Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 248 van 250

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

ben bezig met iets nais, alleen hij moet opgeslagen worden, maar duuuurrt heeeeeeel lang
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt.

^ gecondoleerd :(

ik hou van mijn shampoo qq

EDIT: ik zit vanavond waarschijnlijk opgescheept met 3 jongens :')

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 09 apr 2011, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt.

^^^^
Gecondoleerd :cry
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Wat wil je kwijt.

^^^^^ gecondoleerd! :cry

omg, die wedstrijd was niet zo goed verlopen.... 3 rode kaarten. :$ & dan moet je echt iets heel ergs doen voor rood bij hockey. Vraag maar niet naar de stand, dan ga ik huilen. ;p
Zometeen naar dansvoorstelling van 2 vriendinnen. ;D
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

^ ik ben het zo met je eens. Echt waar, een bekende van de politie krijgt een wapen vergunning voor 3 pistolen? Echt serieuusss!? Hoe dom is Nederland!


Grrr!!

Naast dat begin ik een beetje een groot hoofd met Einstein haar te krijgen van school. Afgelopen vrijdag praktijk toets gehad 4 uur achter elkaar zonder pauzes!!! Die wek daarvoor theorie en dan aakomende week weer theorie + project + die week daarop weer praktijk en dan moet ik geslaagd zijn.. Anders mag ik wrss niet over. :| Zou wel gierig zijn though.... Aangezien ik net ben ingestroomd. Maar ach, ik zie het wel..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

^^
Serieus :O

@Marlinde
Gecondoleerd he ;'(

Mijn buikpijn ;3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat wil je kwijt.

SUPER GENIAAAL We hebben net een geit gehad, mijn stiefvader kreeg hem voor zijn verjaardag, en we gaan haar houden. En nog leuker; ze is zwanger en ze krijgt over twee weken dus kleintjes :D!
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Wat wil je kwijt.

nou eigenlijk is het dat ie een vergunning heeft voor 5 wapens maar er 3 in zijn bezit had
en dat er in die andere winkelcentra waarschijnlijk bommen lagen(ze hebben die 3 winkelcentra trouwens meteen ontruimt)
en dat is allemaal gebeurt like 4 kilometer van mijn huis vandaan o;

naja
net bij mijn oma geweest :3 lekker geavondeten(nieuw werkwoord ;p) en toen weer naar huis en onwijs aandachtig naar een ster gekeken, ik was zowat gehypnotiseerd :'3

v uhu, zowiezo dat ie nog werd toegelaten op die schietdinges vind ik al frapant

Laatst gewijzigd door o0simsfreak0o op za 09 apr 2011, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

^ Het maakt eigenlijk niet uit voor hoeveel, als jij al bv eerder in aanraking bent geweest met de politie krijg je denk ik niet zomaar een vergunning? Plus als je bij een schiet vereniging zit mag je eigen gun ook niet op straat trekken. En van die winkelcentra's had ik ook gehoord!! Echt wat een leipo.

geavondetenderderd. Ik zeg altijd; mam ik heb gestofzuigerd :")
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Pfoe, het is al weer zondag. Vandaag nog wat aan mijn huiswerk doen, dingen uitprinten enz. en misschien nog wel even in de zon zitten :)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten