Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 1 van 45

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Bridgeport is een bekende stad voor de celebrities. Sims komen hier de beste films opnemen en laten zien. Ze nemen platen op en bezoeken de allerbeste clubs. Naast beroemdheden wonen er ook gewone mensen in de stad met een normale baan.
Bridgeport lijkt een rustige stad, maar niets is wat het lijkt. 's Nachts veranderen er een aantal inwoners van de stad in vampieren en gaan op zoek naar hun maaltijd...

1 = Ayumii (Ashley Poric) (Burger)
2 = LotsOfNothing (Tiffany Gonzales) (Beschermengel)
3 = Caesar11111 (Thomas Brown) (Burger)
4 = Essel (Rowena Ferreira) (Vampier)
5 = o0simsfreak0o (Brandon Edison) (Burger)
6 = Hikari-Desu (Poppy Abandai) (Cupido)
7 = TezzieSimz (Brooke Clarisse) (Burger)
8 = Mastvlag (Jeffrey Miller) (Heks)
9 = I_MJimmy (Perry Cartier) (Burger)
10 = Jenny (Kyra Poric) Vampier
11 = Nako (Leroy York) (Burgemeester)
12 = JustMyLife (Maurice Cramer) (Vampier)
13 = Dotted (Dane Cullen) (Burger)
14 = A&LBestiessForever (Emily Diesel) (Jager)
15 = Sterren (Keith Jones) (Vampier)
16 = Spiderlady (Whitney Cartier) (Burger)
17 = Maritttt (Gabriel Smith) (Burger)
18 = lucsims (Aron Edison) (Vampier)
19 = afbuiter (May Diesel) (Burger)
20 = maike0090 (Zina Murray) (Burger)
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Personages:

Afbeelding
Ashley Poric is een 14-jarig meisje dat nu al heel de wereld heeft veroverd. Ze heeft bakken met geld verdiend door haar succesvolle films waarin ze ook zingt.

Afbeelding
Aron Edison is de clubeigenaar van de beste club in heel Bridgeport.

Afbeelding
Brandon Edison is de broer van Aron en is barkeeper in zijn club. Daarnaast studeert hij overdag Engels.

Afbeelding
Brooke Clarisse is een prachtige journaliste die al veel van de wereld heeft gezien. Als er een celeb in Bridgeport is dan is Brooke er als de kippen bij.

Afbeelding
Dane Cullen is de hoofdagent in Bridgeport en laat alles goed verlopen in de stad.

Afbeelding
Emily Diesel is een arme 19-jarige student die naast haar studie wiskunde veel bezig is met trompet spelen. Ze zit in het schoolorkest en is de dochter van May.

Afbeelding
Gabriel Smith is een gepensioneerde songwriter en heeft nu een muziekwinkel in het centrum van Bridgeport.

Afbeelding
Jeffrey Miller is een bekende filmster die al in veel films heeft gespeeld. Hij is single maar als het aan de meiden in Bridgeport lag zou dat niet meer lang duren.

Afbeelding
Keith Jones is een paparazzi fotograaf en de meeste mensen vinden hem niet aardig.

Afbeelding
Kyra Poric is het 10-jarige zusje van Ashley. Ze doet graag haar zus na en vindt school maar niks.

Afbeelding
Leroy York is de 18-jarige vriend van Rowena en speelt graag gitaar.

Afbeelding
Maurice Cramer is de muziekleraar van de leerlingen op de Bridgeport Highschool en geeft ook zangles aan de zangers in de stad.

Afbeelding
May Diesel is de alleenstaande moeder van Emily. Ze zingt graag en werkt bij de bank van Bridgeport.

Afbeelding
Perry Cartier schrijft boeken en is de man van Whitney.

Afbeelding
Poppy Abandai is gevlucht uit Afrika en werkt in Bridgeport als fotomodel.

Afbeelding
Rowena Ferreira heeft haar vmbo-diploma maar weet nog niet wat ze wil. Nu is ze babysitter bij de familie Poric.

Afbeelding
Thomas Brown is een populaire jongen op de Bridgeport Highschool en vindt Poppy erg leuk.

Afbeelding
Tiffany Gonzales heeft een oogje op de filmster Jeffrey. Ze heeft haar school niet afgemaakt er werkt nu als 16-jarige in de club van Aron.

Afbeelding
Whitney Cartier was vroeger een heel bekende zangeres in Bridgeport, nu is ze met pensioen en geniet ze van haar man Perry.

Afbeelding
Zina Murray is een stuudje uit de klas van Ashley en kijkt tegen haar op. Zonder dat iemand het weet kan ze fantastisch piano spelen.

Dubbelrollen:

10 burgers - spelen gewoon het spel en hebben geen extra rol.
5 vampieren - vermoorden om de nacht een persoon.
1 heks - heeft 2 drankjes, 1 goede en 1 slechte. Deze worden ingezet na een moord van de vampieren. Hij/Zij kan de moord ongedaan maken of nog iemand vermoorden, ook zichzelf.
* 1 jager - als de jager sterft (door moord of stemronde) kan hij/zij zelf met zijn/haar geweer ook nog iemand vermoorden naar keuze.
* 1 cupido - maakt in de eerste nacht twee personen een stel (daarna is hij/zij burger). Het stel leeft het hele spel samen en moeten samen overleven. Overlijdt de ene dan gaat de andere ook dood uit liefdesverdriet.
* 1 burgemeester - als er gelijk is gestemd op 2 personen kiest de burgemeester wie er dood gaat. Als hij/zij zelf overlijdt dan kan hij in zijn laatste seconde een andere burgemeester kiezen.
* 1 beschermengel - kiest elke nacht voordat de weerwolven iemand gaan vermoorden een persoon. Die persoon kan niet worden vermoord.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Lopende opdrachten/stemrondes:

Hier komen de lopen opdrachten of stemrondes te staan. Zo kun je makkelijk zien wat er bezig is. Ook kun je hier lezen welke dag het is (als het in het echt nacht is, is het in het spel ook nacht en met dag hetzelfde).

Afbeelding

Brandon Edison voelt zich erg eenzaam hier in Bridgeport. Zijn studie gaat niet goed en gisteren heeft Brandon besloten om ermee te stoppen. Deze avond is het volle maan, dat merkt hij op als hij in het park naar boven kijkt. Wat een mooie stad... Brandon voelt opeens een rilling over zijn rug lopen. Snel draait hij zich om, maar hij ziet niks. Zachtjes loopt hij verder, richting huis. Opeens voelt Brandon 8 handen op zijn lichaam, een beet in zijn nek, en valt neer op de grond. Brandon Edison / o0simsfreak0o, de laatste burger in Bridgeport, is vermoord door de vampieren.

Glimlachend gaan de vampieren in het park zitten. Ze kijken elkaar aan en feliciteren elkaar.
'Goed gedaan!' juichen ze en besluiten om naar de vampieren club te gaan. Want hier mag op gedronken worden!

JustMyLife, Jenny, Essel en lucsims hebben het hele spel overleefd. Er kunnen geen vier personen winnen, dus degene met de minste stemmen door het hele spel heen wint. En dat is...

JustMyLife met 2 stemmen! Gefeliciteerd, je hebt Vampieren in Bridgeport gewonnen.

Lucsims: 4 stemmen
Essel: 6 stemmen
Jenny: 9 stemmen
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Welkom in Bridgeport!

Het wordt donker in de stad, lampen gaan aan en mensen vertrekken richting huis. Keith schiet snel zijn laatste foto van Poppy die voorbij komt lopen en Rowena vertrekt naar het huis van de familie Poric om op te passen.
Alles gaat prima in Brigeport...

Afbeelding

Het forumspel is van start! Post leuke verhaaltjes en let op dat ze op elkaar aansluiten! Ik post tussendoor als er een stem/moord ronde is. Heel erg veel plezier!

Afbeelding

Post in het begin erbij wie je bent ;)

Afbeelding

Nog iets: Er mag NIET gepraat worden op msn o.i.d. over op wie je gaat stemmen enzo, ook niet over je dubbelrol!!

Kom ik erachter dan moet je, jammer genoeg, uit het spel. Doe het dus niet!


Afbeelding

Ook hier geldt de regel, niet powerposten en min. 3 posts tussen die van jou!
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik sloot de deur en tilde mijn koffer op. Ik stond op de straat en stak mijn hand uit. Opeens hoorde ik de deur. Mam stond in de deur opening. De taxi stopte en ik keek nogsteeds naar de deuropening. "Ik moet gaan." Zei ik zacht. "Op naar het studentenhuis." Zei ik door het raampje tegen de taxichaffeur. Ik zwaaide naar de deur opening en stapte in de taxi. Daar reed ik.

*Emily.

Laatst gewijzigd door Liza op za 02 okt 2010, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Zenuwachtig tikte ik op mijn agenda. Morgen zou ik mijn nieuwe leerling ontmoeten. Het was nu nog avond, dus echt zorgen hoefde ik me niet te maken. Ik besloot even naar de bar te gaan, ik was er al een tijdje niet meer geweest.
Brandon, de barkeeper en ik konden het goed vinden. We kletsten wat over de meiden in de stad, en keken naar het jonge meisje dat wild danste op de muziek. Ik vond haar veel te jong om in deze club te zijn. Wat haalde ze zich in het hoofd..
Ik haalde mijn schouders op, en vroeg Brandon voor een cocktail. Ik mocht eigenlijk niet teveel drinken, straks was mijn stem naar de knoppen! Ik dronk met klein slokjes van de cocktail, zodat ik er nog zo lang mogelijk van kon genieten.

- Maurice
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik liep de bar in het was avond maar er waren nog niet veel mensen, aan de bar zag ik een man zitten.
Ik liep richting de bar en begroet Brandon. Dan ga ik dansen, ik zie nog iemand dansen ze valt een beetje op omdat ze er nog jong uitziet.

-Brooke

Laatst gewijzigd door TezzieSimz op za 02 okt 2010, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

"Wacht." Zei ik tegen de taxichaffeur. "Ik ga eerst een drankje drinken in die tegekke bar." De taxichaffeur stopte en ik stapte uit. "Ik heb nog maar een beetje geld.." Zuchtte ik. Ik zette één stap binnen en zag iemand bij de bar zitten. Het was er een beetje dood, maar in de lopende avond zou dat wel weer veranderen. Ik ging naast hem zitten en bestelde een goedkope cocktail. "Hoi.." Zei ik zacht. "Ik ben Emily." Zei ik en ik keek de jongen aan. Ik zag dat hij met kleine slokjes zijn cocktail dronk. Ik zag Brooke lopen. Natuurlijk kende ik haar van tv, maar ik had haar nog nooit in het echt gezien.

*Emily.

Laatst gewijzigd door Liza op za 02 okt 2010, 20:14, 3 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Zucht..
Je zou denken dat het leven als filmster leuk en spannend is. Nou, dat is het niet.
Eigenlijk is het heel erg saai.
Ik liep rondjes in mijn studeerkamer, met prachtig uitzicht over de stad uit de toren van mijn villa, waar mijn studeerkamer is. Ik moet dat HELE script van die HELE film uit mijn hoofd kennen voor de opnames over 2 weken. Zucht, ik lees het maar door en door, maar ik kreeg het maar niet in mijn kop gestampt!
Als ontspanning besloot ik de lift naar beneden te nemen, naar de keuken, een glaasje fris te pakken, en even tv te kijken. Ik zag een reclame over een of andere bar. Hmm.. Was dat niet die populaire bar hier?
Laat ik er maar eens naartoe gaan. Ik doe een lange jas aan, en een hoed op, hopend dat de papparazzi niets ziet..

Jeffrey Miller.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik sloot de deuren van mijn winkel en vertrok naar huis.
Thuis kroop ik achter mijn laptop en ging wat internetten.
Ik luisterde naar een paar oude liedjes van mezelf.
Misschien moest ik toch nog een paar liedjes schrijven, gewoon voor mezelf.
Het bleef toch mijn hobby.
Het begon alweer laat te worden dus ging ik maar naar bed.
Ik begon morgen wel aan het liedje.
Net toen ik in bed wou stappen schoot het me in de rug.
Oei.. Dat deed pijn.

-Gabriel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Een meisje zat naast me. Verlegen zei ze tegen mij: "Ik ben Emily." Ze keek me verlegen aan. Ik glimlachte, maar mijn ogen dwaalde naar de mooie vrouw die net was binnen gelopen. Ik kende haar van tv, het was iets van Brooke geloof ik. Ze zag er knap uit, en Brandon stootte me aan.
"Ga er voor man!"
In de cocktail zat volgens mij best veel alcohol, want zonder angst stapte ik op Brooke af.
"Ik ben Maurice," zei ik, en ik gaf haar een knipoog. Ze giechelde als een schoolmeisje en we begonnen te dansen.

- Maurice
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Terwijl ik aan het dansen was met Maurice nam ik hem in me op hij was best knap, na een tijdje met hem gedanst te hebben gingen we weer aan de bar zitten.
We kletsten een hele tijd over van alles en nog wat.

-Brooke
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Wat een interessante vrouw was zij! Ze vertelde me van alles over haar carrière, en de reizen die ze daarvoor had gemaakt. Wat een leuke vrouw was dit! Maar al snel nam de alcohol controle, en begon ik schaamteloos te flirten.

-Maurice
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Dane
Ik liep het politiebureau uit en zuchtte opgelucht. Weer een dag voorbij. Om mezelf te trakteren besloot ik naar de bar te gaan voor een biertje.
Ik liep de bar binnen en kwam op Brandon af. Ik groette hem en bestelde een biertje. Ik ging zitten en keek rond wie er nog meer waren, ondertussen rustig drinkend van mijn bier.

Laatst gewijzigd door Dotted op za 02 okt 2010, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Al snel werd ik weer wakker.
Pff.. Het was pas elf uur.
Ik stond op, mijn rugpijn was verdwenen!
Ik besloot om op stap te gaan.
Oude mannen mogen toch ook best gaan stappen, toch?
Ik stapte in mijn chique mercedes en reed naar de bar.
Eens kijken wie daar allemaal was te vinden.

-Gabriel
Afbeelding
Gebruikersavatar
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2176
Lid geworden op:
za 26 sep 2009, 12:23

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Maurice begon te flirten en ik moest giechelen hij was leuk.
Er kwam nog een man aan de bar, hij bestelde bier, veder lette ik niet op hem want Maurice zei weer iets
waar ik om moest giechelen
- Brooke
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik had geen antwoord gekregen en dacht na, opeens zag ik de politieman, hij kwam naast me zitten en begroette de barman. Frutselend aan het rietje dacht ik na. Ik zou geen schijn van kans hebben. Ik hoorde de deur open en dicht gaan en zag iemand naar binnen lopen. Ik zuchte. "Geen kans voor mij." Mompelde ik.
Ik zag Maurice en Brooke klef doen en ik werd chaggie.
*Emily.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik zat in mijn kamer. Ik keek naar buiten. Eigenlijk wilde ik gewoon ook gaan stappen, maar ik heb een irritant klein zusje, en de oppas is er nog steeds niet voor haart. Én ik zou achtervolgd worden door paparazzi. Bah, wat oneerlijk is de wereld ook. Ik besloot stiekem naar buiten te gaan. Ik ging op mijn bed liggen en schreef mijn plan op.



~Ashley
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten