Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

Lieve Simmers,

vanaf januari krijgen 16 van jullie de kans om te strijden om de titel: Robinson!
Dit kun je doen door proeven te winnen en tactisch je tegenstanders weg te stemmen. Wil je meer weten en je nu inschrijven? Kijk dan snel op www.expeditierobinson.weebly.com
Hier zal ook elke dag van de expeditie een kort verhaaltje over een gebeurtenis van die dag verschijnen.
(Ik zit ook nog te denken om er misschien een beetje een rollenspel van te maken op dit forum, zodat er wat meer gebeurd, leuk idee? Laat het weten!)

Ik hoop dat het jullie een leuk idee lijkt!
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

Hikari-desu schreef:leuk idee, maar er zijn hier al zo veel rolenspellen. :S
ayumii is er met eentje bezig, daarna gaat nako er eentje doen enj ik ben van plan er een daarna te doen.
Mij sims is kapoet, maar miss willen anderen zich nog wel inschrijven. :)
En nadat jij er één gedaan had zou ik er weer eentje doen. ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

Het leek Hiki juist een leuk idee en deze is wel heel anders dan de andere rollenspellen. En daarbij komt dat deze zich op een weebly site afspeelt en waarschijnlijk niet hier! Dus ik wou hem eigenlijk wel heel graag organiseren.. Tenzij echt iedereen wil dat ik er mee wacht.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

@ Hikari-Desu & Ayumii: Dit is iets anders dan bijv. Vampieren in Bridgeport en het is niet dat er een 'lijst' is met wie er nu een spel mag organiseren, zoals Hikari-Desu zegt. Dat Nako er hierna een gaat doen, dan jij en dan Ayumii weer. Zo gaat dat niet ;) Je mag gewoon een forumspel organiseren, maar als er teveel dezelfde soort spellen lopen moeten er een paar stoppen.
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

Ik vind het een heel leuk idee hoor, ik ben gek op ER. Dus ik schrijf me in!

Ik hoop wel dat je actief blijft. Maar dat doe je wel. :D

Edit: ik kan mijn sim niet via sims 3 site uploaden. Dan doe ik dat via Megaupload goed? Mogen er downloads in?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Expeditie Robinson [Nu Inschrijven!]

Ok, leuk!
Dan hebben we nu 3 deelnemers!
Ik hoop dat er nog meer mee gaan doen, ik kan anders binnenkort ook wel vast een klein tipje van de sluier oplichten door de eerste proef + foto in dit topic te zetten als mensen dat leuk vinden?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten