Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

888 berichten • Pagina 12 van 45

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

" Zooooooooooo." Begon ik een ander gesprek.
Ik maakte mijn fles 7 up open. De 7 up vloog alle kanten op en verdonk mijn patat. Met mijn bakje kipcorn dook ik onder de tafel. " Ze schieten. De sevens Schieten bukken en neem je kinderen mee!" Schreeuwde ik keihard en beschermde mijn Kipcorn alsof het mijn kind was. Ik kwam boven en zag dat Ashley Helemaal dubbel lag.
Ik keek naar mijn kipcorn met een moordenaars gezicht en zei; " dag Baby" en beet de Bovenkant eraf

-Leroy

Laatst gewijzigd door Emma op zo 03 okt 2010, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik volg de politieagent en Emily naar binnen. Ik zie dat Emily de jongen weg stuurt. Ik ga snel op haar af.
"Emily waar was je gister? Waarom reageerde je niet? Ik dacht dat je opgepakt was. Wie is die kerel?", sis ik. Zodat die jongen me niet hoort. Emily kijkt me een beetje beledigt aan en dan geeft ze antwoord. Eindelijk antwoord. Ik versta haar niet omdat ze te zacht praat. "Wat zeg je.. ?"

* May.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

"Mam, ik woon nu in het studentenhuis! Ik ben niet opgepakt, Hij is een hele goede vriend van me." Zeg ik zuchtend. "Dat wist je ook wel!?" Riep ik zachtjes. Dane kwam weer terug. "Wat is er Emily?" Zei hij. "Kijk, dit is mijn moeder, Dane, Moeder, Moeder, Dane." Ik stelde ze voor. "Maarja, ik ga nu deze kleding passen, en Dane, pas jij dat Setje nog?"

*Emily.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

ik stapte het gezellige appartement binnen
overal waren partituren her en der verspreid.
" Sorry voor de rommel" zei Maurice
" Geeft niets," zei ik
" je wilde me iets vragen?" Zei Maurice
Ja, begon ik
ken jij toevallig een goede band die kan optreden bij ons vanavond
ik geef een feestje ,zie je.
-Thomas-
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik zucht en loop weg. Ik heb nog steeds het gevoel dat Emily pas 10 is. "Sorry Emily", fluister ik onhoorbaar. En loop de winkel uit. Ik stap ik mijn cabriolet en rijdt naar de luxe winkels. Maar na 5 minuten heb ik al geen zin meer. Ik rijdt maar weer naar huis en plof op de bank.

Met een cola'tje kijk ik TV. Alleen.

* May.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Na dat mam de winkel uit was liep er iemand met een pistool door de winkel. Ik schrok me rot en schuilde achter Dane. "Dane! Jij bent politie doe iets!" Riep ik snel.
Met tranen in mijn ogen keek ik toe hoe Dane de dief probeerde te pakken. Het was hem uiteindelijk nog eens gelukt ook. Ik gaf hem opeens een kus op zijn wang. Opeens werd ik rood. :$

*Emily
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ashley en ik hebben de hele middag Lol gehad. Ik kijk op de klok. Ik moet snel naar huis. Ik geef ashley een zoen op haar wang, Geef mijn telefoon nummer En ga naar huis
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

"Ik ken er misschien een paar..." zei ik aarzelend. Eerlijk gezegd had ik geen idee. Toen schoot me iets te binnen.
"Misschien willen een paar van mijn leerlingen wel optreden?" Ik keek vragend naar Thomas, was dat goed genoeg voor wat hij voor ogen had? Ik vroeg me wel af waar mij leerling bleef.

- Maurice

(Echt iedereen mag binnenkomen nu als mijn zangleerling, echt waar)
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Snel sprong ik onder de douche.Ik liep mijn hele kledingkast af. ik trok een lichtbruine blouse ,een donkerbruine broek, en zwarte schoenen. Ik trok de witte band uit mijn haar en deed een zwarte in.
Ik liep naar de kast en haalde een fles wijn uit de kast. Ik dronk niet dus hier had ik niks aan.
Vanavond zou ik Ashley weer zien. Ashley. Met haar bruine haar. Ik schudde mijn hoofd en dacht aan Rowena ik mocht haar niet bedriegen.

-Leroy
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Sorry, was simmen. ;$

Dane
Ik glimlachte naar Emily en gaf haar snel een kus terug op haar wang. Toen viste ik mijn mobieltje uit mijn zak en belde een collega. 'Ja met Dean, kom ff iemand ophalen in tweedesimsmode.' zei ik rustig toen mijn collega had opgenomen. Ik gaf hem de info over de "boef" en hing op. Ik hield de boef stevig vast zodat hij niet weg kon lopen, en drukte hem tegen de muur zodat het voor mij iets makkelijker werd.
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik ging naar huis en trok een mooi jurkje aan. Ik liep door de straten, nogal dicht bij de deuren van huizen waar mensen wonen. Ik stootte per ongeluk mijn schouder tegen een deurbel. Een man opende de deur en hij stelde zich als Maurice voor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik glimlachte. De collega had de boef op gehaald en we betaalde de spullen. We stapten in de auto en reden naar het studentenhuis. Ik stapte uit en zag dat Dane zijn auto opslot deed. Ik deed de deur open en we stonden binnen. "Ik ga me even omkleden." Zei ik. "Zometeen een feestje." Giechelde ik. Snel zette ik de douche aan en kleedde ik me uit. Ik douchte snel en wikkelde me in een handdoek. Ik deed mijn haar, en trok andere kleding aan. En natuurlijk besteedde ik nog een beetje tijd aan mijn make-up.
"Jij kan Dane." Zei ik zacht.
*Emily.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik loop naar buiten het is niet zo veel lopen naar Thomas Ik zie Ashley lopen. Ze stoot per ongelijk tegen de deurbel van een deur aan ik sta stil en kijk. Dan steek ik over. Een auto komt aanscheuren en knalt tegen me aan. Het wordt zwart voor mijn ogen en ik val flauw

-Leory
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Gehe, ik was er de hele middag niet..
Het PopConsert is net afgelopen, en de menigten gaan weg. Ik stap in mijn heli, en ik vlieg naar mijn villa. Ik lees het script nog een paar keer door, en ik ken het al beter. Ik voel me eigenlijk wel vermoeid, en ik doe even een dutje. Ten minste, dat probeer ik. Het lukt echter niet.
Ik besluit dus even de paparazzi een plezier te doen, en ik ga zonder jas of hoed even een wandeling maken.

Jeffery Miller.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik doe de deur open. "Ik ben Maurice, wat kan ik voor je doen Ashley?"
Iedereen kende Ashley natuurlijk wel, en ik mocht haar les geven. Maar ze was nog lang niet aan de beurt! Ze stamelde wat over dat ze tegen de deurbel was aangelopen.
"Nou goed dan, vergeet niet je zangles vanavond hè!" antwoordde ik.
Toen hoorden we allebei een klap.

- Maurice
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Dane
'Okee,' zei ik en ik liep naar de badkamer. Ik pakte een handdoek, kledde me uit en sprong snel onder de douche. Na 5 minuten kwam ik er alweer onder weg en ik droogde me af. Lekker, even douchen. Maar ik ga niet een kwartier bij iemand anders onder de douche staan natuurlijk, dat zou nogal onbeschoft zijn. Ik wikkelde de handdoek om mijn middel heen en pakte mijn nieuwe setje dat we gekocht hadden die middag. Ik kleedde me snel aan en met de handdoek in mijn hand en m'n uniform in de andere liep ik naar Emily toe. 'Waar moet ik deze laten?' vroeg ik aan haar en hield de handdoek omhoog.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik klapte in m'n handen,
" Ashley, kom jij vanavond optreden ?"
dat is goed, zei ik enthousiast
Het is niet dat ik nog professionele groepen
nodig heb, lachtte ik.
lady simmie en simmie spears kwamen toch al optreden.
Het leek me tof dat de leerlingen van maurice.
zouden optreden tijdens het feest.
" Zou jij ook willen komen naar het feest, vroeg ik aan Maurice
zowat heel de buurt kwam, waarom hij dan niet .
-thomas-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: S3N Forumspel: Vampieren in Bridgeport

Ik Werd wakker en Stond langzaam op. Het was de schok. het duizelde me nog wel. Ik liep naar een buitenbankje en ging zitten ik dronk wat uit het flesje water in mijn zak.Ik klopte het vuil van mijn jas liep naar de autobestuurder aan en gaf hem een briefje van honderd voor de schade. Ik Groette Thomas.
En Zette mijn tanden in een stuk drop. Wat drop betreft mocht de hele wereld wel van drop zijn.

-Leroy
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten