Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

213 berichten • Pagina 4 van 11

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
simbot009
Mest analist Mest analist
Berichten:
666
Lid geworden op:
zo 24 okt 2010, 17:59

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud
Here has my honey-doll!
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
simbot009
Mest analist Mest analist
Berichten:
666
Lid geworden op:
zo 24 okt 2010, 17:59

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn
Here has my honey-doll!
Gebruikersavatar
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
478
Lid geworden op:
za 25 dec 2010, 18:39

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar
Afbeelding
Gebruikersavatar
simbot009
Mest analist Mest analist
Berichten:
666
Lid geworden op:
zo 24 okt 2010, 17:59

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade
Here has my honey-doll!
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging

[jongens, jullie zijn hartstikke aan het powerposten hierzo =S]
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Sim-Sven
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
478
Lid geworden op:
za 25 dec 2010, 18:39

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen mens was te bekennen *duh* :fluit
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen mens was te bekennen, maar toen verscheen
selenagomez11
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
za 12 feb 2011, 09:01

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen mens was te bekennen, maar toen verscheen smeagol en hij
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen mens was te bekennen, maar toen verscheen smeagol en hij beet in de
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open toen er plotseling geen mens was te bekennen, maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof maar het was chocolade saus. Gelukkig ging hij open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties

Gesloten