Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 75 van 78

Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Em..We moeten terug." Fluister ik zacht.
Emerild knikt en samen lopen we terug. Ik sla een arm om haar schouder.
"Volgens mij zijn je kids een beetje moe." Grijns ik tegen haar.
"Neeeee! Ik ben niet moe." Gaapt Lizzy. "Waarom gaap je dan." Grinnik ik tegen haar.
"Omdat..Omdat...Omdat...Nooouuuu." Zeurt Lizzy met een pruillipje.
"Zie je nou wel." Grijns ik vrolijk tegen haar. Er klonk een zucht en ik keek om. William was in slaap gevallen. "Zie je nou." Lach ik tegen Lizzy. Ze begint te kronkelen en steekt haar armpjes naar me uit.
Vrolijk neem ik haar over. Geaccepteerd door een van de kinderen.
Lizzy begraaft haar hoofdje in mijn nek. Even later valt ook zij in slaap.
"Het zijn schatjes." Grijns ik tegen Emerild. Ze knikt.

-richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik voel 2 warme armen om me heen, Stefan "ga weg!" Snik ik, "nee Willow, ik heb je pijn gedaan."
Ik begin harder te huilen, Stefan probeert me te kalmeren, maar hij maakte alles alleen maar erger, "donder op!" Snik ik. "Nee, niet voordat jij je beter voelt."
"Dan kan je nog lang wachten!"
"Je kan ook iemand anders zoeken."
Iemand anders, "donder op! Nee, wacht, ik donder wel op!"
Ik wurm me los uit de 'omhelzing', geef Stefan een klap en stamp naar mijn kajuit.
Ik knalde de deur dicht, ik was woedend, op iedereen. Ik tril en zak op mijn knieën, ik was gelukkig geweest, maar Stefan had roet in het eten gegooid, ik hoopte dat ik zwanger was, dan kon hij lekker lijden!
Ik probeerde aan fijne dingen te denken, aan vroeger, toen ik bij mijn opa was.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Neem er ook 1 Will! Hartstikke lekker!" Lacht mijn opa, ik glimlach en schud mijn hoofd "nee dank u"
"Waarom dan niet Will!"
"Omdat ik niet wil roken, opa."
"Achh gut! Mijn meissie wordt zelfstandig! Probeer er gewoon 1, de eerste zal wel niet lekker zijn, maar de tweede zeker wel!" Mijn opa knipoogde, ik lachte en schudde mijn hoofd, "neem deze dan, meis, dan kan je het altijd nog proberen." Mijn opa duwde me een doosje toe, "en hoe steek ik ze dan aan?"
"Met deze dingen, niet moeilijk, je brandt alleen wel snel je handen!" Mijn opa lachte weer, het was gezellig zo. Ik grijnsde en nam beide dingen aan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Die sigaretten, sigaren of weet ik veel wat, had ik in mijn kistje gedaan! Misschien zou het helpen, misschien zo ik er vrolijker door worden?
ik peinsde even, maar niet te lang.
Ik zocht naar het kistje, eenmaal gevonden vond ik zo'n ding en stak hem aan. Ik deed precies het zelfde hoe mijn opa rookte, hij had gelijk. De eerste trekken waren afschuwelijk. Maar naarmate werd het lekkerder, alleen jammer dat de rook zich snel door mijn kajuit verspreidden, nuja, jammer dan!

~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik loop mijn rondje op het dek als ik een verstikkende geur ruik.
Een grijsblauwe walm zweeft in de lucht en vindt een plekje in mijn longen. Ik moet verschrikkelijk hoesten, alsof de gehele inhoud van mijn longen binnenstebuiten wordt gekeerd.
Als ik ben uitgehoest zie ik dat de walm uit de kajuit van Willow komt. De deur staat op een kier.
Met ingehouden adem loop, bijna sluip, ik en tuur naar binnen. Ja hoor, daar zie ik haar met een vreemde, kleine bruine koker waar de rook vandaan komt. Uit haar neus en mond komt ook rook, maar dan minder dik. Ik herken het ding, Winston heeft dit ook een aantal keren gedaan. Slik, Winston.
Nee, niet aan hem denken. Ik richt mijn aandacht terug op Willow.
Ze heeft haar ogen dicht, zo lekker schijnt ze het te vinden. De walm, zo verstikkend. Kan dit wel goed zijn? Aan de opgedroogde traansporen op haar gezicht lijkt het dat ze zich er beter door voelt.
Nee, nu is het genoeg. Ik ruk de deur helemaal open, pak het bruine ding uit haar hand en stamp het plat op de grond. Ze begint meteen hysterisch te huilen.
"Blijf af!" wil ze nog gillen, maar ze is te laat. Het bruine hoopje ligt als een vertrapte tor op de houten vloer.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik vind Richard leuk daar is niks aan te doen maar ik denk de hele tijd aan Jowl. Jowl.. Jowl.... de hele tijd galmt zijn naam door mijn hoofd.
"Richard? Denk jij ook de hele tijd aan je vrouw?" vraag ik voorzichtig. Richard kijkt me raar aan. "Uhm...Ja eigenlijk wel!" Zegt Richard een beetje afwezig.
We zijn op het schip aangekomen. Ik en Richard lopen meteen naar Alice.
"Alice zou jij Lizzy en William willen instoppen?" vraag ik lief.
"oke!" zeg Alice en ze neemt William over en neemt Lizzy aan de hand.
Ik en Richard lopen alsof we het af hebben gesproken naar zijn kajuit.
Als we binnen zijn begin ik heb te zoenen.
Niet meer aan Jowl denken Em niet meer aan Jowl! Spreek ik mezelf toe.
Richard kust terug en we vallen op het bed.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Voorzichtig stak ik mijn hand uit en aaide Jasper over zijn wang.
Hij sloeg mijn hand weg. "Jazz." Kreunde ik. "Wat?" Snauwde hij me af.
"Als ik niet van je zou houden zou ik dan dit doen?" Fluisterde ik voorzichtig.
Ik sloeg mijn armen stevig om zijn nek en kuste hem. Jasper zette zijn handen tegen mijn schouders en probeerde me weg te duwen. "Geef het nou maar op." Lipte ik. Jasper zuchtte en sloeg zijn armen om me heen. "Kijk dat bedoel ik." Grinnikte ik. Ik kon Jasper bijna met zijn ogen horen rollen.
speels beet ik Jasper in zijn lip. "Cwen." Grinnikte Jasper.
"Jazz." Lachte ik. Ik sloeg mijn benen om zijn middel. "Ben je te lui om te lopen?" Ik knikte.
Jasper liep snel naar mijn kajuit. Hij zette me neer en ik leunde tegen de muur.


~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik stond samen met Jack op het dek.
"Zhè shì yīgè měihǎo de yèwǎn," zeg ik tegen Jack.
"Zee sjie yieguh meehaajo du jeewan," probeert hij me na te zeggen. Ik barst in lachen uit.
"Dat viel toch nog wel mee," zei Jack met een rood hoofd. Ik schudde mijn hoofd en viel lachend op de grond.
"Nee dat viel mee," riep ik lachend. Jack grinnikte ook.
"Nǐ yǒu yīgè tǎoyàn de jiǎozhǐ," zei Jack met een glimlach. Ik stikte van het lachen.
"Dat betekend; je hebt een lelijke teen!" hikte ik. Jack barste in lachend uit.

LIA
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

De zon verdween achter de heuvels van de stad waar we lagen aangemeerd en lieten schitterende turkooizen nevelige slierten achter. Ik liet me leunen op de reling van het schip en liet me tot rust wiegen door de deinende golven. Mijn blik dwaalde af naar de grote stad, stuk voor stuk zag ik de huizen hun lichten doven.
Zuchtend dacht ik aan dromen, onmogelijke dromen. Een jongetje liep de kaarsvelichte kamer binnen en sprong op het gebloemde dekbed. "Nog een laatste verhaaltje" smeekte hij en hij nestelde zich in moeders armen. Ik grijnsde en schudde mijn hoofd "Het is al laat" Een pruillip kwam op zijn rond klein gezichtje en Jane keek me vleiend aan. Kreunend schraapte ik mijn keel, "Eentje dan ..."
Een gesnik en gebonk wekte me uit mijn dromen. Verbaast schudde ik mijn hoofd heen en weer en liet mijn schouders hangen, wat had het voor nut om te dromen, Jane zou toch geen kind van me kunnen krijgen.
Verduft liep ik op het geluid dat me uit mijn hallucinaties had gewekt af. Opende een deur en trof een hoopje verdriet op de houten vloer aan, haar armen sloegen uitgeput tegen het kleine stoffen tapijtje dat keurig over de grond lag uitgespreid. "Willow" mijn stem klonk rasperig en ik merkte dat ook mijn ogen mijn verdriet verraadde. Haar bloed doorlopen ogen staarden me strak aan en ze liet zich futloos tegen de muur zakken. Knielend zette ik me naast haar en bespeurde een doosje met een dozijn gerolde sigaren. "Mag ik er een nemen" Ze knikte en ik stak er een op. Waarom ook niet ...

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Jazz?" Fluisterde ik. "Hmm." Kreunde hij tegen mijn nek.
"Ik wil naar Alice." Fluisterde ik zacht. "Ga maar." Grijnsde Jasper.
"Dankje." Snel deed ik iets anders aan. Jasper moest echt eens stoppen met mijn kleren aan stukken scheuren. Haastig begon ik te zoeken. Uiteindelijk vond ik haar in de kajuit die ze deelde met Lizzy en William. Ze had William op schoot. "Kijk mam." Grijnsde ze naar me. "Mijn lieve kleine grote meid." Lachte ik. "Mama shhht. Will viel bijna in slaap." siste Alice. Ik klapte snel mijn mond dicht.
Alice bleef William heen en weer wiegen en neuriede zacht door. Ik ging op de grond zitten en keek toe.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik ruk de sigaar uit Lucas' mond.
"Daar komt niks van in." zeg ik streng.
"Waarom niet?"
Lucas voelde zih duidelijk beledigd. Natuurlijk, wat ben ik voor vrouw die zomaar een sigaar van haar vriend afpakt? Alle mannen horen te roken, maar iets klopt niet.
"Omdat deze dingen duivels zijn." Ik werp de sigaar uit het raam. "Ik stikte bijna toen ik die rook binnenkreeg! Dat kan toch nooit goed zijn!"
"Ach, zeur niet."
Nu is het genoeg. Woest stamp ik de kajuit uit, naar mijn eigen. Daar laat ik me op mijn hangmat ploffen. Mijn donzen kussen is al snel nat van de tranen.

xx- jane -xx
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Richard deed mijn knoopjes open. Ik de zijne. "Eindelijk kan ik Jowl vergeten" fluister ik zacht in Richards oor.
Hij beet op mijn lip. Ik kustte hem. En zo gingen we steeds verder.


Ik werd wakker in Richards bed.
Ik had een raar gevoel in mijn buik. Ik kleedde me aan en liep zachtjes naar mijn kajuit.
Daar trof ik Alice samen met William en Lizzy in bed aan. Lizzy draaide zich om "Oh hoi mama!" zei ze opgelaten.
Ik pakte haar op en kleedde haar aan.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Snel sprong ik op. Vlug beende ik weg. Alice bleef en hielp Emerild.
Ik zag Jane snel weglopen. Ik rende haar achterna. "Jane?" Vroeg ik zacht. Ik aaide voorzichtig over haar haar. "Jane? Gaat het?" Fluisterde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Mokkend sta ik op en slof naar de deur, "Ik voel je pijn" ik draaide me om en glimlachte wrang, "Dankje" ik wuifde kort met mijn hand naar Willow toen ik de aroma ruikende kamer verliet en een met pijn omhulde kajuit binnentrad. Het maanlicht wierp zijn bleke stralen op het levenloze lichaam van Jane. Uit schuldgevoel beet ik op mijn lip, sloop naar haar toe en legde me naast haar op bed. "Sorry" prevelde ze kraken, ze hof haar gezicht haar kussen en staarde me in de duisternis aan, van haar gelaat kon ik wreed weinig onderscheiden maar de tranen op haar wangen blonken helder en koud. Aan mijn verbaasde stilte begreep Jane dat ik het niet begreep. "Het spijt me dat ik je geen kind kan geven" Zuchtend wierp ik mijn armen over haar zij en trok haar naar me toe. "Ik vindt het niet erg" niets was minder waar. "Je liegt" fluisterde ze zwak, "Ik hoor het aan de manier hoe je het zegt" Daar moest ik iets aan doen, peinsde ik. Mijn kin leunde op haar kussen "Ik kom er weer overheen". Na een kwartier of meer hoorde ik Janes adem ritmisch veranderen, zachtjes werd haar hoofd op het kussen gelegd en de dekens over haar lichaam gedekt. Met mijn lippen drukte ik een tedere kus op haar onbeantwoorde lippen en verliet de kajuit.

Ik sjokte over de met kei belegde straten, onbelicht en ongelijk. De stad sliep en was gehuld in een akelige sfeer. Wel aan het einde van de straat liep een klein steegje door waar licht brandde. Nieuwsgierigheid lokte me naar het groezelige winkeltje waarvan de deur krakend open ging. Een oude man met een scheve tandeloze glimlach staarde me aan. Geen woord kwam over mijn lippen, dit zag er niet koosjer uit.
Ik slaakte een verbaasde kreet toen ik het doosje vond in de stoffige kast, exact hetzelfde als dat van Willow. "Eentje graag" piepte ik schril en ik haalde wat geld tevoorschijn. De man mankte naar het kastje en blies de spinnenwebben van het laatje. Zijn handen, voorzien van vergeelde nagels grepen aar het doosje maar ik hield hem tegen. Ik had iets anders gezien dat me beviel, dat kleine doosje, gevuld met groene kruiden. "Drugs" mompelde ik en de man grinnikte. Snel stak ik mijn hand uit nar het doosje en stopte de man wat geld toe. "Dat zal wel genoeg zijn" de man stond roerloos voor het kastje terwijl ik de winkel weer verliet, het doosje openmaakte en de kruiden in een velletje papier oprolde. "Dromen kan toch geen kwaad" mompelde ik tegen mezelf en stak de sigaar aan. Als snel werd mijn gezicht beneveld en viel ik in een roes die me deze avond nog zoet en gelukkig zou houden.

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Jack tilt me overeind, ik sta nog na te hikken.
"Dat was niet helemaal wat ik wilde zeggen," grinnikte hij.
"Ik hoop het maar," zei ik met een glimlach. Hij glimlacht en drukt een zoen op mijn lippen. Mijn buik botst tegen hem aan.
"Die... zat er eerst nog niet," zeg ik verbaasd. Jack kijkt me aan van top tot teen. En kijkt me dan in mijn ogen.
"Lia? Zou het kunnen dat je... zwanger bent?"
Ik kijk hem verbaasd aan en slaak een gilletje. Ja! De misselijkheid, het dikker worden...
"Jack ja! Ja dat kan heel goed!"
Jack tilt me op en knuffelt me bijna plat. Ik zoen hem vol op zijn lippen.
"Laten we het nog even geheim houden," stel ik voor. Jack knikt. Glunderend kijken we naar de sterren.

**LIA**
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

^Ik wist het XD
--------------------------------------
Mijn hoofd en ogen prikten. Ik kwam overeind.
De harde grond van het steegje stak in mijn rug.
Ik voelde twee handen in mijn rug en struikelde naar voren.
Ik draaide me om. Er stond een zwarte gedaante voor me.
"Wie ben jij?" Aarzelde ik. Ik voelde weer twee handen. Dit keer trokken ze aan mijn schouders.
Hard viel ik op de grond. De twee gedaantes bogen zich over me heen.
Ineens zweefde Eve achter ze. "Eve!" Schreeuwde ik. "Haal me hier weg." Ging ik verder.
Ze schudde haar hoofd. Koud angstzweet liep over mijn rug.
De hele steeg vulde zich met zwarte gedaantes. Ik stond langzaam op.
Iemand stapte naar voren. Jasper. "Jazz help me." Schreeuwde ik.
Jasper schudde zijn hoofd en haalde een bebloede sabel tevoorschijn. Angstig draaide ik me om en stuitte op een muur.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Angstig schoot ik overeind. "Cwen?" Vroeg Jasper. "Blijf bij me weg." Krijste ik.
"Waarom?" "Ga weg!" Huilde ik. Ik draaide me om en rende weg.
Mijn haar en kleren plakten aan mijn lijf. Jasper kwam me achterna. "Ga weg! Ga weg!" Schreeuwde ik. Ik gooide snel een luik open en rende het dek onder.
Angstig dook ik achter een grote kast. "Ga weg." Fluisterde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik was weer gaan huilen, mijn kamer rook naar de geur van de sigaretten, "Willow, blijf nu alsjebloeft hier!" klinkt Stefan's stem, ik probeer wat verder weg te schuiven, maar Stefan sloeg zijn armen om me heen, hij begroef zijn hoofd in mijn haar, zijn schouders begonnen te schokken, "Willow......S-s-s-soo-sor-sory-sooryy" Stotter Stefan, hij was van streek, dat was duidelijk, ik duwde Stefan naar het bed em ging naast hem zitten, Stefan trok me opschoot en klemde me dicht tegen zich aan, ik zuchtte en probeerde hem te kalmeren.


~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Mijn oogleden voelen zwaar als ik ze open probeer te krijgen. Ik denk na over wat er gebeurd is een paar uur geleden. Lucas en Willow die samen zitten te roken...
Goed, het is zoo'n beetje een plicht dat mannen roken, maar ik had nog gehoopt dat Lucas anders zou zijn. Willow is een heel ander verhaal. Hou durft ze als vrouw te roken! Heeft ze dan geen reputatie?
En dan die trieste blik in Lucas' ogen toen hij mijn kajuit binnenkwam. Gaat dit wel goed?
Ik vouw mijn knieën onder mijn kin en staar door het ronde raampje.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Rillend blijf ik zitten. Ineens zit Jasper voor me. "Cwen?" Fluisterd hij.
"Ga weg!" Huil ik. "Waarom?" Kort knipperde ik met mijn ogen. "Niks. Laat maar." Fluister ik zacht.
Ik klem mijn armen om zijn nek. "Wat was dat?" Sust Jasper me. "Ik weet het niet.." Fluister ik.
Moest ik nou weer mensen gaan voorliegen? Nee het was mijn geheim. Niemand hoefde het te weten.
Niemand,Zelfs Jasper niet. Of misschien toch aan Jasper. "Jazz....." Ik beet hard op mijn lip.
"Ja?" Fluisterde Jasper in mijn nek. "Ik denk dat ik.....Ik denk dat.." Mijn onderlip begon te trillen.
"Wat is er nou Cwen?" Mopperde Jasper. "Ik ben.." Ik begon weer te snikken. "Cwen ik hoop niet dat het is wat ik denk.." Fluisterde Jasper. "Jawel....Ik ben zwanger." Piepte ik zacht. "En nu?" Bromde Jasper.
"Ik weet het niet.." Snikte ik. Ik legde mijn handen op mijn buik. Het enige wat ik nu wist was dat ik het niet wou vertellen. Ik stond op. Ik wou dit kind niet eens.
Snel liep ik weg. "Waarom ik.." Gromde ik tegen mezelf. omdat je gewoon een gigantische sukkel bent. Ik veegde mijn ogen af. Uiteindelijk zou iemand het merken. Uiteindelijk zou iemand die bult merken. En nog meer mensen zouden het merken als ik zou bevallen. Ik slofte naar een willekeurige kajuit. Voorzichtig trok ik de deur open. Jane en Lucas lagen er.
"Jane?" Piepte ik. Langzaam kwam Jane overeind. "Jane ik moet met je praten." Snikte ik.
"Wat is er Cwen?" Vroeg Jane slaperig. "Ik ben....zwanger." Snikte ik opnieuw.
"Cwen...Zeg me dat je het niet meent." Fluisterde ze. "Ik meen het!" snikte ik.
Ik legde mijn handen op mijn buik. Ik voelde een zacht schopje tegen mijn buik.
"Hij scho-o-o-o-pte." Snikte ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Ssst." Ik neem Cwen mee naar buiten, om de hoek.
"Waarom moeten we zo stil zijn? O laat maar, ik snap het al. Iedereen slaapt natuurlijk."
"Dat ook, maar Lucas kwam vannacht pas laat aan boord. Ik weet niet wat er was, maar hij gedroeg zich vreemd. Hij slaapt nu als een roos, maar ik vrees het ergste."
Cwen knikt.
"Nu terug naar jou." zeg ik. "Doet het pijn? Ben je misselijk? Heb je koorts?"
Ze schudt haar hoofd.
"Mooi. Is Jasper de vader?"
Ze knikt.
"Wat is dan het probleem? Ik begrijp het niet."
"Jasper wil geen vader zijn. En ik ook de moeder niet."
"O." Ik sta versteld. Hoe kan iemand geen ouder willen zijn?
"Heb je iets om... mijn buik te verbergen?"
Nu is het mijn beurt om te knikken.
"Kom mee, ik heb genoeg korsetten." Ik denk aan mijn verzameling. In alle soorten en maten. Het is begrijpelijk dat Cwen haar buik wil verbergen, ik had dat eigenlijk ook moeten doen. Het is schandalig om zomaar te laten zien dat je zwanger bent.
"Hier, kies maar uit."

xx- jane -xx
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Nevelige slierten kolkten bedwelmend en belemmerden mijn zicht. Ik stak mijn armen uit en zag blauwe veren schitteren op mijn huid. Ik vloog, dwars door wolk en hemel heen. Eenmaal sloot ik mijn ogen en ik verdween, verscheen op een veld met bloemen en gifgroene hagedissen, krioelend met vlijmscherpe tongen, met vuurrode bloeddorstige ogen kwamen ze op me af. Hun schitter witte tanden aflikkend bukten ze voorover, klaar om de aanval in te zetten en toen ....

Panisch schiet ik omhoog, ik lig in bed. De angst drukt nijpend op mijn koortsige adem en een getier weerklinkt in mijn oren. Voor me staat Jane, kalm maar bezorgd en probeert me het zwijgen op te leggen.
Dan dringt het tot me door, ik maak hier het lawaai. Nijdig klem ik mijn kaken op elkaar, mijn hoofd voelde aan als een kloppend hart dat ieder moment zou uitbarsten. "Gaat het" Jane wrijft geruststellend langs mijn sterk afgetekende kaaklijn. Ik frons en knik "Het is niets ..."

-Lucas Folcalor-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten