Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1337 berichten • Pagina 1 van 67

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

High School of Drama's [->THE GAME<-]

Het is een rustige zondagmiddag op kingston High, de hoogste tijd voor de tieners om te "ontbijten".
Het ontbijtcafé van de elite begint langzaam vol te raken en ook in de kantine van de kerkratten komen al wat mensen in de rij staan voor een babbel met Veronica of om gewoon wat te eten te halen.

High School of Drama's - Als je niemand meer vertrouwen kunt.

klik hier om gemakkelijk naar het vragentopic te switchen.

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op zo 27 feb 2011, 13:25, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik kijk door het raam. Al mijn huiswerk is af. Alle boeken voor literatuur gelezen. Ik verveel me. Buiten zie ik een groepje kerkratten zingen en muziek maken. Dat wil ik ook zo graag! Maar nee. Hier giebelen we alleen. Zitten we alleen achter jongens aan. Ik zie Heath staan. Hij lacht. Heath. Zucht.
De kerkratten stoppen en gaan richting de kantine. Dan krijgen wij straks ook eten. Maar ik heb geen honger.
Achter me hoor ik een paar meisjes giechelen. Vast Bianca en haar clan. Ik mag Bianca niet zo. De andere meisjes wel. Als ze niet bezig zijn haar te imiteren in ieder geval.
CHLOE

Laatst gewijzigd door maike0090 op zo 27 feb 2011, 12:28, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Zuchtend sta ik in de rij, waarom duurde het zo lang, Bianca leek ook geïrriteerd te worden. "Schiet op!", bromde ze, ik zuchtte instemmend, eindelijk hadden we wat eten, we gingen aan een tafel zitten, terwijl anderen bij ons kwamen zitten.
"Zullen we zo een rondje lopen?", vraag ik.

~°Samantha Jackson°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik sta rustig in de rij. Natuurlijk moet ik 2 borden, voor Mike, mijn lieve schattige zoon. Hij zit rustig aan de kantine tafel. Ik sta vooraan. "Hee, mag ik 2 borden?" Vraag ik aan Veronica. Ze schud haar hoofd. "1 bord is genoeg.." Zegt ze. Boos sta ik een beetje te vloeken. "Uhm, ik en mijn zoon?" Kuch ik. Ze was het helemaal vergeten.. Ik loop met de 2 borden naar de kantine tafel. "En dit ga je gewoon eten oké mike?" Zeg ik en ik hoop dat hij het eet.

~Rachel Horn~
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Elke ochtend, middag en avond is het dringen in de kantine. Iedereen is hongerig. Wij, als kerkratten, krijgen niet zulke luxe maaltijden en daarom is het altijd een drukte bij het ontbijt. Er botst weer iemand tegen me op. "Kijk uit!", roep ik. De jongen draait zich om en ik kijk in twee diep blauwe ogen die ik nog nooit eerder heb gezien. "Sorry", zegt hij. Daarna draait hij zich weer om en loopt achter zijn vrienden aan. Ik kijk naar de rij en zie dat er een groot gat is ontstaan tussen mij en de rij. Achter me roepen kinderen. Snel sluit ik aan in de rij.

'Lorna Baker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Zuchtend zit ik aan een tafeltje met mijn hoofd in een boek. Nouja, ik lig er meer op.
Ik heb geen zin om te eten, ik kan eigelijk alleen nog maar aan Thunderstorm denken.
Jeetje, wat zou ik graag in die band willen.
Ik klap mijn boek dicht, en loop toch maar naar de lange rij toe.

- Tiffany Heart -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik wipte van mijn hakken op mijn tenen.
Dan ben ik aan de beurt. " Hoi Veronica." Grijns ik.
" Heb je de rij overleeft meissie." lacht ze. Ik knik.
Snel krijg ik een bord prut in mijn handen geduwd en ik loop verder.
Ik kijk rond en zie Rachel zitten. Snel ga ik naast haar zitten.
" Hoi Rachel." Lach ik naar haar. Ze kijkt op. " Hoi Sophia." Mompelt ze.
"Weer prut." Mopper ik. " Kunnen we helaas niks aan doen. Veronica moet het ook allemaal zien te vinden." Grijns ik.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

ik keek naar beneden en zag die smerige kerkratten aansluiten bij een nog smerige kantine, ik dacht: eigen schuld moet je maar niet irritant doen
ik zag een kerkrat voor bij lopen en spuugte een klodder recht op z'n hoofd lekker voor hem of was het nou een haar die kerkratten lijken ook zo op elkaar
ik ging naar Wade en zei: "kom jonge we gaan eten" al lopend naar de eetzaal gooiden we de rugbybal over

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

We zitten gezellig te eten. De meiden vallen mee. Ze doen natuurlijk ook aardig omdat mijn vader de directeur is. Nou ja. Het is wel best zo.
Je kunt de knallen buiten de muren horen. Weer een rel. Vredebewakers die de oproerkraaiers neer schieten. Ik haat vredebewakers! Ze schieten iedereen gewoon dood. Vroeger had je politie. Zij waren aardiger. De knallen en het geschreeuw houdt op, en we gaan rustig verder met eten. De kantine is verdeeld in twee delen; een soort bovenverdiepinkje voor de Elite, en beneden zitten de kerkratten. Wij kunnen vanaf onze positie het hele benedendeel bekijken. Ik zoek de blonde haren die ik altijd zoek. Hij zit bij de bandleden. Ze houden een mini-voedselgevecht. Al dat kostbare voedsel... Wij hebben zat. Ik moet ophouden met Heath. Het kan niet. Hji is een kerkrat. Ik een elite. Waarschijnlijk veracht hij me, omdat ik het dochtertje ben van de directeur. Vooroordelen. Roddels. Ik haat vooroordelen en roddels.

~~CHLOE ARCHIBALT~~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Opeens komt Sophia naast ons zitten. "Hoi Sophia.." Mompel ik.. Ik zit wat in mijn eten te roeren, het lijkt op cement. Mijn blik valt op mike die gewoon een klodder pakt en het op de grond wil gooien. Snel kom ik in actie. "MIKE, NIET DOEN, wees eens lief.. EN EET!" Val ik een beetje uit. Het is stil in de kantine en iedereen staart me aan. Ik wordt rood en neem een hap van mijn eten.

~Rachel Horn~
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik zit naast Jacob, die weer tegenover Heath zit. We schuiven meer met ons eten dan dat we ervan "genieten". Toch is het er best gezellig: We praten over een nieuw nummer.
"Er moet sowieso een gitaarsolo in, dat staat vast." besluit Jacob.
"Ja, maar ook een stevige bas." zeg ik.
"En de drumsolo dan?" vraagt Heath.
"Die ook," grijnst Jacob. "Maar we hebben ook iets nodig dat dit nummer uniek maakt."
We worden ruw gestoord door geschreeuw aan de andere kant van de kantine.
"Noem me geen straatstront! Ik zal je wat stront laten zien!"
Ray grijpt de kraag van een andere jongen en verkoopt hem een mep in zijn gezicht. We staan gelijk op om te kijken. Voordat we ook in de buurt kunnen komen is er al een cirkel van mensen rond het schouwspel ontstaan.
"Vechten, vechten!"

-*- Avalon Brown -*-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Na een tijdje hadden we ons eten op, "zullen we?" Vraag ik, Bianca knikt, ik sta op en pak onze jassen, de rest had zeker verwacht dat ik hun jassen ook me zou nemen, we lopen naar benenden, vreselijk dat er alleen beneden een uitgang was! We zien dat wat kerkratten willen gaan vechten snel lopen we verder, we waren met een behoorlijke groep, eenmaal buiten steek ik een sigaret op, ja ik rookte, nou en?
"Wanneer ga je nu eigenlijk weg?", Bianca haalt me uit mijn gedachte, dinsdag, tot en met vrijdag, maar ik kom denk ik pas 's avonds thuis. "Ga jij weg?", vraag ik hoopvol, Bianca schudt haar hoofd, ik zucht en neem nog een trek van mijn sigaret.
Ik moest een keer stoppen met roken, dat is wel zo.

~°Samantha Jackson°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Al overgooiend liepen we langs het hekje en zagen die kerkratten vechten Wade zat even te kijken toen ik die bal gooide en hij viel vol op het hoofd van Avalon
Ik werd boos en riep tegen wade: "Jonge wat heb je nou weer gedaan! nu ligt die bal bij die smerige kerkratten en gaan ze er nog mee spelen ook, je moet je hoofd erbij houden ja! En ga hem nu maar halen!" en ik gaf hem een klap

eigenlijk zat ik nu in diepe gedachten verzonken, waarom werd ik zo boos en sloeg ik ze daar kan ik niet bij.

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik tilde Mike op en liep naar buiten. Ik zag een bal liggen, ik pakte hem op. Ik keek die jongens aan ze keken raar. "Alstjeblieft.." Zei ik en ik gooide de bal. Wat deed ik? Ik deed iets goeds.. Naja, ik ben de enige die ze misschien nog kan aanzien..

~Rachel Horn.~
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Met mijn bril scheef op mijn gezicht en een stapel wiskundeboeken loop ik de kantine in.
Iedereen zit aan de krakkemikkige tafeltjes te eten, terwijl ik naar Rachel kijk die haar zoontje Mike aandringt een hap eten te nemen, besluit ik zelf ook maar een bord te pakken.
Voordat ik de kans krijg in mijn bord neer te zetten moet ik ingrijpen, 'RAY!! waar ben je mee bezig!' schreeuw ik in alle hoogte en ren naar hem toe.

*Ronald Jackson*
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Met zijn allen stonden we buiten. Jerrel en Wade waren met een bal aan het kloten, Samantha stond te roken. De enige die ik écht mocht, was Keira.
"Heb jij dat boek voor Literatuur al uit?" vroeg ik aan haar. Ze schudde haar hoofd.
"Het is zó dik! Jij?"
Ik knikte.
"Wil je me alsjeblieft een samenvatting geven? Dan sta ik morgen niet voor aap," smeekte ze. Ik vertelde haar kort waar het boek over ging. De belangrijkste dingen en de hoofdpersonen enzo.
"Het was echt saai," sluit ik af.
"Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ding uit te lezen?!"
"Ik heb er een maand over gedaan," grinnikte ik. Keira lachte.

CHLOÉ ARCHIBALT
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik voel een hadre bonk op mijn hoofd. Een rugbybal, die herken ik uit duizenden. Ik heb er al genoeg op mijn kop gehad de afgelopen jaren.
Woest draai ik me om. Ik zie buiten Jerrel en Wade wegglippen. Waarom verbaast het me niet.
"Av, wat is er?" vraagt Heath.
"Die smerige kakkers. Ze weten altijd het bloed onder mijn nagels vandaan te halen."
Heath haalt zijn schouders op en concentreert zich weer op het gevecht. Er hebben zich al meerderen bij toegevoegd. Ik voel de adrenaline door mijn aderen stromen.
Dit is het.
Ik duw wat mensen opzij en stort me in het gevecht.

-*-Avalon Brown -*-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Ik stond op en liep weg. "Ga je nog iets doen." Vroeg Rachel toen ik langs haar liep.
"Voor de zoveelste keer het leeswerk van vorige week lezen." Zuchtte ik. Ineens stond Veronica naast me. "Je kan mij helpen." Grijnsde ze naar me. "Oh ehm. Graag." Lachte ik.
Veronica pakte mijn arm en sleurde me mee. "Goedzo meid. Bijna niemand komt me ooit helpen." Lachte ze. "Misschien omdat ze er niet van houden dat de Elite aan komt en je met eten gaan bekogelen." Grinnikte ik. "Achja. Na een tijdje weet je wel wanneer ze komen." lachte ze.
"Ik zal het onthouden." Ik verlangde naar mijn boek. Mijn veilige tentje en mijn spullen.

~*Sophia*~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

toen ik zag dat een kerkrat die bal teruggooide wou Wade hem oppaken ik riep;
"wat doe je nou man! daar zitten kerkrat bacsillen op! ik heb een ander idee"
Ik liep naar chloe en zei: "maak die bal even schoon wil je je bent toch al verliefd op een kerkrat"

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: High School of Drama's ->THE GAME<-

Jerrel kwam naar me toe met een bal.
"Maak hem even schoon wil je je bent toch al verliefd op een kerkrat," zei hij gemeen. Oh. Jerrel. Klootzak! Ik wilde hem net zijn neus breken, maar Keira hield me tegen.
"je vader," siste ze. Ik schudde mijn hoofd. Pech voor mijn vader. Ik zou het verhaal wel verdraaiden. Misschien werd Jerrel wel geschorst... Ik gaf hem een klap tegen zijn wang. Rode afdruk. Verbaasd liet hij de bal vallen.
"Donder op met je bal en je bascillen," siste ik. Hij pakte de bal op, gaf me een smerige grijns en ging er vandoor met Wade.
"Ik moet even alleen zijn geloof ik," fluisterde ik en liep de school in.

CHLOE
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten