Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 76 van 78

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Angstig draai ik me om. "Hoi Lucas." Mompel ik. "Cwen." Stamelt hij.
Ik knikte angstig. Snel draaide ik weer om. "Hallo lieverd." Ik fluisterde het zo zacht mogelijk.
Lucas hing middenin zijn slaaproes en zou dus niet verstaan kunnen hebben wat ik zei.
Voorzichtig staarde ik uit het raam. "Cwen wat doe je hier?" Mompelde Lucas.
"Kijken." Wat een slechte smoes. "En luisteren naar jou. Je klinkt grappig als je slaapt."
Een rode kleur trok over Lucas'gezicht. Snel keek hij weg.
Zal wel weer iets raars hebben gedroomd ofzo. Ik beet zacht op mijn lip.
Ineens bedacht ik me iets. "Lucas zou ik Jane even mogen lenen?" Fluisterde ik.
Lucas knikte slaperig. Ik trok Jane zacht mee.
"Luister weet je mijn aanbod toen je op mijn eiland was nog?" Fluisterde ik zacht.
"Dat jij een kind voor ons zou krijgen? Ja dat weet ik nog." Mompelde Jane.
"Dat aanbod geld nog steeds. Ik wil het niet,Jasper wil het niet. En ik kan zien dat jullie beide een kind willen." Mompelde ik zacht. "Denk er even over na." Snel duw ik Jane terug naar haar kajuit. "Vertel het aan Lucas als je wilt maar aan niemand anders." Snel duw ik de deur dicht en loop snel weg.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik loop met Lizzy,William en Alice het dek af.
We lopen een beetje door de straten als ik opeens een hele rare beweging in mijn buik voel en ik beweeg mee.
"Wat is er mama?" vraagt Lizzy.
"Ni..niks" zeg ik terug. Ik weet zelf ook niet wat het is.
We lopen door een steegje als ik opeens iets naar boven voel komen.
Alice rent naar me toe en geeft me een zakdoekje.
Ik veeg mijn mond af.
"D..da..dankje Alice" zeg ik schoor.
"Mama mama wat is er?" vraagt Lizzy bezorgd.
"La lama Wat lis er?" vraagt William grappig. Ik lach.
Wat grappig dat hij nog steeds zo praat terwijl hij al 5 is.
"Ik heb overgegeven!" zeg ik schoor.
We lopen terug naar het schip waar ik nog een keer moet overgeven.
Richard komt aanlopen. "Lieverd wat is er?" vraagt hij lief.
Ik trek hem mee. "Ik denk dat ik weer zwanger ben!" zeg ik fluisterend zodat niemand het hoort.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Je verpest je hele leven Cwen." Mompel ik tegen mezelf. "En je krijgt amper lucht ook." Fluisterde ik zacht.
Ik vouwde mijn handen in elkaar en legde ze tegen mijn buik. Ik kon maar beter zo goed mogelijk voor dat kind zorgen totdat het geboren was. Dan kon zowat iedereen het krijgen. Zacht beet ik op mijn lip.
Jane's woorden galmden door mijn hoofd. "Dat ook, maar Lucas kwam vannacht pas laat aan boord. Ik weet niet wat er was, maar hij gedroeg zich vreemd. Hij slaapt nu als een roos, maar ik vrees het ergste."
Zou hij. Nee. Lucas niet.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Het koude water deed me goed, het maakte mijn geest helder. Gisteravond was een fout, een slecht idee. Ik mocht niet naar drugs grijpen om de werkelijkheid te ontlopen. Half onderkoeld stap ik uit het bed en slaag een handdoek om mijn middel. De deur gaat krakend open en verschrikt draai ik me om. Jane komt opgelaten binnen, onzeker bijt ze op haar lip. "Wat doe jij hier" vraag ik verwonderd, ze negeert mijn vraag "Waar was je gisteren avond, Lucas..."

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Hij slikt hoorbaar.
"Ik kon niet slapen dus ben ik gaan wandelen."
"In het dorp? 's Nachts? Dat is hartstikke gevaarlijk!"
"Ik ben een piraat hoor." Hij grijnst, maar ik zie dat hij liegt.
"Waarom deed je dan zo vreemd gisteravond?"
Zijn grijns verandert in een betrapte blik. Hebbes.

xx- jane -xx
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Gisteravond was Stefan naar het bed gelopen en in slaap gevallen, natuurlijk had hij me een preek gegeven over dat roken. Ik zucht, Stefan moet zich niet zo veel zorgen maken, ik red me heus wel!
Ik pak een sigaret en steek hem aan, ik gooi de deur open en pak een stoel, ik probeer zo min mogelijk rook naar Stefan toe te blazen, gisteren was hij al zo erg gaan kuchen.
Ik zucht en sluit mijn ogen, ik hou nog steeds van Stefan, zo veel, of ik het nu wil of niet. Ik weet dat Stefan niet van mij houdt, maar ik zou de hoop niet op geven, ik weet heel zeker dat hij voor mij zal kiezen, ooit...
Ik kreun en buig mijn hoofd, ik had barstende koppijn, verdomme!


~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik greep naar mijn hoofd. Hoofdpijn. Ik wou dit kind niet.
Ik wou het niet. "Help me toch." Ik zacht. Jasper kwam aanlopen. "Jasper ik wil hem niet." Huilde ik.
"Ik ook niet." Mompelde hij. "Hoe komen we er vanaf?" Huilde ik. "De zwangerschap uitzitten of de baby neersteken." Bromde hij. Ik draaide me om en liep weg. Ik deed de deur naar mijn kajuit open en liep naar binnen. Ik deed hem op slot en ging op mijn bed liggen. Ik draaide me om en viel in een onrustige slaap.


Angstig schoot ik overeind. "Misschien..' Fluisterde ik. Ik legde mijn hoofd tegen de muur en begon te huilen. "Stom kind." Snikte ik. "Ga weg."

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik slik hoorbaar "Jane" zucht ik. "Het is al goed, ik hoef het niet te weten" ik trok mijn wenkbrauw op, ze liep naar me toe en kuste me teer op mijn lippen "Als je maar niet meer zoiets stom doet". Ik glimlach schaapachtig en streel haar langs haar nek omlaag "Ik bof toch met jouw" mompel ik.
"Ik heb juist met Cwen gesproken, ze heeft ons iets te bieden" nieuwsgierig scheur ik mijn blik los van haar lippen en staar onderzoekend in haar ogen, "Wat dan ?"

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Een triomfantelijk lachje verschijnt op mijn gezicht.
"Ze is erg hecht met Jasper he." Ik zie hem branden van nieuwsgierigheid. Heerlijk.
"Vertel nou!"
"Je weet dat ze vaak met hun tweetjes Cwens kajuit zijn binnengeslopen..."
"Ja..?"
"Dat heeft gevolgen."
"Ja, dus?" dan lijkt hij het te begrijpen. "Dat meen je niet!"
"Jawel." lach ik en sla mijn armen om zijn hals. Dan kijkt hij weer verward.
"Waarom ben je zo.. blij?"
"Omdat Cwen en Jasper het kindje af willen staan."
Voordat hij ook maar iets kan zeggen breng ik mijn lippen naar de zijnen.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik liep samen met Lia over het dek, kijkend naar de sterren en een arm om haar heen.
"Waar denk je aan?" Fluisterde ik.
"Hmm, wat denk je?" Antwoordde ze, Lia keek naar haar buik. Ik glimlachte en gaf haar een zoen op haar wang.

~| Jack Beckeans |~
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Verbaast trek ik me terug. "Hoe bedoel je, wil je werkelijk een kind zomaar overnemen" Jane lijkt verbaast van mijn reactie en grijpt weifelend mijn hand vast. "Ik dacht dat jij het ook wilde" zuchtte ze, "Je zat er zo mee in dat ik niet zwanger kon worden dus ... tranen welden op en ik zuchtte "Jane, " nam haar gezicht tussen beiden handen "Ik wil enkel een kind dat van ons is" zachtjes drukte ik een kus op haar lippen. Ze lachte en mompelde zoete woordjes in mijn oor. Zo stonden we daar een tijdje, genietend van elkaar, het moment, de liefde.
Plots sloeg een deur open en Jack kwam luidruchtig binnen stappen. "Klaar voor een pint" riep hij schor. Ik grinnikte en Jane rolde met haar ogen. "Waarom ook niet" ik greep Janes hand vast en trok haar mee, de stad in.

-Lucas Folcalor-

Laatst gewijzigd door caesar11111 op vr 18 feb 2011, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik lig op bed. Na twee dagen is mijn buik nog niet groter geworden.
Misschien is het wel een buikgriepje?
Zou best kunnen!
William komt binnen lopen. "Mama is het weer een baby?" vraagt hij zacht.
"Nee ik denk het niet! Ik ben denk ik gewoon ziek." zeg ik teleurgesteld.
Ik had best nog een baby gewild.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

De zon komt op. De vuurrode zonnestralen piepen door de boombladeren.
Ik voel me heerlijk. Goed, Lucas en ik zouden nooit een kind krijgen, maar...
Slik. Lucas heeft geweigerd. Het dringt nu pas tot me door.
"Wat is er schat?"
"Nee, niks." zeg ik hoofdschuddend.
Lucas haalt zijn schouders op en staart naar de lucht.

Eindelijk zijn we in de kroeg aangekomen. Het is er rumoerig, er wordt volop gedronken en er zitten vrouwen op de tafels van alles uit te spoken. Schandalig!
Lucas merkt het en knijpt even zachtjes in mijn hand.
We schuiven aan een rond tafeltje en gelijk komt er een dik mannetje vanachter de bar tevoorschijn om bestellingen op te nemen.
"Wat mag het zijn?"

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Je maakt het me wel lastig hoor kleintje." Mijn hoofd bonkte en mijn keel voelde uitgedroogd aan.
"CWEN JE DOET NU OPEN OF IK TRAP DE DEUR IN!" Klonk Jasper. Ik drukte mijn hand tegen mijn voorhoofd en wankelde naar de deur. Voorzichtig haalde ik hem van het slot en keek Jasper aan. "Hoi Jazz." Mompelde ik schor. "Hoe gaat het?" Fluisterde hij. "Verschrikkelijk." Ik sloeg mijn armen om Jaspers nek.
"Ik snap nog steeds niet hoe ik de zwangerschap van Alice heb overleefd." Fluisterde ik schor.
Ik zuchtte. "Kan je iets te eten gaan halen?" mompel ik. Jasper knikt en loopt weg.
"Mam?" Alice kwam aanrennen. "Ja?" Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd. "Hoe gaat het?" Fluisterde Alice tegen me. "Ik ben een beetje ziek." Fluisterde ik zacht. Jasper kwam aanlopen met een fles water en wat scheepsbeschuit. "Dankje Jazz." Ik draaide me om en ging weer op bed liggen..
Alice kwam naast me zitten en aaide door mijn haar. "Gaat het mam?" Vroeg ze zacht. Ik knikte voorzichtig.


~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Met een biertje in de hand en mijn arm rond Jane geslagen zitten we aan een tafeltje op het plein. Jane was niet te vinden voor de drukke bar, typisch. Na een derde slok ledigde ik mijn glas en drukte een zoen op Janes wang. Ze grinnikte en ik rolde mijn ogen "jij kunt ook niet veel alcohol verdragen" ze keek me schuldbewust aan en streek langs mijn kaak, "Lucas" haar glimlach verdween even terwijl ze naar de juiste woorden zocht
"Waarom wil je Cwens kind niet" Ik trok mijn wenkbrauwen op "Waarom jij wel, weet je dan niet waar Cwen toe in staat zou zijn, herinner je je Eve nog" Er liep een rilling door onze ruggengraat. "Goed dan" gaf ze zich gewonnen en legde haar hoofd op mijn schouder. Ik vlechtte mijn vingers in de hare en kuste haar op haar hand. "Ik ben al gelukkig genoeg met jouw"

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Snel loop ik naar Emerilds kajuit. "Klop klop." Grijns ik als ik voor de deur sta.
William doet de deur open. "Hoi William." Ik geef hem een schouderklopje en loop naar Emerild.
"Gaat het?" Fluister ik zacht.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Voorzichtig kwam ik overeind. Alice kroop op mijn schoot en legde haar hoofd tegen mijn schouder.
"Mam?" Fluisterde ze. "Ja lieverd?" Vroeg ik schor. "Ik moet je iets vertellen." Mompelde ze.
"Vertel maar." Grijnsde ik. "Ik ben verliefd." Piepte ze. "Laat me raden...Op William?" Grijns ik. Alice knikte.
Ik wist het. "Misschien moet je het aan William gaan vertellen" Grinnikte ik. "Nee." Krijste Alice.
"Oké rustig maar." Suste ik haar. "Ik ga weer even slapen oké?" Gaapte ik. Alice knikte.
Ik ging weer liggen en viel in slaap.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Een stenen fonteintje met een roestig engeltje erop geplaatst klatert vrolijk op het met mensen gevulde plein. Mijn arm rust over Janes schouder, haar lippen tegen mijn nek. Wanneer mijn maag knort stijgt er een zacht gegiechel op vanuit mijn nek. "Honger" Jane haalt een scheepsbeschuit uit haar zak en stopt het me toe, lustig bijt ik de randen eraf en beidt haar met mijn mond vol ook wat aan. Ze schud haar hoofd en lacht. "Heeft je moeder je nooit gezegd dat je niet met je mond vol mag praten" ze zoent me op mijn neus en ik leg het beschuit neer naast me op het bankje om Jane goed tussen mijn armen te nemen. "Je moet me duidelijk eens heropvoeden" en ik druk mijn lippen tegen de hare. Wanneer ik mijn scheepsbeschuit terug wil pakken tast ik enkel een lege bank af. HEt was verdwenen, nog net zie ik een zwijm van een rode sjaal achter een steegje verdwijnen. Mokkend haal ik mijn schouders op en richt me terug naar Jane.

-Lucas FOlcalor

Weergave- en sorteeropties

Gesloten