Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 5 van 250

Luc

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb nog Steeds vakantie :D

Goedemorgen iedereen!


Edit

:| uhh, ik probeer je niet jaloers te maken hoor , en ik was op kerstavond dag ook gewooon vrij (markland college :love )


v

Laatst gewijzigd door Luc op ma 03 jan 2011, 09:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik vannacht pas om half 2/2 uur kon slapen, en dat was geen pretje want moest er vroeg uit. Overigens was het wel goed voor ideeen voor mijn weebly, wordpress en toekomstige site's. Heb 8 kantjes vol geschreven met ideeën! Lang leven iPod<3


Over een uur neem ik de trein naar school weer en dan begint de laatste maand stage, de cirkel des leven is weer begonnen.

Voor iedereen die nog vakantie heeft: Boeiend, mij krijg je niet jaloers. Ik heb mijn twee weken gehad en had vrij op kerst avond dag. Overigens was ik toen wel ziek:rolleyes. Maar goed beter in de vakantie dan dat je een week moet inhalen van stage;)

V Ik was er ook wel aan toe, had 6 weken aansluitend iedere dag stage. Behalve weekend dan, maar goed met Pfeiffer breekt dat op en dan kan je soms niet meer, maar dan kan je het ook niet maken om te komen!

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op ma 03 jan 2011, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wat wil je kwijt.

ik ben ook blij dat ik niet een week later vakantie heb gekregen, dat had ik echt niet getrokken!
Ik was de week ervoor ziek (gelukkig net voor de vakantie begon) en ik was erg vermoeid.
Bovendien had ik de week ervoor best veel toetsen en moest ik dus gaan leren extreem :sweatdrop
Luc

Re: Wat wil je kwijt.

Het is hier dood op diet moment zijn

Geregistreerde gebruikers: hiki, lucsims, TenerifeTerreur


Online :)



Edit. Ik wacht maar op de dailyfinds en dan ga ik simsen ..
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

Gelukkig is de vakantie weer over: ik raakte helemaal in de war soms door al die feestdagen over welke dag het nu weer was.

En wat nieuws betreft was het ook té rustig: hopelijk vanaf deze week weer leuke Sims 3 en Middeleeuwen nieuwtjes :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

Haha, ik ben bezig met mijn dagboek.. Pff, en dan moet ik ook nog een plaatje bewerken! Schande! Maar ik kan niet goed bewerken. :sweatdrop
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt.

Pff ik word gek van mijn zurende moeder.. loopt niks anders te zijkne.. je moet je kleren inpakken voor je verhuizing.. is vrijdag pas. en zo houw ik geen kleren hier meer over :S maar goed schijnbaar snapt ze dat niet
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

Ik mis de ballenbak, als je je verveelt, lees dan gewoon dagboeken zoals. :fluit, Life is Life and I am? XD
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten