Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 1 van 250

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Wat wil je kwijt.

Het vorige topic was een grote chat. Hier een nieuwe start.
Het WWJK (Wat wil je kwijt) topic wordt op dit moment voor een groot gedeelte als een chat gebruikt. We willen nogmaals benadrukken dat dat niet de bedoeling is. Voeg elkaar toe op MSN als je echt zoveel te bespreken hebt, maar hou het WWJK topic echt voor dingen die je even kwijt wilt en niet voor hele gesprekken waar constant op elkaar gereageerd wordt.
Probeer dus als je hier wat plaatst te bedenken dat je dit er voor kan zetten: Ik wil kwijt dat...

Natuurlijk mag je een reactie plaatsen op iemand, maar houd het daar dan ook bij. Ga ook niet daar op reageren, dan krijg je hele MSN gesprekken hier in dit topic. Niet doen dus :)

Als je ergens een vraag over wilt stellen kan je het beste gewoon een nieuw topic aanmaken. Het is niet de bedoeling dat alles hier in komt.

Vragen aan moderators kan je hier kwijt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist
Berichten:
550
Lid geworden op:
zo 14 mar 2010, 14:31

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik het best goed vind dat de ballenbak gesloten is. Er worden toch alleen maar van die powerpost spelletjes gehouden (ik vind het powerpost spelletjes..)
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik mijn kerst boom mis, en nu mijn hele kamer moet opruimen -.- plus bed verschonen. En dat op de laatste dag van de vakantie terwijl ik een update wou maken! >:[ en ja mijn kamer is een mess dus dat kan wel lang gaan duren.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik update 24 van HGVHMVY heb geplaatst. Ik wil kwijt dat ik het hier post omdat ik het niet in de thread kan zetten. Ik wil kwijt dat ik aan één van de mods vraag om in de onderwerptitel van HGVMVY neer te zetten dat update 24 online is. Ik wil kwijt dat ik YumYum soep te kort kom.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik het jammer vind dat de ballenbak dicht is.. Want er zijn altijd leuke spelletjes. :o Maar ik ga niet zeuren, want ik wil geen ban, ik kan niet zonder simsnieuws, vat dat maar op als een compliment. ;)
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Luc

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik "ik wil kwijt" zeggen irritant vind daarom zeg ik gewoon


Ik ga zo douchten daarna nog even simsen , wanner zou de ballenbak weer opgengaan denken jullie?


EDIT. het begint een beetje een strenge site te worden :(
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt.

lucsims schreef: EDIT. het begint een beetje een strenge site te worden :(
Ik wil kwijt dat ik het helemaal met je eens ben. :( Ik wil ook kwijt dat ik een update wil maken maar dat Nako nu weg moet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

alexie schreef:Ik wil kwijt dat de regels al beter aangescherpt worden, maar nog niet helemaal voldoende.

Nog niet voldoende! :o nou, als het nog strenger word moet ook heel babbelhoek worden gesloten en dat soort dingen. :( Dat vind ik jammer.. Maarja, ik wil nogsteedsniet zeuren..



V Dat is ook wel weer een beetje waar, maar weetje, ik vind dat de mods ook wel goed hun best doen hoor. Ik vind de Mods fijne mensen. :D

Laatst gewijzigd door Liza op zo 02 jan 2011, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
alexie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1276
Lid geworden op:
wo 16 dec 2009, 19:52

Re: Wat wil je kwijt.

^ wil zeggen dat de regels op een ander punt strenger kunnen, en ze eens goede forum mods in hun team moeten nemen die continue heel de benden in de gaten houden.
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Wat wil je kwijt.

Er zit een soort van verjaardagscadeau aan vast. Over zeven dagen ben ik jarig, en dan zijn de bans weg en is de ballenbak weer open =P.
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat Superfan aan het powerposten is en daar mee moet oppassen. (anders heb jij dadelijk miss ook een reis naar ban eiland :O)

En ik wil kwijt dat ik mijn wii heb laten vallen bij het afstoffen. Lekker slim:rolleyes
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:Ik wil kwijt dat Superfan aan het powerposten is en daar mee moet oppassen. (anders heb jij dadelijk miss ook een reis naar ban eiland :O)

En ik wil kwijt dat ik mijn wii heb laten vallen bij het afstoffen. Lekker slim :rolleyes
Ik wil kwijt dat ik precies hetzelfde wilde zeggen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil kwijt dat ik blij ben dat ik nog een week vakantie heb :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat wil je kwijt.

JustMyLife schreef:Er zit een soort van verjaardagscadeau aan vast. Over zeven dagen ben ik jarig, en dan zijn de bans weg en is de ballenbak weer open =P.
Hehe, dat is dan weer wel toevallig :lol

@Ansjj, dat was mij ook al opgevallen inderdaad. Dat is waarschijnlijk ook wel de reden dat zijn berichten 'opeens' verdwijnen :fluit

En waarom staan er kerstmis liedjes in mijn spotify lijst :( Wil ik niet meer horen na kerst. Weg ermee...
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten