Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

852 berichten • Pagina 43 van 43

Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: High School of Drama's [-> VRAGENTOPIC<-]

Ja ik vind het prima, maar ik ben ook zo weg. :$
Ik post denk ik zometeen nog wel en als ik terug ben..
edit; euw, ik kan pas posten als er nog één iemand post. Naja,vanaf half 9 ben ik weg.
laterss
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: High School of Drama's [-> VRAGENTOPIC<-]

Afbeelding
Lorna & Dylan.

Nou mensen, laatste daggie hè, posten!

Edit:
@Luc, heb je mijn tekst wel gelezen? :$
& Het spel stopt vandaag..

Edit 2:
In dit tempo gaat het lekker. :D

Edit 3:
v Jep.. Er werd te weinig gepost.

Laatst gewijzigd door Anna op zo 10 apr 2011, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [-> VRAGENTOPIC<-]

Rollen:

Ashi York (nonnieven1)(hartenbreker)
Een erg verlegen meisje. Ze voelt zich nauw verbonden met de Brown tweeling. Verder is ze stiekem goed in het verzorgen van planten.
(kerkrat)

Avalon Brown (Hikari-desu, geen dubbelrol)
Haar ouders zijn overleden toen zij en haar tweelingbroer Finn nog maar erg jong waren. Ze is bassist van de schoolband Thunderstorm en voelt zich dan ook “one of the boys”. Avalons grote vijand is Bianca.
(kerkrat)

Bianca Rosewood (Skittlerain)(leerling)
Het populairste meisje van de school, maar een echte b*tch. Ze wordt nagefloten door elke jongen die ze vinden kan en daar maakt ze regelmatig gebruik van.
(elite)

Cloé Archibalt (maike0090) (mentor, daarna onstervelijk door scheikundedocent)
Cloé is opgevoed in een van de rijkste families van New York, haar vader is Directeur van de school wat haar zeer veel macht geeft. Ze is een populair meisje dar zich maar al te graag tussen de elite mengt. Doch voelt ze een sympatie voor de armere kinderen die steeds hun eten bijeen moeten sprokkelen, haar hart heeft ze dan ook verloren aan Heath
(elite)

Daniel “Treehugger” Clover (ShirleyIsToppie)(leerling)
Daniel is hippie in hart en nieren. Het liefst loopt hij op blote voeten met zijn trouwe metgezel, zijn akoestische gitaar. Hij is hardcore vegetariër en lijkt altijd in een waas te leven.
(kerkrat)

Dylan Mäkelä (elise6655) (moordenaar)
Een Fins uitwisselingsstudent. Hij kan erg goed opschieten met Veronica Carvalho, hoewel ze elkaar niet verstaan. Dylan spreekt alleen Fins en kan moeilijk bij de lessen blijven.
(elite)

Daisy Whales (Mara)(leerling)
Een kleine, onzichtbare brugklasser die toch veel invloed heeft. Ze verspreidt allemaal roddels, de een minder waar dan de andere.
(kerkrat)

Finn Brown (Mistersims)(schooldirecteur)
Een stille jongen. Hij en zijn tweelingzus verschillen als dag en nacht. Finn speelt voortreffelijk viool en heeft al jaren een oogje op Ashi. Hoewel Avalon ouder is dan hij, speelt hij vaak de “volwassene”van hun tweeën.
(kerkrat)

Gabriella Gardens (issi1999)(leerling)
Een slimme meid. Na schooltijd begeeft ze zich het liefst in de kamer van Kevin om hem te helpen met zijn geheime projecten.
(elite)

Heath Byrle (caesar11111) (moordenaar)
De drummer van de schoolband. Een typische rocker, die altijd in is voor wat lol. Het liefst slaapt hij de hele dag en geeft hij ’s nachts feestjes in zijn tent. Ook worstelt hij met een drankprobleem.
(kerkrat)

Jacob Orchid (Jozz)(meeloper)
Lead gitarist van Thunderstorm. Hij is de grappenmaker van de groep en heeft stiekem een oogje op Bianca. Verder heeft hij een hekel aan zijn achternaam, wat ook weer komische momenten op kan leveren.
(kerkrat)

Jerrel Davis (djon black)(pester -> scheikunde docent (door pesten)
De sterspeler van het rugbyteam. Hij kan ieder meisje om zijn vinger winden als hij dat wil, maar hij heeft één groot geheim: Hij valt op jongens.
(elite)

Keira Simmons (ladygaga77)(leerling)
Een andere vriendin van Bianca. Ze is erg rijk en daar schept ze voortdurend me op. Toch is ze erg onzeker over haar gewicht.
(elite)

Kevin Brooks (Sim-Sven)(leerling)
Hij zit vaak alleen op zijn kamer. Niemand weet wat hij daar doet, maar men heeft wel zo hun vermoedens. Kevin komt vaak alleen bij de informaticales opdagen en zijn bankrekening schijnt heel wat nullen te bevatten.
(elite)

Lorna Baker (afbuiter) (moordenaar)
Nog zo'n muzikaal talent. Zij speelt graag piano om haar verleden even te kunnen vergeten. Ze heeft alleen niet door wat ze allemaal kan.
(kerkrat)

Rachel Horn (A&LBestiessforever.)(leerling)
De tienermoeder. Rachel heeft een zoontje van 1 ½ jaar, die ze met veel liefde verzorgt. De vader is nergens te bekennen. Ondanks dat ze het erg zwaar heeft met de opvoeding doet ze goed haar best tijdens de lessen.
(kerkrat)

Ray Note (lucsims)(koppelaar)
Een donkere jongen die is opgegroeid in de sloppenwijken. Hij heeft zijn plekje gevonden op het Kingston High en concentreert zich nu nog op één ding: Rapper worden.
(kerkrat)

Ronald Jackson (SunshineMimi)(roddelaar)
De knappe wiskundeleraar (ja, die bestaan echt!). Hij is altijd erg close met zijn leerlingen, tot afschuw van zijn collega’s.
(elite)

Samantha Jackson (Simmielove) (leerling -> moordenaar (door roddelaar)
Het kleine zusje van Ronald Jackson, hoewel ze graag het tegenovergestelde wil bewijzen. Ze is de beste vriendin van Bianca. Zij is ook dol op mode en jongens.
(elite)

Sophia Wise (Nako)(leerling)
Het genie van de school, voor elk vak haalt ze negens en tienen. Toch vindt iedereen haar wat vreemd. Sophia heeft ook een geheim: Ze heeft ooit een affaire gehad met een leraar.
(kerkrat)

Tiffany Heart (xRainbow) (moordenaar)
Een grote fan van thunderstorm. Het liefst zou ze in de band willen, maar daar denken de bandleden anders over.
(elite)

Veronica Carvalho (cupido)(leerling)
Het Portugese kantinemeisje. Ondanks haar vermoeidheid weet ze altijd een glimlach op haar gezicht te toveren en met veel gebaren anekdotes te vertellen om de leerlingen op de vrolijken.
(kerkrat)

Victoria River (xBbyTiinaa)(leerling)
Een duistere meid. Als ze zich niet bezighoudt met zwarte aura's en het "hogere", zit ze vaak in de schoolbibliotheek te lezen.
(elite)

Wade Adams (Zinooo)(scheikundedocent -> hartenbreker (door pester)
De beste vriend van Jerrel en ook speler van het rugbyteam. Hij weet niet van Jerrels geheim af. Hoewel Wade een heftige jeugd heeft gehad leidt hij nu een luizenleven.
(elite)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: High School of Drama's [-> VRAGENTOPIC<-]

Lieve mensen,
ik wil jullie hartelijk bedanken voor het meedoen. Ik vind dat jullie heel leuk hebben meegedaan, dankjulliewel. Ik ben erg blij dat jullie het een leuk spel vonden.

De inspiratie voor het spel kwam van toen ik een keer met een vriendin meekeek bij een roleplay op MyAnimelist.net, Active High. Een school met allerlei bizarre lokalen, zoals een soort vecht-lokaal (waar je kung-fu beoefent, als ik het goed heb) en dat soort dingen. Toch wilde ik er een verhaal omheen hebben, een triest verhaal. Die kwam deels uit de manga Alita (dikke aanrader voor de science-fiction fans onder ons!), waarin een hoofd van een meisje wordt gevonden door een uitvinder en een robotlichaam krijgt. Zij leeft in een vreemde wereld, waarin de "elite" in een futuristisch, luxieus oord wonen boven de wolken, en de armen beneden leven op iets wat op een giga vuilnisbelt lijkt, vol met moordenaars, drugsdealers en illegale handel in lichaamsdelen. Ik combineerde de manga met de roleplay, voegde nog wat eigen fantasie bij en zo is High School of Drama's geboren.

Toch wil ik nog wat mensen bedanken. Het is mijn allereerste forumspel dat ik organiseer, dus er ging wel eens wat mis achter de schermen. Dankjulliewel Toon, Jos en Emma, voor helpen! Toon en Jos hebben vooral meegeholpen met het verzinnen van een aantal personages, maar ook met het geven van adviezen. Emma heeft me advies gegeven toen ik niet zo zeker meer wist hoe ik iets moest doen. Nogmaals bedankt!
Maar natuurlijk wil ik de anderen (nogmaals) bedanken voor jullie enthousiasme. 134 pagina's in het speltopic, dat is niet niks!
Helaas komt aan al het leuks komt een einde, zo ook nu.

Dit was mijn speech :p Ik zal Xelles vragen om een slotje. ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten