Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1969 berichten • Pagina 1 van 99

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Wie zijn de moordenaars...in de Middeleeuwen?! [VRAGENTOPIC]

Dit heb ik niet van Vampieren in Bridgeport gestolen, omdat dit soort spellen ALLEMAAL zijn gebaseerd op Weerwolven van Wakkerdam. ;-)
Deze wordt alleen anders dan WIDM, want die wilde ik simpel houden. Nu snap ik er ook wat meer van.
Maak een top 5 van rollen en stuur die via PM naar mij en post het hier.
Ik wil geen commentaar met: Aaaah, gepikt, omg, onoriginele rare!!
Ik wil hier alleen reacties met jou top 5. Als je daar niet aan meedoet, is er aan de rechterkant van het scherm een mooi rood kruisje, klik daar dan op. ;-)

--------------------------------------------------------------------------------

1. Cleo van Plank (maike0090)
Een meisje dat geforceerd is te werken voor Fyna. Ze moet vaak planken zoeken en ze naar Fyna brengen, vandaar haar achternaam, die Fyna voor haar verzonnen heeft.
2. Tom Hoek (lucsims)
Een jongen die de zoon is van Fyna. Stiekem is hij verliefd op Cleo, maar hij is verboden om met haar te spreken.
3. Fyna Hoek (Afbuiter)
Een rijke vrouw die arrogant is, maar ze heeft binnenin een goed hart.
4. Catrijn van Dijk (Simmielove)
Een meisje die altijd depressief is, niemand weet waarom. Ze is haar ouders verloren.
5. Liz Red (Nako)
Ze zeggen dat ze kan tijdreizen, maar mensen geloven er niet in. Ze komt uit Amerika en kan niet goed Nederlands praten. Ze heeft iedere dag lokken haar in een andere kleur. Waarschijnlijk heten ze "Extensions" want zo noemt Liz ze.
6. Cora van Lawine (Charge)
Cora is een dove vrouw. Niemand weet echt veel van haar.
7. Katrine Bom (Hikari-Desu)
Ze experimenteert vaak met gevaarlijke spullen.
8. Xander Loon (Jozz)
Gierige man, hij bietst vaak spullen van andere mensen.
9. Cowl (caesar11111)
Niemand kent zijn achternaam en hij kijkt vaak levenloos naar de lucht.
10. Mano Lakens (superfan)
Zijn huis is van lakens en hij is heel lief. Bijna alle vrouwen zijn verliefd op hem, wat hij zelf niet door heeft!
11. Craziya Movie (A&LBestiessForever.
Ze is bezig met haar theater en is nogal dik.
12. Creama Ongeluk (Tezziesimz)
Vrouw met ongeluk. Verliest altijd.
13. Park Vogel (MisterSims)
Jongen die met de natuur bezig is.
14. Duivelia Hell (Mikese)
Een nogal valse vrouw.

5 Burgers hebben geen speciale gave.
4 Moordenaars zijn in het geheim nogal gestoord.
1 Heks heeft 1 goed en 1 slecht drankje...
1 Jager vermoord nog iemand wanneer hij sterft.
1 Cupido koppelt twee mensen aan elkaar vanaf het begin. Als de één sterft, sterft de ander ook...
1 Beschermengel beschermt iedere moordronde iemand. Die persoon kan niet worden vermoord.
1 Burgemeester kiest bij stemrondes, als er een gelijke stand is bij bepaalde personen, degene die sterft.
-------------------------------------------------------------------------------
Je kan NU al je top 5 posten en sturen. En ik wil geen posts met: "Is het niet onhandig om 2 spellen tegelijkertijd te hebben?!!11111!~!!111113413".
-------------------------------------------------------------------------------
Genoeg uitgelegd. XD Post je top 5 hier en via PM.

Laatst gewijzigd door Yum op za 20 nov 2010, 14:02, 17 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wie zijn de moordenaars...in de Middeleeuwen?!

is het misschien een idee om dit te starten als VVB is afgelopen? want die is nu echt fulltime bezig en ik denk dat je dan weinig aanmeldingen zult krijgen omdat iedereen daarmee bezig is en geen tijd heeft voor iets anders ;)
want ik wil me best inschrijven, maar dit vind ik een beetje onhandig :S

Voke, dan schrijf ik me pas in als VVB is afgelopen ;)

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op za 09 okt 2010, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wie zijn de moordenaars...in de Middeleeuwen?!

Hikari-desu schreef:is het misschien een idee om dit te starten als VVB is afgelopen? want die is nu echt fulltime bezig en ik denk dat je dan weinig aanmeldingen zult krijgen omdat iedereen daarmee bezig is en geen tijd heeft voor iets anders ;)
want ik wil me best inschrijven, maar dit vind ik een beetje onhandig :S
(Heb liever niet dit soort reacties. Inschrijven gebeurt maar op eigen tempo. ViB was ook al begonnen toen WIDM nog bezig was dus........)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wie zijn de moordenaars...in de Middeleeuwen?!

Hikari-desu schreef:Op wat voor manier krijgen we de dubbelrollen aangewezen? Zit er bij elk personage al geen dubbelrol? (Aangezien we een nummers trekken ;))
Nadat alle rollen bezet zijn laat ik iedereen weten of hij/zij een dubbelrol heeft. ;-)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten