Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 77 van 78

Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Als je het wil." Grinnikte ik. "Laat je buikgriepje maar snel over zijn." Emerild rolde met haar ogen.
Ik drukte een kus op haar lippen. "Schuif eens op." Grijns ik. Emerild schuift een stukje op en ik kruip naast haar in bed. "Je bent gloeiend Em. Je zou net zo goed een wolf kunnen zijn." Grinnik ik. Emerild haalt haar schouders op.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik kwam langzaam overeind. Alles klopte en bonkte. Rillend sloeg ik mijn armen om me heen.
"Cwen?" Jasper kwam overeind vanuit een hoekje. "Huh?" Mompelde ik slaapdronken.
Jasper kwam naast me zitten en sloeg zijn armen om me heen. "Hoe ga ik dit nog drie dagen uithouden Jazz?" Snikte ik. "Ik weet het niet Cwen." Suste Jasper me. "Ik wil dit kind niet eens." Tranen stroomden over mijn wangen. "Ik ook niet Cwen." Fluisterde Jasper. "Ik ook niet."
"Help me dan." Snikte ik. "Hoe?" Mompelde Jasper. "door me los te laten want ik ga over mijn nek." Snikte ik.
Snel wurmde ik me los uit Jaspers armen en rende het dek op. Snel hing ik over de reling en gaf over. Snikkend ging ik weer zitten. "Waarom ik?" Huilde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Willow Liep langzaam over het schip.
Er was zoveel gebeurd de laatste tijd. Ineens hoorde ze voetstappen.
"Stefan?" Riep ze aarzelend. "Helaas." Grinnikte een stem in haar oor.
Er klonk een schot en Willow viel neer.

Willow Smidweed (Simmielove) Is vermoord. Jullie hebben tot maandag om te stemmen.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

De nacht was nog jong en mensen hingen op de straat. Jane lag in mijn armen in een hoekje van een straat. Een dronken man passeerde ons en braakte nog geen meter van ons. Ik trok mijn neus op en Jane kreunden. "Hoe verdragen jullie dit" zuchtte ze geïrriteerd. "Hoezo" met een scheve glimlach keek ik haar aan "Ben jij anders gewent dan". Jane trok haar wenkbrauw op en verborg haar hoofd tussen mijn hemd om de zure stank te harden. Plots kreeg ik een plan, vrolijk sprong ik overeind en trok Jane mee. "Na u" grijnsde ik en ik haakte mijn arm in de hare. "Laat me maar zien wat jij gewend bent" ik zwierde Jane over de plas "Ik trakteer"


We zaten in een gezellig restaurantje, langs de zijkant hingen weelderig geborduurde doeken aan de muren en gouden kroonluchters verlichtte de met marmer bevloerde zaal. Een vrolijk muziekdeuntje van een viool klonk me in de oren. Hongerig schrokte ik het lap vlees naar binnen, overheerlijk was het. Jane klakte afkeurend met haar tong en trok de vork uit mijn hand. Geveinsd kwaad staarde ik haar aan terwijl ze keurig een stukje vlees afsneed en het sierlijk naar mijn mond bracht. zuchtend rolde ik met mijn ogen en at zo beleefd mogelijk het haast onzichtbaar kleine stukje op. "Goed zo" giechelde Jane en trok haar gezicht weer in plooi maar grijnsde nog steeds, ze richtte zich weer tot haar eten en hield zich bezig om een boontje zo chique mogelijk op haar vork te prikken. Van het onbewaakte moment maakte ik gebruik en propte zoveel mogelijk in mijn mond, snel slok ik het hoorbaar door. "We zouden dit vaker moeten doen" mompelde ze vrolijk toen we klaar waren. Ik schrok toen ik las hoeveel dit me gekost had "Hoop er maar niet teveel op"
Lachte ik en telde zo goed als de helft van mijn muntstukken neer.

We sloften over de uitgestorven straten en zette ons neer op het bankje waar we deze middag zaten. Het fonteintje klaterde nog vrolijk en weerspiegelde de zwakke maanschijnsels. "Het wordt al laat" lipte Jane tussen een kus door. Ik fronste mijn wenkbrauwen, het was nog maar vroeg in de avond. Doch wreef Jane gapend in haar ogen, "Ik heb gisteren haast niet geslapen" verduidelijkte ze. Schuldbewust keek ik naar de grond maar ze tilde mijn gezicht op. "Ik ga alvast" en ze drukte een kus op mijn lippen "Slaapwel"

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Emerild viel langzaam in slaap. "Truste." Grijnsde ik. Snel kroop ik uit het bed en liep het dek op.
Er klonk een zacht gesnik. Ik keek verbaasd rond en zag Cwen tegen de reling aanzitten.
"Cwen?" Mompelde ik. "Rot op." Snikte ze. "Best." Mopperde ik.
Traag slofte ik weg. "Vrouwen." Grinnikte ik.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Jane slofte langzaam het dek op. "Jane." piepte ik. Ze keek verbaast om.
"Oh Hoi Cwen." Gaapte Jane. "Ik hou et niet meer Jane. Alles doet pijn." Snikte ik.
Jane kwam naast me zitten. Ik legde mijn handen op mijn buik.
"Ik wil dit niet. Ik wil geen kind." Huilde ik zacht. "Cwen.." Jane beet zacht op haar lip.
"Lucas wil het kind niet." Fluisterde ze. Ik keek met een ruk op. "Rotjoch! Ik ben doodziek,probeer dat kind nog een beetje gezond te houden en dan wil hij het niet." Huilde ik hardop. "Ik wil het wel." Fluisterde Jane.
"maar Lucas niet." Snikte ik. Jane schudde haar hoofd. "Kan je hem niet ompraten?" Snoof ik voorzichtig.
"Misschien." Fluisterde Jane. "Doe het alstjeblieft."

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Met een voldaan gevoel loop ik met sierlijke passen naar het schip, op de mat van de muziek die in het restaurant werd gespeeld. Een-twee-drie, een-twee-drie...
Ik schrik op van woest geklapper boven me. Een zwarte kraaivliegt over me heen, onder de boomtakken door.
De gezellige sfeer van daarnet heeft plaats gemaakt voor een griezelig, angstig gevoel.
De straatlantaarns geven niet veel licht, hoogstens een schemering. De kippenvel trekt over mijn rug.
"Hé, wijfie, kom je gezellig mee?!" het klonk meer als ene bevel dan een vraag. Links voor me, onder een lantaarn, staat een man met een gebroken fles in zijn hand. Stomdronken natuurlijk.
Ik probeer hem te negeren en stevig door te stappen, maar hij herhaalt zijn vraag: "Kom je mee of niet?!"
Mijn stappen worden groter en sneller, totdat ik een stevige hand om mijn pols geklemd voel.
"Meekomen." sist hij in mijn oor.
"Laat me met rust." mijn angst is duidelijk te horen. Een vals gegrinnik.
Ik probeer zijn hand weg te slaan, maar hij heeft me te stevig vast.
"Laat me los!" ah, dat klinkt beter.
"Kom eerst maar even mee, ik ben wel toe aan een lollig avondje."
Nu is het genoeg. Als ik zijn hand weer niet weg kan slaan probeer ik het op een geweldadigere manier.
Met mijn nagels (perfect gevijld natuurlijk) haal ik zijn onderarm open, gevolgd door een trap op ziojn kleine teen. Zijn gezicht krimpt ineen van de pijn, maar hij heeft me nog niet losgelaten.
Met mijn vrije arm probeer ik hem te slaan, maar aangezien het mijn linkerhand is ziet het er alleen maar lomp uit.
"Lukt het dametje?" Goed, dan speel ik maar mee.
Ik draai me naar hem toe en zoen hem in zijn nek. Bah. Ik hoor hem tot mijn walging kreunen van genot.
Nu wordt het tijd om hem flink de schrik aan te jagen. Met mijn tong lik ik zijn huid, waarna ik mijn tanden erin zet. Hopelijk speel ik het goed en denkt hij niet dat het maar een illusie is.
"Aaah! Het is de duivel, de duivel!" gilt hij. Hij laat me ogenblikkelijk los en rent met zijn dronken kop weg. Hij struikelt over zijn eigen voeten, valt met zijn gezicht in de paardenvijgen en holt weer verder.
Zelf veeg ik mijn tong aan mijn mond af en ren naar mijn kajuit. Zo snel dat mijn voeten amper de grond lijken te raken.

--------
"Misschien." fluister ik, maar ik weet dat Lucas niet om te praten is. Als hij iets wil dan wil hij het niet, hoe graag ik het zelf ook wil. Als ik de smekende blik van Cwen zie weet ik dat ik geen keus heb.

xx- Jane -xx
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Op mijn gemak had ik me op een drempeltje gezet. dorstig bracht ik de aromarijke rum naar mijn mond en nam een slok. Ik zuchtte verheerlijkt. Plots kwam er een idee bij me op, Jane was er niet. Ik voelde de kruiden in mijn zak branden, mijn hand trilde en mijn voorhoofd zweette. Waarom ook niet, snel greep ik naar de drugs, rolde ze op in een flinterdun papiertje en stak het aan. Nee, dit kon ik Jane niet aan doen, maar toch. Ik tuitte mijn lippen en trok aan de sigaret. De benevelde rook blies ik uit, heerlijk. Ik voelde mijn hoofd duizelig worden. Dromerig stond ik recht en taste naar mijn zak, mijn geld was verdwenen. Ik slaakte een verbaasde kreet. Koortsig keek ik rond, een rafelig rood sjaaltje wapperde verdween achter een groezelig steegje.
Deze keer zou ik het niet nog eens laten gebeuren. Ik sprong overeind en zag zwarte vlekken voor mijn ogen. snel schudde ik mijn hoofd en liep achter de rode zwijm aan, het leidde me naar een donkere straatje, De tegels leken als roet en de naastliggende huizen waren onbewoond. Een rilling liep over mijn rug wanneer een ijskoude bries door mijn kleren woei. Ik moest blijven rennen, ik moest deze misdadiger te pakken krijgen. Ik liep en liep de longen uit mijn lief, en greep, ik had hem te pakken. Een hoge gil, haast kinderlijk. Ik opende mijn ogen en zag voor mij een klein meisje. Haar ogen waren groot en angstig, haar lippen trilden op haar ronde gezichtje. mijn handen verzwakten hun greep rond haar tere schoudertjes. Dat was een fout want het kleine Aziatische meisje rukte zich los uit mijn greep en nam de benen. Futloos liet ze me achter in de groezelige steeg. Een steek van medelijden sneed door me heen, en ik greep hopeloos naar mijn platgedrukte sigaret en nam een trekje. "Arm kind" prevelde ik tegen mezelf en trok opnieuw.

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik was dood, ik staarde naar mijn eiegn lichaam, het lag futloos op haar buik. Ik bijt op mijn lip, Stefan... Ik zucht, mijn dood was beter voor ons beide, voor iedereen eigenlijk. Ik kon nu geen ongeluk meer brengen, dat was een feit.
Ik zweefde naar het achip van min opa, ze waren in een zware storm. Ik zette mijn voeten neer op het xek en staatde naar de mannen die heen en weer holde, 1 van di mannen is Mike. Mijn adem stookte in mijn keel, Mike viel, en landde op zijn achterhoofd, snel loop ik ernaartoe en zam soor mijnknieeen ik ko. Niks meer voor hem btekenen, helaas. Ik hoorde Mike's hart stoppen met kloppen, tranen brandden in mijn ogen, "Willow?" Klinkt het achter me.
Ik draai me om en zie Mike voor me staan, als geest. Ik vlieg hem in de armen, Mike sloeg zijn armen om min heen en begroef zijn hoofd in kijn haar, hij trilde.


~•Willow Smidweed voor de eena laatste keer•~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Dankje." Fluisterde ik. Mijn hoofd tolde een beetje.
"Ik ga naar bed." Mompelde ik. Snel wankelde ik naar mijn kajuit.
Jasper zat in de hoek met Alice in zijn armen. Ze sliepen.
Ik ging naast ze zitten en legde mijn hoofd tegen Jaspers schouder aan.
"Nog twee dagen." Mompelde ik. "Twee dagen." Fluisterde Jasper ineens.
"Je bent wakker." Kreunde ik. "Half." Grijnsde Jasper.
"Half is goed genoeg voor mij." Lachte ik met hem mee.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik word wakker, Richard ligt niet meer naast me.
Ik probeer op te staan maar dat lukt niet. Ik voel me nog steeds hartstikke ziek.
Waarom nou ik. Emerild die altijd sterk op d'r benen staat. Emerild die altijd klaar staat voor je. Emerild die.... ja wat nog meer.
Ik denk na. Cwen heeft ooit gezegd dat ik ook eens tijd aan mezelf moet geven. Hoe dan?
Dat weet ik nog steeds niet.
Ik ben daar nog steeds over aan het nadenken als Lia binnen komt wandelen.
"Hoi em! Gaat het een beetje?" vraagt ze bezorgd.
"Ja denk van wel." zeg ik oneerlijk. Ik voel me helemaal niet goed.
"En hoe gaat het met jou baby?" vraag ik. O daar ga ik weer. Begin ik weer over iemand anders.
"Oh! Ja heel goed hoor ik voel hem soms schoppen!" zegt ze enthousiast.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

De slaap uit mijn ogen wrijvend stap ik naar buiten. Het gekrijs van de meeuwen klinkt in mijn oren.
Gisteravond sliep ik al toen Lucas terugkwam. Ik kon maar niet slapen uit bezorgdheid, het gedoe met die dronkenlap interesseet me weinig.
Misschien had ik Lucas niet alleen moeten laten in het dorp. Ik moet hem dan wel vertrouwen, maar ik had zo'n vreemd gevoel gisteravond...
Mijn maag knort en ik besluit om maar wat te gaan halen in de keuken. Als ik de hoek om ben, zie ik daar iemand op de grond liggen, een meisje met lange blonde haren. Haar kleren zijn doorweekt van het bloed.
Ze heeft hul$p nodig! Ik draai haar gezicht naar me toe en strijk haar lokken uit haar gezicht.
Tot mijn schrik zie ik dat ik word aangestaard door de dode ogen van niemand anders dan Willow.
"Willow!" gil ik. Ze reageert natuurlijk niet.
"Lia, Cwen, Lucas, Jack, wie dan ook!" gil ik, helemaal in paniek. Het is Lia die als eerste aan komt draven.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Het is ochtend, Lia en ik zitten tegen elkaar aan in de hangmat.
"Gaan we nog iets leuks doen vandaag?" Vroeg Lia.
"Ik weet het niet." Antwoord ik. "Als er tijd voor is." Lia knikt en stapt uit de hangmat.
"Je wordt al aardig dik, heb je al over een naam nagedacht." Vraag ik nieuwsgierig, ik had het zelf eerlijk gezegd nog niet gedaan.
"Nee nu je het zegt.." Antwoord Lia geschrokken. "Zullen we.." We hoorde een kreet vanaf het dek.
"Lia, Cwen, Lucas, Jack..!"
"Ik ga kijken." Zegt Lia vlug en ze waggelt naar de deur.
"Nee...." Begin ik, Lia kijkt me aan. "Oh, weet je, ik kom zo ook." Ze glimlacht en loopt richting het dek.

~| Jack Beckeans |~
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Kreunend kom ik overeind.
Buiten werd er geschreeuwd. "Hou jullie koppen toch eens." Gromde ik.
Ik kroop uit de hoek en legde mezelf op het bed. "Morgen.Of vandaag." Mopperde ik.


~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik hobbel zo snel mogelijk naar Jane toe. Ik zie meteen wat er aan de hand is: Willow!
"Willow!" Krijs ik en ik val op mijn knieën naast Willow neer. Ik voel aan haar pols. Geen hartslag. Het is te laat. Snikkend druk ik haar ogen dicht.
"Ik kan niets meer voor haar doen," fluister ik. Jane kijkt verdrietig naar Willow. Jack komt ook aanlopen. Ik val hem in de armen. Geschokt kijkt hij naar het bloederige tafereel.
"Is ze..." vraagt hij. Ik knik. Ze is dood.
"Oh," stoot Jack uit. Ik begraaf mijn gezicht in zijn shirt. Zo onnodig! Zo jammer! Waarom zou iemand dat lieve meisje iets aan doen? Ik voelde me niet veilig meer op het schip en moest meteen aan de toekomstige baby denken.
"We gaan de anderen inlichten," fluisterde Jack. Ik knikte. Samen liepen we naar Cwen en vertelde haar het verhaal. Zij zou de anderen inlichten. We gingen terug naar de kajuit en ik plofte neer in de hangmat. Mijn handen trilden.

***LIA***
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Mike hield me in zijn armen, samen staarden we naar zijn lijk, "Willow, ben jij ook...." Zijn adem stookt, ik knik, "oo Willow!", fluisterde hij, ik wist niet wat hij deed, zijn gezicht kwam dichterbij, maar ik vond het niet eng, ik wachtte op het moment dat zijn lippen de mijne zouden raken, en het gebeurde ook.
Langzaam bewogen Mike's lippen tegen die van mij, en langzaam drong het tot me door dat Mike dit zijn hele leven al had willen doen... "Oo Mike!" Fluister ik. Mike zucht en laat mijn lippen los, zijn armen spanden zich om mij heen, het voelde veilig, ik drukte mijzelf dichter tegen hem aan, "kunnen we nog heel even naar de Black Rose", smeek ik, Mike kijkt me peinzend aan, "hoe gaan we daar nou komen? Het verbaast me al dat je hiernaartoe bent gekomen", daar had Mike wel een punt.. Hoe? Toen ik naar dit schip kwam dacht5 ik aan mijn opa, en Mike. En de rest van de bemanning, zou het hetzelfde werken als ik aan de Black Rose zou denken?
Ik probeerde het, "wow", we waren er dus, ik deed mijn ogen open en liet ze over het dek glijden, ik zag mensen, ze zaten geknield bij een lichaam, huilend. Nieuwsgierig wurmde ik me uit Mike's armen en liep naar de mensen toe, Jane zat huilend bij mijn lichaam, de rest staarden er maar wat naar, verbaast.
Ik voel de tranen brandden in mijn ogen, ik haal diep adem om wat te zeggen, "bedankt voor de geweldige tijd op de Black Rose", fluisterde ik, "heel erg bedankt, en aardig dat jullie zo...." Mijn adem stookte, Mike vulde mijn zin aan, "mee levend zijn." Ik knik, mensen staarden naar ons, ik wist dat ze ons niet konden zien, "ik ben gelukkig nu, oké. Doe maar met mijn lijk wat je wil, mij maakt het niks meer uit", mompelde ik, daarna keerde ik me naar Mike, "zullen we?" Mompel ik. "Ja", Mike staarde nog steeds naar mijn lichaam.
~~~
Plots waren we boven, ik hoorde gegil en gekrijs achter me, het kippebvel stond op mijn armen, het gegil klonk afschuwelijk. Ik kijk achterom, daqar staat een zwarte poort, daar achter is eht rood, ik zie iemand aan het hek rammelen, hij gilt, ik hoor een hard gedonder en die persoon valt gillend neer. Ik slik, moesten wij daarheen?
Mike pakte mijn ahnd en sleurde me ergens anders naartoe, naar een witte poort, daarachter zag het er rustig uit, moesten we daarheen? Ik hoopte het.
Voor de poort stond een bleke man, hij had een lange poort en wit haar, hij glimlachte naar ons, "Hallo, Mike, Willow." De man knikte. Ik staar hem maar aan, de man begon onze zonden en onze goede daden op te noemem, het viel me op dat Mike veel goeds had gedaan, ik niet. "Willow", de man keerde zich naar mij, "je hebt geluk, je hebt 2 goede daden meer dan slechte daden, jullie beiden mogen in deze wereld komen. Eerst zal ik jullie dingen erover vertellen, wat je wel en niet kan."
Ik ontspande en kroop dicht tegen Mike aan. De man vertelden ons dat we 'bevroren' waren, maar wel kinderen konden krijgen, hun zouden door blijve groeien totdat ze volwassen waren. Daarna ging de poort open, ik had verwacht dat het krakend zou gebeuren, maar de poort ging geluidloos open.
Snel sleurde Mike me naar binnen, het was hier prachtig, alles was groen en het zag er gezellig uit, ik zag vanuit mijn ooghoeken een versleten huis staan, ik wenkte Mike, "kom eens mee", lipte ik. Mike volgde me, binnen deed ik de deur op slot en begon Mike te vertellen dat ik wel een gezinnetje wou, daarna hield ik mijn mond en speelde wat met zijn vinger, "ik ook", was Mike's antwoord, daarna voelde ik zijn lippen tegen die van mij.
Nu wist ik het echt zeker, ik had echt de ware gevonden en was gelukkig.

~°Willow Smidweed voor de laatste keer°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Trillend sloeg ik mijn armen om me heen. "Willow." Snikte ik.
Ineens voelde ik een steek in mijn buik. Angstig greep ik eraan.
Er liep iets langs mijn been. "Cwen! het is begonnen." Jasper greep mijn armen vast.
"Alice haal Lia." Kreunde ik. "En Jane." Ging ik verder.
Alice knikte en rende snel weg. De pijn werd erger.
"Het doet zo een pijn Jasper." Huilde ik.

~CWen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Lucas komt vanachter de hoek aansloffen.
"Al die herrie, waar is dat nou weer voor nodig..." Het eerste wat me aan hem opvalt is dit keer niet zijn levendige ogen, hartverwarmende lach of wapperende haardos, nee, het zijn de donkere kringen onder zijn ogen.
"Kijk zelf maar" zeg ik en wijs naar het hoopje Willow op de grond. Ja, een hoopje Ze heeft er nog nooit zo troosteloos uitgezien en dat heeft effect op de hele bemanning.
Ik hoor Lucas' adem stokken, zijn handen trillen.
"Wie durft dit haar aan te doen." het klonk meer als een dreigement dan een vraag. Een traan blinkt in zijn ooghoek. Hij probeert het snel weg te vegen, maar iedereen heeft het al gezien.
Ik pak zijn trillende handen vast.
"Het enige wat we kunnen doen is haar een mooie uitvaart bezorgen en hopen dat ze goed terechtgekomen is, waar dat ook mag zijn."
Ik leg mijn voorhoofd in zijn nek. Zijn vingers strijken door mijn haren.
Dan komt de kleine Alice paniekerig aanrennen.
"Mama. Krijgt. Een. Baby." hijgt ze.
Stik, ik had nog met Lucas moeten praten! Ik werp hem een veelbetekenende blik toe en samen rennen we naar haar kajuit. Ja, samen.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik ga tegen de reling aanzitten en kijk naar het beetje Willow dat op het dek licht.
"Zonde." Mopper ik. "Het was een goeie meid."
Ik leg mijn hoofd in mijn nek en staar naar de lucht.
Er word gehuild in Cwens kajuit. Zeker om Willow ofzo.
Lucas en Jane gaan snel naar binnen. Ik zucht en laat me nog verder onderuit zakken.
Dit schip is vervloekt.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Alles ging snel. Jane en Lucas kwamen binnenrennen.
Bij mij werd de pijn alleen erger. Ik huilde en schreeuwde.
Jasper had mijn hand gepakt. "Haal het weg!" Schreeuwde ik.
"Ik wil het niet." Huilde ik harder. Jane duwde me richting mijn bed.
Jasper ging naast het bed op zijn knieën zitten.
"Het komt goed Cwen." Suste hij. Ik drukte zijn hand tegen mijn wang.
Ik sloeg mijn armen om Jaspers nek en snikte. "Het moet stoppen." Jammerde ik.
"Het zal stoppen Cwen. Ik weet alleen niet wanneer." Fluisterde Jasper.

~CWen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten