Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 63 van 67

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik knik en schommel met mijn benen. Ik ben jammer genoeg niet de winnaar geworden van de foto's, maar wat maakt het uit. "Gewoon, het probleem met Chloé en Heath. En dan nog Tiffany. Al die shit hier op school."
Wade kijkt me aan en knikt. "Echt dikke prut hier, vooral voor jullie", zegt Wade. "Kerkratten", vul ik hem aan. We zwijgen een tijdje en staren voor ons uit. Wade verbreekt de stilte. "Ooit, komt het allemaal goed", zegt hij. Hij klinkt niet erg overtuigend. En dat laat ik merken door te grinniken. "Oké, het zal niet meer zo slecht zijn dan."

We hebben nog een tijdje gepraat tot ik een sms'je kreeg.
Hey schat, hoe is het? Lokaal 55? X
Wade las mee over mijn schouder en lachte. "Zie je wel. Ik zeg niks hoor", zei hij met een glimlach. "Vind je het erg als ik naar hem toe ga?", vroeg ik met rode wangen. Hij schudde zijn hoofd. "We houden wel contact goed? Mag ik je nummer?", we wisselde nummers uit en toen vertrok ik naar het andere deel van de school. Waar lokaal 55 lag. Onderweg sms'te ik terug:
Goed, ben al onderweg naar 55. Xxx
Ik drukte op verzenden en op dat moment stond ik voor de deur.

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ze was er al bijna. Ik nog niet echt. Snel trok ik een sweater over mijn hoofd heen en trok mijn gympen aan. Snel kamde ik door mijn haar en sprintte de deur uit. Aangekomen bij de trap zie ik Bianca staan. Er staan allemaal meisjes om haar heen. Ze ziet me en zwaait. Ik roep 'hey' en loop dan weer door. Onderweg struikel ik een paar keer, maar dan ben ik eindelijk bij lokaal 55. Het is echt ons lokaal, denk ik terwijl er een glimlach verschijnt om mijn mond. Ik doe de deur open en zie Lorna daar staan.
'Hey.' zeg ik en loop naar haar toe.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Snikkend zat ik in mijn vaders kantoor.
"Chloé hoe vaak moet ik het nog zeggen! Geen kerkratten!"
"Pap ik hou van hem!" stootte ik uit.
"Onmogelijk!" bulderde hij terwilj hij met zijn vuist op zijn bureau sloeg. Ik kromp in elkaar.
"Je kan me niet dwingen," piepte ik.
"REKEN MAAR DAT IK JE KAN DWINGEN!"
"Hoe?" vroeg ik uitdagend.
"Kostschool."
"Nooit! Ik ga niet naar die stomme rot kostschool! Over mijn lijk!"
En terwijl ik dat zei voelde ik een brandende pijn tegen mijn wang. Hij had me geslagen. En hard. Heel hard.
"AUW!" gilde ik uit en greep naar mijn wang. Helemaal ruw. Genoeg! Voor hij het in de gaten had, was ik mijn vaders kantoor uitgerend. Door de gangen. Ik passeerde veel mensen met verbaasde blikken. Plots een stekende pijn in mijn rug, op de plek waar geschoten was. De pijn trok door in mijn ruggengraat. Ik was inmiddels in een lege gang... Ik liet me op de grond zakken en probeerde om gemakkelijk te zitten zodat de pijn minder werd. Maar het werd erger. Zwarte vlekken verschenen voor mijn ogen.
"HELP!" gilde ik, en toen werd het zwart.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Mompelend liep ik door de gangen, sommige waren leeg sommige niet. Soms maakte ik een praatje met iemand, nooit lang, want het verveelde me snel.
Plots stop ik als ik iemand help hoor roepen, ik verstijf en laat mijn ogen door de gang glijden, ik zag niemand.
Ik hield mijn adem in, misschien hoorde ik nog wat? Maar nee, niks, misschien was het wel niks geweest.
Zenuwachtig loop ik door, wat als ik wel wat zou vinden? Een lijk, zou er weer iemand vermoord zijn?
Ik ril van angst, nee, dat was onmogelijk, soms leek het alsof de moordenaar een patroon had, om de week werd er iemand vermoord, en deze week, was het Chloé geweest, alleen was ze niet echt geraakt, gelukkig maar! Maar, maar misschien, misschien is diegene boos, of die mensen, die moordenaars, dat ze niet echt dood is en nemen wraak. Maar Chloé was in de ziekenboeg, stelde ik mezelf gerust, ze mocht niet verder weg... Of... Of.
Ik slik, ik had niet gelijk, ik moest niet zo peinzen!
Als ik afsla, een andere gang in, een lege, heb ik het gevoel alsof mijn keel dicht geknepen werd, Chloé lag op de vloer, nee!
Ik snelde naar haar toe, als eerste controleerde ik haar pols, haar hart klopte nog, ik zuchtte, 1 ding was minder erg, nu kijken naar Chloé zelf. Ik schud zachtjes aan haar mouw, haar hoofd bungelt wat mee, langzaam laat ik haar zakken, ze ligt nu op haar zij. Ik buig me over haar heen en bekijk haar rug, er zat was bloed op... Twijfelend schuif ik haar trui, of zoiets, het was te donker om wat te zien, omhoog, en bekijk haar rug, de hechting was gesprongen, verdomme!
Ik pakte mijn telefoon, welk nummer was ookalweer die van de ziekenboeg? Snel bekeek ik de telefoon nummers, tot ik uiteindelijk het goede nummer vond, snel belde ik het.
"Ja hallo, hier Samantha Jackson"
"..."
"Ja, ik ben het zusje van Ronald Jackson, maar kunnen we even ter zaken komen, Chloé Archibalt"
Boos werd ik onderbroken, "..."
"Ja, die Chloé, die heb ik gevonden in een gang"
"..."
"Nou blijkbaar niet! Ze ligt hier! Alstublieft! Stuur hulp! Dadelijk...", snel slik ik mijn woorden in.
"..."
"Bedankt", ik hang op en bekijk Chloé haar gezicht was wit, ik pakte haar hand en wreef hem warm, "alsjeblieft Chloé! Verlaat ons niet oké", misschien was dit wat overdreven, maar het zou kunnen gebeuren, maar die dag wil ik zo lang mogelijk uitstellen, en ik ben niet de enige.
Bezorgd keek ik weer naar Chloé, het leek alsof ze telkens witter werd. Ik probeer de prop in mijn keel weg te slikken, en daarvoor in de plaats stromen er tranen over mijn wangen.


~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Hey schat", roept Dylan terug. Hij komt naar me toe en slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn handen op zijn kont. "Hoe is het?", vraagt Dylan na een kus. Ik knik en glimlach. "Met mij gaat het wel goed.. Niet helemaal, door deze rotschool. Maar dat snap je. En met jou?", vraag ik en druk een kus op zijn kin.
"Ja, ook wel goed. Nu jij er bent", zegt hij met een knipoog. Ik leun tegen een tafel en Dylan duwt me een beetje achterover. Ik ga er half op liggen en trek hem aan zijn kraag naar me toe. Ik kus hem vanaf zijn oor naar zijn nek richting zijn sleutelbeen. Hij maakt voorzichtig een knoopje van mijn blouse los en kust net boven mijn BH. Ik giechel en voel kippenvel op mijn armen komen, en de rest van mijn lichaam. Zachtjes kreun ik en fluister: "Ik hou van je.."

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

'Ik van jou.' fluister ik in haar oor. Ze giechelt. Mijn hand verdwijnt onder haar blouse aan de achterkant. Langzaam beweeg ik mijn hand op en neer, terwijl we zoenen. Ze kreunt zachtjes en ook ik kan het niet laten. Met ijskoude handen maakt Lorna de stropdas los van mijn uniform. Ik help haar een beetje en gooi dan de stropdas weg. Haar handen glijden in mijn nek en vriemen het eerste knoopje van mijn witte blouse los.
Alweer kus ik boven Lorna's BH. 'Dit is mijn favoriet.' zeg ik tegen haar.
'Jij bent mijn favoriet.' zucht Lorna.
Dan trekt ze mijn hele blouse los.

Lorna ligt in mijn armen, ik voel haar hartslag. 'Mijn meisje...' fluister ik in haar oor. Ze knijpt eventjes in mijn been. 'Dylan, echt, als jij er niet was weet ik niet wat ik nog hier zou doen.'
'Niet zo denken.' zeg ik.
'Je bent geweldig.' zegt ze en dan zoenen we alweer.

-Dylan, Elite.
Afbeelding
DIRECTIONER.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

"Nee meneer Byrle, U gaat nu uw bed in" de verpleegster knelde haar handen rond mijn arm terwijl ik me een weg naar de deur baande. "Laat me los" pufte ik en trok hard. En eindelijk bereikte ik de deur. Ze krijste nog hysterisch maar ik vluchtte al langs de gangen. Ik moest Chloé zien, waar was ze. Koortsachtig doorzocht ik het gehele gebouw. En daar zat ze, spierwit en, zo goed ik kon zien, half buiten bewustzijn. Samantha zat bezorgd rond haar en stormde naar me toe toen ze me zag. " Chloé, ze ..." sputterde ze maar ik kapte haar af. "Ik zorg wel voor haar" mompelde ik bruusk en tilde haar slappe lichaam op en bracht haar naar de ziekenzaal. "Hou vol Chloé" prevelde ik zachtjes in haar oor.

- Heath Byrle (k) -
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Zelfverzekerd loopt Bianca door de gangen, op weg naar boven. Had ze mooi weer eens gewonnen! Veel meisjes stonden te popelen om een dat fluttijdschriftje te zien. En ze stond er ook prachtig op, daar kon niemand omheen.
Ze slaat haar haren naar achteren en steekt de sleutel in het slot van haar superdeluxe kamer, schopt haar Prada-pumps uit en ploft neer op de slangenleren sofa. Nu pas voelt ze hoe moe ze is. Haar benen voelen loodzwaar en haar ogen dreigen ieder moment zich te sluiten. Snel haar satijnen nachtjapon aan, dan maar. Ook doet ze de gordijnen dicht zodat niemand haar kan storen. Ook mag de verwarming lekker hoog, het is zo koud de laatste tijd.
Dan duikt ze haar kingsize bed in en slaat de dekens over zich heen. Ze merkt niet dat er geen zuurstof de kamer inkomt, omdat ze alles grondig heeft afgesloten. Ook heeft ze het erg benauwd. Zweetdruppeltjes glijden langs haar slapen.
Haar ademhaling wordt zwaarder, totdat het langzaam wegsterft.


Bianca Rosewood/Skittlerain is dood. De bijrol is leerling. Je mag nog een laatste keer posten.
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Kreunend doe ik mijn ogen open. Ik lig in de ziekenzaal. Alweer. Ik voel wat aan mijn arm en kijk. Een infuus, waar langzaam bloed uit druppelt. Wat was er gebeurd?
Ik doe mijn ogen dicht en probeer na te denken. Ik en Heath. Mijn vader. De klap. Ik vlucht. Zwarte vlekken... Oh ja. Maar waarom die zwarte vlekken. Ik probeer overeind te komen en meteen schiet er een pijnscheut door mijn rug.
"Zuster," roep ik zachtjes. Ik hoor voetstappen en een vrolijk gezicht van de zuster buigt zich over me heen.
"Wat is er met me," kreun ik zachtjes.
"Oh rustig maar meisje. Toen je gisteren zo in paniek was, is je hechting gesprongen. Daarbij was je rug nog niet helemaal hersteld en het rennen was geen goed idee als je het mij vraagt," babbelde ze. "Waarom rende je eigenlijk door de gangen?"
Ik bedacht me even. Eerlijk vertellen? Nee, geen goed plan.
"Ik zocht iemand," murmelde ik.
"Rennend?"
"Ik had haast."
De zuster geloofde me niet. Ach ja, maakt niet uit.
"Hoe is het met Heath?" vroeg ik.
"Oh je bedoelt die jongen. Hij heeft je gister hier gebracht. Was ook niet goed voor zijn botten, hij mocht eigenlijk zijn bed nog niet uit. Wel een schatje hoor. Die ligt nu ook in bed."
"Een schatje is het zeker," glimlachte ik, "bedankt zuster."
"Geen probleem hoor lieverd," zei ze en ze liep weg.
Oh ja, ik had nog een briefje. Ik griste het uit mijn zak en las het;

Lieve Chloé,
Ik heb jou best gemist, want jij begreep me. Weet je nog?
Jij luisterde naar wat ik zei en ik luisterde naar jou. Ik heb je zo gemist Chloé.
Het spijt met Chloé. Dat ik nooit wat van me heb laten horen. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Ik was zo geschrokken toen ik je zag liggen. Ik had zo'n spijt. Spijt dat ik je nooit meer heb gezien. Het gaat ook zo lastig nu. Heel veel sterkte.
Liefs,
Lorna.


Tranen sprongen in mijn ogen. Ik had Lorna inderdaad lang niet meer gezien. Die zou ik binnenkort ook weer opzoeken. Tenminste, als ik hier weer weg mocht.

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik was alleen, alweer. Net als vroeger, maar toen was Rachel er nog, en nu is ze dood. Iedereen die ik wel aardig vond is nu dood, goddank is Chloe nog in leven, maar het had ook maar weining gescheeld of ze was dood. Ik haatte het om alleen te zijn, vroeger ook maar toen had ik mijn hond nog. Ik lag op me bed en hoorde weer het geblaf van mijn hond in me hoofd, die kwam altijd als ik alleen was. Ik werd woedend, ik schopte tegen de muur. Het hielp niks, ik werd helemaal gek, ik probeerde van alles maar toch werd ik nog steeds gek. Ik wil dit niet meer! ik maak een nieuwe start, helemaal weer vanaf beneden aan, de kerkratten! ja Jerrel de kerkrat, dat kan wel. In plaats van Jerrel de ster rugby speler. Ik pakte van alles wat ik kon vinden in mijn kamer en smeet t de gang op. De hele gang lag bezaaid met troep, ik liep naar een hele grote kast in mijn kamer, vol met kleren, boeken van alles. Toen ik er eenmaal aangekomen was ging ik er tegen aan leunen. Opeens vanuit het niets werd ik half dood geslagen, toen werd alles zwart voor me ogen. Ik schreeuwde nog een keer:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"
En daarna viel ik lang uit neer op de grond, de gene die me geslagen had was blijkbaar nog niet klaar want hij gooide de hele kast op me.

-Jerrel-
elite
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Het was al laat in de middag toen ik het eindelijk begaf. Botten laten helen suckte zwaar, ik kon amper wandelen, mocht mijn bed niet uit. Maar daarom was ik niet zo gedeprimeerd, het ging om Chloé. Wat was er met haar gebeurt, wat was er mis. Mijn hart sloeg automatisch een onhaalbaar tempo en ik sloot mijn ogen. Ik kon van geluk spreken dat ze nog leefde. Kreunend zette ik me recht, was hier dan echt niets te doen, kwam er dan niemand op bezoek. Mokkend speelde ik met een los velletje aan mijn vinger toen mijn afleiding tactieken ruw werden verstoord. Een luide gil galmde door de ziekenzaal, ik grijnsde onwillekeurig opgewonden, wat was er aan de hand. Ik bad vurig dat er niets aan de mis was met Chloé. Toen werd de deur opengesmeten en twee dokters sleurden een wild spartelende Jerrel de kamer binnen. Verbaasd staarde ik naar hem terwijl hij een, wat voor mij een verdovingsmiddel leek, kreeg ingespoten. Langzamerhand werd zijn spastische gekronkel rustiger tot hij uiteindelijk helemaal tot rust kwam. Ik keek hem aandachtig maar merkte geen letsels of bloed op. "Wat is er met hem" hoorde ik een verpleegster fluisteren. "Hij is werkelijk krankzinnig geworden" zuchtte een ander. Ik schrok, hoe was het zover met hem gekomen...

- Heath Byrle (k) -
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik heb gehoord dat het alweer niet goed gaat met Chloé. Haar hechting is gesprongen en ze ligt weer in de ziekenboeg. Ik besluit naar haar toe te gaan en kruip met mijn handtas uit mijn tent. Op de hakken die ik van Dylan heb gekregen loop ik naar de ziekenboeg en wil naar binnen stappen. Een zuster houdt me tegen. "Bezoekers uur vanaf 7 uur", ze kijkt me lief en streng tegelijk aan. "Maar..", wil ik uitbrengen. "Geen gemaar, we hebben geen tijd nu", ze loopt de ziekenboeg in en sluit de deur voor mijn neus. Lekker dan. Ik slof terug naar de schoolgang en zie daar Avalon. "Avalon!", roep ik.

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik lag me zwaar te vervelen. Half high van de verdovingsmiddelen. Ik mocht mijn bed niet uit. Heath ook niet. Pff. Plots hoorde ik gegil. Ik schoot overeind. Ik herkende die stem. Jerrel! Ik trok het infuus uit mijn arm en stapte uit bed. Wankelend liep ik naar het geluid. Ik strompelde de kamer van Heath in. Jerrel lag wild te spartelen. De dokters dienden hem wat toe waardoor hij rustiger werd. Een traan rolde over mijn wang. Hij was krankzinnig! Ik liep naar het bed van Heath toe en ging op de rand zitten. Hij pakte mijn hand terwijl ik strak naar Jerrel bleef staren. Toen namen ze Jerrel mee naar een andere kamer en was het afgelopen. Beide waren we te verbaasd om iets te zeggen.
"Wat was dát," wist ik uit te brengen.
"Het komt wel goed met hem," stelde Heath me gerust. Ik knikte somber. Dit was niet de Jerrel die ik kende.
"Niet te veel over inzitten Chloé," zei Heath.
"Ik doe mijn best," zuchtte ik. Hij legde zijn hand op mijn schouder. Ik liet me achterover zakken en lag zo naast Heath in het harde ziekenhuisbed. Plots stelde ik het gezicht van mijn vader voor als hij ons nu zo zou zien en kon het niet laten te grinniken.
"Wat is er?"
"Binnenpretje."

CHLOÉ
~elite~
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik werd wakker van de verdoving, ik hoorde wat doctoren praten dat ik gek was. ik gek? ik schreeuwede:
"nee!!!! ik ben niet gek, jullie zijn gek stelletje halve zolen!!!"
waarmee ik weer druk ging bewegen met armen en benen, ik gooide het deken van me af, rolde uit bed, en bleef doorrolen op de grond. De doctoren keken me aan en snelde naar me toe, ze bonden me vast aan het bed
"laat dat, laat me los!!!"
Ze gingen maar door en door, ik gaf er een een trap in zijn ballen die hard begon te schreeuwen, ik vocht door.
"Laat me los!!!"
Ik bleef wild door spartelen maar uiteindelijk werden mijn handen en benen vast gebonden. Dan maar schreeuwen:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, laat me los!!! AAAAAAAA!!!!!"
wat doctoren zeiden,
"hij is echt gek geworden, zware verdovings middel?"
ze knikten van ja, ze liepen naar me toe, het was een drankje.
"AAAAAAAAAAAAAA, neee!!!!! dat neem ik niet!!!!! AAAAAAAA!!!!!!

-Jerrel-
elite
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik snoof zachtjes de zwoele bloemengeur van Chloés haar op. "Ik had je gemist" mompelde ik opgelaten, ze lachte, "Ik heb je gisteren nog gezien". "In welke staat" verbeterde ik haar, haar wangen kregen een rode kleur. "Ik was bezorgd, wat was er eigenlijk ...". Mijn mond werd gesnoerd door een luid geschreeuw. Geschrokken draaide ik me om en zag opnieuw hoe dokters met Jerrel tekeer. Ik fronste bezorgd, het ging niet goed met hem. Toen de dokters weg waren ging ik op zijn bed zitten, "Jerrel ... gaat het ?"

- Heath Byrle (k) -
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik zit in mijn tentje, snakkend naar adem. Nog eventjes, nog eventjes, nog eventjes.
De begrafenis zou straks beginnen. Mijn handen voelen klam aan. Al een tijdje heeft een gevoel van onmacht mijn lichaam overgenomen. Ik hoopte dat het na vandaag over zou zijn, maar een leeg gevoel zal altijd blijven, totdat zij weer terug is. Dat zal alleen niet gebeuren. Bij die laatste gedachten schoten mijn ogen vol tranen.
Ik bleef nog even op mijn rug liggen en checkte de tijd op mijn telefoon: 18:03.
"Kom Jacob, je moet gaan." Fluisterde ik tegen mezelf. Ik kleedde me snel om, zo netjes had ik er nog nooit uitgezien. De akoestische gitaar ging ook mee, die gaf ik af bij de ingang van de school aan een medewerker.
Ik liep achter een paar begrafenisondernemers aan die naar de poort liepen.
Ik hoopte van binnen dat mijn vrienden ook nog kwamen.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik heb Avalon even gecondoleerd. En nu maak ik me klaar voor de begrafenis. Ik doe mijn make-up overnieuw in de toiletten. Oogpotlood, lipgloss en een klein beetje zwarte oogschaduw. Ik heb een zwarte blouse aan en een zwarte rok. Verder nog die prachtige hakken van Dylan. Als ik klaar met stop ik mijn make-uptasje terug en loop naar lokaal 55 waar ik Dylan zal ontmoeten. Ik stap het lokaal in en zie Dylan zitten. "Hay!", roep ik. "Hey schat!", Dylan springt op van de tafel en rent op me af. Hij gooit me bijna om als hij me omhelst. Lachend druk ik een kus op zijn lippen. "Gaan we zo naar de begrafenis?", vraag ik. "Tuurlijk", antwoord Dylan en kust me op mijn voorhoofd. "En daarna ga ik naar Chloé."

'Lorna, kerkrat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Wade trok me wat dichter tegen hem aan, "zo Tiffany's begrafenis", fluisterde ik, ik voelde Wade knikken, ik haal diep adem en haalde mijn neus op, ik had geen idee of ik het beeld van Tiff's dode lichaam zou kunnen verdragen, ik greep Wade's hand stevig vast, hij gaf er een zacht kneepje in, daarna liepen we naar poort, ik sloot mijn ogen, 'Tiff, ik heb je niet goed gekent, maar alsnog, ik zal je missen', dacht ik, daarna opende ik mijn ogen.
~~
Bij de poort zag ik Jacob staan, hij had zijn hoofd gebogen, arme Jacob, hij was erg van slag, zo te zien, maar natuurlijk, zijn vriendinnetje was dood, wat had ik verwacht? Dat hij huppelend rond zou lopen?
Ik keek even naar Wade, zijn gezicht stond kalm, maar zijn ogen vertonden allerlei emoties, ik wou hem om de hals vliegen, maar misschien. Het zou Jacob verdrietig maken, dat zou iniedergeval mij verdrietig maken. Ik gaf een kneepje in Wade's hand en liet hem los.


~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ik stond aan de poort, het aantal mensen dat mee ging verbaasde me zelfs.
"Volg ons." Zei een begrafenisondernemer. De menigte begon te lopen. Speurend keek ik door de menigte. Waar waren Heath, Avalon en Chloé? Bijna iedereen was door de poort heen. Ik slikte.
Maar daar kwamen ze al aan in de verte, met een gerust hart draaide ik me om en liep de menigte voorbij in een drafje. Ik zag wat mensen meelevend naar me kijken, ik gaf ze een kort knikje terug. Uiteindelijk kwamen bij een klein wit kapelletje aan. Het zag er best mooi uit van buiten, de binnenkant was nog mooier. Het witte marmer werkte haast verblindend toen wij naar binnen stapte. Iedereen nam zijn plaatsen in de houten bankjes. Ik ging vooraan zitten en voelde me even totaal alleen, ondanks dat het kapelletje bijna vol zat. Naast me was een koude stilte, niemand zat naast me. Misschien zat Tiffany er nu...
"Hey." Fluisterde Heath. Ik schrok een beetje en begroette hen. Ze kwamen naast me zitten. Het voelde fijn om dit niet alleen door te hoeven maken. De dienst kon beginnen.

-=- Jacob Orchid -=-
KR
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [->THE GAME<-]

Ikheb voor de gelegenheid eens wat rustiger met de eyeliner aangedaan. Het liefst zou ik als een spook op de begrafenis komen, maar dat kan ik natuurlijk niet maken. Zeker niet voor Jake.
Mijn motorlaarzen heb ik eens vervangen door wat netter utiziende gympen en een donkerrood jasje van de H&M siert mijn bovenlichaam. Dan plof ik zachtjes naast Jacob neer. Hij is duidelijk met zijn gedachten ergens anders. Begrijpelijk.
"We zullen er altijd voor je zijn, je hoeft niet zo te schrikken," zeg ik tegen Jacob.
Tiffany betekende zo veel voor hem, ook al was ze voor mij het tegenovergestelde. Jacob weet hoe ik over haar denk, maar ik wil ook dat hij weet dat ik aan hem denk. Ray komt naast me zitten, ook heel netjes aangekleed. Mijn handen sluiten rondom die van mijn buren, als teken van medeleven.

-*- Avalon -*- KR -*-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten