Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 1 van 78

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ayme Litters (Ayumii)(Status:Zelfmoord Gepleegd) (Calypso):
Afbeelding

Een tienermeisje dat twee jaar geleden is ontvoerd door piraten.
Ze heeft zich bij de bemanning gevoegd. Sommige Mannen twijfelen over haar komst. Vrouwen brachten toch ongeluk aan boord??


Lucas Focalor (Caesar11111):
Afbeelding

In de bar is hij de vaste man,
Met zijn maat Jowl maken ze het wegdek onveilig met hun heftige knokpartijen tegen andere zeelui maar als het om vrouwen gaat rept hij geen woord.
Als er geen ruzie is vind je hem steeds aan het haardvuur met weer een prachtig verhaal over zijn avonturen in zuid-amerika waar iedere piraat wel een traan wel mee wegpinkt.
Maar zijn diepste passie is muziek en poëzie.


Jowl Saggins (lucsims) (Status: Dood door stemronde) (Muiter):
Afbeelding

Dit zou je wel de meest ruige piraat van het schip kunnen noemen.
Zijn brute gelaat en woeste uitstraling jaagt velen de stuipen op het lijf.
Als je hem niet op het dek ziet knokken met een of ander bamanningslid, vind je hem in de bar met zijn levenskameraad Lucas.

Nora Louisa (Charge) (Status: Vermoord) (Muiter):
Afbeelding

Een jong meisje dat op reis is. Zonder dat de bemanning of de kapitein het weet zit ze aan boord van het schip. Meestal verstopt ze zich in het kraaiennest. Als het even kan slenterd ze rond over het dek.


Daisy Morrinsons (missviivitje) (Status:Vermoord) :

Daisy is niet echt een vechter. Ze houd er eerder van om rustig te zitten en te praten met anderen. Als het toch moet schakelt ze wel een of twee vijanden uit. Daarna trekt ze zich terug en kan niemand haar de rest van de dag vinden.



Jane de Belleville (Hikari-Desu)(Moordenaar) (Status:Eruit gestemd):
Afbeelding

Een Franse edelvrouw die haar gouden en zilveren sieraden en grote uitbundige jurken heeft vervangen voor een broek,blouse en zwaard. Haar man is twee jaar geleden vermoord.



Richard Hutson (MisterSims):
Afbeelding

Sinds kort heeft hij zich aangesloten aan de bende van The Black Rose
hij en zijn zwangere vrouw Ailyn zijn op de vlucht voor de overheid wegens piraterij en plunderingen.
Zijn broer werd vermoord aan de galg en koste wat het kost zal dit hem niet overkomen …


Ailyn Louisa (xBbyTiinaa:) (Status: Zelfmoord Gepleegd)

De vrouw van Richard. Ze is zwanger van hem en ook samen op de vlucht. Ze heeft een heftig verleden achter zich liggen.
Of ze het ooit kan vergeten...


Lia-King Yoong (maike0090):
Afbeelding

Een Chinese prinses. Ze is twee jaar geleden ontvoert door Emerild. Emerild is inmiddels Lia's beste vriendin.
Maar nog steeds voelt ze zich soms niet op haar gemak tussen al die piraten. En hoe komt ze aan al die rare littekens??


Willow Smidweed (Simmielove)(Status:Vermoord) (Piraat):
Afbeelding

Een stil meisje. Ze zeggen dat ze al twee keer de galg heeft overleefd. Het is een raadsel hoe ze dat heeft gehaald.
Ze praat er nooit over. Maar als ze ergens gaan plunderen is zij een van de eerste die van boord springt.



Darnell Darsy (djon black) (Status: Vermoord) (Visser):
Afbeelding

Hij kan het beste met vuurwapens omgaan. Hij heeft er dan ook altijd een op zak. Hij is gered van de galg door Cwenburg.
Hij is haar daar nog steeds dankbaar voor.


Eastred March (JustMyLife) (Status:Dood Door Stemronde) (Rol:Piraat):
Afbeelding

Zij was de eerste vrouwelijke piraat aan boord van The Black Rose. Ze is een oude vriendin van Cwenburg. Naast alle normale piratendingen kan ze ook prachtig zingen.


Cyndrina Meazell (A&LBestiessForever.) (Muiter):
Afbeelding

Zij draagt een mysterieuze sfeer om haar heen. Ze zeggen dat ze vervloekt is door Calypso. Ze rept er zelf geen woord over. Soms vinden ze haar huilend in haar hangmat. Dan is Eastred de eerste waarbij ze kan uithuilen.



Emerild Cheane (ladyygaga77) :
Afbeelding

Of het nou in het kraaiennest hangen of van een boot afspringen is. Emerild is altijd in voor gevaar. Ze is dan ook het enige meisje dat een beetje gewaardeerd word door de bemanning. Het grootste deel van haar tijd brengt ze door bovenop de mast.



~Rollen die “Niet” meedoen~

Cwenburg Mezzil (Nako...Meee!):
Afbeelding

De vrouwelijke kapitein van het schip. Ze verdedigt iedere vrouwelijke piraat op het schip.
Ze heeft altijd wel een antwoord klaar liggen,voornamelijk: “Als vrouwen ongeluk brengen,Waarom ligt het schip dan niet op de bodem van de zee?” Ooit gehoord van Barbossa? Of Jack Sparrow? Voeg die twee in karakter samen en je hebt Cwenburg.
Cwenburg heeft gezworen om elke piraat die ze kan redden te redden.

Alice Mezzil (onbespeeld):

Afbeelding

Kleine Alice ontwikkeld zichzelf heel snel. Eve heeft haar wijsgemaakt dat Lucas haar vader is.
Ze is heel nieuwsgierig en wil bijna alles weten. Ze is het kleine dochtertje van Cwen.

Jack Beckeans ( Jozz ):
Afbeelding

Een Engelse man die zichzelf aan boord van The Black Rose heeft gesmokkeld. Hij is de beste vriend van Lucas en heeft ook precies dezelfde eigenschappen als hem. Tenminste dat denkt hij. Soms denkt hij na over zijn goede tijden in Engeland. Zo hij heimwee hebben?







11 Piraten hebben geen speciale gave.
4 Muiters vermoorden elke week iemand.
1 Calypso heeft 1 goed en 1 slecht drankje...
1 Visser vermoord nog iemand wanneer hij sterft.
1 Venus koppelt twee mensen aan elkaar vanaf het begin. Als de één sterft, sterft de ander ook...
1 Kompas beschermt iedere moordronde iemand. Die persoon kan niet worden vermoord.
1 Kapitein kiest bij stemrondes, als er een gelijke stand is bij bepaalde personen, degene die sterft.
_________________________________________________________________________

Een groot schip deinsde over de avondgolven.
De Helft van de bemanning zat het dek te boenen.
Cwen zat kwaad vanuit haar kajuit te schelden en te stampen omdat ze weer spullen kwijt was.
De waterplanten langs de randen waaiden heen en weer.
De grote zwarten zeilen werden geloosd en vastgezet.
Ze waren klaar voor hun volgende plundering..
__________________________________________________________________________

De Tijden in het normale leven staan gelijk aan de tijd in het forumspel.
Als het ochtend is in RL dan is het op het schip ook ochtend ;)

Laatst gewijzigd door Emma op di 22 feb 2011, 17:36, 21 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Killers of The Caribbean ~Nog niet bruikbaar speltopic~

Ik word wakker onder het schip. Ik sta op, kijk even rond, en kom tot de conclusie dat niemand wakker is, want ze liggen allemaal nog te ronken. Ik loop naar boven waar ik opeens Cwenburg aantref. Ik schrik en zeg haastig en bang: "Goede dag, mevrouw."

~Ayme

Laatst gewijzigd door Yum op ma 10 jan 2011, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Nog niet bruikbaar speltopic~

Langzaak word ik wakker, het was donker in mijn hut, en stil. Ik ben blij dat ik alleen op een kamer slaap.
Moeizaam stap ik uit bed. Ik loop naar mijn kastje toe en kniel neer, onderin en helemaal ahterin de kast lag het. Mijn kistje.
Ik laat me vallen op mijn knieën en open het doosje, er zat een ketting in, een stuk touw, en nog meer spullen. Ook mijn doerbaarste bezit, mijn dolk. Ik Pam hm uit het doosje en aai over het leer van het hef.
Daarna stop ik hem terug en pak een borstel uit het kistje, ik haal hem een paar keer door mijn haar en pak het lint dat eromheen gebonden zat. Snel doe ik mijn haar in een paardenstaart en ruim het doosje op.
Ik ga op een kruk zitten en bekijk mezelf in de spiegel, hij was niet groot, en vooral niet schoon.
Ik aai over de littekens onder mijn ogen. Deze gaven ke kracht, vond ik. Ik sluit mijn ogen.

Niet veel later sta ik op en kleed me aan.




~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Nog niet bruikbaar speltopic~

Het stille getik van mijn knokkels tegen hout doorbreken de stilte in grootse de gang.
Zenuwachtig schuifel ik met mijn ene voet heen en weer.
Een deur zwaait open en een fel licht doet me mijn hand voor mijn ogen slaan.
Voorzichtig schuifel ik, voetje voor voetje, binnen in de kamer, ik laat mijn blik in de kamer rondglijden. Een amoniehouten bureau met de meest extraverte veren en inkten die je je maar kunt indenken, kleurige schilderijen en de meest realistische portretten.
Een marmeren vloer weerkaatst het felle licht van een luster aan het hoge plafond, voorzien van van vijf donkerrode kaarsen.
Een kort kuchje laat me opschrikken, voorzichtig draai ik me om naar waar het geluid vandaan kwam.
voor mij staat een uitgedoste vrouw in een goudgele jurk met ruches en kanten, haar lichaam versierd met robijnen en parels en een torenhoge witte pruik op haar aannemelijk kale hoofd.
De baronnes kucht nogmaals en staart me strak in de ogen, haar blik dwaalt af langs mijn lichaam, ze bekijkt me van top tot teen.
Haar smalle lippen krullen zich tot een welnoegende glimlach.
Ik probeer iets uit te brengen :"U had voor mij gevraagd" zeg ik schor, het was al drie dagen geleden dat ik nog iets had kunnen drinken.
Poeslief kijkt ze me aan en antwoord met haar hoge stem "Ja inderdaad, "
met een laatste blik op mijn gespierde armen voegd ze erbij "Hoeveel vraagt U, jongeman"
Mijn borstkas gaat op en neer, ik probeer niet zo snel mogelijk weg te rennen ... "Vijf zilverstukken, ... mevrouw".
Een zak met geld valt neer voor mijn voeten en als ik mijn blik terug naar voren richt staat de baronnes al voor me.
Mijn hard slaat sneller, ik wil dit niet maar het moet, ik heb het geld nodig.
De smalle vingers van de vrouw glijden langs mijn schouders omlaag en richten zich op
mijn haveloze hemd.
Met een gulzige blik maakt ze de knopen los en ontdoet ze mijn bovenlichaam van kleren.
Een kus in mijn nek laat me rillen, haar mond glijdt steeds lager, mijn schouder mijn buik,
handen slagen zich om mijn achterwerk en ....

"NEEEE, !!" in alle haast wordt ik wakker, hysterisch werp ik mijn hoofd in mijn nek en kijk schichtig om me heen, "het was een droom, gewoon een droom" mijn lichaam gaat op en neer en mijn hart slaat honderduit.
" Het is voorbij, je bent veilig hier ..." sus ik mezelf toe en veeg het zweet van mijn voorhoofd.
Voorzichtig strek ik me uit in mijn hangmat en plaats mijn voeten op de grond.
stil loop ik langs de snurkende zeelieden langs een trap naar boven, op naar het dek.
Een zoute lucht prikkelt me in mijn neus en ik kan weer vrij ademen,
Het geluid van een stop die van een fles schiet en ik giet de rum naar binnen, het spoelt mijn angsten weg, die alcohol.
Ik lach flauw en baan mezelf tot rust, het was gewoon een droom ...

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Het felle zonlicht schijnt door het raampje van mijn cabine tegen mijn oogleden.
In de verte hoor ik meeuwen krijsen.
"Het is weer zover," zucht ik en ik doe mijn ogen voorzichtig open.
Met mijn hand hou ik de zonnestralen tegen. Voorzichtig haal ik het weg zodat mijn ogen aan het licht kunnen wennen.
Ik laat mijn voeten op de houten vloer zakke en kijk door het kleine raampje.
Daar zie ik de zon hoog staan.
"Is het al middag?!" roep ik uit.
Woedend ruk ik de deur open. Daar zie ik de bemanning, werken zoals ze moeten doen. Als ze mij zien stoppen ze en kijken me bang aan.
"Waarom hebben jullie me niet wakker genaakt?!"
Geen antwoord.
Dan zie ik Jowl in zichzelf gniffelen en hij fluistert iets in de oor van Richard. Ook die moet lachen, maar dan veel harder.
"Wat is er zo grappig?!" raas ik.
Ik kijk nog even goed naar mezelf. Ik sta in mijn ondergoed!
"Sukkels!" roep ik ze na terwijl ik de deur kwaad achter me dichtsla.
"Stelletje halvegare bavianen," mompel ik.
Ik graai in de kist naar mijn kleren. Ook pak ik een mes en een stuk glas.
Het mes waarmee ik mezelf ooit zo heb toegetakeld.
Ik strijk met mijn vinger langs het lemmet en begin het stukje glas te slijpen, voorzover dat mogelijk is.
Dan maak ik mijn benen nat en zeep ze in met een oud stuk lavendelzeep dat ook in de kist ligt.
Voorzichtig scheer ik mijn benen met het glas.
Als ik klaar ben mik ik het terug in de kist en doe alles stevig op slot. Niemand hoeft te weten wat ik aan het doen was.
Ik hijs me in mijn kleren, kam mijn krullen en doe zelfverzekerd de deur weer open.
"Jullie hebben mijn vraag nog niet beantwoord."

xx- Jane de Belleville - xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik stamp heen en weer met mijn hand voor mijn mond.
Kwaad denk ik aan al die spullen die overboord zijn geslagen.
Ik schop kwaad tegen de muur.
Ik laat me achterover vallen op het hout en denk na.
Als mijn hoofd het hout raakt voel ik een knallende pijn.
Snel sta ik weer op en been kwaad naar buiten.
Ik hoor vrolijk gelag en het geluid van knallende flessen.
Lucas loopt er op af. Vrolijk geef ik hem een schopt tegen zijn kuit en loop hem voorbij.
" Goededag mevrouw." Ik sta stil en glimlach. " Lieve schat hoevaak heb ik je nu al niet gevraagd om me geen mevrouw te noemen? ' Lach ik. " Het Is Cwen."
Ik draai me om en glimlach vrolijk naar Ayme.




~Cwen~

Laatst gewijzigd door Emma op ma 10 jan 2011, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik haal mijn schouders op. "Ailyn zei dat je zo lief lag te slapen. Ze verbiedde ons om je wakker te maken. Cwen heeft ook even gekeken en ze zei dat je er inderdaad lief uitzag in je slaap."
"Leuk ondergoed heb je trouwens"

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

De hele nacht heb ik gezwoegd. De laatste storm was zo vreselijk, ik ben bijna over boord gevallen, maar mijn lenigheid hielp me. Niet dat ik bang ben van water, ik ben nooit bang geweest.
Ik hoor iemand drinken achter me, vaag, wie is er nu nog wakker?
Ik kijk om, en zie hoe Lucas en fles rum naar binnen gooit. Gedver, dat irriteert me zo erg.
"Loop je nou al weer te zuipen? We hebben hier niets aan een dronken piraat!"
Nonchalant haalt hij zijn schouders op. Ik draai met m'n ogen en ga naast hem zitten; dit ben ik gewend van hem.
"Waarom ben je nog wakker? Morgen gaan we aan land.."
"Dat kan ik beter aan jou vragen," antwoordt hij scherp.
"Tja," zucht ik. "Ik heb niet zoveel slaap nodig, en ik kan ook niet goed slapen op een schip.."
Hij kijkt me aan... en blijft maar staren. Dat is... best genant? Maar zijn mooie ogen vallen nu wel op.
Wat denk ik nu weer?
Hij blijft maar kijken, en ik voel het bloed naar mijn wangen stromen.
"Waarom kijk je zo?" vraag ik aarzelend.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik haal mijn haar uit mijn ogen en neem weer een slok van mijn fles,
alcohol was hét beste middel om mijn verleden te vergeten ...
na alles wat ik heb meegemaakt, ik voel een tik tegen mijn kuit en een lachje van Cwen.
Ik forceer een glimlach maar loop niet mee naar de bar, ik had even wat tijd voor mezelf nodig.
Een lachbui doet me verschrikt opkijken, ik grinnik, een eindje verder staat Jane weer eens in haar ondergoed, ik wuif het weg en zet me op de rand van het schip, waar hingen Jowl en Jack toch uit ...

met mijn vingers glij ik langs het natte bemoste hout, zacht en glibberig.
Met een laatste flinke slok leeg ik mijn fles, waarop Eastred met een luid gezucht op reageerd.
Ik grinnik, en haal mijn schouders op, het was mijn eigen besluit.
Ze begint ronduit te praten maar door de alcohol zie ik enkel haar lippen bewegen maar versta niet echt een woord van wat ze zegt.
Verduft staar ik haar in haar ogen tot ze me een tik tegen m'n voorhoofd geeft.
Ik mompel en leg mijn hoofd in mijn nek, " Het is volle maan ..." zucht ik suf.

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Nadat ik me heb aangekleed laat ik mezelf op het bed vallen, ik speel wat met mijn dolk.
Sommige zeiden dat ik 2x de galg overleefd heb. Misschien is het waar, maar misschien ook niet. Ik grinnik in mezelf.
Moeizaam kom ik overeind en loop naar buiten, de koude wind omhelst me. Het was fijn, die koude wind. Ik stroop mijn mouwen op en loop naar de relling, ik tuur over de zee. Misschien kwamen we nog een schip tegen.
Achter me hoor ik iemand klokken, het geluid geeft me dorst. Ik schud mijn hoofd, ze hebben niks aan een dronken piraat. Ik trommel met mijn vingers op de relling, ik had zin om te vechten.
Iedereen stond te praten met iemand, maar ik niet. Soms leek het alsof ze bang waren, alsof ik vervloekt was. Ik bijt op mijn lip. Ach wat! Dan was ik toch vervloekt, misschien had ik het eeuwige leven! Ik schiet in de lach als ik daaraan denk.
Er blaast een fikse zeewind tegen mijn gezicht, ik proef het zout op mijn droge lippen. Misschien zou ik zo wel wat drinken.




~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Met een zuur gezicht begeef ik me naar de bar. Pff.. Mannen..
Net dat moment vliegt er een meeuw boven het schip.
Er komt een klein wit vlekje van hem vandaan dat zich razendsnel naar beneden stort. En dat vlekje moet nou net op mij landen.
"Beheers je Jane, het is maar een meeuw," mompel ik.
Maar dan hoor ik gierend bulderend gelach achter me.
Ik neem niet eens de moeite om om te kijken. Ik grijp een musket van een kist en vuur het in de lucht af.
Gelijk is het weer stil achter me.
Ik smijt het weer neer op de houten vloer en het gaat alweer af.
In het hout van de reling is nu een klein gaatje te zien, waar de kogel zich een weg hjeeft gebaand als een houtwurm.
Ik loop nog sneller. Ik ben nog erger toe aan drank dan ooit. Hoewel..

xx- Jane de Belleville -xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik Mep Ayme Vrolijk op haar schouders en zie Jane staan.
" Lekker geslapen slaapkopje?" Brul ik over de mensen naar haar.
Ik grinnik. Willow staat aan de kant van het schip.
Ik loop naar haar toe en wrijf over mijn armen. " Hallo Galgmeisje." Ik grinnik.
Dit was de bijnaam waar ze een hekel aan had. Ik wrijf over haar armen.
" Vanavond gaan we van boord. We gaan plunderen. Lucas jaagt alles erdorheen." Lach ik.
Willow lacht. Ineens schud het schip en klotst er een laag water over het dek. " VERDOMME!" Schreeuwd ik hard en ik ren naar het roer. Ik zie een groot schip varen. Andere Piraten.
"Maak je klaar voor de strijd! Ze komen eraan!"
Schreeuw ik naar beneden.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ughhh. Waarom noemde ze me nou Galgenmeisje! Ik werd er gek van, de eerste de beste die me zou noemen zou ik eigenhandig slaan. En niet zachtjes ook!
Onze kapitein schreeuwt dat er piraten aan komen, eindelijk een gevecht! Ik zie dat Lucas nog steeds de fles rum in zijn handen heeft. Hij was half bezopen, ik trek de fles uit zijn handen. Boos kijkt hij me aan. "We gaan vechten." Verduidelijk hem. Hij kijkt even verbaast. Ik zie het tot hem door dringen, moest ik hem soms slaan?
Ik schud mijn hoofd en draai me om, ik trek mijn dolk en focus me nu op 1 ding.
Vechten, vechten en nog eens vechten.



~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Eastred kijkt me verbaast aan, " Ja, het is volle maan, nou en".
Ik kijk haar weer strak in de ogen en glimlach smalend, een rode blos kruipt over haar wangen.
" Ik vind het best iets romantisch hebben" raaskal ik schouderophalend en buig me voorover om een nieuwe fles te halen. " Jij ook wat ... ?"
Tot plots een hevige schok me op de vloer brengt.
Ik proef de ijzeren smaak van vers bloed op mijn tong en duw me overheind,
"Wat was dat" roep ik verschrikt ...
Het galgenmeisje slaagd mijn rum uit mijn handen, ik kijk verbitterd op.
In een waas van woorden versta ik dat ik moet vechten, vechten!
Ik schud mijn hoofd heen en weer en probeer alles helder te zien, helder voor de strijd ...

-Lucas Folcalor-

Laatst gewijzigd door caesar11111 op ma 10 jan 2011, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"We moeten vechten!" Hij kijkt me stomverbaasd aan. "Lucas! REAGEER!" schreeuw ik, en dan ren ik naar Cwen.
Dat doe ik altijd, we zijn oude vrienden. Ik was de eerste vrouwelijke piraat op het schip, toen deed ik nog alsof ik man was. Gelukkig kwam Cwen toen, en kon ik eindelijk mezelf weer zijn.
"Wat wordt er van me verwacht?" vraag ik uit discipline.

~ Eastred
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

" Simpel je gaat naar beneden en valt iedereeen aan die vijandig is!" Eastred knikt en rent naar beneden.
Ik ren haar achterna. Lucas ligt op de grond. Ik geef hem een schop en trek hem aan zijn hemd omhoog.
" Luister is jij gaat nu uit je dronkenslaap komen of jij kan morgen de plank op!" Ik zet hem op zijn voeten en geef hem nog een schop. Dan trek ik mijn geweer. Troepen piraten vliegen aan boord.
" Dat meen je toch niet he?" Schreeuw ik kwaad. Kwaad stamp ik naar voren. " Wat hebben jullie hier te zoeken??"

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Wij willen geld!" schreeuwt een van de piraten als antwoord. Dan ziet hij mij.
"Dus jij bent niet de enige vrouw!" schreeuwt hij. "Er zijn nog meer knappe meisjes hierzo! Dat is kassa!"
In pure woede grijp ik mijn pistool en schiet hem neer.
"Toon eens wat respect!"
Het wordt zeker een heftige strijd... Lucas strompelt nog steeds rond, wat moet ik doen?
Na nog wat schoten grijp ik hem vast en sleep hem naar de eerste de beste hut: mijn hut!
Het is nu te laat, als hij maar niet gaat rondneuzen... met een harde strijdkreet spring ik weer het gevecht in.

~Eastred
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik houd mijn dolk voor me, ik buig lichtjes door mijn knieën. Binnen 5 seconden zijn er allemaal piraten aanboord. 1tje probeert me aan te vallen. Ik blok zijn aanval en steek hem, hij ontwijkt deze maar valt, hij grijpt tijdens zijn val mijn shirt. Ik haatte het als iemand aan me kwam, ik zette mijn dolk op zijn borst en duwde flink dood. Vrijwel meteen verslapt zijn greep.
Ik kom overeind en val de volgende aan, deze was moeilijker te raken als de ander. Ik herinnerde me wat ik moest doen, ik keek in zijn ogen, ze verraadde wat hij van plan was. Ik dook weg voor zijn aanval en greep hem vast, ook hem stak ik dood.



~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Schoten, rook, bloed, gegil ... stillaan dringt het tot me door dat ik midden in een gevecht zit.
Een dolk sneert rakelings langs mijn dij en plant zich in de mast van de boot,
Ik moet een wapen hebben, denk ik en probeer me naar de dolk te wroeten wanneer ik een hand in mijn nek voel, ik krimp ineen en het zweet loopt langs mijn slaap, voorzichtig loop ik mee met de onbekende persoon en draai me om, het is Eastred, woest staart ze me aan "Verstop je" schreeuwt ze en duwd me in een kajuit.
Ik plof neer op een zachte hangmat en sluit mijn ogen, ik had vandaag toch geen trek in een gevecht.
Zonder te beseffen wat ik doe en waar ik ben ontdoe ik me van mmjn kleren en nestel me in de grote hangmat.
Ik sluit mijn ogen en sluit de gedachten en kreten uit mijn hoofd, op zoek naar rust ...

-Lucas Folcalor-

Weergave- en sorteeropties

Gesloten