Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

39 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

ik klikte eerst telkens op dat monkey ding (het werkte goed op windows xp) maar nu werkt het niet meer (op windows 7) maar ik vind het een beetje raar, je doet het in zo'n package map, en het zit erin (in het spel) 0.o.. ? het klinkt namelijk heel raar...


V oké, dan denk ik dat, als ik tijd heb het er ff in zet :D

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op di 29 mar 2011, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

@ suspicious: 1. monkey werkt niet meer sinds het niet meer nodig is om package bestanden te plaatsen in Programma's etc. Vanaf Na Middernacht ondersteunt EA nl. custom content en kun je de bestanden in Mijn Documenten etc plaatsen. (ik ben ff te lui om het hele pad te tikken)
2. Of het nu raar klinkt of niet, het werkt gewoon. (mits je inderdaad het resource.cfg bestand en de juiste mappen hebt aangemaakt)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

euhm, in de map van sims 3, waar alles staat zeg maar, zit ik een resource bestandje, die kan ik weg halen? (ik neem aan van wel..)


v ik laat het gewoon lekker staan, want mijn packages zitten in de game dus, ja :), (als je klikt electronic arts/sims3, en dan onderaan heb ik allemaal losse pictogram dingen, en daar staat zo'n resource bestand :))

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 06 apr 2011, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

Sorry, bedoel je nu C:\Users\Administrator Fran\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Mods ? Of een andere map. In ieder geval: haal niets definitief weg. Zet het bestandje dat je wil deleten, tijdelijk op je bureaublad of een andere plek waar je het makkelijk kan terugvinden. Ergens (maar weet echt niet meer waar) heb ik gelezen dat er nog op een andere plek een bestand met dezelfde naam staat, die niet hetzelfde is en die nodig is voor het spel. ...
Iemand die beter weet waar ik het over heb, mag het gerust van me overnemen.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

Hmm, hij doet het niet en ik worstel er al een paar weken mee :S

Ik heb een map met mods, daarin Overrides, Packages en Resource.cfg;
Ik heb een framework geinstalleerd;
Ik heb een aantal .packages bestanden erin staan;
Ik heb elke keer de cache bestanden verwijderd, MAAR HIJ DOET HET NOG STEEDS NIET! :cursing

Weet iemand alsjeblieft een oplossing? :(

EDIT:Even wat printscreens van gemaakt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier is toch niks fout aan? :huh
Just be kind.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

@ Mattieu:
Op het 1e gezicht lijkt het me dat je mappenstructuur goed is. Het laatste gedeelte tenminste, maar zie ik nu staan bibliotheken? (sorry, lettertjes zijn wel erg klein om te lezen!)

Het juiste pad is

C:\Users\Administrator Fran\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

Gebruik je Windows 7?

Kun je me het hele pad opgeven: dus c:\......... (etc) mods\packages. Wat staat er bij jou op de puntjes?
Als je klikt op de adres balk en dan Ctrl + C doet en in je antwoord Ctrl + V
dan staat er het hele pad.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

Volgens mij wel ja.. :$

Maar dit is de adresbalk:
C:\Users\Edward\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages
Trouwens, bij gebruikers staat mijn account/naam er niet eens bij... misschien dat alles het wel op een andere account doet?
Just be kind.
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

Het pad is op zich correct.
De ellende is dat het aan heel veel dingen kan liggen en die moet je allemaal nalopen

Verwijder b.v. de resource.cfg. Download deze opnieuw en installeer in de Mods map.
Heb het juiste framework? Check dat.

Oké, is je framework en mappenstructuur goed, haal dan de Packages map helemaal leeg (zet alles in een tijdelijke map op je bureaublad of zo)

Download van MTS het nointo.package. Hier te vinden https://www.mediafire.com/?qa3zxzch5b1cn7i (kon hem zelf niet meer vinden bij MTS, dus zelf maar ff geupped.
Pak dit bestand uit in de map packages. Verwijder de 4 cache bestanden. Start de game. Als het intro niet geladen wordt, weet je dat het in principe werkt.

Check met de Delphy's Dashboard tool je tijdelijk verwijderde bestanden, foute bestanden, dubbele of sims2 packages worden aangegeven, die kun je dan verwijderen. Zet steeds wat bestanden terug, dus niet alles in één keer en check telkens of het werkt.

Haal ook je downloads uit Programma's\Electronice Arts\De Sims3\Mods\Packages weg en verwijder de Mods en de Packages mappen.

Werkt dit allemaal niet, dan is het tijd om je te wenden tot briljantere geesten, b.v. bij MTS

Oh ja, je zou misschien ook de Custom Launcher kunnen gaan gebruiken. Zie mijn nieuwe tutorial.
Succes
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: VERWIJDERD TUTORIAL: Wat te doen met PACKAGE bestanden

franniewee schreef:Beste forumleden:

Tot mijn spijt heb ik een nogal principieel verschil van mening met 'de leiding' hier dat ik besloten heb al mijn tutorials te verwijderen. Voor diegenen die ze toch nog willen hebben,
ik zet ze neer op een van mijn Blogs:

http://fransims3tutdutch.blogspot.com/

sorry, het is niet anders.
Ik vind het echt niet kunnen dat je de prive berichten tussen jou en mij in het openbaar ergens op je eigen site hebt gezet.

Het waren PM's tussen jou en mij, niet dat ik daar nu zulke vreemde dingen heb gezet maar ik ga jouw PM's aan mij toch ook niet in het openbaar ergens neer zetten.

Erg kinderachtig om op deze manier je gelijk proberen te halen en zo andere forumleden tegen mij en het team op te zetten.

Denk dat het daarom beter is als je even niet meer kan posten hier.

Verder is het jammer dat je je gids weggehaald hebt: je hebt ons daar niet mee. maar wel de leden hier die deze gids wel handig voneden.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten