Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 226 van 250

Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Wat wil je kwijt.

^ :lol :drool

Morgen moet ik weer naar school van mn ouders ;(
Maar morgen gaan we op excursie naar Utrecht, naar het utrechts archief. En ik zit niet eens bij mn vrienden. Gaat echt super saai worden...
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Mag inplaats van informatica ICT doen ;D
Daarna nog 1 uur en morgen het vijfde uit :swing
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb het echt gehad.

Een meisje uit mijn klas praat elke keer over mij achter mijn rug om, zegt echt k*tdingen over mij en zelfs tégen mij, lacht mij uit, vindt alles wat ik aanheb lelijk, stom of wat dan ook.
En ik moet alles gewoon maar accepteren en haar aardig blijven vinden? Tss.

Ze is echt egoïstisch en heeft al zoveel vriendinnen versleten, maar waarom moet ze mij steeds hebben? Ik weet het écht niet, er is alleen in december 2010 iets gebeurd, ja echt best lang geleden, dat ik niet mee wilde naar het gala omdat ik met iemand anders eerder had afgesproken. Dat is toch logisch?
En als ik vraag waarom ze zo doet, zegt ze niks en lacht ze mij uit.

Zo heb ik echt geen zin om in Wales met haar in een tent te slapen.
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Wat wil je kwijt.

^^ dat is echt rot :(

Ik maak mezelf echt populair in de klas *sarcasme* :) Maar boeit me niks, moeten
ze maar normaal doen tegen me vriendinnen ( ik heb 2 vriendinnen met me klas, maar die hebben
nog al veel problemen met de andere meiden ;) ) . Vanochtend ook weer:
Me vriendin heeft zo'n rekje voorop, maar haar tassen vielen er telkens vanaf . Had
ze dus om haar schouder gedaan. zei zo'n kreng weer op een enorm arrogant toontje:
"waarom heb je nou weer zo'n rek als je het er niet eens op je tassen erop zet ?" of zo iets.
Zij liep gewoon door, maar je zag dat het haar best raakte (ze is nogal gevoelig ;) .
Dus ik stil staan, en omdraaien "Moeten jullie nou wéér etteren?" Even stilte. Toen riepen ze nog
iets wat ik niet verstond. Maar ze zijn bang voor me, omdat ik een grote mond teruggeef.
En omdat ik een keer 2 etters (vielen me vriendinnen en mij lastig) in het bijzijn van hun vrienden 'gedist' heb.
Maar me vriendinnen moeten wel eens voor zichzelf opkomen, ik kan ze niet telkes beschermen,
en bovendien, langzamer hand krijg ik een paar problemen ermee. Niet dat het uitmaakt, want het zijn toch je vriendinnen, maar liever geen problemen.
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Wat wil je kwijt.

Ik ben terug! Compleet met nieuwe Sig, en dalijk ook met een nieuwe ava!
(Klooien met GIMP doet wonderen)
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Ben thuis, al een tijdje :D
Ik hoop echt dat we wat winnen voor game maker ;D

Ik wil dat het 6 uur is, dan zou ik over een half uurtje moeten paardrijden (nuja, dan naar de manege gaan :p)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt.

@Nina, ik ken er van zulke mensen ook echt te veel. Echt, volgens mij hebben we er daarvan te veel op school rondlopen, als ik in mentor les zit, beginnen mensen achter mijn rug om te praten (en vandaag gingen de mensen, waarmee ik vaak mee zit, bij andere mensen zitten, en dat deden ze extra, zodat ze van mij "af waren" nou..)
Ook in de klas/kluster. zie ik gewoon iemand, een heel groepje, gewoon arrogant te doen, ze denken echt dat ze alles zijn, en als je van iemand het loopje alleen al ziet...
En dan bijvoorbeeld met muziek, (da's met kluster) wil, mijn bf, en ik met anderen graag een rap maken, omdat we anders altijd al iets met z'n tweeën doen. Maar die anderen willen niet, of vooral 1, geven ze als reden op, omdat er toevallig 1 "nieuw" iemand bij in het kluster kwam.. nou, wat een reden..
Plus waar ik echt niet tegen kan, is dat ze mijn BF Tering Visstik noemen :cursing

het valt me echt op dat alleen meisjes dit soort dingen kunnen doen.. Jongens vallen wel mee, ze plagen soms (en meestal is het echt zo van wat ik denk, rot lekker een eind op met je *** kop)
--
hihi, ik had zo iets al gitaar les van mijn oom/derde opa (dat is het onderhand wel voor mij) en ik mocht gewoon een gitaar van hem lenen, om te oefenen :D, hij staat gezellig in mijn kamer

nu frans leren ;9

Laatst gewijzigd door suspicious:3 op wo 30 mar 2011, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Wat wil je kwijt.

Simmielove schreef:Ben thuis, al een tijdje :D
Ik hoop echt dat we wat winnen voor game maker ;D

Ik wil dat het 6 uur is, dan zou ik over een half uurtje moeten paardrijden (nuja, dan naar de manege gaan :p)
Game Maker? lol ik heb Game Maker 8 Pro..vond op internet van ene noaxeXXX een download. Ik dacht zo van: Het is vast de lite versie, maar dat geeft niet. Was het een gratis pro versie XDD
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
meestersim
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
243
Lid geworden op:
wo 05 mei 2010, 17:59

Re: Wat wil je kwijt.

Zinooo schreef:Ik heb 2 chocolade-paashazen en een hoofdmasseur gekregen. :P
En ik kan niet wachten. :(
Daar ga ik spontaan met boterkoeken van gooien!
Onderbeheer van Elite Nintendo.
Op het moment niet zo fanatiek De Sims-speler (meer SimCity de laatste tijd) en altijd bomvol ideeën.
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Wat wil je kwijt.

Pff... op een of andere manier is de plug (of zoiets ook heet) van mijn oortjes gebroken. En et uiteinde zit dus nu nog in mijn laptop. Gek genoeg als ik het andere deel erin doet, doen ze het nog. Althans alleen die voor mijn linker oor. Daarom wou ik met andere oortjes muziek luisteren, maar dat gaat dus niet om dat er nog zo'n stukje in vast zit. :|
Geen idee hoe ik dat stukje eruit moet pielen.

Edit: inmiddels doet hij het niet meer als ik het andere stuk erin doet. :glare
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"

Weergave- en sorteeropties

Gesloten