Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 78 van 78

caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Mijn hoofd bonkt hard tegen mijn gespannen slapen. Ik zucht en laat me neer glijden tegen de vochtige muur.
"Lucas" Janes stem trilt en ze kijkt me bezorgd aan, verschrikt spring ik op en tover een glimlach op mijn gezicht. Ze mocht niets in de gaten krijgen, geveinsd bezorgd loop ik naar de heisha toe en hou Janes hand vast.

-Lucas Folcalor-
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Gaat het lieverd?" vraag ik als ik kleine zweetdruppeltjes op zijn hoofd zie glimmen, terwijl het niet eens zo warm is.
"Jawel, niets aan de hand." hij drukt even zijn lippen op mijn voorhoofd.
"Ik moet je wat bekennen," zucht ik. "Cwen verwacht nog steeds dat wij voor het kindje gaan zorgen. Hoe leggen we ze uit dat we dat niet willen?" ik spreek het woord "we" extra duidelijk uit, om te benadrukken dat ik het met hem eens ben. Wat dus niet waar is.
"Misschien moeten we het eerlijk vertellen." zegt Lucas wat onzeker.
"Dat heb ik geprobeerd, maar ze rekent er nog steeds een beetje op." Op dat moment schreeuwt Cwen het uit van de pijn en ren ik naar haar toe om haar te steunen.
"We komen er wel samen uit." fluister ik hem nog toe.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik zette mijn nagels in mijn gezicht en schreeuwde.
Wat deed dat kind? Vrat het me op of zo?
"Cwen!" Schreeuwt Jane boven mijn gekrijs uit.
"Ik zie een hoofdje!" Brulde ze. "Trek het eruit en gooi overboord." Huilde ik.
Jasper aaide over mijn wang. Ik beet op mijn tanden.
Met al mijn kracht perste ik. "Cwen! Het lukt!" Schreeuwde Jane.
Ineens was de pijn weg. Jane had een bloederig dingetje in haar armen. "Het is een jongen." Mompelde ze.
Ze reikte hem naar me toe. Ik draaide me weg. "Ik wil dat ding niet zien!" Mopperde ik.
Jane trok een half pruillipje en keek verbaasd naar het kleine ding dat in Jane's gezicht prikte.
"Zeker weten?" Piepte ze. "Je weet het! Als jullie het niet nemen licht het of in de gracht of bij iemand op de stoep! Ik wil het niet." Mopperde ik. "Nemen jullie het nou maar. " Ik wapperde met mijn handen richting Jane en het kind. Lucas keek me boos aan. "Heb je iets?" Snauwde ik hem af.
"Ik wil dat kind niet." Bromde hij. "Gooi het dan in de gracht." Sneerde ik. "Nee!" Krijste Jane.
"Jane wil het kind wel." Mopperde ik. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes.
"Als je wil trek ik zijn hoofd er wel af hoor." Stelde Jasper voor. Jane drukte het ding dichter tegen haar aan. "Het is of bij jullie of in de gracht." mopperde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik moest weer eens bij Emerild gaan kijken. Ik sprong op en liep snel naar Emerilds kajuit.
Emerild lag op haar bed en William,Alice en Lizzy zaten aan het voeteinde.
Ik ging naast Emerilds hoofd zitten. "Boe." Grijnsde ik. "Richard." Mompelde Emerild.
"Nee Jowl. Natuurlijk ben ik Richard." Grijnsde ik.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Kunnen we dit niet anders oplossen?" paniekerig hap ik naar adem. De hand van Lucas voelt vreemd genoeg koud aan op mijn rug.
"Ik bedoel... We zijn aangemeerd bij een dorp. Er is hier vast wel een klooster? Het kind kan daar een beter leven krijgen dan hier. Nonnen zijn geweldig in opvoeden."
"Fijn, doe er maar mee wat je wilt. Zolang wij hem maar niet hebben." zegt Cwen.
De hand van Lucas glijdt van mijn rug af.
"Je beseft niet dat het om een leven gaat Cwen! Het is jouw kind, net als Alice! Waarom is hij dan minder waard dan zij?!" schreeuwt Lucas kwaad.
Cwen kijkt iets beschaamd naar de grond.
"Wat boeit dat. Wij willen hem niet, punt uit." zegt Jasper vastberaden. "Of moet ik hem toch eigenhandig een koppie kleiner maken?"
"Nee." grom ik. Ik neem het kindje over. "Ik breng hem waar hij wél gewaardeerd wordt." Het klooster zal de enige uitkomst zijn.
Met snelle, grote stappen loop ik naar de wasruimten op het kindje van het bloed schoon te maken. Daar laat ik mijn tranen lopen.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
439
Lid geworden op:
wo 15 dec 2010, 13:32

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Oh hoi" zeg ik een beetje afwezig tegen Richard.
"Wat is er buiten aan de hand?" vraag ik aan Richard.
Richard kijkt moeilijk "Willow is dood!" zegt hij zacht. Er gaat een schok door me heen.
Willow die als een van de 1e mijn verhaal had gehoord en ik als 1e de hare.
Ik begin te huilen. Te huilen zonder doel. Willow gaat het door mijn hoofd.
Waarom gaan altijd al mijn dierbaren dood. Eerst Jowl nu Willow starks misschien ook wel Richard.
Dit schip is vervloekt. Opeens beginnen William en Lizzy ook te huilen.
Ze kruipen dicht tegen me aan. "Mama wat is er aan de hand?" vraagt Lizzy zacht.
"Willow is dood" Mompel ik.

~~~Emerild~~~
Afbeelding
I wish love could last forever.
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Misschien..moet ik met Jane gaan praten." Fluister ik.
Voorzichtig sta ik op. Langzaam liep ik naar de wasruimte.
Jane hield het kind voorzichtig vast. Nu het schoon was zag je dat het wel een engeltje was.
Ik zuchtte. "Neem hem nou gewoon." Fluisterde ik. Ik staarde naar het kind.
Het had donkerbruin haar en blauwe ogen. Als hij lachte kreeg hij een heel klein kuiltje in zijn wangen.
"Kijk hij vind je lief. Neem dat ding." Fluisterde ik. "Ja tuurlijk hij weet niet eens dat ik zijn moeder niet ben." Snikte Jane. "Als je vaak genoeg bij hem in de buurt blijft wel. "Luister. Ik ken Jasper. Hij zal dat kind heus niet vermoorden. Ik zal hem niet in de gracht gooien, Maar wij willen hem gewoon niet." Suste ik tegen Jane. "Maar er is een ding dat ik niet voor dat kind wil en dat is dat hij naar het klooster word gebracht. Ieder van mijn kinderen,zelfs als ik ze niet wil, wil ik dat hij of zij een leven heeft als piraat of weerwolf." Legde ik Jane uit. "Maar jullie..." Fluisterde Jane.
"Zal ik je iets vertellen? Ik wou Alice ook niet. Toen ze geboren was. Ze had gewoon zo een lief snoetje. Ze brabbelde schattig dingetjes en sloeg graag haar spulletjes plat en noemde het dan 'prut'. Als ik iets schattigs zou ontdekken aan dit jochie had ik het misschien nog gehouden.
Maar Jasper en ik. Wij houden gewoon van een beetje lol." Mompelde ik een beetje beschaamd.
"Als we nou terug waren in mijn kajuit en dan dat ding ineens Lucas een mep zou geven zou ik hem houden." Giechelde ik. Jane rolde met haar ogen.
"Ik zeg dit. Je gaat naar die kajuit. Zegt tegen Lucas dat je met hem wilt praten en dan zeg je tegen hem 'Ik hou dit kind. Punt uit.' klaar. Jij hebt een kind en Lucas word net zo vervelend als een snotlap maar is na een kwartier alweer afgekoeld." Grijnsde ik.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik schud mijn hoofd. "Lucas wilde per se een eigen kind. Heb je hem gezien vanochtend?" Cwen knikt.
"Ach, het zal maar een katertje ofzo wezen. Niks ernstigs."
"Dat geloof ik niet. Ik sliep al toen hij gisternacht terugkwam. En dan te bedenken dat hij de dag daarvoor ook al zo vreemd deed..."
Cwen haalt haar schouders op. "Dus...?"
"Ik maak me gewoon zorgen om hem! En nog een tegenvaller als dit kan hij niet hebben. Kom op Cwen, denk nou eens na over dat klooster. De nonnen zullen hem goed opvoeden en op zijn vijftiende mag hij kiezen of hij weg mag gaan of monnik wil worden. Als hij wat van zijn ouders geerft heeft weet ik wel wat hij zal kiezen."
Cwen grinnikt kort, maar komt dan snel weer terzake. "Jullie willen toch zo graag een kind? Nou, hier heb je er eentje. Ga het nou niet weggeven aan een stel stoffige dames."
"Het zijn geen stoffige dames, het zijn wijze vrouwen! Ik heb anders les gekregen van een non!"
"Je zult zien wat er van is gekomen." mompelt Cwen.
Dit is de druppel. Kwaad stamp ik weg met het kind, naar de kajuit van Lucas. Ik moet gewoon met hem praten.
"Hij gaat naar het klooster, punt uit! Ik mag toch met hem doen wat ik wil?" roep ik haar nog na.

xx- Jane -xx
Gebruikersavatar
MisterSims
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
235
Lid geworden op:
zo 17 okt 2010, 17:04

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik zet mijn handen onder mijn kin en zucht.
"Misschien moet je eens denken als ik. Waarom zou je treuren om iets dat er niet meer is." Mompelde ik.
"Maar..Willow." Snikt Emerild. "Nee! Ik wil het niet horen." Ik legde mijn handen over mijn oren en stak mijn kin de lucht in. "Best." Zuchtte Emerild. "Goedzo." Ik haalde mijn handen van mijn oren en grijnsde naar Emerild. "Zeg eens zeker weten dat er geen kind in dat buikje zit van jou?" Grijnsde ik. Vrolijk begon ik met mijn vingers in haar buik te porren. "Richard hou op dat kietelt." Gierde Emerild.

-Richard
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Kwaad stampte ik haar achterna. "Dat kind gaat niet naar het klooster!" Brulde ik.
Ik liet mezelf neervallen tegen een muurtje. Jasper kwam naast me zitten.
"Stom rotkind." Mopperde ik. Jasper aaide me over mijn wang. "Komop Cwen we gaan wel even kort jagen." Grijnsde hij. Ik knikte. "Alice!" Schreeuwde ik. Vrolijk kwam Alice aanstuiteren.
"We gaan jagen he?" Piepte ze vrolijk. Ik knikte.
Ik trok mijn jurk over mijn hoofd en trok Jane's korset ruw los. Kwaad wierp ik het op de grond en veranderde. Ik stoof vooruit. Snel rende ik een zandpad af het bos in.
"Cwen! Wacht nou even." Schreeuwde Jasper achter me. Ik Remde af. Jasper en Alice kwamen aanrennen.
"Kunnen we nu verder?" Vroeg ik smekend. Jasper rolde met zijn ogen. "Tuurlijk." Grinnikte Jasper.
"Komop rennen dan!" Grijnsde ik.

~CWen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Kwaad liep Jane over het dek.
Cwen dacht dat ze heel wat was.
Ze tegen de reling heen. Ineens stook er een fikse wind op en Jane viel naar voren.
Ze was dood. De laatste moordenaar was verdronken.

Jane (Hikari-Desu) Is dood. Ze was de laatste moordenaar en hier is het spel beëindigt
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

langzaam werd ik wakker uit een pijnlijke en diepe slaap, ik wist niet wat er gebeurt was het laatste wat ik me kon herinneren was een pijnlijke klap en toen werd alles zwart ik hoorde nog wel stemmen door me heen en ik dacht dat het al avond was de gebruikelijke drukte in de avond maar het was nog maar midden in de dag besefte ik toen pas besefte ik dat ik stervende was.
En nu ben ik hier in een hut op het strand,
ik liep naar buiten en keek om me heen overal om me heen was het strand maar daar achter doemden bergen op en links van me lag een stad! een stad! hoelang was ik weggeweest ik wist niet waar ik was het enige was toen ik hier aanspoelde redde iemand me, maar wie?
ik voelde me verlaten en zag een lijk op de grond liggen! dat moet die man wel zijn die mijn leven dus gered moest hebben maar 1 vraag bleef door me hoofdspoken
waar was Jack en waar was Jane, ik hield van ze als vrienden en nu alles is weg
dachten ze dat ik dood was? nee dat nooit Jack en Jane zo ie zo niet.
Ik hoopte dat ze nog leefden, ik pakte een fles en schreef op een briefje
" beste bemanning van The Black Rose,

ik wil zeggen dat ik van jullie houd als vrienden en dat ik jullie mis
Jack als je dit leest zoek me op ik ben op een eiland bij een stad en een berg ergens in Amerika
op het strand, Jane of iemand kom me snel op zoeken ik mis jullie!

Darnell

Daarna gooide ik het briefje met de fles in het water

-Darnell op de nieuwe locatie van mijn wereld
laatste bericht-

Laatst gewijzigd door djon black op ma 21 feb 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

-Lolzzzzz dit is (beloof) ik echt het allerlaatste bericht :)-

Ik was echt zwanger! De zwangerschap bij geesten ging mij alleen wat te snel. Je zou over een week bevallen ofzoo? Ik wist het niet.
Ik zat op Mike's schoot toen de pijn begon, ik begon te puffen en greep naar mijn buik, Mike duwde me weg, "Willow, blijven ademen!"
"Godverdomme! Dat doe ik toch!" Ik begon te schelden terwijl Mike mijn broek los maakte, toen er een vrouw naar binnen kwam, "ik help jullie", zei ze met een glimlach, Mike knikte en knielde naast mij neer, de pijn was ondragelijk, "rustig, Wil!" Mompelde Mike, ik begon weer te schelden, terwijl Mike iefdevol mijn haar uit mijn ogen streek, ik kneep hard in zijn hand, Mike piepte even, "verdomme! Haal die pijn weg! Aagg!"
"Willow, rustig!"
"Jij hoeft niet deze pijn te voelen! Jij hoeft niet te bevallen!" Mijn hoofd knalde naar voren, de pijn!
Ik hijgde nog steeds, toen de pijn plots weg was, ik kreeg een bloederig ding in mijn armen geduwt, "een jongen", klonk een stem.
Mike legde zijn arm om mijn schouders en streelde langs de wang van het kindje, "je kan het wel", murmelde hij in mijn oor. Ik knikte en staarde als betoverd naar het kindje, ons kindje.


~°Willow Smidweed°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

"Cwen! Hierkomen! Jane is dood!" Schreeuwde Lucas in mijn gedachte.
Ik haperde. Jane dood? Snel draaide ik me om en rende terug.
Ik viel twee keer bijna en rende toen hard het dek op.
Hijgend veranderde ik terug. Lucas zat nat op het dek met een doorweekte Jane in zijn armen.
Ik ging op mijn knieën zitten. "Lucas?" Fluisterde ik kort.
"Ze is weg." Mompelde Lucas schor. "Ja." Fluisterde ik. Ik trok Jane voorzichtig uit Lucas'armen en omhelsde haar. "Helemaal weg." Snikte ik. Ineens klonk er een zacht gesnik.
Ik keek waar het vandaan kwam en zag het kind zitten. "Neem hem. Het is het laatste wat ze wou." Fluisterde ik zacht. Lucas trok zijn neus op.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik voel het zoute zeewater mijn longen in stromen. Geen. Lucht. Pijn. Is. Ondraaglijk.
De bellen, de vissen, het wier. Alles wordt wazig. Maar op de een of andere manier lucht het op.
Het voelt alsof er een paar ton van mijn schouders is gevallen.
"Lucas, ik hou van je." bubbel ik met mijn laatste adem. Mijn tranen worden een met de zoute waas om me heen.
------------------
Ik herrinner me alles weer. In korte, witte flitsen.
De man met de hangsnor, die me overtuigde dat mijn broer me haatte.
De blik van Jamel, mijn broer, toen ik hem zijn laatste adem uit zag blazen.
De wachters, die na een schreeuw te hebben gehoord me zonder pardon vastpakten en in het rijtuig smeten.
Cwen en haar bemanning, die mij verwelkomden als een godsgeschenk.

Zo'n spijt... Waarom heb ik het gedaan? Om de rest van de crew te sparen? Te sparen voor mezelf, die ze later toch weer ging vermoorden? Die mannen, ze waren echt niet pluis. Ze sloegen me, hebben me aangeraakt, dreigden met de rest hetzelfde te doen, om ze vervolgens een koppie kleiner te maken. Tenzij ik er zelf eentje van kant maakte.
Eentje maar. Een "onbelangrijk" bemanningslid. Dan zouden ze mij weer laten gaan, en dan was de rest veilig.
Tot ze zeiden dat ik er nog iemand moest doden. En nog iemand. Ik kon niet meer stoppen, mocht niet meer stoppen. Niet uit angst voor eigen leven, maar uit angst voor andermans leven.
-----------------
De witte flitsen zijn opgehouden. Het is pikkedonker, op een klein wit stipje ver weg.
Waar ben ik? In de hel? De hemel? Of daar tussenin?
Het stipje wordt langzaamaan groter, nee, ik kom dichterbij. Tot ik word verblind door het felle licht.
Ik probeer te gillen, maar ik krijg geen enkel geluidje uit mijn keel.
Er verschijnt een paar ogen. Zeegroen. De ogen maken deel uit van een gezicht, een vrouw.
"Dit is de poort naar de hemel. Onder je is het luik van de hel." haar stem klinkt zwoel.
Achter haar zie ik een gouden poort. Wat daarachter is kan ik niet zien.
Als ik naar mijn voeten kijk zie ik dat ik op een houten luik sta, verrot en vol gaten van houtwormen.
"Met deze weegschaal," ze gebaart naar de grote, gouden balans naast haar, "weeg ik jouw hart. Is het zwaarder dan deze veer, dan zul je naar beneden moeten boeten. Is het lichter, dan mag ik je verwelkomen en door de poorten leiden."

xx- Jane de Belleville -xx
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Een stoel schommelde piepend heen en weer, krakend over de glanzend houten vloer. Mijn ene hand gleed over de reling van het donkere hout, mijn andere door mijn stoppelbaard. Tranen stroomden over mijn wangen, ik liet ze lopen, ik had de pijn verdient. Het was nu al drie jaar geleden dat Jane was gestorven, en nog steeds kon ik het niet achter me laten. Met mijn wollen trui depte ik de schitterende druppels van mijn scherp afgelijnde jukbeenderen en stond op. Zuchtend zette ik me voor het raam en leunde tegen de kozijnen. Een groen landschap zover het oog reikte, doormidden gebroken met een klein kronkelend paadje dat je na kilometers bij de stad bracht. Automatisch krulde mijn lippen zich tot een glimlach als ik de deur hoorde dichtslaan. "Papa ?" mijn blik bleef strak over het landschap turen tot ik aan mijn trui voelde trekken.
met tastende hand nam ik Juno's hand in de mijne en knielde naast haar neer. "Wat is er" mijn stem klonk mat maar zacht als fluweel, ik was altijd goed geweest in emoties verbergen. "Er komt iemand aan" Juno's ronde Aziatische gezichtje straalde van opwinding, wat haar kleine gespleten praaloogjes verraadde. Het was een heuse troost geweest om haar te hebben, de moeite was het waard. ze sloeg haar armen rond mijn nek en ik tilde haar op. En inderdaad, nog geen vijfhonderd meter verderop het paadje pufte de onmisbare roetwolkjes van een auto. Fronsend zette ik me op de zetel voor de deur, wachtend op het belsignaal. Wie zou er mij komen bezoeken, ik had mijn vrienden lange tijd geleden verlaten, net zoals mijn bestaan als piraat. Misten ze me, want brieven had ik nooit gekregen. Mijn handen voelden klam van het zweet, wat zou ik moeten zeggen, uitleggen voor mijn gedrag de laatste jaren. Na wat wel een eeuw duurde hoorde ik de grommende motor tot stilstand komen en uiteindelijk ook de bel. voorzichtig stapte ik op de deur af en draaide het slot open.

Haar haren wapperden in de wind, dezelfde asblonde kleur als ik me herinnerde. Ze trok haar wenkbrauwen spontaan op en toonde me een onzekere lach van herkenning. "Cwen" zuchtte ik, maar maakte geen uitnodigende aanstalten. "Het is drie jaar geleden" ik fronste "mijn gevoelens zijn niet veranderd." ik rolde met mijn ogen, en grijnsde verward, "Ben je daarom hier?" ze knikte en beet op haar lip. "De mijne ook niet" besloot ik en wierp mijn blik neerslachtig op de grond , als teken van berouw. Het verbaasde me dat Cwen me opzij duwde en binnen beende, achter haar liep kleine Eros. ze was uitgegroeid tot een volmaakt en blond kindje dat verlegen over mijn drempel slofte.
Ik kreunde en stak mijn handen in mijn zij. "Wat doe je hier nog" gefrustreerd trok ik mijn wenkbrauwen samen, ik had nu werkelijk geen zin om haar overtuigende preek aan te horen. "Gewoon, praten" ze klopte met haar hand op het kussen naast haar en schonk me een brede glimlach die ik niet kon weigeren.
Overwonnen zette ik me naast haar en staarde haar strak aan, we zouden geen van beiden van gedacht veranderen maar dat gaf niet. Dat laatste restje nostalgie hield me sterk en deed die melancholische vlam binnen in me weer aanwakkeren. Heel kort voelde het weer als vroeger, weer alsof Jane nooit was heen gegaan, en ik klampte me aan dat zeldzame stukje geluk vast. "Vertel ..." zuchtte ik schor en ruchtte me tot Cwen, klaar voor een stortvloed va verhalen en avonturen.

-Lucas Folcalors laatste post-
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Jane was dood. Verdrietig staarde ik naar de zee. Plots voelde ik iets langs mijn been glijden. Ik keek naar beneden. Water? Water?! Water! Bevalling! Kind! Jack! Waar was Jack?!
"JACK?!" gilde ik. Hij kwam rustig aanlopen.
"Wat is e..." plots begreep hij de paniek. Hij tilde me op en legde me in mijn kajuit. Ik gilde. Ik had vaker bevallingen mee gemaakt, maar dacht altijd dat die vrouwen zeurden. Maar nee, god wat deed dit pijn! Hij bleef de hele tijd bij me en ik kneep zijn handen helemaal blauw. En toen was het er. Een klein wondertje.
"Een meisje," fluisterde Jack. Ik slaakte een gilletje en Jack duwde haar in mijn armen.
"Wat is ze mooi," fluisterde ik ontzet. Ze had piepkleine zwarte haartjes. De bleke huid van Jack. Mijn bruine ogen. Ze begon te huilen. Bij hield ik haar dicht tegen me aan. Alles was goed.
"Heb je een naam?" vroeg Jack lachend. Ik knikte.
"Bree," fluisterde ik. Hij knikte.
"Mooie naam."
Ik wilde niet dat dit kind opgroeide op een stinkend piratenschip. Nee. We zouden hier weg gaan. Een bestaan opbouwen. Waar? Ik zat te denken aan Frankrijk. Maar vertelde niemand over mijn plannen. Nog niet.

~~Lia (laatste bericht ;) ~~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik grijnsde naar Lucas. "Alice heeft mijn schip." Grijns ik.
"Ik zie dat Eros bij je is gebleven." Lachte Lucas. "Tussen de oude muffige wijfen was ie nou ook niet echt veel beters geworden." Grijns ik. "En hij is best aardig. En hij is een goede wolf."
Eros rolde met zijn ogen en draaide zich van me weg. "Zin in een potje waarheid durf of doen?" Grijnsde ik."Liever niet/." Lachte Lucas. "Ik wel." Gierde ik.
"Kan ik het nog een keertje proberen." Gniffelde ik. "En Jasper dan?" Vroeg Lucas. "Weggegaan toen ik Eros wou houden." Fluisterde ik. Ik drukte mijn hoofd tegen Lucas'nek. "Zo vals." Mopperde ik zacht. Lucas knikte. "Mag ik het nog een keer proberen?" Lachte ik.
Lucas zuchtte. Ik sloeg mijn armen om hem heen en snikte zacht. Ik wist nog precies hoe Jasper was weggestormd.

~Cwens laatste post

Laatst gewijzigd door Emma op di 22 feb 2011, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Lia moest bevallen!
Gelukkig duurde het niet te lang, ik zag dat ze pijn had. Mijn hand werd fijngeknepen maar daar kon ik wel tegen. En plots was daar onze baby, een meisje!

"Heb je een naam?" vroeg Ik lachend. Lia glimlachte.
"Bree." fluisterde ik. Ik knikte instemmend
"Mooie naam." Voegde ik eraan toe. Het kleine meisje lag in de armen van haar moeder, het was een mooi plaatje. Ik voelde een traan opkomen, waarom? Zie je andere piraten huilen? Misschien wilde ik geen piraat meer zijn. Ik zoende Bree en Lia en keek haar diep in haar ogen aan. Misschien begreep ze me.

~| Jack Beckeans |~
--/|Laatse keer|\--

Weergave- en sorteeropties

Gesloten