Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 44 van 250

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

Jozz schreef:haha inderdaad, ik heb in 1 week een 9 en een 7,3 gehaald voor duits (A)


misschien zijn we gewoon intelligent
bwuhahh. ja geloof je het zelf.

NOG MAAR 8 dagen stage :applaus ( 8 werkdagen)
Gebruikersavatar
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist
Berichten:
550
Lid geworden op:
zo 14 mar 2010, 14:31

Re: Wat wil je kwijt.

Simmielove schreef:Ik heb een 7,3 voor repetitie frans :woot.
En ik heb nu een 'illegale' game maker :fluit. Van mijn ICT leraar xD.
Net een 'wedstrijd' gehouden met me hond, ze nam de riem in haar bek en sleurde me naar huis, ben op een begeve moment keihard gaan hollen, mijn hond was zelf sneller :o. Nuja, ze mag wel wat actief zijn op haar ouwe dag hea :knuffel. En ze is zo soepel op haar leefdtijd! Als ze het kan halen wordt ze dit jaar 13!
Mijn hond had nooit wat gemankeerd, ze is 15 geworden. Heel gezonde hond.. Alleen op dr 15e kreeg ze ineens epileptische aanvallen, dat werd haar fataal :scared was in oktober maarjaa

IK HEB EEN 8.1 VOOR NEDERLANDSS PROEFWERK! da's bijzonder want het is een proefwerk :P :woot
AfbeeldingAfbeelding
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Wat wil je kwijt.

Vandaag een 3,5 voor informatica gehaald
Van de week een 0 voor nederlandse spelling oefentoets werkwoorden. Morgen de echte toets (a)
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Wat wil je kwijt.

^ hoe krijg je nou weer een 0? :O Bij ons krijg je dan nog een 1...

Blugh, morgen weer de halve dag basisbabies die onze aula inpikken bij 3e pauze.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Leraren zijn echt niet aardig, mijn toetsenrooster is echt te druk, en het is niet eens een toetsweek ofzo:

- Donderdag GP Nask
- Vrijdag GP Frans
- Maandag GP Verzorging
- Dinsdag GP Biologie
- Woensdag GP Duits
- Donderdag GP Engels

En dan ook nog 3 so's waar ik ook goed voor moet leren. >.< & Volgende week nog 2x anderhalf uur oppassen. Als ik had geweten dat ik zoveel toetsen heb had ik geen ja gezegd.

^ Derde pauze? Wij hebben er maar twee. Vandaag waren er bij ons ook 'aankomende brugjes', o.a. mn zusje :P Wel leuk, ik hoop dat ik met de open avond van tto mag helpen ^^
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Kanjer is er wee vandoor geschoten met mij erop. Maar dit keer was het terecht! Erg vloog een vliegtuig over! (A)
Bij de eerse bok verloor ik mijn stijgbeugels :sweatdrop. En toen bokte hij nog een keer :o. Maar ik ben blijven zitten! Me meder schrok zich weer dood xD. Maar ik zei dat je ht Kanjer niet kwalijk kan nemen :).
En toen ik in de stal zijn dekje aan het om doen was duwde hij zijn neus tegen me aan :wub.
Ik hoop Zoo dat ik volgende week weer op Kanjer zit :love!!!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
220
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 11:24

Re: Wat wil je kwijt.

Dat ik een 7,4 op Natuurkunde heb :]
1 volledige punt boven op mijn engels luistertoets heb
0,2 bonus op mijn engels toets &
0,4 bonus op mijn spaans toets :D
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

@simsteven
Beterschap dan maar!


Odjee! Mensjes morgen moet ik zingen voor een cijfer! Maar ik weeg niet welk nummr van de onderste 3;
California Gurls - Katy Perry
Dj Got Us Fallin' In Love - Usher Ft. Pitbull
Bumy Ride - Mombobi
<o.i.d
Welke? :'(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: Wat wil je kwijt.

De sims 3 nachtleven,supersnelle,ambities en luxe binnen gehad en geïnstalleerd, nu nog heel even wachten op Buitenleven.
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?
Gebruikersavatar
patrick
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
129
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 13:27

Re: Wat wil je kwijt.

Ja zeker weten, geen miskoop geweest, Maar wil toch nog wel eens terug vallen op De sims 2:D
Altijd aan het zingen, Is het een talent om van bijna alle liedjes lyrics te onthouden, Of ben ik gek?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten