Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1206 berichten • Pagina 1 van 61

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Killers of The Caribbean ~Vragentopic~

Ayme Litters (Ayumii):
Afbeelding

Een tienermeisje dat twee jaar geleden is ontvoerd door piraten.
Ze heeft zich bij de bemanning gevoegd. Sommige Mannen twijfelen over haar komst. Vrouwen brachten toch ongeluk aan boord??

Lucas Focalor (Caesar11111):
Afbeelding

In de bar is hij de vaste man,
Met zijn maat Jowl maken ze het wegdek onveilig met hun heftige knokpartijen tegen andere zeelui maar als het om vrouwen gaat rept hij geen woord.
Als er geen ruzie is vind je hem steeds aan het haardvuur met weer een prachtig verhaal over zijn avonturen in zuid-amerika waar iedere piraat wel een traan wel mee wegpinkt.
Maar zijn diepste passie is muziek en poëzie.

Jowl Saggins (lucsims):
Afbeelding

Dit zou je wel de meest ruige piraat van het schip kunnen noemen.
Zijn brute gelaat en woeste uitstraling jaagt velen de stuipen op het lijf.
Als je hem niet op het dek ziet knokken met een of ander bamanningslid, vind je hem in de bar met zijn levenskameraad Lucas.

Nora Louisa (Charge):
Afbeelding

Een jong meisje dat op reis is. Zonder dat de bemanning of de kapitein het weet zit ze aan boord van het schip. Meestal verstopt ze zich in het kraaiennest. Als het even kan slenterd ze rond over het dek.

Jane de Belleville (Hikari-Desu):
Afbeelding

Een Franse edelvrouw die haar gouden en zilveren sieraden en grote uitbundige jurken heeft vervangen voor een broek,blouse en zwaard. Haar man is twee jaar geleden vermoord.

Richard Hutson (MisterSims):
Afbeelding

Sinds kort heeft hij zich aangesloten aan de bende van The Black Rose
hij en zijn zwangere vrouw Ailyn zijn op de vlucht voor de overheid wegens piraterij en plunderingen.
Zijn broer werd vermoord aan de galg en koste wat het kost zal dit hem niet overkomen …


Ailyn Louisa (xBbyTiinaa):

De vrouw van Richard. Ze is zwanger van hem en ook samen op de vlucht. Ze heeft een heftig verleden achter zich liggen.
Of ze het ooit kan vergeten...

Lia-King Yoong (maike0090):
Afbeelding

Een Chinese prinses. Ze is twee jaar geleden ontvoert door Emerild. Emerild is inmiddels Lia's beste vriendin.
Maar nog steeds voelt ze zich soms niet op haar gemak tussen al die piraten. En hoe komt ze aan al die rare littekens??

Willow Smidweed (Simmielove):
Afbeelding

Een stil meisje. Ze zeggen dat ze al twee keer de galg heeft overleefd. Het is een raadsel hoe ze dat heeft gehaald.
Ze praat er nooit over. Maar als ze ergens gaan plunderen is zij een van de eerste die van boord springt.

Darnell Darsy (djon black):
Afbeelding

Hij kan het beste met vuurwapens omgaan. Hij heeft er dan ook altijd een op zak. Hij is gered van de galg door Cwenburg.
Hij is haar daar nog steeds dankbaar voor.

Eastred March (JustMyLife):
Afbeelding

Zij was de eerste vrouwelijke piraat aan boord van The Black Rose. Ze is een oude vriendin van Cwenburg. Naast alle normale piratendingen kan ze ook prachtig zingen.

Cyndrina Meazell (A&LBestiessForever.):
Afbeelding

Zij draagt een mysterieuze sfeer om haar heen. Ze zeggen dat ze vervloekt is door Calypso. Ze rept er zelf geen woord over. Soms vinden ze haar huilend in haar hangmat. Dan is Eastred de eerste waarbij ze kan uithuilen.


Emerild Cheane (ladyygaga77) :
Afbeelding

Of het nou in het kraaiennest hangen of van een boot afspringen is. Emerild is altijd in voor gevaar. Ze is dan ook het enige meisje dat een beetje gewaardeerd word door de bemanning. Het grootste deel van haar tijd brengt ze door bovenop de mast.



~Rollen die “Niet” meedoen~

Cwenburg Mezzil (Nako...Meee!):
Afbeelding

De vrouwelijke kapitein van het schip. Ze verdedigt iedere vrouwelijke piraat op het schip.
Ze heeft altijd wel een antwoord klaar liggen,voornamelijk: “Als vrouwen ongeluk brengen,Waarom ligt het schip dan niet op de bodem van de zee?” Ooit gehoord van Barbossa? Of Jack Sparrow? Voeg die twee in karakter samen en je hebt Cwenburg.
Cwenburg heeft gezworen om elke piraat die ze kan redden te redden.

Alice Mezzil (onbespeeld):

Afbeelding

Kleine Alice ontwikkeld zichzelf heel snel. Eve heeft haar wijsgemaakt dat Lucas haar vader is.
Ze is heel nieuwsgierig en wil bijna alles weten. Ze is het kleine dochtertje van Cwen.

Jack Beckeans ( Jozz ):
Afbeelding
Een Engelse man die zichzelf aan boord van The Black Rose heeft gesmokkeld. Hij is de beste vriend van Lucas en heeft ook precies dezelfde eigenschappen als hem. Tenminste dat denkt hij. Soms denkt hij na over zijn goede tijden in Engeland. Zo hij heimwee hebben?





11 Piraten hebben geen speciale gave.
4 Muiters vermoorden elke week iemand.
1 Calypso heeft 1 goed en 1 slecht drankje...
1 Visser vermoord nog iemand wanneer hij sterft.
1 Venus koppelt twee mensen aan elkaar vanaf het begin. Als de één sterft, sterft de ander ook...
1 Kompas beschermt iedere moordronde iemand. Die persoon kan niet worden vermoord.
1 Kapitein kiest bij stemrondes, als er een gelijke stand is bij bepaalde personen, degene die sterft.

Laatst gewijzigd door Emma op wo 16 feb 2011, 17:35, 43 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Moordende Moordenaars

euhm .. nako ?
heb je niet gelezen waarom hiki
" wie is de moordenaar in de middeleuwen" gestopt heeft ;)
Ik zet hier een slotje op. Het lijkt teveel op het spel dat wij als S3N al georganiseerd hebben én zo langzamerhand komen er teveel spelletjes hier op het forum.

Hikari-desu heeft hierin gelijk en ook het S3N team vind dit niet echt een goed idee.
jou spel lijkt er ook hard op, sorry :$
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Moordende Moordenaars

Oeps das waar. Maar ik dacht is mischien leuk voor de mensen die dood zijn en het een leuk spel vinden. :D *krabt op achterhoofd*
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Moordende Moordenaars

Ik zet hier ook een slotje op. Vampieren in Bridgeport is nu nog vollop bezig, het is natuurlijk erg jammer als je eruit bent, maar niet handig om dan al gelijk een nieuw forumspel te openen. En zoals je al wist, Ayumii had dat ook gedaan en mocht ook niet verdergaan.

Dus hier komt een slotje op ;) Na Vampieren in Bridgeport kunnen we altijd even kijken wie wat gaat doen. In die tussentijd nog eventjes wachten :D

@ Ayumii: Je hoeft niet zo heftig te reageren, in dit topic maar ook in dat andere topic ;)
Luc

Re: Killers of The Caribbean

Jowl saggins :)


Jozz schreef:ik schrijf me natuurlijk ook in
Jack Beckeans ;)

en dan lekker met caes gaan zuipen! XD

Vergeet je jowl dan niet ? XD

Laatst gewijzigd door Luc op wo 29 dec 2010, 20:23, 3 keer totaal gewijzigd.

Luc

Re: Killers of The Caribbean

nou volgens mij zijn ze heel anders :S en mischien heef tze die van jou alleen is voorbeeld gebruikt!
caesar11111 schreef:Jozz, je hebt de verkeerde rol, domoor :sweatdrop

nouja, echt super de personages,
een vraagje, is dit dan het vragentopic :) ??

(YEs, ik ben Lucas :woot )
XD jozz is in het spel je beste vriend en ik je drinkmaat ;-)
Maar jozz kan er natuurlijk lekker bij XD

( ik wou lucas zijn, dat is mijn geboorte naam XD )


ik heb nog 2 vragen :

waar speelt het af?
en in welke tijd ?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten