Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 74 van 78

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Mannen werken vlijtig met touwen, ankers en zeilen. Ik werp mijn ogen ten hemel en verstrak mijn greep rond Janes hand. Ze kijkt me bezorgd aan en staart daarna naar de roetzwarte lucht, donkere wolken scheuren open en laten de hemel op ons neerstorten. "Geen paniek" fluister ik zachtjes in Janes oor wanneer ik mijn armen langs achter over haar buik vouw. We waren door en door nat, doorweekt. Wil je naar binnen" zucht ik toen ik haar rilling voelde bij een volgende donderslag. Ze knikt dapper en trekt me mee naar de kajuit, ik werp een laatste blik naar de hemel. "Ze kunnen me vast missen" lieg ik mezelf voor en slaag de deur achter me dicht. De kamer is goudbruin verlicht door een handvol kaarsen. Jane schenkt me een ondeugende blik en stapt naar me toe, grijnzend streel ik haar lokken achter haar oor. "We hebben de kamer voor ons alleen" lacht ze en toont me een betekenisvolle blik. Mijn lippen krullen zich tot een genoegzame glimlach wanneer ik ze zachtjes maar intens tegen Janes lippen aandruk. "In dat geval" MIJn glimlach verbreed wanneer Jane de knoopjes van mijn hemd los maakt, "Kus me" lipt ze zacht in mijn oor...

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Zouden ze je missen?" Klinkt er een stem in mijn oor. "Waarschijnlijk wel." Grijns ik zacht.
"Vanavond?" Fluisterd Jasper. "Kan je een avond zonder me?" Grinnik ik. "Nee." Lacht Jasper.
"Dan mag je bij me in de buurt blijven." Grinnik ik. Jasper slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Je wilt het zelf ook maar je doet het niet?" Grijnst Jasper. "Nee klopt. Je jaagt al mijn kleren erdoorheen." Grinnik ik tegen hem. Mijn haren plakten in mijn nek. Ik tilde mijn een arm op. Een straal water liep langs mijn arm. "Ach wat maakt een klein beetje nou uit?" Grijns ik. Ik draai me om in Jaspers armen en leg mijn handen rond zijn gezicht. "Ik hou van je." Fluister ik zacht tegen Jasper.

!Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Kussend met Lucas schuif ik met mijn in verband verwikkelde voet de rommel aan de kant en laat me zachtjes op de hangmat ploffen.
Het geklots van de golven op het dek klinkt niet verontrustend meer, enkel ontspannend.
Dan schiet me wat te binnen. Gelijk sta ik weer op en doe mijn kleren weer recht.
"Wat is er?" vraagt Lucas.
"Ik... Ik kan het niet meer." Ik haal diep adem. "Ik ben bijgekomen."
Als ik die woorden uitspreekt barst Lucas in lachen uit.
"Ik vind het anders niet zo grappig." het bloed in mijn aderen begint te koken.

xx- Jane -xx
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik grijns maar mijn glimlach verdwijnt, "Waar heb je het over" ik frons bezorgd en wrijf met de achterkant van mijn hand over Janes wang, ze schudt me los in zakt door haar knieën. "Nee, ik ben lelijk" haar stem klinkt benepen en schril, ik zucht, kniel neer "Hoe kom je daar nu weer bij" en laat Janes hoofd op mijn borstkas rusten, "Rustig maar" fluister ik haar toe.

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Het stormt nogal hé?" Mompelt Stefan door de kussen door, ik slik. Vrijwel meteen laat Stefan mij los, fronsend kijkt hij me aan, "wat is er?"
"Niks"
"Er is wel wat, wat is het. Willow!" Stefan schreeuwt haast mijn naam omdat ik weg keek, "Willow! Misschien kan je ik helpen!"
"Kan je niet."
"Welles!"
"Niet"
"Wel"
"Niet"
"Wel!"
"Ik ben gewoon bang oké!" Ik sla mijn handen voor mijn gezicht en begin te snikken, "is dat het?" Vraagt Stefan, ik knik, en houd nog steeds mijn hoofd verborgen, "oo Willow! Dat is toch niet erg! Hoe komt het!"
"V-v-vroe-vroeger-r-r" Stotter ik, "Oo Willow!" Stefan trok me op schoot, ik legde mijn hoofd tegen zijn borst, de hitte werkte kalmerend, ik zucht en voel mezelf wegzakken.
"Maar misschien kunnen we toch beter gaan helpen", peinst Stefan. Ik hap naar adem en kromp in elkaar, "het hoeft natuurlijk niet!" Zei Stefan snel.
Ik snik, sukkel! Ben je nu bang voor wat water! Voor een zuchtje wind!
Ja, daar ben ik bang voor, ik ben er als de dood voor.
Je kan jezelf dan beter van kant maken, je bent het niet waardig om een piraat te zijn
Dat klopt. Ik kan mezelf inderdaad beter van kant maken.
"Stefan?", fluister ik, "wil je mijn mes aan geven?"



~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"We houden elkaar wel lekker warm." Grinnikte ik. "Twee straalkachels." Grijnsde Jasper.
"Twee straalkachels die van elkaar houden." Grijnsde ik. "Jah." Jasper klonk een beetje afwezig.
"Is er iets?" Vroeg ik zacht. "Ja." Mompelde Jasper. "Vertel het me." Fluisterde ik.
"Nee."
"Ja."
"Waarom?"
"Ik wil weten wat er met mijn vriendje aan de hand is."
"Oke best."
Jasper trok me mee. We zaten onder het dek. "Zo wat is er aan de hand?" Gromde ik.
"Het is Stefan." Fluisterde hij. "Hij heeft toch met Willow." Mompelde ik.
"Dat is het nou juist." Mompelde Jasper.
"Stefan is homo." Fluisterde hij. Even was het stil.
"En?" Vroeg ik zacht. "Wat nou en? Als ik zou zeggen dat ik homo was?" Grauwde Jasper.
"dan zou ik het accepteren." Fluisterde ik. "Ik weet hoe het is." Fluisterde ik zacht.
"Hoe?" Gromde Jasper. "Ik heb zelf een tijdje met een meisje gehad. Ze heeft zelfmoord gepleegd."
Fluisterde ik zacht. "En dat zeg je me nu." Gromde Jasper. "Je weet dat ik van je hou." Fluisterde ik.
"Ja dat is waar." Fluisterde Jasper. Ik ging op Jaspers schoot zitten. "Zal ik met Stefan praten?" Fluisterde ik zacht. "Als je het wilt." Mompelde Jasper. "Ik wil het." Fluisterde ik. Ik stond op en liep de stromende regen in. Jasper kwam achter me aan. Ik klopte op de deur waar Stefan en Willow achter waren verdwenen.
Ik klopte op de deur. "Stefan? Stefan we moeten praten." Grauwde ik. "Heeft Jasper het je verteld?" Gromde hij. "Ja en ik begrijp je." Stefan kwam naar buiten stormen. "Hoe kan jij me nou begrijpen?" Brulde hij. "Omdat....Omdat ik zelf ook met een meisje heb gehad." fluister ik zacht. "Jij..ook?" Fluistert Stefan met een klein stemmetje. "Inderdaad." Fluisterde ik. "Maar je hebt Jasper." Gromde Stefan. "Ik weet niet.
Kort nadat ik bij dat meisje wegging werd ik op Lucas. Eigenlijk zelfs eerder." Fluisterde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Nee, dat word ik niet. De vorige keren was het donker."
"Dan doen we de olielamp toch uit? Kijk, ik doe het al."
Ik pak zijn hand vast.
"Nee, dat is het niet. Het is..." Tjee, hoe moet ik dit uitleggen? Hoe moet ik uitleggen dat ik al zes weken geen bloed meer in mijn ondergoed heb gevonden? En dat terwijl ik nog steeds af wil vallen?
"Ik ben onvruchtbaar." weet ik er uit te brengen.

xx- Jane -xx

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op di 15 feb 2011, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Stefan was net opgestaan en kwam nu terug, hij gooide de deur zo hard dicht dat ik een sprongetje maakte van schrik, "Stefan, wat..." Stefan begon zachtjes te snikken, ik trok hem mee naar het bed en troostte hem, "Willow..... Waarom heb ik dit toch gedaan?" Snikte hij, "wat gedaan?"
"Jouw bedrogen." Mijn hart stond stil, ik hapte naar adem, "jij....wat...bedrogen!!" Ik was voor hem gaan staan, hoe durfde hij, ik snapte het niet. Tranen brandde bij mijn ogen, maar ik liet er geen één ontsnappen.
"Willow........ Ik...ik weet niet hoe ik het moet vertellen...."
"Zeg nou maar!" Schreeuw ik.
"Willow..... het spijt me zo. Ik heb je misbruikt...oké... Ik val niet op meisjes...... Eerder op jongens." Het werd doodstil, op het snikken van Stefan na, ik begin te trillen en scheld hem uit. Stefan keek me smekend aan, ik wist wat hij wou zeggen, Stop, maar dat deed ik niet, hij zat precies goed met zijn hoofd. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht, "hoe durf je!" Sis ik.
Ik draai me om en storm naar buiten, langs Cwen. Het regende buiten verschrikkelijk hard, het schip deinsde op en neer op de golven, ik wou niemand om me heen.
"Dood me." Fluisterde ik tegen haar, tegen de zee. Precies op dat moment kwam er een golf groter dan het schip omhoog.



~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Willow!" Schreeuw ik haar na. Snel verander ik en spring bovenop Willow. De golf spoelt over ons heen.
Jasper had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. "Cwen rot op." brult Willow.
Snel spring ik van haar af. Hijgend verander ik terug. "Will. Stefan kan er niks aan doen." Fluister ik zacht.
"Had hij het dan niet eerder kunnen zeggen?!" Schreeuwt Willow. "Misschien." Fluister ik zacht.
"Cwen heb je het niet koud?" Vraagt Willow zacht. Ik schud mijn hoofd. Jasper komt aanlopen en slaat zijn armen om me heen. "Jazz niet het goede moment." Fluister ik zacht. Snel laat hij me los.
"Willow..." Zacht beet ik op mijn lip. "Misschien moet je eens met hem praten." Fluister ik zacht.
"Maar niet nu waarschijnlijk staat hij nu de halve kajuit aan stukken te scheuren." Fluister ik zacht.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik slik, dat was een klap. "Hoe bedoel je" zucht ik "Je bent eerder zwanger geweest" ik prevel het haast smekend. Jane kijkt me strak aan maar houd haar lippen stijf op elkaar. Mijn droom lag aan stukken, dat kleine jongetje dat over een weide zou huppelen, me zijn vader zou noemen was verdwenen. Jane kon geen kind van me krijgen, ik zuchtte en liet me neervallen op de hangmat. Mijn blik gleed weer langs de kamer, ze vonden Jane in een hoekje, roerloos en huilend. "Het spijt me" snikte ze, haar hoofd in haar handen begraven. Snel stond ik recht en trok haar omhoog, liet haar hoofd op mijn handen steunen. "Het geeft niets" ik forceerde een glimlach, "Zolang we elkaar nog hebben blijf ik tevreden"

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Dankjewel." Ik sla mijn armen om hem heen.
Nu is het genoeg, klinkt het in mijn hoofd. Ik ben het helemaal met de stem eens. Wat Lucas niet weet, of misschien toch wel, is dat ik door mijn eigen toedoen onvruchtbaar ben geworden.
De harde waarheid is dat ik te hard van stapel gelopen ben. Dat ik geen kinderen meer kan krijgen, oke. Maar om Lucas zo veel verdriet te doen, dat gaat me te ver.
Dit moet stoppen. Meteen.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik tikte nerveus met mijn voet op de grond. Wanneer kwam dat kind nou?
Even later kwam Emerild aanrennen. "En nu ga je terug naar dat schip." Mopperde ik.
"Best hoor." Lachte ze. Samen liepen we terug naar het schip.
Aarzelend pakte ik haar hand. Verward keek ze me aan. "Mijn handen zijn koud." Murmelde ik zacht.
"Jaaajaaa." Giechelde Emerild. Sarcastisch rolde ik met mijn ogen.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Cwen donder op! Ik heb hier verdomme geen zin in! Verdomme!" Ik trilde helemaal, Cwen had me gewoon zelfmoord moeten laten plegen, "verdomme! Donder op allemaal! Had me gewoon dood laten gaan! Was iedereen gelukkig geweest! Verdomme!" Ik had blijkbaar een nieuw stop woordje.
"Willow.." Begon Cwen, "donder op! Ik heb nergens zin in! Ik wil verdomme gewoon dood! Verdomme!" Ik draaide me op en liep verwoed naar de relling, mijn plekje.
Ik barst in tranen uit, mijn leven had geen doel meer, en net, net had Cwen me 'geredt', ik was liever dood, dan had niemand meer last van me.




~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Ga nou weg Cwen!" Schreeuwde Willow naar me. Snel liep ik weg met Jasper op mijn hielen.
"Cwen?" Vroeg hij. "wat." Snikte ik. "Wat is er?" Aarzelde Jasper. "Het is gewoon..Je hoeft het niet te weten ik doe alleen maar mensen pijn." Huilde ik. "Wat? Cwen nee dat is niet waar." "Jawel dat doe ik wel." Kwaad rende ik weg. "Cwen vertel me nou wat er is?" Schreeuwde Jasper. "Nee." Jankte ik hardop.
"Cwen!" Brulde Jasper. Ik rende het dek af en sprong in het water. Het was verkoelend en ik kon nu even fatsoenlijk nadenken. Normaal zou ik geprobeerd hebben mezelf te verdrinken. Nu hielp het me denken.
Ik legde mijn handen over mijn ogen. "Je zal het ze toch ooit moeten zeggen." Fluisterde ik.
"Maar dat wil je niet." Fluisterde ene stem in mijn hoofd. Ik draaide me snel om en dook onder. Het zwarte water klotste en golfde. Maar nog steeds. Het bracht me tot rust.
Ineens knalde ik ergens tegenaan. Kwaad wreef ik over mijn voorhoofd. Ik knipperde twee keer met mijn ogen. "Het is een grot. Ga naar binnen." Fluisterde mijn hoofd. Ik tastte de wanden af tot ik een opening had gevonden. Ik zwom erdoor naar binnen en kwam boven in een grot. Hij was lang en hoog.
Het water kwam tot mijn middel. Er zat een kleine richel. Ik hees mezelf op en ging erop zitten.
De wanden glinsterde en glansden. Er scheen een klein stukje zonlicht doorheen. Ik staarde lang naar de muren.

~CWen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Voorzichtig sloeg ik een arm om Emerilds schouder. "Wat heb je toch Richard?" Fluisterde Emerild.
"Ik weet het niet." Fluisterde ik terug. Ik sloeg mijn ogen neer. "Je weet het wel." Fluisterde Emerild.
"Ja." Mompelde ik. "Wat is er nou?" Mopperde Emerild. Ik legde mijn hand op Emerilds arm en drukte mijn lippen tegen die van haar.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

dit voelt goed! maar het mag niet denk aan Jowl Emerild denk aan Jowl. Maar het lukt niet ik zoen Richard terug. "Mamaaaaaa! Je mag niet zoenen met een andere man!" zegt Lizzy verschrikt. "Sorry Richard! Maar dit is het moment dat ik ze de waarheid moet vertellen!" zeg ik fluisterend zodat Lizzy en William me niet kunnen horen. "Lizzy en William!" "Jha mama?" zeggen ze liefjes. "Ik zoen met Richard omdat Papa dood is!" zeg ik zacht het doet zoveel pijn om dat te zeggen. Lizzy begint keihard te huilen terwijl William voor zich uitstaart. Dan begint William ook te huilen nog harder dan Lizzy. Ik pak ze allebei op entroost ze. "Oh...uh.. sorry Emerild ik wist niet dat je het nog niet haad vertelt!?" zegt Richard. Er rolt een traan over mijn wang. "Nee Richard niet weggaan! Ik moest he tgewoon vertellen! Anders zouden ze denken dat ik vreemd ga!" Probeer ik het nog grappig te maken. "Emerild wat ben je toch lief! Je probeert overal nog een grapje van te maken!" zegt Richard zacht ook hij heeft tranen in zijn ogen. Oja hij heeft natuurlijk zijn vrouw ook verloren! Dan passen we goed bij mekaar.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik voelde een kloppende pijn in mijn hoofd. Langzaam kwam ik overeind. De grot. Ik sprong weer in het water en liep terug naar mijn schip. Ik trok mezelf aan boord. Plonzend slofte ik naar een kajuit. De deur zwaaide voor mijn neus open. Jasper keek me kwaad aan. "Jij hebt me wat te vertellen." Zeurde hij.
Ik knikte en Jasper sleurde me mee. "En nu ga je me vertellen waarom je gister ineens weg was." Ik knik nog een keer. "Ik.....Hou nog steeds van Lucas denk ik." fluisterde ik ben een klein stemmetje. Even was het stil.
"Juist." Mompelde Jasper. Hij beende kwaad de kamer uit. "Jazz?" Vroeg ik angstig. "Jasper! Jasper ik hou van je kom terug." Schreeuwde ik. Ik rende achter hem aan. Ik vond hem in een andere kajuit. Kwaad hield hij Lucas bij zijn kraag. "Jazz niet doen!" Huilde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik Had de hele avond op het dek estaan. Ik hap naar adem als ik Stefan achter me hoor,"donder op!" Sis ik, er liepen wat tranen over mijn wangen, ik had nooit geluk, en vooral niet i. De liefde.
"Willow...." Woedend draai ik me om, "wat! Als je je excuus komt aanbieden, excuus niet aanvaard!"
Ik tril helemaal, Stefan's gezicht verstrakte, "dag", was zijn simpele antwoord.
Ik draai
me om en begin te huilen, ik wou niemand meer zie , vooral geen verliefde stelletjes! Anders ga ik binnekort echt over mijn nek.


~•Willlow Smidweed•~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Plotseling komt Jasper de kajuit binnenstormen en ons romantische onderonsje verstoren.
Ik word aan de kant geduwd en Lucas wordt aan zijn kraag gegrepen.
"Wat moet dat?!" roep ik verontwaardigd.
Lucas probeert zich los te wurmen, maar dat lukt niet. Jasper is een stuk groter en houdt hem als een klein kind een paar duimen de lucht in.
Met een ruk trekt ook Cwen de deur open.
"Jazz, niet doen!" huilt ze. "Laat het me nou uitleggen!"
"Ik wil er niks van weten!" Jasper wil Lucas een flinke stoot met zijn vuist verkopen, maar ik kan mijn hand er net voor houden.
"Misschien moet je toch maar luisteren." fluister ik.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Jazz! Kom nou." Schreeuw ik hard. "Rot op!" Brult hij terug.
Ik trok Jasper aan zijn schouders. "Jasper je laat hem los en komt nu mee." Sus ik hem zacht.
Ik pak zijn arm vast en trek hem los. "Cwen ga weg." Mopperd hij.
"Nee." "Ga nou maar Jasper." Begint Jane. "Hou je erbuiten." Schreeuwt hij.
"Kom nou Jazz." Fluister ik zacht. "Jazz laat het me uitleggen."
Uiteindelijk laat Jasper Lucas los. Voorzichtig trek ik hem mee.
Zijn vuisten trilden zacht. "Als je wilt veranderen moet je het vooral doen. Maar als Lucas dan ook veranderd kan hij je wel gewoon aan." Grijns ik voorzichtig.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten