Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

213 berichten • Pagina 10 van 11

Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar..
Just be kind.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging.
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging de dierentuin toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen! Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het hakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje. Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw, en er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje! Opeens zat er een dikke kat op het toilet. Hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging het bloedmooie meisje
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

^Je hebt wat overgeslagen ;)

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen
Gebruikersavatar
Rico
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
149
Lid geworden op:
di 15 feb 2011, 17:32

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij
Gebruikersavatar
Sims3theBest
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
168
Lid geworden op:
za 09 okt 2010, 18:55

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloed mooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk niet een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het
Gebruikersavatar
cassoy
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
41
Lid geworden op:
zo 13 feb 2011, 18:11

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar
- I LOVE LADY GAGA -
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te
Just be kind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Alan Stanley
Afluister specialist Afluister specialist
Berichten:
1515
Lid geworden op:
ma 30 mei 2011, 20:03

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die
Gebruikersavatar
SnoepxStok
Afluister specialist Afluister specialist
Berichten:
1623
Lid geworden op:
vr 01 okt 2010, 21:24

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan
Afbeelding
I Want To Fly Away, To Escape All The Trouble
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan het kapotslaan waren.
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan het kapotslaan waren. Maar haar parkietjes
Just be kind.
Gebruikersavatar
SnoepxStok
Afluister specialist Afluister specialist
Berichten:
1623
Lid geworden op:
vr 01 okt 2010, 21:24

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan het kapotslaan waren. Maar haar parkietjes Begonnen te huilen.
Afbeelding
I Want To Fly Away, To Escape All The Trouble
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan het kapotslaan waren. Maar haar parkietjes Begonnen te huilen dus moest ze
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SnoepxStok
Afluister specialist Afluister specialist
Berichten:
1623
Lid geworden op:
vr 01 okt 2010, 21:24

Re: 3 woorden, 1 verhaal.

Op een dag was er een bloedmooi meisje die een hondje had. Ze noemde haar Eva Rosa DeJue. Het was een met twee oren, gevulde, grote rode Chihuahua. Ze beet in de gucci-tas van het bloedmooie meisje, die Keihard gillend wegrende. De Chihuahua zette de achtervolging in. Deze kwam het bloedmooie meisje weer tegen. Hij opende zijn bek en begon weg te rennen, maar toen ze omkeek stond daar een man, deze keek bedroefd en had ook een hond waarop de roze chihuahua leek. Een parkietje keek naar de zon en zei dat het ging onweren. Het meisje begon heel hard te boeren terwijl de Chihuahua naar Amsterdam liep met het parkietje en het bloedmooie meisje. "Als jouw parkietje mijn gucci-tas pikt, gebeurt er binnenkort iets heeel moois in de modewereld." Zei het bloedmooie meisje tegen de kleindochter van haar opa. De kleindochter antwoordde; "Ik eet koeientasjes!" Toen opeens de deurbel wegliep met de gucci-tas! Nu huilde het meisje zo hard dat de hele aarde in de fik vloog. Dat was niet fijn. "Deurbel, kom.'' ''We gaan naar de dierentuin toe koeientasjes eten!" Maar de deurbel lustte dat dus wel. We liepen met een dikke man naar de gesloten wekkerradio toe die toen nog zwanger was van de gucci-tas. Tot hun grote schrik was de dierentuin Gesloten wegens onderhoud omdat de bewaker poep in zijn neushoorn aantrof, maar het was chocoladesaus. Gelukkig ging hij toch open, toen er plotseling geen mens was te bekennen!(Duh!) Maar toen verscheen smeagol en hij beet in de vinger van Frodo die keihard gillend de benen nam. Toen hij viel sloeg het parkietje op hol en nam de bus naar het parkietenhuis, om een bad te nemen en een ladyshave te stelen. Ondertussen was oma aan het kakken op haar cavia, die dus ging slapen om rimpels te voorkomen. Daardoor viel er een grote gucci-tas op een kleine onweersbui. Na een lange hagelslagbui kwam er een jongen aanlopen. De jongen had geen paraplu! "MOEDER, ik word melig van die jongen zonder paraplu!" Zei het bloedmooiemeisje.Ze gooide gelijk haar koeientasjes tegen een wildplasser aan, die eigenlijk net een ijsje at. De wildplasser plaste Naakt op de chiwawa. "Chiwawa was blij" zei het meisje. De chiwawa gromde en verscheurde haar prachtig, met infraroodstraling. De moeder trapte de hond en toen trapte de wildplasser haar, met zijn piwi, die vervolgens een lichte hersenschudding kreeg. Hij moest snel naar het bejaardenhuis om te pissen. Daarna stal hij de rollator van Synyster Gates om te vluchten voor een bejaarde zonder ogen en zonder oren! Hij ging erachter aan maar liep tegen een bekende man aan en riep: "WAAAAAAH, JE BENT DAT MEISJE MET DIE NAAKTE CHIHUAHUA!!!" Toen kwam er een bejaarde zonder koeientasjes voor mij een dansje doen. Ik kreeg de chiwawa zijn piwi cadeau van de bejaarde vrouw. En er was een man die heel erg klein was en heel erg gek deed. Maar de kleine gekke man at een appeltaart zonder appels, exclusief ander lekker fruit. Toen gooide hij zijn eigen moeder op de grond en hij moest wachten naast het toilet, omdat hij een aap ging opeten. Maar dat was raar, want hij smaakte naar het bloedmooie meisje. Opeens zat er een dikke kat op het toilet en hij deed een poepje, wat heel erg stonk. De kat at het wc-papier op. Hij vond dat hij wel een beetje aan de baard genomen. Om precies te zijn was de kat geslachtsloos. Hij had geen geslacht. Dus ging hij naar de speeltuin. Later die dag ging hij appeltaartvlekken zoeken. In totaal had hij vierentwintigduizend stenen verzameld dus hij ging naar het bejaardenhuis om daar zijn stenen te voeren aan de stinkende oudjes die de schaakstenen aan het kapotslaan waren. Maar haar parkietjes Begonnen te huilen dus moest ze de parkietjes afschieten!
Afbeelding
I Want To Fly Away, To Escape All The Trouble

Weergave- en sorteeropties

Gesloten