ze dan niet horen wanneer je wilt, maar wanneer hun willen, ze zullen je gek krijgen."
En toen viel er stilte, ik wist wel dat het misschien niet goed zal zijn om dit te vertellen, maar ik moest.
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Heath geeft me een blikje bier. En een glimlach. Ik neem het blikje aan en kijk even diep in zijn ogen. Ik hou eigenlijk niet zo van bier. Maar ik wil niet ondankbaar lijken.
"Proost," zegt Ashi zacht.
"Proost," zeg ik terug met een glimlach en drink het blikje leeg. Ik knijp hem fijn en gooi hem in de dichts bijzijnde prullenbak. Daarna gaat de band weer verder met spelen. Samen met Ashi blijf ik kijken.

CHLOÉ
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

toen ik bij kwam mertke ik dat die enge man helemaal in het zwart er nog zit ondertussen loopt de hele tent al vol met mijn bloed, ik schreeuwde nog 1 keer: "Wade, Chloe,Rachel,Avalon iemand help me!!!!!!!!!" ik gooide daarna Avalon's school spullen tegen het tent zijl aan om nog iets te bewegen alsjeblieft help me nou dacht ik
Daarna viel ik weer flauw en langzaam werd het steeds lichter iemand haalde me binnen, maar ik vocht terug en schreeuwde nog een keer "help!!!!!!" daarna zakte ik halfdood neer

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist
Berichten:
641
Lid geworden op:
vr 26 nov 2010, 16:16

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Jerrel!" schreeuw ik.
Ik ren zo snel als lichtsnelheid naar Jerrel. Achter mij rent Tiffany.
Ik schop de deur open, en kijk snel naar Jerrel.
Ik pak zijn pols, en kijk of hij nog leeft. Gelukkig kan ik er nog net iets aan doen. Ik doe mijn spreuk, maar Jerrel blijft nogsteeds liggen.
Ik denk nu nog harder aan de spreuk en Jerrel's hartslag is weer beter.
Tiffany kijkt met grote ogen, naar dat wat ik aan het doen ben.

~~ Victoria River
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Gebruikersavatar
xBbyTiinaa
Mest analist Mest analist
Berichten:
641
Lid geworden op:
vr 26 nov 2010, 16:16

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Iemand sloeg me bijna bewusteloos, maar door de geesten die mij helpen werd ik weer wakker.
Tiffany die lag nu naast Jerrel, ik besloot hun beide naar de bibliotheek mee te slepen, zo snel mogelijk.

Nu ik hun mee heb gesleept, pak ik snel wat verband en zet jerrel's hand snel in verband. Bij Tiffany was er gelukkig niks, en bij mij ook niet alleen wat blauwe plekken en Tiffany die was waarschijnlijk gewoon flauw gevallen. Ik pak snel mijn boek met genezing spreuken, en zeg:

"Geesten, help mij alsjeblieft en laat Jerrel en Tiffany weer genezen!"

Ze begonnen beide te trillen, en ik kijk alleen maar toe, maar ik weet dat het goed komt.
Dat zal zo zijn.
Jerrel en Tiffany opende langzaam hun ogen.

~Victoria River
Afbeelding
Ik ben gestopt.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

De band speelde geweldig! Ik betrapte me erop dat ik vooral naar Heath keek. Toen ik weer keek, zag Avalon dat. En ik zag iets in haar ogen. Haat. Afgunst. Oh jee. Die zou voor problemen zorgen. Nou ja, ik was niet bang. Voor niets of niemand, eigenlijk.
Ik bleef gewoon luisteren. Lekker relaxed. Veel beter dan in het penthouse zitten.

CHLOÉ
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik hoorde geschreeuw van Jerrel. "Die vuile.. gewoon heel lief doen hoor, maar als ik er eventjes niet ben weer stoer doen." Mompel ik. Eigenlijk had ik zin om zijn geheim lekker groot op te schrijven, maar nee.. Dan is alles mijn schuld. Ik zit in mijn tent en kijk naar Mike die blij in zijn handjes klapt. Ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Ik moest weten wie zijn vader was, maar dat is allemaal niet bij gebleven na dat zware ongeluk. Opeens hoor ik wat geritsel buiten de tent. "Mama gaat eventjes kijken.." Zeg ik en ik ga de tent uit. Er stroomt een hele straal bloed uit de tent van Avalon. "Wat is er gebeurt.." Met tranen in mijn ogen ontwijk ik net het bloed. "WAT IS ER HIER GEBEURT!" Gil ik.

~Rachel Horn.~
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik zie buiten Victoria en Tiffany rennen, helemaal in paniek.
Ik stop even. "Wat is er daar aan de hand?"
We leggen onze spullen neer en rennen naar het raam.
"Ze gaan naar jouw tent." zegt Chloe.
"Dat meen je niet. Wat hebben ze daar te zoeken?"
Ik hol naar buiten en volg de meiden. Ze verdwijnen in mijn tent. Ik had het kunnen weten, ze zijn vast tussen mijn spullen aan het koekeloeren!
Ik ruk het tentzeil open. "Wat mot dit hier?" Maar dan zie ik Jerrel, heftig bloedend, met Victoria die zijn pols vasthoudt.
"Wat is er gebeurd?" ineens lijkt mijn stem heel dun.
"Ik weet het niet, maar het zier er niet zo best uit." zucht ze.
Ik schuif dichterbij en probeer niet naar zijn wonden te staren. In plaats daarvan focus ik me op zijn gezicht. Weer ziet hij er zo... kwetsbaar uit. Is hij nou echt de stoere rugby'er?

-*- Avalon -*-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten